Mä rakastan sua

Anonyymi

heräsin kuudelta kiemurtelemaan vaikka herätykseen aikaa.
Rakastan sua. Mitä muuta järkeä näillä kuukausilla ja sillä, että tulit mun elämään. En halua tätä palstaa enkä elämää ilman sua. Haluan sut.

44

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö sinun pitäisi tuo kertoa hänelle irl? Onko hän mies vai nainen?

• Anonyymi

Mies. Pitäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies. Pitäisi.

Mihin menee? Tunnisteita

• Anonyymi

Tuntuu samalta. Mutta pelkään että olen yksin näiden tunteiden kanssa.

• Anonyymi

Hän ei ole yksin. Samaa pelkään, mutta siitä pitää ottaa selvää. Pitää yrittää vielä torkahtaa hetkeksi.

• Anonyymi

Ihmiset ovat outoja kannattaako vähän käydä keskusteluja itsesi kanssa. Se mitä haluat ei välttämättä oikea sinulle just saying 😅.

• Anonyymi

Onpas oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas oikea.

Jo jokin ei tullut sinulle silloin se ei myöskään kuulu sinulle 😂😂😂👌🏾. Ota seuraava ilman sotkuja ahahahhaah.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo jokin ei tullut sinulle silloin se ei myöskään kuulu sinulle 😂😂😂👌🏾. Ota seuraava ilman sotkuja ahahahhaah.

Varattuko, narkkari tai koko kylän pannut eukkoko parempi jolla vaappuu jo 1-4 kakaraa pesueena perässä joilla useampi eri isä!

Camoon! Missä sun laatutietoisuus on???!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattuko, narkkari tai koko kylän pannut eukkoko parempi jolla vaappuu jo 1-4 kakaraa pesueena perässä joilla useampi eri isä!

Camoon! Missä sun laatutietoisuus on???!!!

Ei ole yhtään lasta, eikö mulla ole kun yksi iskä 😅. En käytä huumausaineita en polta taikka juo. Mielestäni jokainen ihmishenki on laadukas. Jokainen ihminen valitsee itse elämänsä jos tunnet jonkun tuollaisen se ei ole asia tuomita häntä. Anna hänen pitää hauskaa 😅😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yhtään lasta, eikö mulla ole kun yksi iskä 😅. En käytä huumausaineita en polta taikka juo. Mielestäni jokainen ihmishenki on laadukas. Jokainen ihminen valitsee itse elämänsä jos tunnet jonkun tuollaisen se ei ole asia tuomita häntä. Anna hänen pitää hauskaa 😅😂😂

Eivät kaikki sitä tajua että ihmisellä voi olla elämä, se on niin kummallista. Sitten kuitenkin ajatellaan oman elämän olevan sellainen mitkä muillakin pitää olla. Mä haen ainakin viinaa tasan klo 9 ja jonkun lehmän aivopierut HÄNEN unelmaelämästä muille ei kiinnosta vitun vertaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseään laadukkaana pitävä neuvoja sitten
        Suuttui kun huomasi tuovansa aikamoisia sotkuja tullessaan! Camoon! Lopettakaa se itsenne ylentäminen. Varatut pettäjät, kyläluutana tunnetut yhden yön panoille kakaroineet narkit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseään laadukkaana pitävä neuvoja sitten
        Suuttui kun huomasi tuovansa aikamoisia sotkuja tullessaan! Camoon! Lopettakaa se itsenne ylentäminen. Varatut pettäjät, kyläluutana tunnetut yhden yön panoille kakaroineet narkit!

Edelleen jokainen ihminen on laadukas, onko sinulla alemmuus kompleksi 😅😂😂😂. Ota rauhassa :) vai jouduitko jonkun varatun uhriksi? Tai pettikö miehesi/naisesi? Sen sijaan että olet vihainen keskity itsesi rakastamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen jokainen ihminen on laadukas, onko sinulla alemmuus kompleksi 😅😂😂😂. Ota rauhassa :) vai jouduitko jonkun varatun uhriksi? Tai pettikö miehesi/naisesi? Sen sijaan että olet vihainen keskity itsesi rakastamiseen.

Miksi te tässä riehutte. En ymmärrä mitään teidän viesteistä. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi te tässä riehutte. En ymmärrä mitään teidän viesteistä. Ap.

Tätä tapahtuu usein täällä. Ja aika usein kun tämmöinen riehuminen alkaa jossain ketjussa niin siinä samalla myös eksytään aiheesta. Olen kummastellut tätä että miten hitossa ihmiset eivät pysy aiheessa kun kommentoivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä tapahtuu usein täällä. Ja aika usein kun tämmöinen riehuminen alkaa jossain ketjussa niin siinä samalla myös eksytään aiheesta. Olen kummastellut tätä että miten hitossa ihmiset eivät pysy aiheessa kun kommentoivat.

Itse päätin just tänään, etten enää vastaa ilkeilijöille ja sekopäille mitään. Kun ei niistä mitään ymmärräkään. Vastaan vaan kivoille jatkossa. Sulle vastaisin.

• Anonyymi

Miksi heräsit? Onko kohtaamisesta kuukausia?

• Anonyymi

Ei ole viime kohtaamisesta. Heräsin tunteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole viime kohtaamisesta. Heräsin tunteeseen.

Kauanko on? Minulla ja miehellä kohtaamisesta alle kuukausi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko on? Minulla ja miehellä kohtaamisesta alle kuukausi.

Voi ne tunteet kertoa varatullekki. Voihan se varattu erota, tai ruveta salasuhteeseen. Ihmiset päättävät ihan itse miten toimivat, eikä siihen vaikuta se mitä palstalla joku sanoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ne tunteet kertoa varatullekki. Voihan se varattu erota, tai ruveta salasuhteeseen. Ihmiset päättävät ihan itse miten toimivat, eikä siihen vaikuta se mitä palstalla joku sanoo.

Ehdoton ei salasuhteelle, mutta hänen takia voisin olla valmis muutoksiin. Hän ei ehkä tiedä, mutta muutoksia on jo tapahtumassa siihen suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity muhun teidän varaukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai voi kertoa. Alkuperäinen kenelle vastasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai voi kertoa. Alkuperäinen kenelle vastasit.

Ei alkuperäinen kuitenkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei alkuperäinen kuitenkaan

Se kenen viestiin vastasi, en aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdoton ei salasuhteelle, mutta hänen takia voisin olla valmis muutoksiin. Hän ei ehkä tiedä, mutta muutoksia on jo tapahtumassa siihen suuntaan.

Menin sekaisin viestiketjusta, oletko mies vai nainen? Minä n olen valmis myös muutoksiin. Jonain sopivana päivänä tässä teen suuria vaikeita asioita, kunhan saan rohkeutta. Rakastan sua, meni syteen tai saveen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin sekaisin viestiketjusta, oletko mies vai nainen? Minä n olen valmis myös muutoksiin. Jonain sopivana päivänä tässä teen suuria vaikeita asioita, kunhan saan rohkeutta. Rakastan sua, meni syteen tai saveen.

Tiedät s että pidän susta t:j

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät s että pidän susta t:j

Höh, en ole S mutta hän on J. Toivon teille onnekkuutta romanssirintamalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies olen. Hänestä tiedän vain, että viimeisen tiedon mukaan ei tunne samoin. Joka tapauksessa hän sai minussa aikaan muutoksen. Kiitos hänelle siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, en ole S mutta hän on J. Toivon teille onnekkuutta romanssirintamalle.

Ja tämä ei sitten aloittajalta vaan joltain sivusta huutelijalta.

• Anonyymi

Rohkeasti vain kysymään ja kertomaan tunteet, ellei sitten rakastettu ole varattu.

• Anonyymi

jep. Onpas aloitus kirvoittanut outoja tunteita parissa tyypissä tuossa aiemmin. Mua väsyttää.

• Anonyymi

Tonnikalakeittoa makaroonilla.

• Anonyymi

Oletko huora vai kusipää? Saat ihan itse valita? Tai kenties molemmat?

• Anonyymi

Sitäkin. Tuo toinen vastaus ei ole aloittajalta.

• samanlaiset fiilikset erästä miestä kohtaan..

• Anonyymi

Oliko sulla lippis?

• Anonyymi

Unohdin aamulla nukuksissa laittaa tunnisteen. Naiselta tämä on. Ap.

• Anonyymi

Miksi olet vielä suhteessa? Eikö nykyisesi ole tarpeeksi hyvä???

• Anonyymi

Miksi sä hoet tätä koko ajan joka aloituksessa. Vapaa olen. Lopeta tuo harhainen kuvittelu jo.

• Anonyymi

Olet rakkauden arvoinen. Aika moni meistä.

• Anonyymi

Kaikki on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on.

Ihahaaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4362
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      52
      2840
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      109
      2279
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      35
      1973
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      218
      1667
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79