Mikä on ruokolahden nesteen kohtalo? Ajan ohi useita kertoja viikossa ja olen pysähtynyt kahville useasti, mutta nyt on lähes mahdoton pysähtyä kun ei tiedä onko auki vai ei.
Henkilökunta on paikassa aina ollut mukavaa ja tunnelma kotoisa.
Paikallisten puheiden perusteella on joku johtamis ongelma syynä.
Neste Ruokolahti
5
1187
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläiset kaataa kaikki Neste asemat mitä ovat ostaneet!
- Anonyymi
Tilalle laitetaan tietysti Venäläis omisteinen Teboil!!
- Anonyymi
Tilalle laitetaan tietysti Venäläis omisteinen Teboil!!
- Anonyymi
Eipä tuonne tarvii juurikaan isommalla autolla haaveillla menevänsä kahville vaikka auki olisikin. Kylän ukot kuvittelevat ajavansa niin isoilla autoilla että niiden pitää olla rekkaparkissa kaikki vierekkäin ja sitä myöten piha tukossa. Kai sitä järkeäkin voisi käyttää, mutta kun ei.
- Anonyymi
Veikkauksia on jo heitetty ilmoille että ei ensi talvea näe tämä mesta. Bensan hinnoittelu ei oo kovin kilpailukykyistä jos hinta jatkuvasti yli 10s kalliimpi kun kaupungissa, alkaa olemaa jo järkevää ajaa v.niskalle tuolla erotuksella. Harmi sinänsä kun oman kunnan palveluja pitäisi käyttää mutta ei sentää iha kaikkeen pysty.
Havaintoja ja faktaakin on että asiakkaat äänestävät jaloillaan kun ei homma toimi venäläisillä. Huonoa palvelua on epävakaat aukioloajat jonka olen itsekkin joutunut jo kerran kokemaan keskellä vilkkainta kahviaikaa ja myyntiaikaa, ovet oli kiinni. Jatkossa ajan paikkaan jonka tiedän olevan auki varmuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648