Lomitus lähtee

Anonyymi

Reisjärvi joutunu tarkkailun alle ku tilalliset ei saa sairaslomia eikä vuosilomia pidettyä(ei lomittajia osata palkata ja vain hyvät tutut saa lomia) sairaanhoitopiiri tehny valituksia ja nyt mela katsoo annetaanko järjestäminen jollekki muulle taholle

13

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ei toimi ei.jos satut saamaan saikkua(jota harvoin maajussi saa)nii lomitusjohto evää lomasi vedoten ettei lomittajia!! Ja jos viikonloppuna sairastut ni et satavarmasti saa lomaa....laiskat johtavat lomittajat ei ees viiti kysellä vp olevia lomittajia

• Anonyymi

Urpo pihalla ku lumiukko ei taito riitä johtamaan

• Anonyymi

Joo..niihän nuo oys puhu...ylilääkäri kirjaa saikkua ni tääl johtavalomittaja suurella vallalla peruuttaa sen...tuntu lääkärit olevan aika kypsiä siohen ja melalle valittaneet

• Anonyymi

Noh jo ois aikaki puuttua asiohin

• Anonyymi

No ei siellä Urpollakaan lomittajia ole valmiina lähtöön kuin palokunnassa. Niukkuutta on joka paikassa se vain lisääntyy.

• Anonyymi

Noh ei varmaan oo tuolla asenteella ja touhulla.jäis eläkkeelle tai kotio!!!meiltä loppuu ruuan tuottajat ..ei kukaa jaksa 7pv vk.töitä ja vielä lomatoimi vittuilee päälle

• Anonyymi

Kyllä matupakolais poikiin(miehiin) riittää rahaa...tulee uus raiskauaalto!!!

• Anonyymi

No ei oo enää Sipilää kutsmuassa ei hätää.

• Anonyymi

On.matut tietää et suomes saa monta tonnia rahhaa ilman mitää tekemäti...parraat sosiaali avustukset!paremmat ku omilla asukkailla

• Anonyymi

Yrittäjänä voin sanoa et mitä kuullu nii tuolla asenteella millä lomatoimi toimii nii yksityinen yrittäjä ois konkurssissa aikapäiviä sitte!

• Anonyymi

Maakuntasote(sipilä ajaa vie lomituksen reisikkäältä ku homma ei toimi) menee ylivieskaan tai ouluun.nyt ois jo kiire pelastaa urpolla homma..vaa ei taira osata!!!

• Anonyymi

Onko kohta suomalaisia lomittajia? Ulkomaalaisia on jo paljon suomalaisissa maitotiloilla.Mitä isompi alue ,sen huonompi hoitaa aluetta ja kuka lomittaja lähtee 115 km päähän töihin?

• Anonyymi

Ei toimi toivottavasti se sipilän sote on saanu koronan ja kuollu lopullisesti..sipilähä se kepua johtaa kulmuni o vaa juoksutyttönä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe