Olen syvenevässä kierteessä juomisen kanssa.
Reilut 12v. sitten erosin vaimosta ja siitä lähti tämä liikkelle.
Perus satsi on 18 olut laatikko illassa.
Joskus pystyn pitämään taukoa päivän pari jopa kolme mutta sitten taas palaan samalle uralle.
Nyt olen tullut siihen tulokseen etten saa tätä poikki ilman apua, mutta pelottaa kertoa asiasta lääkärille tai muille "virallisille" tahoille koska miten sitten käy toimeentulon.
Jos kela pistääkin joitain korvauksia poikki, niin en voi maksaa vuokraa ja sitten olen asunnoton ja sitten ei enää millään ole mitään väliä...sama kun tappaa itsensä
Olustelu ja työttömyys
Anonyymi
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen kansalaisen perusturvaan kuuluu lakisääteisesti, että asuntoa ei voi menettää sairauden takia. Mutta olisi hyvä aika herätä ja alkaa kiinnostumaan terveydestä. Kun tiedostat riippuvuuden, niin siitä alkaa sen pois opetteleminen. Taatusti kukaan ei kaada sun suuhun niitä 18 tölkkiä kaljaa, kuin sinä itse. Tsemppiä uuteen raittiiseen elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382709- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41817
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 127793