Hyväksyy huumeiden käyttöä

Anonyymi

Taitaa Vihreät pössytellä laajasti kun haluaa edistää huumeiden käyttöä

11

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huumeet ja tuo sen seurauksena jo koko kansaa naurattava että Suomi pelastaa maapallon. Eiköhän se kaikki tuossa heidän osalta.

    • Anonyymi

      Pääseekö vihreisiin edes, jos ei ole narkkari.

      • Anonyymi

        Toki pääsee, riittää että on homo ja professori (lue ylipoppilas)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki pääsee, riittää että on homo ja professori (lue ylipoppilas)

        Ootko varma ettei näiden lisäksi ole vielä narkkari.


    • PÖSSY on tietoa.

      ME OLEMME TIETO.

      Olkaa kuin SILAKAT.

      Villit ja VAPAAT.

    • Anonyymi

      Itse lietsovat ilmastoahdistusta, jotta voisivat pössytellä lievittäkseen sitä.

      • Anonyymi

        Tosin kokoomus nuoret oli sitä mieltä et kelalta huumeet ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Kun napostelee kourallisen kärpässienilastuja, lipittää parikannullista
      hyvää kylmää kiljua jat pölläyttää pari kopallista pilveä, niin a vot
      siinä viherbolsullekin Nirvana häämöttää.

    • Anonyymi

      Kovin ovat vähässä ne huumeiden hyvät puolet, kun uutisointia kirjastoista yms. seuraa.

      Hoito-ohjelmiin osallistumiselle ja niiden onnistuneelle läpiviennille voisi antaa käyttörikoksien seuraukset poistavan ja epäonnistuessakin vähintään lykkäävän ja alentavan arvon.

      Sitten se pääjuju olisi huomion kiinnittäminen myyntiportaaseen. Siinä kannattaisi lähteä pohjustamaan yhteistyöstä Kiinan kanssa, joka kohtelee huumekauppiaita aivan loistavalla tavalla.

    • Anonyymi

      Miten päädyt väittämään, että Vihreät haluaisivat edistää huumeiden käyttöä. Se ei ainakaan käy ilmi Vihreiden päihdepoliittisesta ohjelmasta, mihin alla linkki. Tai sitten sinulla on jotenkin hyvin omituinen kyky ymmärtää asioita. On mahdollista myös, että olet vain pahansuovan propagandan uhri ja/tai sellaisen levittäjä. Se vaan on niin läpinäkyvää, että moni pitäisi tuollaista suuren naiviuden osoituksena.

      https://www.vihreat.fi/paihdepoliittisen-ohjelman-tiivistelma

      • Anonyymi

        Tietoa on vaikka kuinka paljon jos sitä tietoa haluaa.

        https://www.verkkouutiset.fi/vihreiden-politiikka-hammentaa-sekavaa-on/

        https://yle.fi/uutiset/3-11044373

        https://www.verkkouutiset.fi/vihreat-huumausaineiden-kaytosta-ja-kannabiksesta-ei-tule-rangaista/

        Tuossa vain pieni otanta. Toki osalla heistä mielipiteet muuttuu riippuen onko vaalit ihan edessä vai takana. Omalla seudullani on hauska esimerkki tuosta säännöllisestä mielipiteen vaihtumisesta huumeiden osalta. Ilmeisesti luulee ettei ihmiset muista mitä mieltä oli vuosi sitten tai jopa muutama kuukausi sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      219
      980
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe