Sekä huumeet.
Ilmastolämpeneminen pelkkä feikki juttu, joka ei tapa ketään.
Lisäksi Uskonsodat hankala juttu kaikille.
Corona ja Caruna Todelliset Ongelmat
12
186
Vastaukset
Koronaviirus on samaa paskapuhetta jota caruna-pekka puskee.
Onneksi Pekka joutuu valtakunnanoikeuteen :-)))))Ottakaa lisää TIETOA
AFRIKKA on tietoa.
AFRIKKA on kuin Pekan ja Pätkän SYLIMAMBA.
IHANAAAAA...Tässä olet kyllä oikeassa.
Sylimamba on parasta mitä afrikasta voi saada.
Kysykää vaikka Gambia-Donnerilta.
- Anonyymi
Afrikan köyhyys ja naisen asema ovat todelliset ongelmat.
Afrikkaan vesiputkia eikä tylinputkia.
Corona tappaa ja ilmasto vaihtelee kuten aina ennenkin aaltomaisesti.- Anonyymi
Lisää Koronalääkkeitä,
vähemmän lentohävittäjiä ja tykkejä meille ,
lisää vesiputleja Afrikkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää Koronalääkkeitä,
vähemmän lentohävittäjiä ja tykkejä meille ,
lisää vesiputleja Afrikkaan.Ilmsto on höpöhöpö-puhetta Koronaan verrattuna.
Vihreitä nyt widuddaa kun ei saa lennellä kaukomaille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmsto on höpöhöpö-puhetta Koronaan verrattuna.
Vihreitä nyt widuddaa kun ei saa lennellä kaukomaille.10 miljardii hävittäjäkoneisiin.
10 miljardii koneiden huoltoihin.
Koneet vanhenevat 10:ssä vuodessa.
5 miljardii sotalaivoihin.
Kuka Suomeen hyökkää ja koska ?
Vihreät Rouvat............Herätys ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 miljardii hävittäjäkoneisiin.
10 miljardii koneiden huoltoihin.
Koneet vanhenevat 10:ssä vuodessa.
5 miljardii sotalaivoihin.
Kuka Suomeen hyökkää ja koska ?
Vihreät Rouvat............Herätys !Ilmasto on pelkkää höpöpuhetta Koronaan verrattuna.
Moniko on kuollut happeen ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmasto on pelkkää höpöpuhetta Koronaan verrattuna.
Moniko on kuollut happeen ???Lisää veroja heti köyhille: tetveysveroa ja polttoaineveroa.
Rikkaille heti lisää tukea , joka ovelle uusi sähköauto valtion piikkiin.
Taivaalle mielettömästi hävittäjiä ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää veroja heti köyhille: tetveysveroa ja polttoaineveroa.
Rikkaille heti lisää tukea , joka ovelle uusi sähköauto valtion piikkiin.
Taivaalle mielettömästi hävittäjiä ???Ylellä nyt hyvä sarja Afrikasta.
Siellä ihmisellä oikeat ongelmat.
Suomessa Rikkaat Vihreät Rouvat keksivät feikkijuttuja viinitupareissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylellä nyt hyvä sarja Afrikasta.
Siellä ihmisellä oikeat ongelmat.
Suomessa Rikkaat Vihreät Rouvat keksivät feikkijuttuja viinitupareissaan.Nyt mallia Linkolasta.
Kierrätystä ja muutto maalle !
Kitu....City-Vihreät haluavat pakkautua Eiraan ja West-Endiin ???
- Anonyymi
Rupeaa huvittamaan tämän hallituksen touhut. Nyt pitäisi kausi töihin tulijat laittaa karanteeniin. Sipilän olessa Pääministerinä Suomeen tuli 35 000 tyhjän toimittajaa elämään Suomen veron maksajien rahoilla ja Oulun tyttöjä kiusaamaan. Nyt, kun tulisi asiallisia tulioita niin laitetaan karanteeniin , olisiko aika vaihtaa HALLITUSTA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761757
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html219980- 46920
- 58849
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660