Olen reilu kakskytä vuotias nainen. Lapsena näin enneunia läheisteni kuolemista. Kävivät toteen. Teini-iässä minulla oli olo että sisälläni oli energiaa, kuin jotain sähköä. Se tuntui lisääntyvän ja lisääntyvän ja sai minut sairastumaan koska se pyrki ulos eikä se päässyt. Nyt aikuisena, lapsena aina poikkeuksellisena pidetty luovuuteeni on kasvanut. Aloin vain jotenkin piirtää symboleja, kuvia. Monien mielestä kuvissa ei ole järjen hiventäkään mutta vain minä näin merkitykset. Ne ovat kuin loitsuja. Kun piirrän luon niitä. Lisäksi ne toimivat. Ne ihan oikeasti toimivat.
Yritin kysyä äidiltäni onko kukaan suvussa ollut noita. Hän sanoi että ei. Hän ja isäni aina olivat ihmetelleet miksi olin taiteellinen sillä kumpikaan heistä ei ollut. Olin oudon erillainen vaikka eihän biologisen lapsen kuuluisi olla niin ääripää.
Onko koskaan ollut niin että tuiki tavallisten ihmisten täysin taiattomaan sukuun voisi syntyä noin vain yhtäkkiä noita? Onko sellainen todella mahdollista? Kun löysin itsestäni tämän osan tuntuu kuin olisin jotenkin nyt kokonainen.. aiemmin tunsin olevani vain outo ja epätavallinen, sellainen palapelin palanen jota ei saa mitenkään sopimaan kokonaisuuteen vaikka kuinka yrittäisi. Nyt minusta tuntuu että olen aidosti minä, että olen oikeasti olemassa ja voin hengittää. Tuntuu kuin olisi ollut veden alla tukehtumisen partaalla ja olisi viimeinkin uinut pintaan vetämään henkeä. Aiemmin tunsin olevani nimetön ja persoonaton. Mutta nyt tuntuu kuin minut olisi korjattu. Aloin ajatella itseäni suurena palapelinä josta oli kadonnut paloja. Kun palaset löydettiin niin olen nyt kokonainen. Tajusin että minulla on persoona ja nimi.
Onko täällä ketään joka olisi kokenut samaa? Että luovuus on omien voimien lähde ja että kun tajuaa sen niin on kokonainen ja tasapainossa? Paranin fyysisesti kun aloin käyttämään voimiani. Se ikään kuin kertoi minulle miksi olin ollut sairas. En ollut ikinä sairas vaan minun olisi täytynyt vain käyttää voimiani jotten olisi koskaan sairastunut. Jos kukaan ei ole kokenut tämän tapaista niin onko joku edes kuullut tämänlaisesta?
Voiko olla mahdollista?
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla taitaa olla noitana joku isoäiti tai isoäidin äiti, tai joku muu vanhempi sukulainen. Mutta välttämättä kukaan ei tiedä, eikä kukaan saa tietää, koska kukaan ei muista enää. On myös mahdollista, että jompikumpi vanhemmistasi on noita, mutta he ovat vain torjuneet sen.
- Anonyymi
Näin on. Minullekin kävi näin.
- Anonyymi
Tai Isäsi ei ole biologinen Isäsi?
Ehdotan että liityt johonkin sukututkimus seurantaan jossa
DNA´si tutkitaan ja saat itsestäsi täydellisen sukukartoituksen.
Itse tein sen ja tulos on hämmästyttävä.
Sukuani sekä esivanhempiani löytyy scandinaavian lisäksi ympäri maailmaa.
Kuten:
Venäjä, Austaralia,Irlanti, USA, Aasia, Itä-Aasia, Inuiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot23518015Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910292Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3176751Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224519Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483777Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743237"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132913Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892400MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201597Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181406