Miten toimii half life2 koodit?

gordon

MITEN SAADAAN TOIMIMAAN HALF LIFE 2 KOODIT?

KUN NETISSÄ ON AINA NIIN HUONOT OHJEET...

KUULEMMA JOHONKIN PROPERTIESIIN PITÄÄ KIRJOITTAA JOKU -console Onko se properties ominaisuudet?
Ja mihin kenttään kyseinen teksti on kirjoitettava? Työkansioon vai kohteeseen?

ja tuleeko se kirjoittaa -console vaiko -console piste perässä "-console." ja kun netissä on aina esimerkkinä C:\Program Files\Half-Life 2\hl2.exe -console. niin onko tämä pelkkä esimerkki?
Toivon että Vastaatte... T:Gordon...

27

14539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka pöllö kehtaa käyttää koodeja half lifessa?
      En ainakaan minä..

      • Hevisalo

        äläpä inise half lifen koodeist jurkka... se on jokaisen oma asia että käyttääkö koodeja vai ei... ite etin just koodei, mut oon pelannu sen jo neljästi läpi niin alkaa käydä tylsäksi, joten ajattelin että koodeilla siihen tulisi jotain hauskaa... mutta minulla ongelma on miten consolen saa tulemaan esiin yhden napin painalluksella.


    • dcuser

      Pikakuvakkeen ominaisuuksissa olevalle komentoriville: C:\Program Files\Half-Life 2\hl2.exe -console nii pitäs toimii.

      • Kyllästynyt

        hl2 cheatteja ei vain pääse käyttämään ainakaan näillä ohjeilla. Oma hl2.exe löytyy steamin omasta kansiosta minne se on pakko asentaa. Pikakuvakkeen ominaisuuksissa lukee sitten että D:\Valve\Steam\Steam.exe -applaunch 220

        Kaikkea olen yrittänyt, jopa tuon hl2.exe:n -consolettamista em. keinoin. Wintoosa ei hyväksy pikakuvakkeen kohteen nimeämistä tällä tavalla. Tosin mitään komentoriviä en sieltä ominaisuuksista löydä. Mitä teen väärin? Jaksaisiko joku vaivautua vastaamaan?

        Kiitos.


      • hep
        Kyllästynyt kirjoitti:

        hl2 cheatteja ei vain pääse käyttämään ainakaan näillä ohjeilla. Oma hl2.exe löytyy steamin omasta kansiosta minne se on pakko asentaa. Pikakuvakkeen ominaisuuksissa lukee sitten että D:\Valve\Steam\Steam.exe -applaunch 220

        Kaikkea olen yrittänyt, jopa tuon hl2.exe:n -consolettamista em. keinoin. Wintoosa ei hyväksy pikakuvakkeen kohteen nimeämistä tällä tavalla. Tosin mitään komentoriviä en sieltä ominaisuuksista löydä. Mitä teen väärin? Jaksaisiko joku vaivautua vastaamaan?

        Kiitos.

        siellähän on optionseissa ruksi että saa consolen käyttöö, ja näppäinten puolella että mistä sen saa päälle jossen tilde "§/~" toimi.

        ensin laitetaan konsoliin sv_cheats 1 ja sitten vaan xiittaamaan!


      • Manmies
        hep kirjoitti:

        siellähän on optionseissa ruksi että saa consolen käyttöö, ja näppäinten puolella että mistä sen saa päälle jossen tilde "§/~" toimi.

        ensin laitetaan konsoliin sv_cheats 1 ja sitten vaan xiittaamaan!

        EI SE NIIN TOIMI!


      • Hl2 Pro Cheater
        Manmies kirjoitti:

        EI SE NIIN TOIMI!

        No ensin meet Siel steamis siihen properties.
        ja kirjotat

        -Console

        Sitte laukaset sen pelin ja kirjotat - Sv_Cheats 9999999999999999999999999
        Ja sitte esim impulse 101/82/83
        Niin kyllä pitäis toimia! Jos mullakin toimii.


