Parkkitutkat

Anonyymi

Taitaa uusissakin Hondissa nuo parkkitutkat olla melkoisen heikkoja. Nyt huutelee vikailmoitusta tutkat, vaikka pitäis olla "esteetön luku". Liekö kovinkin tuttu vaiva Hondissa ja tuleeko korjaus kalliiksi?

10

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla seitsemän vuotiaassa vielä alkuperäiset. Vaihdettu ainoastaan käsikatkaisimen merkkivalo, joka palaneena ollessaan herjasi kaikkia antureita.

      Jos vaihdat itse ja ostat anturit ulkomailta niin ei kalliiksi tule. Mutta jos teetät merkkiliikkeessä alkuperäisillä osilla, niin heti useampi satanen tulee hintaa. Onpahan sitten korin väriset anturit.

      • Anonyymi

        Minulla on kymmenen vuotiaassa Accordissa alkuperäiset. Talvella joskus herjaa kun jäätä tai vahatessa epähuomiossa mennyt vahaa anturiin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta paljonkohan antureiden vaihtamisessa loppujen lopuksi säästää rahaa verrattuna koko peruutustutkajärjestelmän vaihtamiseen esim. Tällaiseen minkä anturia varten ei tarvitse porata reikiä puskuriin?
        https://www.e-ville.com/fi/17-peruutuskamerat/26979-peruutustutka-ilman-poraamista.html

        Ittestä on mukava katella auton omasta mittaristosta tutkien toimintaa. Jälkiasennukset on lippishattupojille. Toki vanhaan kulkineeseen se ja sama. Hondaan antureita kyllä löytyy kun kaivelee alkuperäiset osanumerot esille.


    • Anonyymi

      Taitaa kaikilla merkeillä olla sama ongelma. Suomem sääolot ovat sen verran haasteelliset etteivät anturit meinaa kestää likaa , loskaa ja jatkuvaa kastumista ja jäätymistä. Itse olen e-meseen tilannut e-baysta alkuperäisiä boschilaisia. Eivät ole kalliita siellä ja kestävät kuitenkin paljon kauemmin kuin kiinalaiset tai mitkälie. -Ei ole kummoinen homma maalata ne itse spreijaamalla. Ensin pohjamaali ja sitten varsinainen väri (vähintäänkin 2-3 kerrosta molempia). Ilman pohjamaalia sävy ei muuten osu kohdilleen, jos se on tärkeää. -Voihan ne itsekin vaihtaa, mutta pikku korjaamollakin vaihto onnistuu halvalla.

    • Anonyymi

      Kyllä on hyvin yli 10 vuotta toiminut,vi**ako peset sillä painepesurilla.

      • Anonyymi

        Oot sä kyllä kova..


      • Anonyymi

        Eli tulkitsemalla KylläpäsOnHerneMaissiPaprikaMennytSyvälleNenääni-Suomi -sanakirjaa: Autoa pestessäsi älä suuntaa voimakasta vesisuihkua suoraan parkkitutkia kohden. Asioita voi ilmaista niin monella tapaa. Asiallisesti, hernemaissipaprikapussi nenässä jne.

        Aikoinaan ostimme erään kaverin kanssa yhtäaikaa samanlaiset kodinkoneet ja omani meni epäkuntoon. Mainitsin kaverille (kodinkoneasentaja) asiasta tilatakseni häneltä laitteelleni samalla korjauksen. Kaveri totesi ihmetellen: "....ei minun laite ole rikki..." No, vei laitteeni korjattavaksi toisaalle...


    • Anonyymi

      Minulla on 2013 CR-V, yhtä ainutta muuta vikaa ei ole ollut kuin että takana kaikki parkktutkat vaihdettu yksitellen, jokaisen kustannus n. 250 e vaihdettuna. Kuulemma uusitut ovat parempaa laatua, nyt pitäisi kestää.
      Kuitenkaan valmistaja ei maksa näitä vaihtoja, vaikka myöntävät että alkuperäiset ovat p-skaa. Ihmettelen että viitsivät pilata muuten laadukkaan ja kestävän auton maineen tällaisella.

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan 7 vuotiaaseen mittään uutta korvaa. Kialla 7-vuoden takuuta mainostetaan, mutta silläkin pitkä lista osista missä takuuta vain muutama vuosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe