VW öljyluokitukset naurattaa

Anonyymi

Nauru tulee siitä, kun tietää mitä paskaa VW tekniikka todellisuudessa on. Öljyn laatu on hirveän kauhean tärkeetä, autojen laatu mitä sattuu :)

Volkswagen öljypolttimiin on ehdottomasti käytettävä vain sellaista öljyä, jota valmistaja käskee käyttämään (syynä natsismi)
http://www.autowiki.fi/index.php/VAG-moottoriöljy

Volkkarin takuu raukeaa heti, jos saavat tietää, että olet käyttänyt jotain muuta öljyä!

Toyotan huippulaadukkaisiin moottoreiden saa käyttää ihan mitä tahansa sopivaa öljyä, Toyota tietenkin suosittelee, että käytettäisi sen hyväksi toteamia öljyjä ihan varmuuden vuoksi
https://www.toyota.fi/omistajalle/varaosat/tgmo.json

Tuossa siis 2 aivan eri koulukuntaa, toinen "pakottaa" käyttämään tiettyjä öljyä, toinen suosittelee.

Pakottajan autoissa on maailman huonoimmat moottorit, suosittelijan autoissa on maailman parhaat moottorit.

Hassu maailma tuo automaailma. Silloin kun myös volkswagenit oli vielä autoja, öljyn viskositeetti oli ainoa kriteeri öljyn valinnassa, niin se pitäisi edelleen olla.

38

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Polo GTI 1.4 TSI kaksoisahdetttu 88 tkm ajettuna 66 litraa öljyä 30 tkm huoltovälillä, öljytilavuus 3,6 litraa, öljyt vaihtuu moneen kertaan, silti vaihtavat huollossa uudet öljyt kun pelkkä uusi suodatin riittäisi. VW totuus on karu arki ja sopii synkille suomalaisille, lisää lunta tupaan, jumala hylkäsi suomalaiset jo aikaa sitten :)

      • Anonyymi

        Vw :llä kun ajetaan 30tkm samalla öljyllä ei aivan sama mitä litkua moottoriin laitetaan, Toyotalla 15 tkm öljyt siinä matkassa menee jo huonompikin öljy näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw :llä kun ajetaan 30tkm samalla öljyllä ei aivan sama mitä litkua moottoriin laitetaan, Toyotalla 15 tkm öljyt siinä matkassa menee jo huonompikin öljy näin se menee.

        osaatko pelle edes laskea? 30 tkm niin jos kuluu 15 - 66 litraa öljyä tuolla matkalla kuten mun Polo GTI:ssä, niin öljyt vaihtuu peräti 8 - 18 kertaa.

        Öljyt varmasti kestää hyvin volkkareissa kun koko ajan lisätään ihan uutta öljyä. Siitä tulee se tuorevoitelu termi. Kun Toyota tai esim. mun Opel ei syö öljyä lainkaan, niin tottakai se sama öljy menee huonoksi kun ajetaan 15 tkm tai pidempään niillä samoilla.

        Ja ihan kaikki moottorialan ammattilaiset tietää, että 30 tkm on aivan liian pitkä öljynvaihtoväli, edes VW oma huolto ei sitä suosittele, se on tehtaan oma mainoskampanja jolla se yrittää uskotella, että heidän tuotteensa olisi parempi kuin muiden :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osaatko pelle edes laskea? 30 tkm niin jos kuluu 15 - 66 litraa öljyä tuolla matkalla kuten mun Polo GTI:ssä, niin öljyt vaihtuu peräti 8 - 18 kertaa.

        Öljyt varmasti kestää hyvin volkkareissa kun koko ajan lisätään ihan uutta öljyä. Siitä tulee se tuorevoitelu termi. Kun Toyota tai esim. mun Opel ei syö öljyä lainkaan, niin tottakai se sama öljy menee huonoksi kun ajetaan 15 tkm tai pidempään niillä samoilla.

