Mikä olisi hyvä kortinlukija kotikäyttöön, tarkoituksena tunnistautuminen sähköisiin palveluihin? Tuota olen katsellut https://www.verkkokauppa.com/fi/product/36482/fjjcj/Identiv-uTrust-2700R-Contact-henkilokortinlukija
Luonnollisesti koneessa on Windows 10 ja Edge. Kommenteissa joku kertoi Edgen kaa on hankaluutta ja joku et loistavasti toimii. Uskon jälkimmäistä.
Henkilökortinlukija
6
2850
Vastaukset
- Anonyymi
Mobiilivarmenne on ilmainen.
- Anonyymi
Mulla on jo se. Ja myös rahaa ostaa kortinlukija, sirullinen henkilökortti myös löytyy.
- Anonyymi
"Mobiilivarmenne on ilmainen."
Hahhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😁😁 rahalla saa kaikkea kivaa, uusia kivoja leluja, oikeita käyttöjärjestelmiä ja ohjelmia ym ym - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mobiilivarmenne on ilmainen."
Hahhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😁😁 rahalla saa kaikkea kivaa, uusia kivoja leluja, oikeita käyttöjärjestelmiä ja ohjelmia ym ymOikeat käyttöjärjestelmät ovat ilmaisia, avoimia ja turvallisia.
Kaupasta voi toki ostaa ns. käyttöjärjestelmiä, mutta et omaksi ja tietoturvaakaan eivät sisällä. - Anonyymi
Telian asiakkaille
- Anonyymi
Minulla on käytössä tuollainen kortilukija ja on toiminut moitteetta. Ei kylläkään ole Windowsia eikä Edgeä mutta en näe mitään syytä miksi ei niillä toimisi kerran rauta on toimivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1214079
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413213- 2372912
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?432442- 361714
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241506Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411496- 141381
- 181355
- 221281