Mies sisällä-orgasmi?

Anonyymi

En ole ikinä saanut orgasmia pelkästään siitä, että miehen siitin liikkuu sisälläni edes taas. Vaikka olisin kuinka märkä ja kiihoittunut. Jotenkin noloa sanoa, että saan orgasmin vain pyörittelemällä sormillani klitorista samaan aikaan. Olen tainnut sanoa "haittaako jos teen näin samalla" kun tavallaan itseä hävettää. Monesti jopa olen sanonut "älä kato, hävettää" vaikka mies sanoo "älä ny"...minusta se on noloa jotenkin :-( Mies kun luullakseni ajattelee naisen saavan orgasmin jo miltein heti -kun on kiihoittunut ja märkä- kun mies tulee sisään.

18

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään vielä, että kiihoittumisvaiheessa haluan miehen sisään HETI. Sen vain tietää kun haluaa. Mutta orgasmia en siitä saa. Emätinorgasmi itselläni taitaa olla se, kun klitorista pyöritellen tulee se H hetki yhdynnässä (miehet ovat usein halunneet tehdä sen mutta ei ole kukaan saanut orgasmia aikaan vaikka kuinka joku yrittää..ei pahalla miehiä kohtaan, kiitos heille) kun lopetan sen häpeän tunteen miehen päällä ollessani..yleensä kyllä sanon "älä kato"..miten hullulta kuulostaakin.

      Onko muita?

      • Anonyymi

        Parhaalta tuntuu kun viivyttää ja viivyttää sisään saamista yli siitä HETI hetkestä, sitten se vasta tuntuukin... Oma kokemukseni on että miehiä kiihottaa katsoa kun nainen hoitelee itseään. Ja minua kiihottaa kun mies katsoo.


    • Anonyymi

      Mutta se tunne, kun saa orgasmin -omalla toiminnallaan joka tekeekin asian mielestäni tavallaan surulliseksi- niin miehet ovat sen tunteneet kun emätin on supistellut. Jotenkin vain tulee sellainen tunne, että kun en saanut sitä miehestä, olen huono nainen.

    • Anonyymi

      Olen 49 vuotias.

    • Anonyymi

      Kiitos vaan itsellesi kommentista. Ehkä olisi parempi mennä kaappiin häpeämään kun kirjoitin tämän. Kivaa perjantaita myös sinulle!

    • Anonyymi

      Tämä tosi tavallista ja arvaan että yli puolet naisista ovat samassa tilanteessa. Jatka vaan pienen auttamisen itse käsillä ja nauti seksistä.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta kommentista :-)


    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla, miten ihmeessä naiset saavat pelkässä yhdynnässä emätinorgasmin? Minun miehellä ihan kookas elin jne. eli ei siinä mitään mutta kun en saa niin en saa. Mutta kiihoittuneena se on vain pakko saada sisään, niinkuin me naiset tiedetään.

    • Anonyymi

      En saa minäkään, mutta ei se ole mikään ongelma. Monia miehiä tuntuu sitäpaitsi kiihottavan kun nainen hiplaa itseään. Unohda nolostelu ja nauti, niin se mieskin tekee.

    • Anonyymi

      Minun tapa hoitaa asia on antaa vuoronperään suuseksiä ja yhdyntää. Sitten se raja vain jossain kohtaa tulee vastaan, että nyytttTTT.

    • Anonyymi

      A. Lopeta häpeileminen
      B. Lopeta sen koko ajatteleminen ja nauti
      C. Voisit olla ottamatta sitä kalua sisääsi heti vaikka halu jo siihen olisikin. Itse ainakin miehenä tahtoisin omissa haluissani työntää pääni ensin jalkojesi väliin ja herätellä sinua nuollen ja kunnolla turvonneeseen ja kiihoittuneeseen avantoon sukeltaa kovalla kalulla. PS. Moni nainen saa orgasmin parhaiten miehen päällä ratsastaen ja keinuen...

    • Ei tuossa ole mitään hävettävää, minusta on kiihottavaa, jos nainen sormeilee itseään samalla kun häntä naidaan. Joko sivuttain niin, että nainen on selällään jalat koukussa ja pilluun pääsee hyvin sormeilemaan tai tyyny pyllyn alla ja jalat sivulla, siinä on mukava katsoa, kun nainen viihdyttää samalla itseään, kun muna painu sisälle. Jos ei ihan riitä vauhti, palaan nuolemaan.

      Nauti itsestäsi, nauti seksistä, ei siinä ole mitään hävettävää. Jos et saa, kun mies laukeaa, jatka sormettamista, niin kauan, että tulet, käske miehen vaikka pitää veltostuvaa munaansa sisälläsi, tai komenna hänet nuolemaan pilluasi.

      • Anonyymi

        No otappa opiksi sinäkin.


    • Yhdynnässä naisista saa orgasmin vain 70 % naisista. Itsetyydytyksellä 90 %. Suurin osa miehistä tietää tämän.

      Kun nainen hieroo klitoristaan yhdynnän aikana tai erikseen, valtaosa miehistä pitää sitä erityisen kiihottavana. Naisen ei missään tapauksessa tule pyydellä anteeksi klitoriksen hieromista, ei missään tapauksessa. Se kuuluu asiaan. Miestä voi myös ilahduttaa näyttämällä itsetyydytystä, jolloin mies voi nauttia katselemisesta tai myös itse masturboida.

      • Anonyymi

        Just näin! Tuo on näin miehestä erityisen kiihottavaa, kun nainen vielä avustaa itse kliimaksin saavuttamista. Minä koen sen vain ja ainoastaan positiivisena.


    • Anonyymi

      Miehenä tuo ei haittaa. Ei tarvitse hävetä, jos samalla räplää itseään. Se kertoo siitä, että haluaa ja se vain kiihottaa.
      On kokemusta naisista, joilla on sama tilanne, joten et ole mitenkään poikkeava. Mies voi antaa orgasmin sormilla tai kielellä.
      Oletko kokeillut yhdyntää tulemalla päälle? Esim. sohvalla miehen lähes istuessa. Siinä asennossa eräs vähän vastaavassa tilanteessa ollut sai orgasmin klitoriksen hieroutuessa miestä vasten.

    • Anonyymi

      Miehenä tuo ei haittaa. Ei tarvitse hävetä, jos samalla räplää itseään. Se kertoo siitä, että haluaa ja se vain kiihottaa.
      On kokemusta naisista, joilla on sama tilanne, joten et ole mitenkään poikkeava. Mies voi antaa orgasmin sormilla tai kielellä.
      Oletko kokeillut yhdyntää tulemalla päälle? Esim. sohvalla miehen lähes istuessa. Siinä asennossa eräs vähän vastaavassa tilanteessa ollut sai orgasmin klitoriksen hieroutuessa miestä vasten.

    • No eihän tuo ole ollenkaan harvinaista, minut (miehenä) on mukavaa kun nainen hieroo klitoristaan ja kun takaapäin häntä nain voi välillä koskettaa jäykkää klitorista, todella mukavaa , mukavuutta lisää se et nainen räplää itseään ja samalla ottaa suihin, naiinenkin tykkää tällläisesta

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe