Corona ja Caruna Todelliset Ongelmat

Anonyymi

Sekä huumeet.
Ilmastolämpeneminen pelkkä feikki juttu, joka ei tapa ketään.
Lisäksi Uskonsodat hankala juttu kaikille.

12

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koronaviirus on samaa paskapuhetta jota caruna-pekka puskee.

      Onneksi Pekka joutuu valtakunnanoikeuteen :-)))))

    • Ottakaa lisää TIETOA
      AFRIKKA on tietoa.

      AFRIKKA on kuin Pekan ja Pätkän SYLIMAMBA.

      IHANAAAAA...

      • Tässä olet kyllä oikeassa.
        Sylimamba on parasta mitä afrikasta voi saada.

        Kysykää vaikka Gambia-Donnerilta.


    • Anonyymi

      Afrikan köyhyys ja naisen asema ovat todelliset ongelmat.
      Afrikkaan vesiputkia eikä tylinputkia.
      Corona tappaa ja ilmasto vaihtelee kuten aina ennenkin aaltomaisesti.

      • Anonyymi

        Lisää Koronalääkkeitä,
        vähemmän lentohävittäjiä ja tykkejä meille ,
        lisää vesiputleja Afrikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää Koronalääkkeitä,
        vähemmän lentohävittäjiä ja tykkejä meille ,
        lisää vesiputleja Afrikkaan.

        Ilmsto on höpöhöpö-puhetta Koronaan verrattuna.
        Vihreitä nyt widuddaa kun ei saa lennellä kaukomaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmsto on höpöhöpö-puhetta Koronaan verrattuna.
        Vihreitä nyt widuddaa kun ei saa lennellä kaukomaille.

        10 miljardii hävittäjäkoneisiin.
        10 miljardii koneiden huoltoihin.
        Koneet vanhenevat 10:ssä vuodessa.
        5 miljardii sotalaivoihin.
        Kuka Suomeen hyökkää ja koska ?
        Vihreät Rouvat............Herätys !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 miljardii hävittäjäkoneisiin.
        10 miljardii koneiden huoltoihin.
        Koneet vanhenevat 10:ssä vuodessa.
        5 miljardii sotalaivoihin.
        Kuka Suomeen hyökkää ja koska ?
        Vihreät Rouvat............Herätys !

        Ilmasto on pelkkää höpöpuhetta Koronaan verrattuna.
        Moniko on kuollut happeen ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmasto on pelkkää höpöpuhetta Koronaan verrattuna.
        Moniko on kuollut happeen ???

        Lisää veroja heti köyhille: tetveysveroa ja polttoaineveroa.
        Rikkaille heti lisää tukea , joka ovelle uusi sähköauto valtion piikkiin.
        Taivaalle mielettömästi hävittäjiä ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää veroja heti köyhille: tetveysveroa ja polttoaineveroa.
        Rikkaille heti lisää tukea , joka ovelle uusi sähköauto valtion piikkiin.
        Taivaalle mielettömästi hävittäjiä ???

        Ylellä nyt hyvä sarja Afrikasta.
        Siellä ihmisellä oikeat ongelmat.
        Suomessa Rikkaat Vihreät Rouvat keksivät feikkijuttuja viinitupareissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylellä nyt hyvä sarja Afrikasta.
        Siellä ihmisellä oikeat ongelmat.
        Suomessa Rikkaat Vihreät Rouvat keksivät feikkijuttuja viinitupareissaan.

        Nyt mallia Linkolasta.
        Kierrätystä ja muutto maalle !
        Kitu....City-Vihreät haluavat pakkautua Eiraan ja West-Endiin ???


    • Anonyymi

      Rupeaa huvittamaan tämän hallituksen touhut. Nyt pitäisi kausi töihin tulijat laittaa karanteeniin. Sipilän olessa Pääministerinä Suomeen tuli 35 000 tyhjän toimittajaa elämään Suomen veron maksajien rahoilla ja Oulun tyttöjä kiusaamaan. Nyt, kun tulisi asiallisia tulioita niin laitetaan karanteeniin , olisiko aika vaihtaa HALLITUSTA.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      219
      980
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe