Mikä on mielestäsi

Anonyymi

paras ominaisuutesi johon hän ihastuisi. Kerro myös oletko mies vai nainen. Muitakin tunnisteita saa halutessaan laittaa.

52

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nöpönenäinen nainen: En pahaa sanaa sano 😍🌞😍

• Anonyymi

;) :) :D = <3

• Anonyymi

Kanssasi olen ns. "pahalta piilossa" ;) :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanssasi olen ns. "pahalta piilossa" ;) :)

Hänen kanssaan olisimme sulassa sovussa kun minulla on vanhanaikaiset käsitykset parisuhteesta.

• Anonyymi

Nainen olen ja vastaan että minussa on haastetta hänelle, fiksulle miehelle.
      🤼‍♂️ 😘

• Anonyymi

Juuri näin se menee 😘

• Anonyymi

Olen aina se mitä näkyykin, oma itseni kaikissa tilanteissa. En osaa teeskennellä. Toivottavasti mies sen tajuaisi.

• hymy, sepä se varmaan mikäli hän ihastunut olisi, en voi tietää, aavistaan voin =)
      mutta aavistaminen ei ole varmaan tietoa =)

• Anonyymi

Varmaan samasta syystä kuin kaikki muutkin.Riittää kun olen oma ihana itseni. Ei siihen muuta tarvita niin miehet on polvillaan 😂

• Anonyymi

Käytätkö niskalenkkiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö niskalenkkiä?

Voin käyttää jos välttämättä haluat.

• Anonyymi

Ei ole enää hyviä ominaisuuksia, nekin ollaan kaikki säädetty vituilleen.

• Anonyymi

Mies olen, puujalka.

• Anonyymi

Onko se sitten jalopuuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten jalopuuta?

Saunaklapi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Huomaa miten nainen ei ymmärrä ihastumisen tapahtuvan silmillä.

• Anonyymi

Aloituksessa kysyttiin ominaisuuksia, mihin ihastutaan. Kaikki tai suurin osa ihmisistä ihastuu katsekontaktissa toiseen, mutta onko silmät sitten ominaisuus? Katsekontaktin syvyys ja toisen siihen vastaaminen saa ihastumaan. Itse ajattelin aloituksen tarkoittavan luonteenpiirteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa kysyttiin ominaisuuksia, mihin ihastutaan. Kaikki tai suurin osa ihmisistä ihastuu katsekontaktissa toiseen, mutta onko silmät sitten ominaisuus? Katsekontaktin syvyys ja toisen siihen vastaaminen saa ihastumaan. Itse ajattelin aloituksen tarkoittavan luonteenpiirteitä.

Ei mies ihastu luonteenpiirteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mies ihastu luonteenpiirteisiin.

Mies ihastuu tisseihin ja perseen muotoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pitäisi kaikkia miehiä sellaisena, joita ohjaa pelkät eläimelliset ajatukset. Naisten muodoissa ei sitäpaitsi kauheasti ole eroja. Luonteita sensijaan löytyy laidasta laitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mutta kyllä muuhunkin esim hymyyn ja nauruun voi ihastua, puhe- ja lauluääneenkin, luonteeseen, silmiin. Naisen leuka on tärkeä. Miten se liikuu, kun hän puhuu ja hymyilee. Mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mutta kyllä muuhunkin esim hymyyn ja nauruun voi ihastua, puhe- ja lauluääneenkin, luonteeseen, silmiin. Naisen leuka on tärkeä. Miten se liikuu, kun hän puhuu ja hymyilee. Mieheltä.

Samaa mieltä. Itse ihastuin miehessä juuri hymyyn ja silmiin(katse oli lempeä) ,myös ääneen. Ne ovat kaikilla ihmisillä erilaisia, ja kertovat persoonasta.

• Anonyymi

Minä ihan kokonaisuutena.

• Anonyymi

😗😗😗

• Anonyymi

Kuka nyt tommosen tietää että miksi joku tuntee itseen vetoa? Siis, emmätiiä :D

• Anonyymi

Hömelöyteni :D No en mä oikeesti tiiä, ehkä aitous, lempeys, hymy, katse...joku noista voisi olla.

• Anonyymi

Ehkäpä t j 😇

• Anonyymi

Mä sanoo vaan, että feromonit.

• Anonyymi

Ehkä se kun olen liian pelokas puhuun. Vaikeasti ymmärrettävä luonteeni. Saamattomuuteni ja spontaanisuuden puute. Totinen ja ulospäin kylmähkö olemukseni. Olen m.

• Anonyymi

Kuulostat mukavalta!

• Anonyymi

Kuulostat ihanalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat mukavalta!

Käteni hikoilevat helposti kun jännitän ja ovat siksi tahmaiset. Olen myös melko lapsenmielinen ja haaveilen eniten halittavana olemisesta. Seksuaalista kanssakäymistä en halua kuin yhden naisen kanssa koskaan. Tykkään eniten maailmassa olla kotona. Olen m.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat ihanalta.

Olen sosiaalisesti todella kömpelö ja passiivinen (ehkä syy-seuraus). En osaa smalltakia. Pohdin jatkuvasti asioita joita en voi sanoa ääneen koska ne ovat liian arkoja ja vakavia arkisille ihmisille. Näkemykseni luultavasti suututtaisivat naisen kuin naisen. Olen m.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sosiaalisesti todella kömpelö ja passiivinen (ehkä syy-seuraus). En osaa smalltakia. Pohdin jatkuvasti asioita joita en voi sanoa ääneen koska ne ovat liian arkoja ja vakavia arkisille ihmisille. Näkemykseni luultavasti suututtaisivat naisen kuin naisen. Olen m.

Otat ihan rennosti. Mitä väliä sillä on mitä sanot.

• Anonyymi

En tiedä. Ei suomalaiset osaa kehua itseään.

• Anonyymi

Tämä on kyllä enemmän rakkautta kuin seksijuttu. Nehän yleisesti sekoitetaan.

• Anonyymi

Ei hän minuun ihastu 😊

• Anonyymi

mistät tiiäjät, tai miksi noin ajattelet?

• Anonyymi

Tarvittava empatia ja jykevä kallio mihin nojata ja käpertyä. Vaikka kaunis hän onkin en silti ajattele vain sitä..

• Anonyymi

En tiedä. Hän ihastuu siihen mihin ihastuu jos niin tekee. En aio todellakaan etsiä itsestäni jotain parasta ominaisuutta. Olen ihminen enkä mikään klovni.

• Anonyymi

Se on varmaan tuo oma miehinen kaljamahani.

• Anonyymi

Se että olen monipuolisesti lahjakas!

• Anonyymi

Tarpeeksi haastetta minussa on miehelle.. mutta😘

• Anonyymi

Rohkeus tai jääräpäisyys :)

• Anonyymi

Tosiasia: Jos sulla olisi pystynenä ja hörökorvat, et haistaisi etkä kuulisi minua.

• Anonyymi

Niitä tuskin on, parempaa ominaisuutta vaan kehiin, olla omistamatta ominaisuutta

• Anonyymi

Ominaisuuden puute.. Joo se on hyvä

• Anonyymi

En osaa sanoa, itseasiassa en todellakaan tiedä.

• Anonyymi

Mun kainalo iltaisin !

• Anonyymi

olisiko se tuo älykkyys sitten, toisaalta se tuntuu olevan kirouskin nykypäivänä, ainakin kun siihen on yhdistettynä vielä pahemman luokan introverttiys eli minua ei saa mukaan juttuihin, koska väsyn yksinkertaisesti jos pitää sosialisoida oikein paljon.

• Anonyymi

En tiedä. En halua että kukaan ihastuisi minuun. En pysty olemaan kenenkään kanssa hetkeäkään samassa tilassa moneen vuoteen. Olen vaurioitunut rankoista vuosista. Antaisin mitä vaan, ettei olisi tarvinnut kokea niitä. Huolestuttaa taloudellinenkin tilanne, jos en saa sellaista työtä mihin pystyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4372
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      54
      2935
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      57
      1555
    Aihe