Ihan vastaisuuden varalta pikku vinkki järjestäjille:
varatkaa sitä kaljanlitkua sen verran, että bailaajilla ei tarvi menomestaa vaihtaa. Bileet loppu kuin seinään, kun kalja loppui heti alkuillasta. No, voihan sitä myös jaffan voimalla jatkaa. ...
Ysäribileet Töpärillä
16
1062
Vastaukset
- AnonyymiOisit ottanu omat juomat. Taskumatti poveen. Tai jos oot nainen niin käslaukkuun. - AnonyymiEi alkoholia yleisille paikoille. Juokaa kotona kellarissa piilossa. 
- Anonyymi kirjoitti:- Ei alkoholia yleisille paikoille. Juokaa kotona kellarissa piilossa. - Miksikähän ihmisten pittää päihyttää ihtensä? 
- AnonyymiLumperiA kirjoitti:Miksikähän ihmisten pittää päihyttää ihtensä? Tässä olen lumperin kanssa samoilla linjoilla. Eikö sitä osata pitää hauskaa ilman alkoholia? Kyllä tämä vahvistaa sitä mielikuvaa syrjäkylän hauskan pidosta.... 
- Anonyymi kirjoitti:- Tässä olen lumperin kanssa samoilla linjoilla. Eikö sitä osata pitää hauskaa ilman alkoholia? Kyllä tämä vahvistaa sitä mielikuvaa syrjäkylän hauskan pidosta.... - Ei kai ne ossaa pittää hauskaa kaikki suurissa maalikylissäkkään. Oon kuullu että viinaa kun kerran saa maistaa ja päihtyy niin sitä on saatava jatkossakin. Ei se ainakaa hyvälle haise. En oo koskaan maistanu enkä maista. On rahalle parempaakin menekkiä. 

- AnonyymiKannattaa varmaan sanoa tämäkin asia suoraan järjestäjälle, eikä täällä kirjotella. 
- AnonyymiOliko ees lihaa liikenteessä - AnonyymiOli 40-55 ikä haitarissa. 
- AnonyymiPari hirveä pokasin. 

- AnonyymiJos on juhlat tämmössie, niin muuttoauto lähtee etelää kohti. - Anonyymikun lähtisitkin!!!! 
 täällä maalikylällä mittää joukokylästämuuttaneitajunttiloita tarvita!!!!
 kohan uhoat, sulla mittää massia oo mihinkää muuttaa, onneton!!!!
 biletä kotimetässäsi!!!
- AnonyymiEttä oikein etelää kohti! :D 
 Ihanko Iisalmeen asti? :D
 Jääkö se muuttoauto jonnekin välille? :D Vai jatkaako se vielä Helsingistäkin etelää kohti - tiedoksesi, että siinä tulee rapakko vastaan, mutta ethän sinä ite ookkaa kyytissä, sehän kulukee ihan itekseen se sinun muuttoauto - etelää kohti HAH HAH - pikkusen enemmän jouvut mettää myymään, että saat muuttokustannukset hoijettua ja millä aijot ellää siellä etelässäsi? Ihanko Epsanjaan asti meinasit???? :D :D :D tämmössie pijä minkää bilettäjän kirjoitella persaukisena.
- AnonyymiMinä lähen messiin mutta vain jos ens talvi on tämmönen heti alkuunsa. 

- AnonyymiEntinen ministeri juottamassa kaljaa nuorisolle? - Niimpä!! En oo ollenkaan Tepan kanssa sammaa mieltä alakohooliasioissa. Tulivettä käyttävät ihan väärin melekeen kaikki. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321