        Ja ihan kaikki moottorialan ammattilaiset tietää, että 30 tkm on aivan liian pitkä öljynvaihtoväli, edes VW oma huolto ei sitä suosittele, se on tehtaan oma mainoskampanja jolla se yrittää uskotella, että heidän tuotteensa olisi parempi kuin muiden :)

        Uutena kulutus oli 15 litraa huoltoväli, 88 tkm ajettuna 66 litraa huoltoväli. Kun 5 tkm ajettuna huomautin huollossa, että kuluttaa mielestäni reippaasti öljyä, niin väittivät että kulutus loppuu ajan kanssa kun kone tiivistyy :)

        No sittenhän se selvisi mikä oli syy:

        https://ssch.com.au/trade-news/bulletin-volkswagen-1-4-piston-failure/

        http://www.ozvolks.com/forums/showthread.php/1033-VW-Recall-2009-118-TSI-Engines

        Golf 118 TSI Engine Failures - VWWatercooled http://www.vwwatercooled.org.au/forums/f112/golf-118-tsi-engine-failures-resolved-via-service-campaign-24s4-44540.html

        https://www.vwwatercooled.com.au/forums/f112/

        https://www.carsguide.com.au/car-news/volkswagen-golf-118tsi-warning-17417


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osaatko pelle edes laskea? 30 tkm niin jos kuluu 15 - 66 litraa öljyä tuolla matkalla kuten mun Polo GTI:ssä, niin öljyt vaihtuu peräti 8 - 18 kertaa.

        Öljyt varmasti kestää hyvin volkkareissa kun koko ajan lisätään ihan uutta öljyä. Siitä tulee se tuorevoitelu termi. Kun Toyota tai esim. mun Opel ei syö öljyä lainkaan, niin tottakai se sama öljy menee huonoksi kun ajetaan 15 tkm tai pidempään niillä samoilla.

        Ja ihan kaikki moottorialan ammattilaiset tietää, että 30 tkm on aivan liian pitkä öljynvaihtoväli, edes VW oma huolto ei sitä suosittele, se on tehtaan oma mainoskampanja jolla se yrittää uskotella, että heidän tuotteensa olisi parempi kuin muiden :)

        Älä nyt ole tyhmä ja puhu rikkinäisistä moottoreista nyt oli puhe ehjistä moottoreista.eipä taida olla semmosta moottoria olemassakaan jos 30 tkm matkalla ei tartte öljyä lisätä..Auto Bildin kestotestissä VW 1.tsi kulutti noin reilun litran 30 tkm vaihtovälillä..sehän ei tee kun 0,4 litraa 10 tkm..eli ei voida mistään öljynkulutuksesta puhua...terot vaan puhuu rikkinäisistä moottoreista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ole tyhmä ja puhu rikkinäisistä moottoreista nyt oli puhe ehjistä moottoreista.eipä taida olla semmosta moottoria olemassakaan jos 30 tkm matkalla ei tartte öljyä lisätä..Auto Bildin kestotestissä VW 1.tsi kulutti noin reilun litran 30 tkm vaihtovälillä..sehän ei tee kun 0,4 litraa 10 tkm..eli ei voida mistään öljynkulutuksesta puhua...terot vaan puhuu rikkinäisistä moottoreista.

        Korjaus 1.tsi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus 1.tsi .

        1.4 tsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osaatko pelle edes laskea? 30 tkm niin jos kuluu 15 - 66 litraa öljyä tuolla matkalla kuten mun Polo GTI:ssä, niin öljyt vaihtuu peräti 8 - 18 kertaa.

        Öljyt varmasti kestää hyvin volkkareissa kun koko ajan lisätään ihan uutta öljyä. Siitä tulee se tuorevoitelu termi. Kun Toyota tai esim. mun Opel ei syö öljyä lainkaan, niin tottakai se sama öljy menee huonoksi kun ajetaan 15 tkm tai pidempään niillä samoilla.

        Ja ihan kaikki moottorialan ammattilaiset tietää, että 30 tkm on aivan liian pitkä öljynvaihtoväli, edes VW oma huolto ei sitä suosittele, se on tehtaan oma mainoskampanja jolla se yrittää uskotella, että heidän tuotteensa olisi parempi kuin muiden :)

        Kuinka järkijättö pitää olla, että vielä ajaa autolla vaikka öljyä kuluu noin tolkuttomasti? Ihmettelen vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ole tyhmä ja puhu rikkinäisistä moottoreista nyt oli puhe ehjistä moottoreista.eipä taida olla semmosta moottoria olemassakaan jos 30 tkm matkalla ei tartte öljyä lisätä..Auto Bildin kestotestissä VW 1.tsi kulutti noin reilun litran 30 tkm vaihtovälillä..sehän ei tee kun 0,4 litraa 10 tkm..eli ei voida mistään öljynkulutuksesta puhua...terot vaan puhuu rikkinäisistä moottoreista.

        Siis nyt puhutaan jo uutena rikkinäisistä moottoreista, 60 % asiakkaista saa susilaatua, se ei ole mitätön juttu se. Myyjä myönsi.


    • Anonyymi

      Kun avaa silmänsä huomaa kaikenlaista muutakin millä mollata muita merkkejä ja kehua toyotaa ja jotkut tuonkin lässytyksen ottavat tosissaan , öljyn kriteereissä voi vinoilla turbottomat toyotat kohtuu vanhanaikaista tekniikkaa aivan sama mitä öljyä kun tekninen kehitys vaatii parempaa öljyä monista syistä kuin päästösyistä, ja varmaan joku älypää vinoilee volkkarille päästöhuijauksesta no niin kuin muilla merkeillä ei kauppasota periaatteen päästöhuijauksia olisi amerikkalaisten valmistajien laatu ja päästöt nyt ylipäätään ovat surkeinta maailmassa, siellä ei myönnetä mitää ja kuten velivenäjälläkään ja kaikki vähääkään tekniikasta ymmärtävät tietävät mutta brändillä mennään ja ostetaan saatana harrikka vaikka laadukkaamman saa mistä vain,,,,
      Ja kun raha alkaa polttaa taskussa ansiolla pitää osoittaa menestystään niin kuka ostaa surkean toyotan vaikka kuinka olisi brändiltään paras ja katsastusmiesten mieleinen ja rahatarkan mielestä arvonsa säilyttävä niin silti ostetaan muu merkki ja aika lailla usein jopa perusoctavia on parempi kuin avensis tai polo parempi kuin corolla ,
      tämä toyota rakkaus on sitä että 2007 mallin hiace on on parasta mitä rahalla saa ja kaikessa parempi kuin vaikka transportteri , mutta kun oikeasti ajaa ja kokeilee oppi ja tietää onhan se hiace niin jälkeen jäänyt , voihan se kestää ja kestääkin kun on yksinkertainen ja vanhanaikainen mutta ei sillä 60 km pitempää jaksa ajaa sen huomasin kun lainasin sellaista tornion reissua varten meinas jäädä odensit hakematta,,,,,

      • Anonyymi

        Eli pokswagenistit harrastavat vielä laittomuuksiakin kaiken muun "hyvän" lisäksi!
        No onneksi olkoon vaan valitsemallenne tielle!!...


      • Anonyymi

        Me ajettiin 80 -luvulla jopa 300 km matkoja Hiacella kun suomessa retkeiltiin, ihan oli jo silloin kuin henkilöautolla olisi ajanut eikä tehny tiukkaakaan, kyllä se VW on jälkeenjäänyt ja muilta kaiken kopioinut :)


    • Anonyymi

      kts google-moottorihiomo

      karu totuus vwskodaudiseat öljynsyönnistä

      Lue TM 19/2017 tehtaan suunnitteluvirhe

      Miksi asiakas maksaa mitään korjauksesta kun tehdasvika?

