XZ-lakritsijuurishampoo on päihittänyt kalliit shampoot

Anonyymi

Tavallinen kolmen euron shampoo on erään testin (IL) mielestä paras.
Millä perusteella valitset puhtaus- ja kauneudenhoitotuotteesi ?
Mitkä ovat suosikkejasi, joita et vaihtaisi ja miksi ?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitsen sen mukaan miltä minä tunnen haisevani.
      Kauneuden-hoitoon en tarvitse mitään.

      H.

    • Anonyymi

      Mahtaako lakritsijuurella olla merkittävä merkitys tuossa shampoossa ?
      En ole kokeillut sitä, ihan tavalliset muutkin shampoot pesevät ihan hyvin omasta mielestäni ja kun ei ole ongelmaa kuivankutisevan päänahan kanssa
      ei ole ollut tarvetta etsiä erikoisempaa shampoota. Tavallisesta marketista löytyy
      shampoo. Ihoani pesen apteekin Sebamed-tuotteilla (ei kuivata ihoa) ja "ihonhoitoaineeni" on apteekin Ceridal (monipuolinen).

      Testit ovat siitä valikoivia, että niihin otetaan tietyt tuotteet,
      esimerkiksi 10 shampoota ja 100 muuta jäävät testin ulkopuolelle.
      Niillä ei ole mahdollisuuksiakaan voittaa, vaikka olisivat parempiakin.

      • Anonyymi

        Apteekin Ceraderm paras hoitotuote. Käy myös intiimiöljyksi ❤️


    • On kuitenkin oikein että mainostetaan Berneriä.
      Se kun on SF.
      Minulla on Shampoonani Terva.

      H.

    • Anonyymi

      Myydäänköhän iänikuista koivunlehdille tuoksuvaa Sauna-saippuaa vielä ?
      Sitä on tullut joskus ikävä, kun siihen liittyy mukavia mielikuviamenneestä maailmasta ja tuli niin puhtoinen olo, mikä johtui ehkä siitä tuoksusta osittain.

      • Anonyymi

        Sitä myydään joskus Tokmannilla.


    • Anonyymi

      Vanhemmiten kannattaa välttää vedellä lotraamista, se ihoa vain kuivattaa.
      Aslakki pohjoisesta tokaisi kerran TV:ssä,
      että sillä välin kun kaamos alkaa ja loppuu,
      hän ei pesulle mene, se on hänen ihonsa salaisuus.

      • Anonyymi

        Niinhän eskimotkin, ainakin ennen. Ja söivät vain kalaa ja valaanrasvaa ja nahkaa eikä mitään tohtori Tolosen välttämättömiä lisäravinteita ja terveinä pysyivät.


    • Anonyymi

      Käytin vuosia apteekin kalliimpaa shampoota kutiavan päänahkani takia. Sitten ostin lähimarketista tuota XZ shampoota suihkussa käydessä. Ei kutise yhtään.
      Tuota merkkiä on monta tuoksua. Eikä kallistakaan ole.
      - vanha erkki -

      • Anonyymi

        vanha erkki, tuo oli paras suositus ! Shampooni loppuu kohta. Pittääpä kokkeilla XZ-shampoota,
        kun paljon mainostettu ranskalainen (?) Treseme voi olla se, mikä saa päänahan kutiamaan,
        vai mistä johtunee. Edullinen on sekin ei sen puoleen. Iho on tullut aika herkäksi,
        ikä ohentaa ja kuivattaa sitä.


    • Anonyymi

      Minulle tuli hilsettä kun käytin XZ shampoota. Ei sopinut minun päänahalle. Harmi. Piti vaihtaa vähän kalliimpaan Bio merkkiin.

    • Anonyymi

      Elvital-tukkatuotteita käytän mutta melkein mikä tahansa kelpaa. Kauan kestää edullinen puteli, yllättävän vähän shampoota riittää pesemään hiukset, hoitoaineella pesen joskus pelkästään.
      Shebamed on hyvää, mutta en käytä mitään ainetta koko ajan, vaan vaihtelen. Tämä tietoni perustuu jonkun kosmetologin kertomaan. Sain lahjaksi Marseille-saippuan, käytän sitäkin. Uimahallin seinälaitteestakin pursutan.
      Tänään ostin Prismasta tyhjien purkkieni tilalle silmänynpärysvoiteeksi Ziaja goat´s milk (vuohenmaito), ihan vieras merkki. Ja Loreal Revitalift - ryppyjä vastaan - päivävoide. Saapas nähdä alanko kaunistumaan. Etsin lakritsishampoota, ei ollut.
      Käyn paljon uuimassa, joten ihoa voitelen Tummelilla (ei enää nykyisin haise) ja apteekin Aqualan L. Sain lahjaksi kookosöljyä, muuten hyvää mutta imeytyy huonosti.

    • Anonyymi

      En osta kaupan shampoita tai hammastahnoja. Teen itse shampoon marseillesaippuasta. Aito marseillesaippua on erinomainen myös hampaiden pesussa. Hammastahnat ovat myrkkyä jota en suuhuni laita.
      Monelle tekisi todella hyvää pestä suunsa saippualla. Saattaisi sanojen valinta muuttua parempaan suuntaan.

    • Anonyymi

      En osta kaupan shampoita tai hammastahnoja. Teen itse shampoon marseillesaippuasta. Aito marseillesaippua on erinomainen myös hampaiden pesussa. Hammastahnat ovat myrkkyä jota en suuhuni laita.
      Monelle tekisi todella hyvää pestä suunsa saippualla. Saattaisi sanojen valinta muuttua parempaan suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe