Hyväksyy huumeiden käyttöä

Anonyymi

Taitaa Vihreät pössytellä laajasti kun haluaa edistää huumeiden käyttöä

11

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huumeet ja tuo sen seurauksena jo koko kansaa naurattava että Suomi pelastaa maapallon. Eiköhän se kaikki tuossa heidän osalta.

• Anonyymi

Pääseekö vihreisiin edes, jos ei ole narkkari.

• Anonyymi

Toki pääsee, riittää että on homo ja professori (lue ylipoppilas)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki pääsee, riittää että on homo ja professori (lue ylipoppilas)

Ootko varma ettei näiden lisäksi ole vielä narkkari.

• PÖSSY on tietoa.

ME OLEMME TIETO.

Olkaa kuin SILAKAT.

Villit ja VAPAAT.

• Anonyymi

Itse lietsovat ilmastoahdistusta, jotta voisivat pössytellä lievittäkseen sitä.

• Anonyymi

Tosin kokoomus nuoret oli sitä mieltä et kelalta huumeet ilmaiseksi.

• Anonyymi

Kun napostelee kourallisen kärpässienilastuja, lipittää parikannullista
      hyvää kylmää kiljua jat pölläyttää pari kopallista pilveä, niin a vot
      siinä viherbolsullekin Nirvana häämöttää.

• Anonyymi

Kovin ovat vähässä ne huumeiden hyvät puolet, kun uutisointia kirjastoista yms. seuraa.

Hoito-ohjelmiin osallistumiselle ja niiden onnistuneelle läpiviennille voisi antaa käyttörikoksien seuraukset poistavan ja epäonnistuessakin vähintään lykkäävän ja alentavan arvon.

Sitten se pääjuju olisi huomion kiinnittäminen myyntiportaaseen. Siinä kannattaisi lähteä pohjustamaan yhteistyöstä Kiinan kanssa, joka kohtelee huumekauppiaita aivan loistavalla tavalla.

• Anonyymi

Miten päädyt väittämään, että Vihreät haluaisivat edistää huumeiden käyttöä. Se ei ainakaan käy ilmi Vihreiden päihdepoliittisesta ohjelmasta, mihin alla linkki. Tai sitten sinulla on jotenkin hyvin omituinen kyky ymmärtää asioita. On mahdollista myös, että olet vain pahansuovan propagandan uhri ja/tai sellaisen levittäjä. Se vaan on niin läpinäkyvää, että moni pitäisi tuollaista suuren naiviuden osoituksena.

https://www.vihreat.fi/paihdepoliittisen-ohjelman-tiivistelma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe