Li Anderson kohtaa Kylmät Faktat: Fanaatikkojen kanssa ei neuvotella

Anonyymi

Li Andersson joutui myöntämään Kylmät Faktat Fanaatikkojen kanssa ei voi neuvotella eikä harjoittaa hallitusyhteistyötä :::
Li Andersson: ”On syytä tunnustaa, että hallitusyhteistyö edellyttää aina kompromisseja”
"Li Anderssonin mukaan on selvää, että viiden puolueen hallituksessa keinoista joudutaan neuvottelemaan."
uusisuomi.fi/uutiset

16

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onko täysin varmaa että lillukka ei itse ole fanaatikko....?

      • Anonyymi

        Fanaattisesti Pakkoruotsi-Li perustelee pakkoruotsin välttämättömyyttä.
        Pakkoruotsi kuuluu Li:n mukaan yleissivistykseen!
        Yleisesti kuitenkin päinvastoin katsotaan, että pakko kuuluu diktatuureihin, ei demokraattiseen oikeusvaltioon.
        Mikään tarvekartoitus ei puolla ruotsin pakollisuutta. Sitä ei puolla edes elinkeinoelämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fanaattisesti Pakkoruotsi-Li perustelee pakkoruotsin välttämättömyyttä.
        Pakkoruotsi kuuluu Li:n mukaan yleissivistykseen!
        Yleisesti kuitenkin päinvastoin katsotaan, että pakko kuuluu diktatuureihin, ei demokraattiseen oikeusvaltioon.
        Mikään tarvekartoitus ei puolla ruotsin pakollisuutta. Sitä ei puolla edes elinkeinoelämä.

        "Pakkoruotsi kuuluu Li:n mukaan yleissivistykseen! "


        Pakotus on sivistystä


      • räkäpää kirjoitti:

        "Pakkoruotsi kuuluu Li:n mukaan yleissivistykseen! "


        Pakotus on sivistystä

        Me tykkäämme PAKOTTAA.

        Sillä meillä on TIETO.

        Liittykää MEIHIN.

        Niin pelastutte.


      • Silakat kirjoitti:

        Me tykkäämme PAKOTTAA.

        Sillä meillä on TIETO.

        Liittykää MEIHIN.

        Niin pelastutte.

        no vittu joo....


    • Anonyymi

      Vihreät ovat fanaatikkoja...

    • Anonyymi

      Niin, mitä olisikaan yrittää neuvotella Gretan kanssa...

      • Anonyymi

        Tarvitaan riittävästi lääkitystä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaan riittävästi lääkitystä...

        Kyllä vasliitto (skdl) kuuluu aikalailla samaan vasemmistopopulistien joukkoon. Koko sotiemme jälkeisen ajan näillä taistolais kakaroilla on utopistiset ja suomea tuhoava ideologia, joka vaihtelee tilanteiden mukaan. Tästä esim. EU jäsenyys jota vasliitto vai oliko vielä skdl vastusti,koska luulivat että neuvostoliitto nousee yhtä voimakkaana kuin oli. Vihervasemmiston tulevaisuus on synkkä ,sillä normaali luonnonsuojelu on kaikkien puolueiden agenda.


      • Greetta pitäisi vaan antaa pariksi tunniksi Ohisalon tuomien 175 "ihanan sulopojan" kanssa samaan kontiin.


    • Anonyymi

      Lii ei luovi millään hinnalla hallituspaikasta, koska joutuu elättämään myös työtöntä jääkiekkoilijaa.. Näin se vain on!

      • Lii OSAIS olla huutaja oppositiossa.

        NYT Liillä on TIETO
        Koska on HALLITUKSESSA.

        LI tykkää kyykyttää

        Koska Li tietää...


        Liittykää meihin.

        MEillä on TIETO.


    • Anonyymi

      Andersson huitaisi telkkarissa niin hurjan välivuositarjouksen, että nuorien kannattaa ehdottomasti tarttua siihen nyt jos koskaan.
      Jos aloitat keskiasteen tänä vuonna joudut itse maksamaan opintojen kustannukset (kirjat, matkat yms), myös seuraavien vuosien ajan.
      Mutta jos aloitat vasta ensi vuonna niin kaikki on ilmaista.
      Lin välivuosilotossa on kysymys on niin isosta potista, että tuskin kenenkään nuoren kannattaa aloittaa keskiastteen opintoja tänä vuonna.
      Veronmaksajana toivon, että Katrilla on munaa ampua alas tuollainen järjetön ja erityisen typerä temppu, eli pakottaa Li perumaan puheensa välittömästi.

      • Anonyymi

        En tiedä olisiko välivuosi, koska 15% peruskoulun lopettavista voisi opetella tuona aikana lukemaan, jotta heidät huolitaan toiselle asteelle.


      • Anonyymi

        Eipä Kulmunilla ole muuta tehtävissä kuin katsoa että OPH:n budjetti ei kasva, sen sisällä Andersson avustajineen toki voi tehdä vaikka mitä älyttömyyksiä. Ja on jo tehnytkin ei sen puoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Kulmunilla ole muuta tehtävissä kuin katsoa että OPH:n budjetti ei kasva, sen sisällä Andersson avustajineen toki voi tehdä vaikka mitä älyttömyyksiä. Ja on jo tehnytkin ei sen puoleen.

        Sipilä kulmuni yhdistelmä vedättää vasuja ghähhähhää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      219
      980
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe