Matkailukuvia Pattayalta.

Tuossa aikani kuluksi hieman selailin aiheiseen sopivia päivän polttavia fotoja ja ajattelin miellyttää Pattayalla piipahtelevia näissä merkeissä.

https://aijaa.com/1VP7il

98

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tämmöinenkin ......

      gF3Prs

      • Anonyymi

        Tuolit on rannassa kiinni joten kuva on ikivanha. Nykyään tuolit on 40 metrin päässä rannasta sensurakas ja tuohan on vanha ja lihava rantamyyjä joka on kuvassa kaupustelemassa jotakin.


    • Ja katsos vaan suomalainen leijona ranteessa ja sormessa karaatit thaimaalaisittain.

      Yq6Wc2

      • Anonyymi

        Kuvat on edelleenkin vuosien takaa. Ranta ei ole ollut tuollainen neljään vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvat on edelleenkin vuosien takaa. Ranta ei ole ollut tuollainen neljään vuoteen.

        Kyllä onkin vuosien takaa, viime vuonna ei ollut aihetta enään mennä työmaalle.

        Pattayalta lienee silti, vai miten on ?

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä onkin vuosien takaa, viime vuonna ei ollut aihetta enään mennä työmaalle.

        Pattayalta lienee silti, vai miten on ?

        S

        Niin mikä on siis sanomasi? Joku on siis käynyt Pattayalla ja ottanut kuvia. Pitää paikkansa. Pattayalla käy miljoonia turisteja jotka ottavat kuvia, mutta miten se liittyy sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä onkin vuosien takaa, viime vuonna ei ollut aihetta enään mennä työmaalle.

        Pattayalta lienee silti, vai miten on ?

        S

        Oletkos sinä nyt Senssukka vai Numpalli?

        Senssukka taisi joskus kirjoittaa, ettei ikinä ole Pattayalla käynyt.

        Numpalli puolestaan kirjoitti käyvänsä Pattayalla useamman kerran vuodessa, ei jäänyt viimevuosikaan väliin.

        55555 ! ! !


      • Anonyymi

        No mutta senssu.
        Laita nyt vaan ihan suora linkki kuviisi.
        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta senssu.
        Laita nyt vaan ihan suora linkki kuviisi.
        Kiitos.

        Anteeksi alkukirjain virhe.
        Tarkoitin tietenkin Senssu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos sinä nyt Senssukka vai Numpalli?

        Senssukka taisi joskus kirjoittaa, ettei ikinä ole Pattayalla käynyt.

        Numpalli puolestaan kirjoitti käyvänsä Pattayalla useamman kerran vuodessa, ei jäänyt viimevuosikaan väliin.

        55555 ! ! !

        Olet oikeassa eikä jää tämäkään vuosi väliin miten on umpitollo tapaammeko pattayalla, menen muuten lautalla on vielä vapaa lippuja menevät vanhaksi vuonna 2022.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa eikä jää tämäkään vuosi väliin miten on umpitollo tapaammeko pattayalla, menen muuten lautalla on vielä vapaa lippuja menevät vanhaksi vuonna 2022.

        Aha!

        Nyt olet siis Numpalli ja vahvistat tuon, että Senssukka on aiemmin kertonut ettei ole koskaan Pattayalla käynyt.

        Hmm... Onkohan tämä ystäväsi Senssukka aikaisemmin kirjoitellut muunneltua totuutta, vai nyt muuten vain kilahtanut... kun noita vanhoja kuviaan Pattayalta postailee?

        Miten tää nyt oikein Amalian tai ihan sun omalla lokiikalla menee, oi sensei-tollo?

        55555 ! ! !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha!

        Nyt olet siis Numpalli ja vahvistat tuon, että Senssukka on aiemmin kertonut ettei ole koskaan Pattayalla käynyt.

        Hmm... Onkohan tämä ystäväsi Senssukka aikaisemmin kirjoitellut muunneltua totuutta, vai nyt muuten vain kilahtanut... kun noita vanhoja kuviaan Pattayalta postailee?

        Miten tää nyt oikein Amalian tai ihan sun omalla lokiikalla menee, oi sensei-tollo?

        55555 ! ! !

        Ahah hah hah !!!

        Eikö sensukka vastaamaan kykenevä ollen?

        Eikö numpalli vastaamaan kykenevä ollen?

        Eikö Amalia hereillä poistoon ollen?

        Ah ja hah hah 3 - 0


    • No tuossapa loppuviikoksi aihetta ......

      QQvRjN

      • Anonyymi

        Lakkaa haaveksimasta. Toisten kuvien postittelu on noloa. Otahan iltalääkkeet ja tuutimalullaa. 🐒


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lakkaa haaveksimasta. Toisten kuvien postittelu on noloa. Otahan iltalääkkeet ja tuutimalullaa. 🐒

        Kiitän korkeatasoisesta mielenkiinnostasi, mitäpä muuta olisikaan voinut odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkaa haaveksimasta. Toisten kuvien postittelu on noloa. Otahan iltalääkkeet ja tuutimalullaa. 🐒

        Miten niin toisten kuvien?

        Ps. Kiitos Senssu (piruilematta) hienoista kuvista.


    • Anonyymi

      Parhaat kuvat sain kun hullu miekkamies pyydysti rottia.

    • Anonyymi

      Minulla on sensukka myös Pattayalta vanhoja kuvia tuhansia. Ne on parempilaatuisia ja tuoreempia ja niissä esiintyvät henkilöt eivät ole resupettereitä eikä pullukkanaisia. "Appiukkosi" näyttää spugelta ja "vaimosi" on lihava ja kaikki kuvat ovat ikivanhoja niin tässä ketjussa kuin toisessakin aloittamassasi.

      • Anonyymi

        Kaikki ei ole niin täydellisiä kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole niin täydellisiä kuin sinä.

        Saahan sitä vanhojakin kuvia postittaa enkä vittuilisi sinulle ellet olisi haukkunut minua, vaimoani, lapsiani, autoani, taloani, lomiani, harrastuksiani, työpaikkaani, elämääni, perhettäni ja kaikkea mahdollista kaikella mahdollisella tavalla ja nimillä.
        Hauskoja muisteloita toivottaen!

        laiffi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä vanhojakin kuvia postittaa enkä vittuilisi sinulle ellet olisi haukkunut minua, vaimoani, lapsiani, autoani, taloani, lomiani, harrastuksiani, työpaikkaani, elämääni, perhettäni ja kaikkea mahdollista kaikella mahdollisella tavalla ja nimillä.
        Hauskoja muisteloita toivottaen!

        laiffi

        Samat lienee säännöt, vaikka jokunen kokee yksinoikudekseen yhtä sun toista, voi voi sentään kun Aasikin on kääntynyt poliisin puoleen.

        Saahan sitä poreammeitakin ja joitain kauppakeskuksen byggakuvia laittaa.

        Terveisiä läskille omaishoitajallesi, jota kutsut maatalouslomittajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole niin täydellisiä kuin sinä.

        Juu juu... ja kaikki muut ovat sinua alemmalla tasolla ja ihan eri kastia kuin sinä, Numpa ja Amalia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat lienee säännöt, vaikka jokunen kokee yksinoikudekseen yhtä sun toista, voi voi sentään kun Aasikin on kääntynyt poliisin puoleen.

        Saahan sitä poreammeitakin ja joitain kauppakeskuksen byggakuvia laittaa.

        Terveisiä läskille omaishoitajallesi, jota kutsut maatalouslomittajaksi.

        "Samat lenee säännöt, "
        Paitsi sinulle - T Moden "ystävälle'?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä vanhojakin kuvia postittaa enkä vittuilisi sinulle ellet olisi haukkunut minua, vaimoani, lapsiani, autoani, taloani, lomiani, harrastuksiani, työpaikkaani, elämääni, perhettäni ja kaikkea mahdollista kaikella mahdollisella tavalla ja nimillä.
        Hauskoja muisteloita toivottaen!

        laiffi

        Miten se sinun kuvasi sieltä hua hinin 100 kilsaa etelään sijaitsi kuitenkin pattayalla, tai se drooni joka ja toyota vuokraauto jonka konepellillä moinen vekotin oli, kumpikun kuva oli varastettu netistä, mitens tuo sinun matkailu, siis oikeasti pattayalla kun jäit ns. housut nilkoissa kiinni, etkä voi selittää että että et varastanut kuvia, kun kysyin oletko itse kuvannut kirjoitit jopa useamman kerran, että aitoja ovat, niin olivat mutta eivät sinun kuvaamia, että sallainen pattayamatkaaja, taidat olla vaan tämä tositollo tai tollo.

        Tarkotatko tuolla talollasi, autollasi ja sillä poreammeella kuitenkin netistä lainattuja kuvia, niinkuin ominasi.

        Enkä minä vittuile vaan totean vaan miten sinun netistä lainaamasi kuvat kertovat sinusta, ja sinun rehellisyydestä.


    • Anonyymi

      Internet on täynnä tuollaisia lomakuvia, kuka vaan niitä voi sieltä imuroida ja tänne postailla. Sanoi kerran eräs, ja näinhän se näköjään on.
      On muuten läski akka.


      • Kiitos että nautit katsella kuvia vaimostani, jolla muuten sattumoisin sama syntymämerkki vasemmassa kainalossa, kuten rapua nostavalla ladylla, no mitäs seuraavaksi?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Makunsa kullakin.

        https://aijaa.com/Nj3TA0

        No enpä nyt kovin sorjaksikaan voi sanoa, vatta roikkuu mukavasti kun kädet laskeutuvat. Tiedän tämän.


      • Ok kotiruokaa.



      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moikka Aasi, kysyppä Eukoltasi mikä nimi Thaimaaksi tuolla sopan lämpimänä-pito-kipolla.

        https://aijaa.com/Q6pC0A

        No mutta Senssu, voi sentään, mistä jälleen kerran juontaa tuo tasokas tapasi nimitellä kanssa kirjoittilijoitasi ja vaimojaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta Senssu, voi sentään, mistä jälleen kerran juontaa tuo tasokas tapasi nimitellä kanssa kirjoittilijoitasi ja vaimojaan?

        Palstan tapa mikäli et ole oivaltanut aivoton.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Palstan tapa mikäli et ole oivaltanut aivoton.

        Palstan vai sinun tapasi?

        Huomaatkohan nyt yhtään mistään, että minä en ole sinua nimitellyt edes silloin, kun olet metsään huudellut?

        Aivoton.

        Hmm... Entisessä ammatissani väkivallan ammattilaisena toimiessani ns. sidekick keikoista tienasin.... meinasin jo sanoa, että ihan hyvin, mutta jotain kuitenk kkiin.

        Aivoton.

        Olin kai ns. tarkka aivokirurgi. Ainakin pari vastustajaani kaatui potkullani päähänsä vasta sen jälkeen, kun joku käsistäänkin ilmeisen taitava oli neniään muotoillut.

        Aivoton.

        Ai että otinko itte tallejä päähäni. Heh, heh.... Kyllä kai. Olenhan yhä naimisissa sopivasti lihavan v SF imoni kanssa.

        Aivotom.

        Muka, Mulkku muka minä... kultaac kultani mun.. Missä on mum casit?

        Hmm.. Joskus minulla on vaikeax hallitus älyyjutya. Taidankin nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan vai sinun tapasi?

        Huomaatkohan nyt yhtään mistään, että minä en ole sinua nimitellyt edes silloin, kun olet metsään huudellut?

        Aivoton.

        Hmm... Entisessä ammatissani väkivallan ammattilaisena toimiessani ns. sidekick keikoista tienasin.... meinasin jo sanoa, että ihan hyvin, mutta jotain kuitenk kkiin.

        Aivoton.

        Olin kai ns. tarkka aivokirurgi. Ainakin pari vastustajaani kaatui potkullani päähänsä vasta sen jälkeen, kun joku käsistäänkin ilmeisen taitava oli neniään muotoillut.

        Aivoton.

        Ai että otinko itte tallejä päähäni. Heh, heh.... Kyllä kai. Olenhan yhä naimisissa sopivasti lihavan v SF imoni kanssa.

        Aivotom.

        Muka, Mulkku muka minä... kultaac kultani mun.. Missä on mum casit?

        Hmm.. Joskus minulla on vaikeax hallitus älyyjutya. Taidankin nyt

        Av.hah jaa hiton Hono nou Luluy...

        Mee sinne llä pukuhuoneeseen nukkumaan...

        ja jotte eihän sinusta lerpasta taaskaan ollut miesten töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan vai sinun tapasi?

        Huomaatkohan nyt yhtään mistään, että minä en ole sinua nimitellyt edes silloin, kun olet metsään huudellut?

        Aivoton.

        Hmm... Entisessä ammatissani väkivallan ammattilaisena toimiessani ns. sidekick keikoista tienasin.... meinasin jo sanoa, että ihan hyvin, mutta jotain kuitenk kkiin.

        Aivoton.

        Olin kai ns. tarkka aivokirurgi. Ainakin pari vastustajaani kaatui potkullani päähänsä vasta sen jälkeen, kun joku käsistäänkin ilmeisen taitava oli neniään muotoillut.

        Aivoton.

        Ai että otinko itte tallejä päähäni. Heh, heh.... Kyllä kai. Olenhan yhä naimisissa sopivasti lihavan v SF imoni kanssa.

        Aivotom.

        Muka, Mulkku muka minä... kultaac kultani mun.. Missä on mum casit?

        Hmm.. Joskus minulla on vaikeax hallitus älyyjutya. Taidankin nyt

        Av.hah jaa hiton Hono nou Luluy...

        Mee sinne llä pukuhuoneeseen nukkumaan...

        ja jotte eihän sinusta lerpasta taaskaan ollut miesten töihin.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moikka Aasi, kysyppä Eukoltasi mikä nimi Thaimaaksi tuolla sopan lämpimänä-pito-kipolla.

        https://aijaa.com/Q6pC0A

        Aasi siis ei tiennyt eikä ole edes eukkoajolta kysyä.

        Lihasopan ja puuron osaa keittää, mites perunat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aasi siis ei tiennyt eikä ole edes eukkoajolta kysyä.

        Lihasopan ja puuron osaa keittää, mites perunat?

        Tavataan keskiviikkona chiang maissa. Emäntä voi sinulle sitten kertoa ihan itse ja voit vaikka keksiä uusia tarhaleikkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta Senssu, voi sentään, mistä jälleen kerran juontaa tuo tasokas tapasi nimitellä kanssa kirjoittilijoitasi ja vaimojaan?

        Vaimoni kertoi astian olevan kihtivirveli? Menikö oikein?


    • Anonyymi

      Ootko senssu huomannut että lähes kaikissa kuvissa on vain viisi katsojaa, minä olen katsonut ne kerran tai kaksi joten kaksi niistä on minun eri ip osoitteella, sinä varmasti kerran ja sitten aasi kerran, eli vielä jää yksi joka on niitä katsellut mietin onko se tollo vai tosi tollo, päätin että se on tositollo syystä siitä että tämä reppana on aloittanut hänelle niin rakkaan lerpatuksen, välittömästi, syynä lienee kateus, katkeruus ja lähes kauhunomainen paniikki siitä että se mitä olemme täällä kertoneet pitää edes 50 % paikkaansa, hänen elämänsä on täysin arvotonta, ei puolisoa, ei naista edes maksullista lihavaa tai laihaa, ei massia, ei omaisuutta, ei mitään ainoastaan tämä naurettava palsta totuustarkkailuineen, amalioineen ja onkopoikineen jo viidentoista vuoden ajan, ja se syö muutenkin heikolla elämänhallinnalla olevaa resua, sen nimi on kateus.

      • Anonyymi

        Johtuu varmaan siitä että kukaan ei jaksa katsella lihavaa naista Suomessa ja jonkun moottoripyörien kuvia joskus jossakin. Valokuvia on meillä kaikilla muillakin. Otettu kotimaassa ja ulkomailla kuten myös matkoillakin. Senssu esittelee elämänkertaansa Pattayan palstalla tai jonkun toisen elämänkertaa. Täällä kuitenkin tulisi pääsääntöisesti olla kyse Pattayasta turistikohteena, eikä jonkun kotkalaisen tai vaasalaisen sairaseläkeläisen elämänkerrasta ja mielikuvituksesta. Ei ole mitään mistä tuolle sairaseläkeläiselle (eli sinulle lerppa) voisi kukaan olla kateellinen.

        Lihavan naisen saa kuka vaan mies niin Suomesta kuin Thaimaastakin. Thaimaalaisen vaimon saa pikkurahalla ilman rakkauksiakin. Kelakortin saa kun syntyy Suomeen tai saa kansalaisuuden. Kelakortistakaan kukaan ei voi olla kateellinen.
        Kuka vaan voi ottaa valokuvia mistä vaan. Jopa kelamiehillä on mahdollisuus matkustella Thaimaahan, jos hoitaa raha-asiansa. Kenellä vaan asiansa hoitavalla suomalaisella on mahdollisuus asua ulkomailla kuten tässä tapauksessa Thaimaassa. Siinä ei ole mitään erityistä kehuskeltavaa.

        Hyveitä on onni, rakkaus, reiluus, ystävyys, viisaus, empatia, huumorintaju, ymmärrys, välittäminen, kehittyminen, auttaminen ja anteliaisuus. Sinulla ei ole mitään niistä.
        Omistuksillaan kehuskelijoille nauretaan ja vielä kun se omaisuus on lähtöisin pelkästään mielikuvituksesta niin se on pelkästään surullista.
        Vauraita ja kitsaita ihmisiä halveksutaan ja inhotaan. Ei sellaistakaan kukaan kadehdi.

        Olet muodostanut materiaalisen ja mekaanisen maailmankuvan ja katsomuksen, jossa unohdetaan kaikki ne asiat jotka määrittelevät meidät ihmisinä. Sinussa ei ole mitään hyvää eikä mitään kadehdittavaa. Katkeruus on syönyt sinut sairaaksi ja sisältä tyhjäksi.
        Älä ikinä kuvittele että joku kadehtisi tuollaista.

