Tämä on poliisiasia
Mulla on äitin ja isän puolelta poliisit
Israelilaiset sukutietokanavat
4
144
Vastaukset 4
- Anonyymi
Huumepoliisit?
- Anonyymi
Nyt alkoi pelottaa! Sukujuuria riittää jokaisella vähän joka lähtöön, sillä sotia on käyty ja geenejä on kylvetty siinä sivussa eri tahoille niin sodan kuin rauhan aikana. Omien DNA testien tulosten mukaan kaukaisia sukujuuriani on Venäjän, Ukrainan ja Romanian suunnalla. Pieni linkki on juutalaisiin sukuihinkin tuhansien vuosien takaa, mutta niin vähäisellä näytöllä minua tuskin juutalaiseksi hyväksytään;)
Minua ei näiden ikivanhojen juurieni kaivelu kiinnosta, sillä viimeisten 300-400 vuoden ajallakin riittää ihmettelemistä. Nälkävuosia, kulkutauteja ja sotia on tällekin ajalle mahtunut ihan tarpeeksi väkilukua karsimaan. Kunnia esi-isieni tekemälle työlle, että olen edes olemassa ja sukujuuriani penkomassa. - Anonyymi
Hienoa, että israelilaiset sukututkijat saivat selville, että sinulla on poliiseja suvusssi. Minulla on vain torppareita ja viinankeittäjiä.
- Anonyymi
Luulen että asia ei kuulu poliisille. Kehottaisin kääntymään mielenterveyden ammattilaisten puoleen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51881
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92848Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15756Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3710Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1584- 61553
- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184549- 61548
- 70533