Li Andersson joutui myöntämään Kylmät Faktat Fanaatikkojen kanssa ei voi neuvotella eikä harjoittaa hallitusyhteistyötä :::
Li Andersson: ”On syytä tunnustaa, että hallitusyhteistyö edellyttää aina kompromisseja”
"Li Anderssonin mukaan on selvää, että viiden puolueen hallituksessa keinoista joudutaan neuvottelemaan."
uusisuomi.fi/uutiset
Li Anderson kohtaa Kylmät Faktat: Fanaatikkojen kanssa ei neuvotella
16
89
Vastaukset
- Anonyymi
onko täysin varmaa että lillukka ei itse ole fanaatikko....?
- Anonyymi
Fanaattisesti Pakkoruotsi-Li perustelee pakkoruotsin välttämättömyyttä.
Pakkoruotsi kuuluu Li:n mukaan yleissivistykseen!
Yleisesti kuitenkin päinvastoin katsotaan, että pakko kuuluu diktatuureihin, ei demokraattiseen oikeusvaltioon.
Mikään tarvekartoitus ei puolla ruotsin pakollisuutta. Sitä ei puolla edes elinkeinoelämä. Anonyymi kirjoitti:
Fanaattisesti Pakkoruotsi-Li perustelee pakkoruotsin välttämättömyyttä.
Pakkoruotsi kuuluu Li:n mukaan yleissivistykseen!
Yleisesti kuitenkin päinvastoin katsotaan, että pakko kuuluu diktatuureihin, ei demokraattiseen oikeusvaltioon.
Mikään tarvekartoitus ei puolla ruotsin pakollisuutta. Sitä ei puolla edes elinkeinoelämä."Pakkoruotsi kuuluu Li:n mukaan yleissivistykseen! "
Pakotus on sivistystäräkäpää kirjoitti:
"Pakkoruotsi kuuluu Li:n mukaan yleissivistykseen! "
Pakotus on sivistystäMe tykkäämme PAKOTTAA.
Sillä meillä on TIETO.
Liittykää MEIHIN.
Niin pelastutte.Silakat kirjoitti:
Me tykkäämme PAKOTTAA.
Sillä meillä on TIETO.
Liittykää MEIHIN.
Niin pelastutte.no vittu joo....
- Anonyymi
Vihreät ovat fanaatikkoja...
- Anonyymi
Niin, mitä olisikaan yrittää neuvotella Gretan kanssa...
- Anonyymi
Tarvitaan riittävästi lääkitystä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaan riittävästi lääkitystä...
Kyllä vasliitto (skdl) kuuluu aikalailla samaan vasemmistopopulistien joukkoon. Koko sotiemme jälkeisen ajan näillä taistolais kakaroilla on utopistiset ja suomea tuhoava ideologia, joka vaihtelee tilanteiden mukaan. Tästä esim. EU jäsenyys jota vasliitto vai oliko vielä skdl vastusti,koska luulivat että neuvostoliitto nousee yhtä voimakkaana kuin oli. Vihervasemmiston tulevaisuus on synkkä ,sillä normaali luonnonsuojelu on kaikkien puolueiden agenda.
Greetta pitäisi vaan antaa pariksi tunniksi Ohisalon tuomien 175 "ihanan sulopojan" kanssa samaan kontiin.
- Anonyymi
Lii ei luovi millään hinnalla hallituspaikasta, koska joutuu elättämään myös työtöntä jääkiekkoilijaa.. Näin se vain on!
Lii OSAIS olla huutaja oppositiossa.
NYT Liillä on TIETO
Koska on HALLITUKSESSA.
LI tykkää kyykyttää
Koska Li tietää...
Liittykää meihin.
MEillä on TIETO.
- Anonyymi
Andersson huitaisi telkkarissa niin hurjan välivuositarjouksen, että nuorien kannattaa ehdottomasti tarttua siihen nyt jos koskaan.
Jos aloitat keskiasteen tänä vuonna joudut itse maksamaan opintojen kustannukset (kirjat, matkat yms), myös seuraavien vuosien ajan.
Mutta jos aloitat vasta ensi vuonna niin kaikki on ilmaista.
Lin välivuosilotossa on kysymys on niin isosta potista, että tuskin kenenkään nuoren kannattaa aloittaa keskiastteen opintoja tänä vuonna.
Veronmaksajana toivon, että Katrilla on munaa ampua alas tuollainen järjetön ja erityisen typerä temppu, eli pakottaa Li perumaan puheensa välittömästi.- Anonyymi
En tiedä olisiko välivuosi, koska 15% peruskoulun lopettavista voisi opetella tuona aikana lukemaan, jotta heidät huolitaan toiselle asteelle.
- Anonyymi
Eipä Kulmunilla ole muuta tehtävissä kuin katsoa että OPH:n budjetti ei kasva, sen sisällä Andersson avustajineen toki voi tehdä vaikka mitä älyttömyyksiä. Ja on jo tehnytkin ei sen puoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä Kulmunilla ole muuta tehtävissä kuin katsoa että OPH:n budjetti ei kasva, sen sisällä Andersson avustajineen toki voi tehdä vaikka mitä älyttömyyksiä. Ja on jo tehnytkin ei sen puoleen.
Sipilä kulmuni yhdistelmä vedättää vasuja ghähhähhää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913