        Esimerkiksi minä en kadehdi vaikka naapuri voittaisi lotossa. Sehän on hieno homma! Toivon että hän käyttää hyvin rahansa ja tulee onnelliseksi ja tekee monet muut onnelliseksi kuluttamalla ne rahat ja pistämällä onnensa siten kiertoon. Patjan alla ne ei tee ketään onnelliseksi. Minä en jaksa katsella laisinkaan kenenkään patologisen valehtelijan valokuvia. Ne herättää vain myötähäpeän ja säälin tuntemuksia, että joku edes kuvittelee tekevänsä jonkun kateelliseksi vaimonsa kuvilla tai jollakin korulla. Ne ei edusta kellekään ulkopuoliselle mitään. Miten niistä edes voisi tulla kateelliseksi?

        Yritähän vastata tuohon kysymykseen, hyvä numerosensei.


      • Anonyymi

        Kateus.?? Katellinen kaverille joka imuroin toisten valokuvia netistä.


      • Anonyymi

        Miten on mahdollista että Allerille kelpaa modeksi kaveri
        - joka ei ymmärrä lukemaansa
        - ei osaa kirjoittaa
        - on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu varmaan siitä että kukaan ei jaksa katsella lihavaa naista Suomessa ja jonkun moottoripyörien kuvia joskus jossakin. Valokuvia on meillä kaikilla muillakin. Otettu kotimaassa ja ulkomailla kuten myös matkoillakin. Senssu esittelee elämänkertaansa Pattayan palstalla tai jonkun toisen elämänkertaa. Täällä kuitenkin tulisi pääsääntöisesti olla kyse Pattayasta turistikohteena, eikä jonkun kotkalaisen tai vaasalaisen sairaseläkeläisen elämänkerrasta ja mielikuvituksesta. Ei ole mitään mistä tuolle sairaseläkeläiselle (eli sinulle lerppa) voisi kukaan olla kateellinen.

        Lihavan naisen saa kuka vaan mies niin Suomesta kuin Thaimaastakin. Thaimaalaisen vaimon saa pikkurahalla ilman rakkauksiakin. Kelakortin saa kun syntyy Suomeen tai saa kansalaisuuden. Kelakortistakaan kukaan ei voi olla kateellinen.
        Kuka vaan voi ottaa valokuvia mistä vaan. Jopa kelamiehillä on mahdollisuus matkustella Thaimaahan, jos hoitaa raha-asiansa. Kenellä vaan asiansa hoitavalla suomalaisella on mahdollisuus asua ulkomailla kuten tässä tapauksessa Thaimaassa. Siinä ei ole mitään erityistä kehuskeltavaa.

        Hyveitä on onni, rakkaus, reiluus, ystävyys, viisaus, empatia, huumorintaju, ymmärrys, välittäminen, kehittyminen, auttaminen ja anteliaisuus. Sinulla ei ole mitään niistä.
        Omistuksillaan kehuskelijoille nauretaan ja vielä kun se omaisuus on lähtöisin pelkästään mielikuvituksesta niin se on pelkästään surullista.
        Vauraita ja kitsaita ihmisiä halveksutaan ja inhotaan. Ei sellaistakaan kukaan kadehdi.

        Olet muodostanut materiaalisen ja mekaanisen maailmankuvan ja katsomuksen, jossa unohdetaan kaikki ne asiat jotka määrittelevät meidät ihmisinä. Sinussa ei ole mitään hyvää eikä mitään kadehdittavaa. Katkeruus on syönyt sinut sairaaksi ja sisältä tyhjäksi.
        Älä ikinä kuvittele että joku kadehtisi tuollaista.

        Esimerkiksi minä en kadehdi vaikka naapuri voittaisi lotossa. Sehän on hieno homma! Toivon että hän käyttää hyvin rahansa ja tulee onnelliseksi ja tekee monet muut onnelliseksi kuluttamalla ne rahat ja pistämällä onnensa siten kiertoon. Patjan alla ne ei tee ketään onnelliseksi. Minä en jaksa katsella laisinkaan kenenkään patologisen valehtelijan valokuvia. Ne herättää vain myötähäpeän ja säälin tuntemuksia, että joku edes kuvittelee tekevänsä jonkun kateelliseksi vaimonsa kuvilla tai jollakin korulla. Ne ei edusta kellekään ulkopuoliselle mitään. Miten niistä edes voisi tulla kateelliseksi?

        Yritähän vastata tuohon kysymykseen, hyvä numerosensei.

        Tiliotteita, seteleitä sängyllä, tinderpläsi suomalais-thaimaalaisessa parturissa, kylän komein keittiö, , nyrkki, hauis, aamu alkaa aalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu varmaan siitä että kukaan ei jaksa katsella lihavaa naista Suomessa ja jonkun moottoripyörien kuvia joskus jossakin. Valokuvia on meillä kaikilla muillakin. Otettu kotimaassa ja ulkomailla kuten myös matkoillakin. Senssu esittelee elämänkertaansa Pattayan palstalla tai jonkun toisen elämänkertaa. Täällä kuitenkin tulisi pääsääntöisesti olla kyse Pattayasta turistikohteena, eikä jonkun kotkalaisen tai vaasalaisen sairaseläkeläisen elämänkerrasta ja mielikuvituksesta. Ei ole mitään mistä tuolle sairaseläkeläiselle (eli sinulle lerppa) voisi kukaan olla kateellinen.

        Lihavan naisen saa kuka vaan mies niin Suomesta kuin Thaimaastakin. Thaimaalaisen vaimon saa pikkurahalla ilman rakkauksiakin. Kelakortin saa kun syntyy Suomeen tai saa kansalaisuuden. Kelakortistakaan kukaan ei voi olla kateellinen.
        Kuka vaan voi ottaa valokuvia mistä vaan. Jopa kelamiehillä on mahdollisuus matkustella Thaimaahan, jos hoitaa raha-asiansa. Kenellä vaan asiansa hoitavalla suomalaisella on mahdollisuus asua ulkomailla kuten tässä tapauksessa Thaimaassa. Siinä ei ole mitään erityistä kehuskeltavaa.

        Hyveitä on onni, rakkaus, reiluus, ystävyys, viisaus, empatia, huumorintaju, ymmärrys, välittäminen, kehittyminen, auttaminen ja anteliaisuus. Sinulla ei ole mitään niistä.
        Omistuksillaan kehuskelijoille nauretaan ja vielä kun se omaisuus on lähtöisin pelkästään mielikuvituksesta niin se on pelkästään surullista.
        Vauraita ja kitsaita ihmisiä halveksutaan ja inhotaan. Ei sellaistakaan kukaan kadehdi.

        Olet muodostanut materiaalisen ja mekaanisen maailmankuvan ja katsomuksen, jossa unohdetaan kaikki ne asiat jotka määrittelevät meidät ihmisinä. Sinussa ei ole mitään hyvää eikä mitään kadehdittavaa. Katkeruus on syönyt sinut sairaaksi ja sisältä tyhjäksi.
        Älä ikinä kuvittele että joku kadehtisi tuollaista.

        Esimerkiksi minä en kadehdi vaikka naapuri voittaisi lotossa. Sehän on hieno homma! Toivon että hän käyttää hyvin rahansa ja tulee onnelliseksi ja tekee monet muut onnelliseksi kuluttamalla ne rahat ja pistämällä onnensa siten kiertoon. Patjan alla ne ei tee ketään onnelliseksi. Minä en jaksa katsella laisinkaan kenenkään patologisen valehtelijan valokuvia. Ne herättää vain myötähäpeän ja säälin tuntemuksia, että joku edes kuvittelee tekevänsä jonkun kateelliseksi vaimonsa kuvilla tai jollakin korulla. Ne ei edusta kellekään ulkopuoliselle mitään. Miten niistä edes voisi tulla kateelliseksi?

        Yritähän vastata tuohon kysymykseen, hyvä numerosensei.

        Mutta kuitenkin todistettavasti katsot silmät kiiluen senssun valokuvat, tositollo. Niinkuin sanoin viisi katsojaa minä kaksi, senssun ja aasi yhden, kovasti että olet palstalla vaikuttanut 15 vuoden aikana.. yksin mitä tuo tarkalleen ottaen on... En ymmärrä
        Sinulla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä, Thaimaan kanssa, eikä edes Pattayan... Vai oikein materialistinen sinähän näissä vuokramorsiamissa juokset en minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuitenkin todistettavasti katsot silmät kiiluen senssun valokuvat, tositollo. Niinkuin sanoin viisi katsojaa minä kaksi, senssun ja aasi yhden, kovasti että olet palstalla vaikuttanut 15 vuoden aikana.. yksin mitä tuo tarkalleen ottaen on... En ymmärrä
        Sinulla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä, Thaimaan kanssa, eikä edes Pattayan... Vai oikein materialistinen sinähän näissä vuokramorsiamissa juokset en minä.

        Laiffi kertonut olleensa 2 kertaa Phuketissa kaverin kanssa ja 3 kertaa Pattayalla perheensä kanssa.
        Poreammekuva on hieno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuitenkin todistettavasti katsot silmät kiiluen senssun valokuvat, tositollo. Niinkuin sanoin viisi katsojaa minä kaksi, senssun ja aasi yhden, kovasti että olet palstalla vaikuttanut 15 vuoden aikana.. yksin mitä tuo tarkalleen ottaen on... En ymmärrä
        Sinulla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä, Thaimaan kanssa, eikä edes Pattayan... Vai oikein materialistinen sinähän näissä vuokramorsiamissa juokset en minä.

        Tositollo tuli vielä tuollainen ajatus mieleen, mistä voisin olla sinulle katkera tai kateellinen, lerpattelustasi, totuus tarkkailusta, vainovarhaisista kirjoituksistasi, 15 vuoden palstakirjoittelustasi, huomattavan heikosta yleissivistyksestä vai sinun Thaimaan tai Pattayan tietämyksestäsi, jota en ole yhdestäkään kirjoituksestasi vielä havainnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuitenkin todistettavasti katsot silmät kiiluen senssun valokuvat, tositollo. Niinkuin sanoin viisi katsojaa minä kaksi, senssun ja aasi yhden, kovasti että olet palstalla vaikuttanut 15 vuoden aikana.. yksin mitä tuo tarkalleen ottaen on... En ymmärrä
        Sinulla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä, Thaimaan kanssa, eikä edes Pattayan... Vai oikein materialistinen sinähän näissä vuokramorsiamissa juokset en minä.

        Numeropallerolle kysymys, mistä päättelet että katson kaikki kuvat.? Herra palleron omia oletuksia, eikä välttämättä oikeita. Miksi kiinnostaisi netistä kopioidut kuvat.?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Numeropallerolle kysymys, mistä päättelet että katson kaikki kuvat.? Herra palleron omia oletuksia, eikä välttämättä oikeita. Miksi kiinnostaisi netistä kopioidut kuvat.?

        Mistä päättelet kuvien olevan internetistä imuroituja ja jopa katsomatta?

        Minun mielestäni Senssun kuvat on aiheuttanut paljon sanoja palstalle, joka lienee hänen tarkoituksensa.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Numeropallerolle kysymys, mistä päättelet että katson kaikki kuvat.? Herra palleron omia oletuksia, eikä välttämättä oikeita. Miksi kiinnostaisi netistä kopioidut kuvat.?

        Aloituksen hotellikuvaa jota yksikään Pattayan matkailija ei tunnista, on katsonut 27 eri henkilöä ja tiedoksi aijaajana, että lataaja itse ei voi lukuun vaikuttaa.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Numeropallerolle kysymys, mistä päättelet että katson kaikki kuvat.? Herra palleron omia oletuksia, eikä välttämättä oikeita. Miksi kiinnostaisi netistä kopioidut kuvat.?

