nissan Qashqai automaatti laatikko kestää vain 50 Tkm

Anonyymi

2

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo niin noista kannattaa pysyä erossa, sutta ja sekundaa kaukaa idästä!

• Anonyymi

Huono tuuri aloittajalla tai sitten on itsellä ollut hyvä tuuri.

Perheessä oli vaimon käytössä Qashqai 2014 1.6dCI Business 360 xtronic. Auto ostettiin uutena ja oli meillä viisi vuotta. Vaihteistossa ei ollut mitään vikaa koko aikana. Vetokoukkua ei autossa ollut, joten mitään raskasta ei vedetty. Etuiskarit ja takajarrylevyt vaihdettiin. Muuten normaali huolto-ohjelma riitti. Auto vaihtui toiseen japanilaismerkkiin 71tkm ajettuna.

Omassa päivittäisessä käytössä on ollut 17 vuotta sama perinteisellä momentinmuunniautomaatilla varustettu auto. Ostin sen kolmevuotiaana ja 39tkm ajettuna. Auto on nyt 20 vuotta vanha. Autossa on asennuttamani vetokoukku ja sillä on vedetty jarrutonta täyteen lastattua kärryä keväisin ja syksyisin. Muutama muuttokuormakin on kuljetettu. Automaatissa ei ole ollut koskaan pienintäkään vikaa. Laatikon öljyt on vaihdettu n. 80tkm välein. Autolla on ajettu nyt 250tkm. Turbomoottori on softattu biopolttoaineelle ja samalla vääntö lisääntyi 400Nm:iin (tehdasasetus 330Nm).

Omassa ja perheeni käytössä on ollut automaattivaihteisia autoja (momentinmuuntimella) vuodesta 1988 lähtien. Missään niiden automaateista ei ole ollut koskaan pienintäkään vikaa. Ei edes tuossa Qashqaissa. Se on ainoa CVT-vaihteisto, millä on tullut ajettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe