Bändikämppä / työtila Vantaa, Hakkila. 170e/kk

Anonyymi

Vuokralle tarjotaan Bändikämppä Vantaan Hakkilassa. Tila on noin 13m2 ja se sijaitsee kakkoskerroksessa. Vuokrahinta 170e/kk. Myös isompia tiloja ja ensimmäisen kerroksen tiloja tarjolla.

Hakkilan parakkipuiston bändikämppäalue on noin 6000 m2 suuruinen teollisuustontti Vantaan Hakkilan teollisuusalueella, osoitteessa Hakintie 14, 01380 Vantaa. Matkaa Tikkurilan keskustaan noin 2 km, Helsingin keskustaan 20 km. Alue sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Tikkurilasta, bussilla pääsee juna-asemalta ja Mellunmäen metroasemalta Hakintien risteykseen saakka.

Hakkilan Metallin treenikset ja bändikämpät ovat käytettävissä 7 päivää viikossa, ympäri vuorokauden. Voit siis soittaa ja harjoitella silloin kuin se sinulle parhaiten sopii. Kaikkiin tereenitiloihin ja bändikämppiin on oma sisäänkäynti ulkoa ja treenikset on sijoiteltu siten, että muiden bändikämppien musiikki ei häiritse harjoittelua.

https://kotteria.com/bandikampat/

https://kotteria.com/vuokratilat-paakaupunkiseutu/vuokratilojen-hinnat/

Tiedustelut ja yhteydenotot: Pentti Kotiaho 0415345100
pentti.kotiaho (at) savantum.com
asiakaspalvelu (at) kotteria.com

0

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
        Tunteet
        175
        2022
      2. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        63
        1808
      3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
        Ikävä
        48
        1010
      4. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
        Tunteet
        53
        721
      5. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
        Ikävä
        36
        710
      6. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
        Ikävä
        61
        655
      7. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
        Luterilaisuus
        253
        654
      8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
        Ikävä
        69
        627
      9. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
        Sinkut
        238
        603
      Aihe