        Etkä vastannut kysymykseeni mistä minun pitää olla sinulle kateellinen, en ole vielä löytänyt yhtään syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista että Allerille kelpaa modeksi kaveri
        - joka ei ymmärrä lukemaansa
        - ei osaa kirjoittaa
        - on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

        Sen saa miltei ilmaiseksi. Parisataa euroa kuussa maksavat kelamiehille. Se ei vaikuta kelakorvauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuitenkin todistettavasti katsot silmät kiiluen senssun valokuvat, tositollo. Niinkuin sanoin viisi katsojaa minä kaksi, senssun ja aasi yhden, kovasti että olet palstalla vaikuttanut 15 vuoden aikana.. yksin mitä tuo tarkalleen ottaen on... En ymmärrä
        Sinulla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä, Thaimaan kanssa, eikä edes Pattayan... Vai oikein materialistinen sinähän näissä vuokramorsiamissa juokset en minä.

        Senssumba on vihainen kun kuvansa ei saaneet suurta ihailua ja suosiota osakseen.
        Miten materialismi liittyy vuokramorsiamien kanssa asiointiin? Ihmisten keskenhän siinä puuhataan. Viimeksi asioin yhden sellaisen kanssa 2016, enkä silloinkaan juoksemalla. Pahoittelen että minulla seisoo edelleen ja rakastelen tyttöystävääni, koska hän kiinnostaa minua ja ihailen naiskauneutta, kuten kaikki terveet heteromiehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkä vastannut kysymykseeni mistä minun pitää olla sinulle kateellinen, en ole vielä löytänyt yhtään syytä.

        En ole sinulle mistään kateudesta kirjoittanut, mistä tuollaista luit.? Ei kuulu tapoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen hotellikuvaa jota yksikään Pattayan matkailija ei tunnista, on katsonut 27 eri henkilöä ja tiedoksi aijaajana, että lataaja itse ei voi lukuun vaikuttaa.

        Tuohonkin on helppo vastata Pattayan palsta vaikuttajat eivät tiedä mitään paratiisistaan, mitä ei googlamaalla löydy, pattaylla on tuhansia hotellin tapaisia joten kukaan ei voi tietää kuin murtoosan, ja tositollo ei edes sitäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen hotellikuvaa jota yksikään Pattayan matkailija ei tunnista, on katsonut 27 eri henkilöä ja tiedoksi aijaajana, että lataaja itse ei voi lukuun vaikuttaa.

        Yli 2000 hotellia Pattayalla ja noin 200 000 huonetta. Laitamien hotelleissa en itse ole ollut, vaan likempänä keskustaa. Lääviäsi ei senssu kukaan tunnista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet kuvien olevan internetistä imuroituja ja jopa katsomatta?

        Minun mielestäni Senssun kuvat on aiheuttanut paljon sanoja palstalle, joka lienee hänen tarkoituksensa.

        Sinulla näköjään luetun ymmärtämisongelma, kuten joku tuossa kirjoitti.


      • asiantravel kirjoitti:

        Sinulla näköjään luetun ymmärtämisongelma, kuten joku tuossa kirjoitti.

        Mutta hauskaa päivystystä kuitenkin...


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Sinulla näköjään luetun ymmärtämisongelma, kuten joku tuossa kirjoitti.

        Mene nyt sinne rannalle siitä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssumba on vihainen kun kuvansa ei saaneet suurta ihailua ja suosiota osakseen.
        Miten materialismi liittyy vuokramorsiamien kanssa asiointiin? Ihmisten keskenhän siinä puuhataan. Viimeksi asioin yhden sellaisen kanssa 2016, enkä silloinkaan juoksemalla. Pahoittelen että minulla seisoo edelleen ja rakastelen tyttöystävääni, koska hän kiinnostaa minua ja ihailen naiskauneutta, kuten kaikki terveet heteromiehet.

        Taisin jo mainita tuosta surkeasta yleistietämyksestä, prosut ja heidän käyttäjänsä omaavat todistetusti erittäin matearistisen maailman kuvan, kaikki on kaupan kunhannä tarpeeksi maksetaan, oi sinä terve hetero mies, 555555... Lisäksi vosujen käyttäjillä on huomattavan heikot ihmissuhde taidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin jo mainita tuosta surkeasta yleistietämyksestä, prosut ja heidän käyttäjänsä omaavat todistetusti erittäin matearistisen maailman kuvan, kaikki on kaupan kunhannä tarpeeksi maksetaan, oi sinä terve hetero mies, 555555... Lisäksi vosujen käyttäjillä on huomattavan heikot ihmissuhde taidot.

        Sanotaanko mielummin että " vosuja käyttävät MYÖS MIEHET JOILLA ON HUOMATTAVAN HEIKOT IHMISSUHDE TAIDOT" Juuri siksi, etteivät huonojen ihmissuhde taitojensa takia pysty luomaan normaalia kontaktia haluamaansa sukupuoleen.

        Haluaisin uskoa, että ymmärrät vosuja käyttävän hyvinkin laajasti esim poliitikot, virkamiehet, urheilijat, joiden uskoisin jo ammattinsa/virkansa puolesta omaavan hyvät ihmissuhde taidot? Asiakkaat koostuvat kaiken kattavasti varusmiehistä eläkevaareihin. Tämä totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko mielummin että " vosuja käyttävät MYÖS MIEHET JOILLA ON HUOMATTAVAN HEIKOT IHMISSUHDE TAIDOT" Juuri siksi, etteivät huonojen ihmissuhde taitojensa takia pysty luomaan normaalia kontaktia haluamaansa sukupuoleen.

        Haluaisin uskoa, että ymmärrät vosuja käyttävän hyvinkin laajasti esim poliitikot, virkamiehet, urheilijat, joiden uskoisin jo ammattinsa/virkansa puolesta omaavan hyvät ihmissuhde taidot? Asiakkaat koostuvat kaiken kattavasti varusmiehistä eläkevaareihin. Tämä totta

        Mutta mainitut ei kirjoita kokemuksistaan anoina anoille ilmaisforkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko mielummin että " vosuja käyttävät MYÖS MIEHET JOILLA ON HUOMATTAVAN HEIKOT IHMISSUHDE TAIDOT" Juuri siksi, etteivät huonojen ihmissuhde taitojensa takia pysty luomaan normaalia kontaktia haluamaansa sukupuoleen.

        Haluaisin uskoa, että ymmärrät vosuja käyttävän hyvinkin laajasti esim poliitikot, virkamiehet, urheilijat, joiden uskoisin jo ammattinsa/virkansa puolesta omaavan hyvät ihmissuhde taidot? Asiakkaat koostuvat kaiken kattavasti varusmiehistä eläkevaareihin. Tämä totta

        Mutta umpitollo ei kuulu mihinkään näihin ryhmiin, vaan mielenterveyskuntoutujiin, eikä ole mitenkään kirkossa kuulutettu että nämä ammattiryhmät jotka mainitsit olisi jotenkin terveempiä heteroita kuin vertailuryhmät, ei poju nimenomaan näissä ryhmissä on paljon narsismia, persoonallisuus häiriöitä muuten unohdit vielä ammattijohtajat. mutta toisaan tositollo ei kuulu mihinkään näihin ryhmiin, kuten palstaa lukemalla on helppo todentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta umpitollo ei kuulu mihinkään näihin ryhmiin, vaan mielenterveyskuntoutujiin, eikä ole mitenkään kirkossa kuulutettu että nämä ammattiryhmät jotka mainitsit olisi jotenkin terveempiä heteroita kuin vertailuryhmät, ei poju nimenomaan näissä ryhmissä on paljon narsismia, persoonallisuus häiriöitä muuten unohdit vielä ammattijohtajat. mutta toisaan tositollo ei kuulu mihinkään näihin ryhmiin, kuten palstaa lukemalla on helppo todentaa.

        Sinun äly Numpelo ei riitä todentamaan mitään. Ne asiat mitkä "tiedät" on mutu-tuntumaa ja ne asiat jotka muistat, muistat aina väärin. Loput onkin sitten täyttä kukkua, mielikuvitusta, haaveita ja äärinegatiivisen pessimistin katkeraa paatosta, jolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Hoitokodeissa makoilee vihanneksina huomattavasti tervejärkisempiä kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun äly Numpelo ei riitä todentamaan mitään. Ne asiat mitkä "tiedät" on mutu-tuntumaa ja ne asiat jotka muistat, muistat aina väärin. Loput onkin sitten täyttä kukkua, mielikuvitusta, haaveita ja äärinegatiivisen pessimistin katkeraa paatosta, jolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Hoitokodeissa makoilee vihanneksina huomattavasti tervejärkisempiä kuin sinä.

        Umpitollo, minun suhtautumiseni sinuun on äärinegatiivistä ja syystä, pattayan poika kun kertoo naiskokemuskista olisi kuin uimataidoton hyppäisi tammerkoskeen. 55555

        Sinä umpitollo olet kyllä kaikki paranoidisten ajatusten lähde, ja ainoa palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mainitut ei kirjoita kokemuksistaan anoina anoille ilmaisforkalla.

        Ja mistäs sinä tämän tiedät?


    • Anonyymi

      Laadukaita kuvia kauniista naisesta.
      Kommenteista ja lihasoppakuvasta päätellen julkaistu väärille ihmisille.

      • Anonyymi

        Huumori"miehiä", hehheh.


      • Anonyymi

        Vähissä on tuonkin kommentoijan kuvat nykythaimaasta, kirjoittaminenkin tuottaa vaikeuksia. Ainut kuva taitaa olla talkkipurkista vuosien takaa, sopii hyvin kaverille. Kustantaako Aller talkit.?


    • Anonyymi

      Parhaita kuvia en voi laittaa esille, koska pelehdin niissä leidipoikien kanssa ja sensuuri ei pidä siitä.

    • Anonyymi

      Kiitos aijaajalle laadukkaista kuvista joita mukavempi katsoa, kuin kahvipakettia ja liitutaulua.

    • Anonyymi

      Vähän sensein kuvia tuoreempi matkakuva Hard Rock hotellin huoneesta. Vartti sitten otettu. aijaa.com/FIWTR9
      Ihmiset on löytäneet uusitun rannankin nyt. Viimeksi jouluna ei vielä olleet. Ei ongelmia Korkman kanssa ja kelit komeat 36 astetta. Kohta tulee ropsaus vettä.
      Jäämme odottelemaan lääväksi kutsumista ja naisten puutteessa matkaaviksi.

      • Anonyymi

        Koronan kanssa ei siis ongelmia. Ennakoivan tekstinsyötön kanssa kyllä


      • Anonyymi

        Varmasti ei ole otettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ei ole otettu.

        Miten niin ei ole? Ohessa samasta kohtaan kuva mutta päivän iltalehti-näkymällä varustettuna. PNcos5


      • Anonyymi

        Senseifobia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole? Ohessa samasta kohtaan kuva mutta päivän iltalehti-näkymällä varustettuna. PNcos5

        Fotosop varjot leijuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fotosop varjot leijuu.

        Facekaverin lähettämä kuva.
        Mitä toi yrittää kuvillaan todistaa, kaipaako huomiota osakseen.


      • Anonyymi

        Museofläppäri ostettu kirppikseltä 10 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fotosop varjot leijuu.

        Mutsis varjot leijuu. Nyt rantsuun pikku juhliin
        5xuHIF


      • Anonyymi

        Toihan on keittiö-makuuhuone-työpiste-tvhuone, siis läävä.
        Ota myös kuva olohuoneesta ..... aha ...... ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutsis varjot leijuu. Nyt rantsuun pikku juhliin
        5xuHIF

        Käkäkäääää siinäpä kommentti, mene juhliin niin vapaudut hetkeksi uutisoinnistasi sieltä yksinäisen miehen yksiöstä jossa sängyn ja pöydän välinen matka melkein metrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole? Ohessa samasta kohtaan kuva mutta päivän iltalehti-näkymällä varustettuna. PNcos5

        ei voi olla, kukaan ei voi matkustaa kun senssukaan ei voi.kansaneläke ei riitä.


      • Anonyymi

        Valokuvan taiteellisuuden ja sopusuhtaisuuden puuttuessa tuosta yksiöläävästä mielenkiintonani kysyä jos sallitaan, mitä on matkaa centtimetreinä sängyn ja pöydän välissä?

        Onko tuo 15 cm paksu töllötin tauluteevee tältä vuosituhannelta?

        Onko lääväsessä parveketta ja onko mahdollista saada maisemakuvaa.

        Rantabilevalokuvia odotellessa näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valokuvan taiteellisuuden ja sopusuhtaisuuden puuttuessa tuosta yksiöläävästä mielenkiintonani kysyä jos sallitaan, mitä on matkaa centtimetreinä sängyn ja pöydän välissä?

        Onko tuo 15 cm paksu töllötin tauluteevee tältä vuosituhannelta?

        Onko lääväsessä parveketta ja onko mahdollista saada maisemakuvaa.

        Rantabilevalokuvia odotellessa näin.

        Olenko psykiatrisi.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutsis varjot leijuu. Nyt rantsuun pikku juhliin
        5xuHIF

        Sensureppanan ainoa mahis päästä matkoille on kerjätä Pattayan pojilta lomakuvia. Se Espanjassa mokkasaappaisiin ja vyölaukkuun pukeutunut rouva taisi häippäistä lopullisesti:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valokuvan taiteellisuuden ja sopusuhtaisuuden puuttuessa tuosta yksiöläävästä mielenkiintonani kysyä jos sallitaan, mitä on matkaa centtimetreinä sängyn ja pöydän välissä?

        Onko tuo 15 cm paksu töllötin tauluteevee tältä vuosituhannelta?

        Onko lääväsessä parveketta ja onko mahdollista saada maisemakuvaa.

        Rantabilevalokuvia odotellessa näin.

        Olenko psykiatrisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko psykiatrisi.?

        Et ole psykiatri vaan psykiatrin potilas, muista se seuraavalla käynnillä kun sinulta liikenee aikaa poistua forkalta vastaanotolle, ota mukaasi 24 kirjoitukset helpottamaan psykiatrin ymmärrystä kohdallasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole psykiatri vaan psykiatrin potilas, muista se seuraavalla käynnillä kun sinulta liikenee aikaa poistua forkalta vastaanotolle, ota mukaasi 24 kirjoitukset helpottamaan psykiatrin ymmärrystä kohdallasi.

        puhuu palstan virallinen kyttä.. 20 tuntia vrk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutsis varjot leijuu. Nyt rantsuun pikku juhliin
        5xuHIF

        Hard rokki hotelli on aina legendaarinen majapaikka ja amerikkalaisen mättöruoan ystäville paratiisi. Iltaisin jenkkibändejä ja thaimaalaisia jenkki- coverbändejä.

        Kunnon Amerikan meininki! Järjestävät lapsillekin vaahtoallasjuhlia päiväsaikaan, taikureita, pellejä ja kaikkea kivaa.

        Kumma ettei lerppasenseille kelpaa Amerikan meininki tällä kertaa.

        Huoneet hieman ylihintaisia mutta brändistä pitää maksaa muuallakin.

        Hyvää lomaa!

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hard rokki hotelli on aina legendaarinen majapaikka ja amerikkalaisen mättöruoan ystäville paratiisi. Iltaisin jenkkibändejä ja thaimaalaisia jenkki- coverbändejä.

        Kunnon Amerikan meininki! Järjestävät lapsillekin vaahtoallasjuhlia päiväsaikaan, taikureita, pellejä ja kaikkea kivaa.

        Kumma ettei lerppasenseille kelpaa Amerikan meininki tällä kertaa.

        Huoneet hieman ylihintaisia mutta brändistä pitää maksaa muuallakin.

        Hyvää lomaa!

        T 2010

        Mättöruoan ystävä lähti paratiisistaan rannalle juhliin ja kirjoittaja ihmettelee miksi ei kelvannut senseillensä, ihme heebo kehitellen pilvestään jonkun muun mielipiteitä.

        Miksi suomalainen matkustaisi thaimaahan nauttimaan Amerikan meiningistä maksaen ylihintaa tuollaisesta läävästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hard rokki hotelli on aina legendaarinen majapaikka ja amerikkalaisen mättöruoan ystäville paratiisi. Iltaisin jenkkibändejä ja thaimaalaisia jenkki- coverbändejä.

        Kunnon Amerikan meininki! Järjestävät lapsillekin vaahtoallasjuhlia päiväsaikaan, taikureita, pellejä ja kaikkea kivaa.

        Kumma ettei lerppasenseille kelpaa Amerikan meininki tällä kertaa.

        Huoneet hieman ylihintaisia mutta brändistä pitää maksaa muuallakin.

        Hyvää lomaa!

        T 2010

        Tuon kuvan huoneessa ei ole parveketta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mättöruoan ystävä lähti paratiisistaan rannalle juhliin ja kirjoittaja ihmettelee miksi ei kelvannut senseillensä, ihme heebo kehitellen pilvestään jonkun muun mielipiteitä.

        Miksi suomalainen matkustaisi thaimaahan nauttimaan Amerikan meiningistä maksaen ylihintaa tuollaisesta läävästä.

        Lerppaska ei tule koskaan pääsemään Pattayan kovan rokin tasoisiin legendaarisiin hotelleihin. Upea mesta. Kerran ollut. Satasen paikkeilla yö eli senssun viikon kelaylijäämän verran. Uskomattoman hyvä aamupala ja upea merinäköala. Ei ole mikään kujalla oleva hotelli.


    • Anonyymi

      Höh,nyt vasta tänne tulin kun matka olis mielessä. Ei ollut mitään kuvaa tai videoo :( Onko aloittaja siis jo moninkertainen kävijä jotta vinkkejä saisi?

    • Anonyymi

      Minullapa on juuri kukoistukseen puhjenneista kansalliskukista maan laajin kokoelma. Kun kansalliskukka tulee 18 vuoden ikäiseksi niin silloin se on kauneimmillaan.

      • Anonyymi

        Kukka on silloin kauneimmillaan kun terälehdet avautuvat ja paljastavat emin.


    • Anonyymi

      Naapurin mamma pyysi anoppia auttamaan ränninkorjausta.. Miehiä ei kuulema tarvita tähän työhön https://aijaa.com/JzL7ET

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe