""Omakotitalo halutuin asumismuoto - Osa4"" sille kuuluvaan osioon pois "asuntojen hinnat" osiosta, koska ko. avauksissa ei ole keskusteltu lainkaan asuntojen hinnoista vaan kyseessä on omituinen, asuntovälittäjien jankkaus, ilmeisesti vain markkinointitarkoituksissa.
Aiheelle on teillä oma osionsa, siirtäkää se sinne:
https://keskustelu.suomi24.fi/koti-ja-rakentaminen/asunnot-ja-asuminen/omakotitalo
Ja pitäkää huoli, että pysyy sielä. Omakotien hinnoista - siis hinnoista - on jo palstalla oma avauksensa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16239186/pk-seudulla-oktt-myydaan-vain-tontteina-
t. svt
Kehoitus palstan ylläpidolle: Siirtäkää avaus
10
379
Vastaukset
- Anonyymi
Ompas outo ehdotus. "Omakotitalo halutuin asumismuoto" -ketjut kuuluvat tänne, josta me arvoasunnossa asuvat KT-cityihmiset ja savella (9,5km Tomppeliaukion kirkolta) asuvat OK-kuninkaalliset ne löytävät. Omakotitalo-palstalla ei edes käy kukaan, ainakaan KT-arvoasukkaat.
Mutta nyt palveluihin hakemaan maanantaisalkut! Ulkona paistaa aurinko ja kesä tulee, mahtavaa! Kyllä kelpaa täällä Tomppeliaukion kirkon aukion arvoalueella, cityn sykkeessä, elellä!
KT-Mato- Anonyymi
Laitan esimerkin ko avauksen sisällöstä tähän seuraavaksi. Ko avauksessa ei hinnat ole teema lainkaan, vaikka siihen oli nähtävästi kiusaksi laitettu esimerkki vallitsevasta tonttikeinottelusta. Tämä ei tietenkään kiinnostanut palstalla roikkuvia välittäjiä vaan meininki on tämän tasoista, oletan että palstan valvoja siivoa tämän paskan tai siirtää sen sinne "omaan osioon":
>>ehän se on yksi tämän päivän haasteista, nimittäin kuinka pitää tuotokset optimaalisina. Ainakin itselläni on se käsitys, että varpusparvi ei välttämättä ole se mitä lääkäri suosittelee, vaan kiinteämpi "juna" olisi se mihin pitäisi pyrkiä.<<
>>Aivan, tuossahan on lautasmalli toteutunut: 1/3 protskua (liha, kala, kinkku/juusto), 1/3 hiilareita (alkoholi, leipä), 1/3 kasviksia (kurkku, ohra, tsili, ketsuppi)... Pitäisi olla kunnossa ruokavalio. Olisiko liikunnanpuutetta sitten?<<
>>Ok-talo oli kattoon asti täynnä pystykoiran paskaa. Tuomio tuli.<<
>>Tuo johtuu pikemminkin ilmastontorjunnasta. Haitalliset hiilidioksidihiukkaset kaasuuntuvat vatsassa ja saavat aikaan varpusparvenräjähdyksiä. Tämä kemiallinen reaktio vaatii toimiakseen hiilareita (mellan) ja protskuia (kebab).
KT-Tahvo<<
SIIINNÄ SIIS pieni näyte välittäjien sekoilusta tuossa aivoköyhässä avauksessa.
Toimiiko palstan valvonta, vai pitääkö ilmoittaa ylemmälle taholle ?
Eihän noissa keskusteluissa ole mukana ainoatakaan välittäjää. Yksi mielenterveyspotilas kirjoittelee vastauksia itselleen. Sitä se nykyaikainen mielenterveyshoito aiheuttaa, sitä ovat nyt ensisijaisesti olleet luomassa vasemmistolaiset.
Eli S.V.T. makaa nyt ihan niin kun on pedannut!- Anonyymi
Juuri teistä välittäjistä on kyse ja yksi kahjuista lisäksesi on jo sotkeutunut tähänkin ketjuun.
Sekoilun ainoa tavoite on nimenomaan sotkea keskusteluja asuntojen hinnoista, nyt kun romahdus on vääjäämätön tosiasia ja etenkin pk-seudulla keinottelun härskein painopiste on tonttijallituksessa, kuten mainittu tässä avauksessa.
No niin palstan paskahousut, siis valvojat siirtäkäähän tuo sekoiluavaus sinne omaan osioonsa vai oletteko sittenkin sitä samaa sakkkia, tekin ! - Anonyymi
Miksi vässykkä poistatit mainion ketjun? Oliko totuus liikaa?
- Anonyymi
Välittäjä poistatti(vuokra..)
- Anonyymi
Ei se mitään... Uusi tehty.
- Anonyymi
Tein ylläpidolle ilmoituksen sairaan yksinpuhelijan seitsemännestä avauksesta.
- Anonyymi
Ok, mutta me lähdetään poikain kanssa palveluun vetämään Elämän hanttikortit.
KT-Mato - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mutta me lähdetään poikain kanssa palveluun vetämään Elämän hanttikortit.
KT-MatoSiis sinä ja kaikki sivupersoonasi. Huvinsa kullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592