Mittataan juuri täällä.
Jos ja kun avaat eriäviä mielipititä,niin hullut paperit räjvähtää allta akayksikön ,ilman neurologin näkemystä potilaasta.
Vanhuuden höperyys
17
61
Vastaukset
- Anonyymi
Anonyyminä olen samaa mieltä. Nekin blokataan ja tunnistetaan kun pitempään kirjoittaa tälle pastalle.
Palstan ammattilaiset menevät koneilleen kohta aamukaffet hörpättyään.
Pitävät kai puhelimitse yhteyttä, muuten en käsitä, miksi samanmieliset jatkavat eräitä kommentteja. Aloittelijat ja toista mieltä olevat tietenkin ohitetaan.
Periaatteesta käytän konetta vaan verkkopankkiasiointiin ettei muodostuisi addiktioksi.
Sinua Rituliini ei ole näkynyt palstalla moneen viikkoon. Eipä kukaan pääse sanoon sinuu palstahaukaksi.
Nukuin yli 2 tuntia päivällä rankan lääkityksen uuvuttamana. Luulin nukkuneeni nonta päivää yhteen putkeen. Hyvää yötä.
' ylilääkitty äijä 'Kiitos rakas ystävä!
Sinä nostit ihmisarvoni piirunverran ylemmälle.
Minulta on poistettu tyvisolusyöpää,mutta ihmisarvoisuutta ei minulta ole poistettu.Ja vielä haluan yhtyä edelliseen... mielipiteeseen!
Hän "ylilääkittyäijä" näkee tämän palstan todellisen tilan.
Olen mukana kulkemassa tätä "viadolorosaa" kanssasi.
Tunsin samankaltaisuutta ,tunsin myötätuntoa ja jopa häpeää,että lääkitykseni ei ole
vielä sieltä rankimmasta päästä.
Verenpaineet ja verenohennus tarvitsevat ne omat "mömmönsä" ja joskus särkkyyn
jotain heitän heltaan.
Yksinäisyyteen, kun lääketiede keksisi lääkkeen, niin minä ostaisin sitä oitis.
No minä ostin ton rakdoll in ja aivan hyvin hänen kanssaan elämä on edennyt.
Hän on karvainen ja kehrää kun silitän myötäkarvaan...- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Ja vielä haluan yhtyä edelliseen... mielipiteeseen!
Hän "ylilääkittyäijä" näkee tämän palstan todellisen tilan.
Olen mukana kulkemassa tätä "viadolorosaa" kanssasi.
Tunsin samankaltaisuutta ,tunsin myötätuntoa ja jopa häpeää,että lääkitykseni ei ole
vielä sieltä rankimmasta päästä.
Verenpaineet ja verenohennus tarvitsevat ne omat "mömmönsä" ja joskus särkkyyn
jotain heitän heltaan.
Yksinäisyyteen, kun lääketiede keksisi lääkkeen, niin minä ostaisin sitä oitis.
No minä ostin ton rakdoll in ja aivan hyvin hänen kanssaan elämä on edennyt.
Hän on karvainen ja kehrää kun silitän myötäkarvaan...Mikä on rakdoll ?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on rakdoll ?
Aivan oikeesti ja anteeksi.
Jollei sivistystasosi yllä,kuin kyselyitasoon niin olisiko mahdollista,että viihtyisit siellä hiekkalaatikolla jatkossakin,aivan oikeesti ama- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Jollei sivistystasosi yllä,kuin kyselyitasoon niin olisiko mahdollista,että viihtyisit siellä hiekkalaatikolla jatkossakin,aivan oikeesti amaEi kantsi jutella kenenkään sivistystasosta, ellei osaa kirjoittaa(kaan) oikein: Ragdoll (suom. räsynukke) on kissarotu. - Nm. Fiksu kertoo vierasperäisen
- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Jollei sivistystasosi yllä,kuin kyselyitasoon niin olisiko mahdollista,että viihtyisit siellä hiekkalaatikolla jatkossakin,aivan oikeesti amaOsaatpa olla tyly sinäkin. En tiedä kuin ragdoll'in ja se on räsynykke.
Anonyymi kirjoitti:
Osaatpa olla tyly sinäkin. En tiedä kuin ragdoll'in ja se on räsynykke.
Kaiketi tämä rakdoll on aivan mahtava sanonta tosta rodusta.
Aivan hervottoman ihana kissa.Hän on todella pitkärunkoinen ja osaa heittäytyä täysin rooliinsa olemalla vain oma itsensä.
No senjälkeen,kun hänen persoonansa haluaa olla tietynetäisyyden päässä,niin hänen rauhaan ei pidä häiritä.
Olen oppinut jo hänen kissamaisille vaatimuksilleen
- Anonyymi
Mirri ? :D
- Anonyymi
Selasin tuolta isolta puolelta mainion musiikkivideon. Lapsitähti laulaa kuin aikuinen. https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=andre rieu amira o mio babbino caro
Oli sen kissan rotumääritelmässä ja kirjoitusvirheissä moitittavaa,niin tämä kissa kantoi minut
poikani tapon ylitsepääsemisestä.
Kyllä täällä kirjoituspalstalla ollaan niin viisaita,tietämättä taustoista.
- Anonyymi
alotukseen:
jos ihminen on hullu niin tietenki heti huomataan ,,,- Anonyymi
Laillasi 'lahjakkaita' todellakin löytyy, jotka luulevat näkevänsä ja tietävänsä tietsikkatoosan ruudun taa. - Nm. Tosihullu
- Anonyymi
Haittaax se? - Nm. Täällä
Niinpä.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Automaattisesti eriävä mielipide menee iän piikkiin.
"Sehän taas höperehtää", monesti se höperehtijän mielipide on ollut järkevämpi kuin tuomion antaneen.
Pitänee vain suhtautautua lempeän hyväksyvästi kaikkeen, kuten mummojen kuuluu tehdä.
Itse en voi näin tehdä!- Anonyymi
Monesti on kyllä parempi että mielipide menee höperehtimisen piikkiin.
Niin karmeita ja ala-arvoisia rasistisia herjojakin saa lukea iäkkäiltä naisilta
(ehkä miehiltäkin), että on parempi ajatella,
ettei ihminen oikeasti ajattele niin ja voi olla niin törkeä, kunhan "höperehtii" vanhuuttaan. Anonyymi kirjoitti:
Monesti on kyllä parempi että mielipide menee höperehtimisen piikkiin.
Niin karmeita ja ala-arvoisia rasistisia herjojakin saa lukea iäkkäiltä naisilta
(ehkä miehiltäkin), että on parempi ajatella,
ettei ihminen oikeasti ajattele niin ja voi olla niin törkeä, kunhan "höperehtii" vanhuuttaan.Kiitos mielipiteestäsi!
No tosin minä en roikku palstoilla,
jatkuvasti,joten en voi kommentoida mielipidettäsi,mutta
olen todella kiitollinen,että toit kannantokanottosi asiantiimoilta esille
ja kiitos siitä ama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694