Mikä olisi hyvä kortinlukija kotikäyttöön, tarkoituksena tunnistautuminen sähköisiin palveluihin? Tuota olen katsellut https://www.verkkokauppa.com/fi/product/36482/fjjcj/Identiv-uTrust-2700R-Contact-henkilokortinlukija
Luonnollisesti koneessa on Windows 10 ja Edge. Kommenteissa joku kertoi Edgen kaa on hankaluutta ja joku et loistavasti toimii. Uskon jälkimmäistä.
Henkilökortinlukija
6
2754
Vastaukset
- Anonyymi
Mobiilivarmenne on ilmainen.
- Anonyymi
Mulla on jo se. Ja myös rahaa ostaa kortinlukija, sirullinen henkilökortti myös löytyy.
- Anonyymi
"Mobiilivarmenne on ilmainen."
Hahhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😁😁 rahalla saa kaikkea kivaa, uusia kivoja leluja, oikeita käyttöjärjestelmiä ja ohjelmia ym ym - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mobiilivarmenne on ilmainen."
Hahhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😁😁 rahalla saa kaikkea kivaa, uusia kivoja leluja, oikeita käyttöjärjestelmiä ja ohjelmia ym ymOikeat käyttöjärjestelmät ovat ilmaisia, avoimia ja turvallisia.
Kaupasta voi toki ostaa ns. käyttöjärjestelmiä, mutta et omaksi ja tietoturvaakaan eivät sisällä. - Anonyymi
Telian asiakkaille
- Anonyymi
Minulla on käytössä tuollainen kortilukija ja on toiminut moitteetta. Ei kylläkään ole Windowsia eikä Edgeä mutta en näe mitään syytä miksi ei niillä toimisi kerran rauta on toimivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593