Ysäribileet Töpärillä

Anonyymi

Ihan vastaisuuden varalta pikku vinkki järjestäjille:
varatkaa sitä kaljanlitkua sen verran, että bailaajilla ei tarvi menomestaa vaihtaa. Bileet loppu kuin seinään, kun kalja loppui heti alkuillasta. No, voihan sitä myös jaffan voimalla jatkaa. ...

16

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisit ottanu omat juomat. Taskumatti poveen. Tai jos oot nainen niin käslaukkuun.

• Anonyymi

Ei alkoholia yleisille paikoille. Juokaa kotona kellarissa piilossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei alkoholia yleisille paikoille. Juokaa kotona kellarissa piilossa.

Miksikähän ihmisten pittää päihyttää ihtensä?

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Miksikähän ihmisten pittää päihyttää ihtensä?

Tässä olen lumperin kanssa samoilla linjoilla. Eikö sitä osata pitää hauskaa ilman alkoholia? Kyllä tämä vahvistaa sitä mielikuvaa syrjäkylän hauskan pidosta....

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä olen lumperin kanssa samoilla linjoilla. Eikö sitä osata pitää hauskaa ilman alkoholia? Kyllä tämä vahvistaa sitä mielikuvaa syrjäkylän hauskan pidosta....

Ei kai ne ossaa pittää hauskaa kaikki suurissa maalikylissäkkään. Oon kuullu että viinaa kun kerran saa maistaa ja päihtyy niin sitä on saatava jatkossakin. Ei se ainakaa hyvälle haise. En oo koskaan maistanu enkä maista. On rahalle parempaakin menekkiä.

• Anonyymi

Kannattaa varmaan sanoa tämäkin asia suoraan järjestäjälle, eikä täällä kirjotella.

• Niin...mitäpä sitä tänne mittään kirjottelee.

• Anonyymi

Oliko ees lihaa liikenteessä

• Anonyymi

Oli 40-55 ikä haitarissa.

• Anonyymi

Pari hirveä pokasin.

• Anonyymi

Jos on juhlat tämmössie, niin muuttoauto lähtee etelää kohti.

• Anonyymi

kun lähtisitkin!!!!
        täällä maalikylällä mittää joukokylästämuuttaneitajunttiloita tarvita!!!!
        kohan uhoat, sulla mittää massia oo mihinkää muuttaa, onneton!!!!
        biletä kotimetässäsi!!!

• Anonyymi

Että oikein etelää kohti! :D
        Ihanko Iisalmeen asti? :D
        Jääkö se muuttoauto jonnekin välille? :D Vai jatkaako se vielä Helsingistäkin etelää kohti - tiedoksesi, että siinä tulee rapakko vastaan, mutta ethän sinä ite ookkaa kyytissä, sehän kulukee ihan itekseen se sinun muuttoauto - etelää kohti HAH HAH - pikkusen enemmän jouvut mettää myymään, että saat muuttokustannukset hoijettua ja millä aijot ellää siellä etelässäsi? Ihanko Epsanjaan asti meinasit???? :D :D :D tämmössie pijä minkää bilettäjän kirjoitella persaukisena.

• Anonyymi

Minä lähen messiin mutta vain jos ens talvi on tämmönen heti alkuunsa.

• Anonyymi

Entinen ministeri juottamassa kaljaa nuorisolle?

• Niimpä!! En oo ollenkaan Tepan kanssa sammaa mieltä alakohooliasioissa. Tulivettä käyttävät ihan väärin melekeen kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11053
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      79
      10218
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      47
      4271
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      3972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3766
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3659
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3503
    8. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      8
      3476
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      53
      3193
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2915
    Aihe