Itse en osaa laittaa. Minulla on ID tunnukset?
Laittaako puhelin liikkeessä puhelimen käyttökuntoon
24
363
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan pitää jonkun verran maksaa?
- Anonyymi
1. Käynnistät puhelimen
2. Valitset kieleksi: Suomi
3. Valitset maaksi: Suomi
4. Hyväksyt käyttöehdot
5. Syötät Apple id:si ja salasanasi
6. Klikkaat "lataa vanhan laitteesi asetukset ja sovellukset "
7. Odotat 5 minuuttia ja alat käyttämään laitetta.
Kannattaako tuosta maksaa? Ei se ole vaikeaa, eikä virheitä tarvitse pelätä. Salasanan unohtaminen on ainoa vakava virhe, jonka voit tehdä. Rohkeati vain kokoilemaan!- Anonyymi
Rohkeati?
- Anonyymi
Sain itse laitettua asetukset. Kiitos! Alkuperäinen kirjoittaja.
- Anonyymi
Laitanko Elisa tietoturvan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitanko Elisa tietoturvan
Ei kannata moista turhaketta..
- Anonyymi
Ei kai se puhelin laita liikkeessä puhelinta käyttökuntoon?
- Anonyymi
Pitääkö iCloudissa olla koko ajan kirjautuneena,?
- Anonyymi
Eikö YouTubesta voi tilata kanavia ilman kirjautumista?
- Anonyymi
Mistä se Youztube tietää kelle ne tilaukset menee jos et sinä ole kirjautunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se Youztube tietää kelle ne tilaukset menee jos et sinä ole kirjautunut?
Okei kiitos! Etsi iPhone puhelimeni, pitääkö olla päällä vai pois päältä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei kiitos! Etsi iPhone puhelimeni, pitääkö olla päällä vai pois päältä?
Kaikki pitää olla päällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki pitää olla päällä..
Sijainti myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijainti myös?
Entinen puhelin Android ,niin kyllä tämä IPhone on on parempi käyttää, vaikka alussa oli hankalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen puhelin Android ,niin kyllä tämä IPhone on on parempi käyttää, vaikka alussa oli hankalaa.
Sijainti ja sellaiset ei liity YouTubeen ja ei tarvi olla päällä, mutta saa olla päällä.
Puhelimen asetuksista kannattaa aina laittaa ja jättää päälle kuitenkin puhelimen paikannus, jos katoaa luuri saat sen paikannettua, voi myös lukita sen etäältä netin kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijainti ja sellaiset ei liity YouTubeen ja ei tarvi olla päällä, mutta saa olla päällä.
Puhelimen asetuksista kannattaa aina laittaa ja jättää päälle kuitenkin puhelimen paikannus, jos katoaa luuri saat sen paikannettua, voi myös lukita sen etäältä netin kautta.Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!
Miten laitan uuden sähköposti osoitteen? Minulla on jo yksi sähköpostiosoite?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten laitan uuden sähköposti osoitteen? Minulla on jo yksi sähköpostiosoite?
Kannattaa vilkuilla tätä sivustoa multakin osin, siis ohjeita.
https://support.apple.com/fi-fi/HT201320 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimen asetuksista kannattaa aina laittaa ja jättää päälle kuitenkin puhelimen paikannus, jos katoaa luuri saat sen paikannettua, voi myös lukita sen etäältä netin kautta.Pitääkö sijainti olla päällä, jos on VPN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vilkuilla tätä sivustoa multakin osin, siis ohjeita.
https://support.apple.com/fi-fi/HT201320Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö sijainti olla päällä, jos on VPN?
Vpn on turhake.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vpn on turhake.
Pitääkö sijainti olla päällä jos on vpn?
- Anonyymi
Ei päivitä puhelinverkon kautta, pitää huomenna käydä kirjastossa
- Anonyymi
Minulla on tässä puhelimessa Elisa prepaid- kortti. Mistä kohtaa löytyy Elisa prepaid valikko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026