      • ----
        Hl2 Pro Cheater kirjoitti:

        No ensin meet Siel steamis siihen properties.
        ja kirjotat

        -Console

        Sitte laukaset sen pelin ja kirjotat - Sv_Cheats 9999999999999999999999999
        Ja sitte esim impulse 101/82/83
        Niin kyllä pitäis toimia! Jos mullakin toimii.

        mulla on kunnossa kaikki C:\...\half life 2\hl2.exe -console mutta se ei anna consolea auki pelin aikana kun näppäilen niitä näpäimiä. kaikki näppäimet koitettu mutta ei mitään jos juku mua viisaampi tai vaikka paskempi vois auttaa niin suuret kiitokset jotta voin koittaa yhtä asetta jonka sain emaililla kaverilta


      • Apua hl 2
        Kyllästynyt kirjoitti:

        hl2 cheatteja ei vain pääse käyttämään ainakaan näillä ohjeilla. Oma hl2.exe löytyy steamin omasta kansiosta minne se on pakko asentaa. Pikakuvakkeen ominaisuuksissa lukee sitten että D:\Valve\Steam\Steam.exe -applaunch 220

        Kaikkea olen yrittänyt, jopa tuon hl2.exe:n -consolettamista em. keinoin. Wintoosa ei hyväksy pikakuvakkeen kohteen nimeämistä tällä tavalla. Tosin mitään komentoriviä en sieltä ominaisuuksista löydä. Mitä teen väärin? Jaksaisiko joku vaivautua vastaamaan?

        Kiitos.

        tiedän miten saa consolen! Eka pitää mennä half life 2 kansioon siellä hl2 sitten cfg ja sitten config siellä on juttuja sitten sitten vaihda siihen toggle console "p" sitten tallenna ja config default siellä on siellä on toggle console kans ja siihen "p".
        sitten käynnistät hl2 ja paina p nappia kun aloitat mapin niin siihen tulee console.


    • esko-pekka

      "-console"

      • Lisäys

        siis half life 2 tallenuskansioon


    • jortikan apuohjelmat

      eikä se ole mikään - console... menet steam sieltä klikkaat kerran hl2 ja oikeasta ala kulmasta ominaisuudet ja sit sielt et määritä käynnistys asetukset ja sit siin mis lukee et tää on edistyneille.... niis siihen kirjotat "-console"

      • left 4 dead

        Hei. En ymmärrä näitä nettiin pistettyjä juttuja kun yritän vaan asentaa left 4 deaddiin consolen kertokaa miten sen saa! Jos joku tietäis sais suuret kiitokset!


      • frosvj
        left 4 dead kirjoitti:

        Hei. En ymmärrä näitä nettiin pistettyjä juttuja kun yritän vaan asentaa left 4 deaddiin consolen kertokaa miten sen saa! Jos joku tietäis sais suuret kiitokset!

        ei sitä pidä asentaa sitä consolee vaa tee niin ku kerroin tos half life 2:hden console hommas apina :D


      • pepo

        tää toimii kiitän :)


      • Batman1010

        TOIMIII!!! kiitos


    • TAKUUVARMASTI!
      • Edellisen

        Viästin kirjoottaja, ja sanon sen vielä et TOIMII!! Tunnin näitten kans ittekkin värkkäsin mut noilla ohjeilla ja hyvällä maalaisjärjellä Sain pistettyä. Etti half-lifen2 cfg kansio, siel on kaikki ne näppäämien komennot. Pistä sinne bind "´" toggleconsolen ´ kohdalle vaan joku kirjaan joka ei oo käytös (itte pistin k) ja tallenna. Sitte pistä half_life2 pikakuvakkeesta ominaisuudet ja kirjootat sinne -applaunch 220 perään heti -console. Älä siis poista mitään, eikä väliä. Avaa half-life2 --> options --> keyboard --> advanced --> ruksita toggleconsole (~) ja paina ok ja apply. Pelis se sitte toimii. Oon päässy half_lifen jo tusinan kertaa iliman koodeja ja ny kun sain kooditkin niin meinaan pitää hauskaa. :D
        Toivottavasti autto...


      • g(ordon free)man
        Edellisen kirjoitti:

        Viästin kirjoottaja, ja sanon sen vielä et TOIMII!! Tunnin näitten kans ittekkin värkkäsin mut noilla ohjeilla ja hyvällä maalaisjärjellä Sain pistettyä. Etti half-lifen2 cfg kansio, siel on kaikki ne näppäämien komennot. Pistä sinne bind "´" toggleconsolen ´ kohdalle vaan joku kirjaan joka ei oo käytös (itte pistin k) ja tallenna. Sitte pistä half_life2 pikakuvakkeesta ominaisuudet ja kirjootat sinne -applaunch 220 perään heti -console. Älä siis poista mitään, eikä väliä. Avaa half-life2 --> options --> keyboard --> advanced --> ruksita toggleconsole (~) ja paina ok ja apply. Pelis se sitte toimii. Oon päässy half_lifen jo tusinan kertaa iliman koodeja ja ny kun sain kooditkin niin meinaan pitää hauskaa. :D
        Toivottavasti autto...

        osaako joku tarkasti kerota missä ne configuraatiotiedostot on?


      • Juhis pwnaa
        g(ordon free)man kirjoitti:

        osaako joku tarkasti kerota missä ne configuraatiotiedostot on?

        Paikallinen levy (C:) ->Program Files ->Steam ->steamapps ->(käyttäjänimi) ->half-life 2 ->hl2 ->
        cfg -> avaa config WordPadilla -> siinon komennot ;D
        Ja muista tallentaa muutosten jäläkeen!


    • someone360

      1. Avaa Half-Life 2
      2. Valitse valikosta "options"
      3. Options valikosta "keyboard"
      4. Keyboard valikosta "advanced"
      5. Advanced valikosta "Enable developer console"
      6. Paina "ok"
      7. Ja vielä kerran ok

      toisin sanoen
      Half-Life 2 -> options -> keyboard -> advanced -> enable developer console -> ok -> ok

      PS. Mikä ihmisessä on vikana kun asiat pitää tehdä vaikeimman kautta?

    • gratz

      juttu menee näin: menet steamiiin ja menet properties tai mikä onkaa sit painat ne launch tai käynnistys nappulaa ja kirjotat siihen -console . sitten vain aukaiset half life 2 ja sinulaa on console! gz

    • KYLLÄSTYNY!! VITTU

      VITTU KU EI OLE STEAMISTA LADATTU HALF-LIFEÄ JA OON KOKEILLU NUO KAIKKI TEIJÄ "KIKAT" EIKÄ AINOOKAAN TOIMI SE ETTÄ KIRJOTAT JONNEKKI OMINAUSUUKSSIIN OSOTEEN PERÄÄN"-CONSOLE" TULEE "PIKA KUVAKETTA EI OLE" ITSE PELISSÄ MENEE ASETUKSIIN PAINAA KEYPOARD VÄLILEHEN SIELTÄ ADVENSED HYVÄKSYY CONSOLIN PAINAA OK EI TOIMI !!! VAIKKA PAINAA VITTU KAIKKI SAATANAN NAPIT NÄPPÄIMISTÖSTÄ YHESTÄKÄÄN EI AVAUDU KONSOLI

    • Sitten...

      ... voisko joku kertoa miten tf2:een saa määritettyä napin tolle consolille, oon siis tehny sen näin:
      Ekaks menin tonne steamiin ja tf2:en kohdalle, napsautin hiiren oikeaa painiketta ja valitsin "ominaisuudet". (suomenkielinen steam) Sitten painoin "määritä käynnistysasetukset" ja kopioin sinne tän tekstin:
      C:\Program Files\Half-Life 2\hl2.exe -console
      Sitten menin tf2:een ja console toimi mutta ei ollut näppäintä, mistä sen pystyisi pistämään takaisin päälle...
      Osaisiko joku auttaa?

      • kokoi

        Poista "määritä käynnistysasetuksista" tuo teksti ja pistä "-console" (ilman lainausmerkkejä).


    • Nojaah

      Itse en huomannut laittaa sv_cheats 1 cheatsin ja 1 väliin väliviivaa. *facepalm*
      Voi v*ttu! varmaanki tunteja ettiny sitä vastausta. :(

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe