Taitaa uusissakin Hondissa nuo parkkitutkat olla melkoisen heikkoja. Nyt huutelee vikailmoitusta tutkat, vaikka pitäis olla "esteetön luku". Liekö kovinkin tuttu vaiva Hondissa ja tuleeko korjaus kalliiksi?
Parkkitutkat
10
309
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla seitsemän vuotiaassa vielä alkuperäiset. Vaihdettu ainoastaan käsikatkaisimen merkkivalo, joka palaneena ollessaan herjasi kaikkia antureita.
Jos vaihdat itse ja ostat anturit ulkomailta niin ei kalliiksi tule. Mutta jos teetät merkkiliikkeessä alkuperäisillä osilla, niin heti useampi satanen tulee hintaa. Onpahan sitten korin väriset anturit.- Anonyymi
Minulla on kymmenen vuotiaassa Accordissa alkuperäiset. Talvella joskus herjaa kun jäätä tai vahatessa epähuomiossa mennyt vahaa anturiin.
- Anonyymi
Mutta paljonkohan antureiden vaihtamisessa loppujen lopuksi säästää rahaa verrattuna koko peruutustutkajärjestelmän vaihtamiseen esim. Tällaiseen minkä anturia varten ei tarvitse porata reikiä puskuriin?
https://www.e-ville.com/fi/17-peruutuskamerat/26979-peruutustutka-ilman-poraamista.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta paljonkohan antureiden vaihtamisessa loppujen lopuksi säästää rahaa verrattuna koko peruutustutkajärjestelmän vaihtamiseen esim. Tällaiseen minkä anturia varten ei tarvitse porata reikiä puskuriin?
https://www.e-ville.com/fi/17-peruutuskamerat/26979-peruutustutka-ilman-poraamista.htmlIttestä on mukava katella auton omasta mittaristosta tutkien toimintaa. Jälkiasennukset on lippishattupojille. Toki vanhaan kulkineeseen se ja sama. Hondaan antureita kyllä löytyy kun kaivelee alkuperäiset osanumerot esille.
- Anonyymi
Taitaa kaikilla merkeillä olla sama ongelma. Suomem sääolot ovat sen verran haasteelliset etteivät anturit meinaa kestää likaa , loskaa ja jatkuvaa kastumista ja jäätymistä. Itse olen e-meseen tilannut e-baysta alkuperäisiä boschilaisia. Eivät ole kalliita siellä ja kestävät kuitenkin paljon kauemmin kuin kiinalaiset tai mitkälie. -Ei ole kummoinen homma maalata ne itse spreijaamalla. Ensin pohjamaali ja sitten varsinainen väri (vähintäänkin 2-3 kerrosta molempia). Ilman pohjamaalia sävy ei muuten osu kohdilleen, jos se on tärkeää. -Voihan ne itsekin vaihtaa, mutta pikku korjaamollakin vaihto onnistuu halvalla.
- Anonyymi
Kyllä on hyvin yli 10 vuotta toiminut,vi**ako peset sillä painepesurilla.
- Anonyymi
Oot sä kyllä kova..
- Anonyymi
Eli tulkitsemalla KylläpäsOnHerneMaissiPaprikaMennytSyvälleNenääni-Suomi -sanakirjaa: Autoa pestessäsi älä suuntaa voimakasta vesisuihkua suoraan parkkitutkia kohden. Asioita voi ilmaista niin monella tapaa. Asiallisesti, hernemaissipaprikapussi nenässä jne.
Aikoinaan ostimme erään kaverin kanssa yhtäaikaa samanlaiset kodinkoneet ja omani meni epäkuntoon. Mainitsin kaverille (kodinkoneasentaja) asiasta tilatakseni häneltä laitteelleni samalla korjauksen. Kaveri totesi ihmetellen: "....ei minun laite ole rikki..." No, vei laitteeni korjattavaksi toisaalle...
- Anonyymi
Minulla on 2013 CR-V, yhtä ainutta muuta vikaa ei ole ollut kuin että takana kaikki parkktutkat vaihdettu yksitellen, jokaisen kustannus n. 250 e vaihdettuna. Kuulemma uusitut ovat parempaa laatua, nyt pitäisi kestää.
Kuitenkaan valmistaja ei maksa näitä vaihtoja, vaikka myöntävät että alkuperäiset ovat p-skaa. Ihmettelen että viitsivät pilata muuten laadukkaan ja kestävän auton maineen tällaisella.- Anonyymi
Ei kai kukaan 7 vuotiaaseen mittään uutta korvaa. Kialla 7-vuoden takuuta mainostetaan, mutta silläkin pitkä lista osista missä takuuta vain muutama vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875