"Kyllä todella tuli tyhjyys,kun ruune otti lopputilin." -Noin todettiin eräässä ketjussa - aika harhaanjohtavasti.
Ei täältä juuri kukaan ole jonkinlaista lopputiliä ottanut, eli ilmoittanut, ettei enää täällä esiinny - ja myös menetellyt sillä tavalla. Ovat vain hävinneet täältä.
Lopputiliä ei ole ottanut Pilmari, Ruuneperi, senjora Lyyli, oinas, uatu, vaalierkki,, fundsija, capt.cöpenick jne.
Tuollaisia nikkejä täällä ei ole näkynyt aikapäiviin, ei myöskään silloin, kun nikit vielä olivat k'äytössä. Ehkä jokunen ei ole enää elävien joukossa
missä vanhat nikit?
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulitko ajatelleeksi, että "ottaa lopputili" voi tarkoittaa "ottaa lopputili elämästä",
"heittää veivit" ? Mitähän nyt yrität tuoda palstalle sieltä synonoomiviidakosta?
Kerro aivan avoimesti,älä vetäytynyt sinne puskansuojaan.
Minulla ei ole mitään salattavaa,kaiketi ei sinullakajan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564