      Myös TDI nyt sama

      • Anonyymi

        Missä TDI:ssä sama? Joka viestissä tämä sama setti, muttei mitään linkkiä tai muuta lähdettä? Vai onko tää niitä juttuja, että "mä vaan tiedän".


      • Anonyymi

        Aven D-4D moottoriin ei onneksi tarvi tuollaista tehdä. Riittää kun vaihtaa moottorin kun kannentiiviste alkaa vuotamaan. Se tapahtuu n.200tkm paikkeilla. Sitä ei pysty korjaamaan, koska plokista roppaa kierteet. Heikkojen seinämien vuoksi ei voi helicoilia laittaa.


    • Anonyymi

      Vakka kantensa löytää ja Corolla papparaisensa.
      Taas paistaa läpi se ettei ymmärrä että Corollat toimivat sellaisilla jotka ajavat vähän ja joilla on aikaa ravata öljynvaihdossa vähän väliä. Eri asia kun ajaa paljon ja on duuni hoidettavanaan. Ei ole aikaa notkua Tojon huollossa kun Corolla haluaa taas uutta öljyä koneeseen.

      Maksan mielelläni vähän kalliimmasta öljystä kun huoltoväli tuplaantuu ja ei tarvitse rampata jatkuvasti jakamassa rahaa marmoritiskin yli täydellisille kusettajille. Tuplahuollattaminen on apinan koijaamista puhtaimmmillaan.

      • Anonyymi

        Aivan, vaarit tykkää kun pääsee kaltaistensa joukkoon höpisemään ja kehumaan Toyotaa luottomyyjän kanssa.


      • Anonyymi

        Juu maksa vaan, me muut ei makseta. Kyse oli jo uutena viallisista volkkarin moottoreista, näitä toimittta K-Auto yli puolelle asiakkaista, ilmeissesti K-Auton oma henkilökunta ajaa paremmilla autoilla kuin asiakkaat. Osaatko pelle edes laskea? 30 tkm niin jos kuluu 15 - 66 litraa öljyä tuolla matkalla kuten mun Polo GTI:ssä, niin öljyt vaihtuu peräti 8 - 18 kertaa.

        Öljyt varmasti kestää hyvin volkkareissa kun koko ajan lisätään ihan uutta öljyä. Siitä tulee se tuorevoitelu termi. Kun Toyota tai esim. mun Opel ei syö öljyä lainkaan, niin tottakai se sama öljy menee huonoksi kun ajetaan 15 tkm tai pidempään niillä samoilla.

        Ja ihan kaikki moottorialan ammattilaiset tietää, että 30 tkm on aivan liian pitkä öljynvaihtoväli, edes VW oma huolto ei sitä suosittele, se on tehtaan oma mainoskampanja jolla se yrittää uskotella, että heidän tuotteensa olisi parempi kuin muiden :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu maksa vaan, me muut ei makseta. Kyse oli jo uutena viallisista volkkarin moottoreista, näitä toimittta K-Auto yli puolelle asiakkaista, ilmeissesti K-Auton oma henkilökunta ajaa paremmilla autoilla kuin asiakkaat. Osaatko pelle edes laskea? 30 tkm niin jos kuluu 15 - 66 litraa öljyä tuolla matkalla kuten mun Polo GTI:ssä, niin öljyt vaihtuu peräti 8 - 18 kertaa.

        Öljyt varmasti kestää hyvin volkkareissa kun koko ajan lisätään ihan uutta öljyä. Siitä tulee se tuorevoitelu termi. Kun Toyota tai esim. mun Opel ei syö öljyä lainkaan, niin tottakai se sama öljy menee huonoksi kun ajetaan 15 tkm tai pidempään niillä samoilla.

        Ja ihan kaikki moottorialan ammattilaiset tietää, että 30 tkm on aivan liian pitkä öljynvaihtoväli, edes VW oma huolto ei sitä suosittele, se on tehtaan oma mainoskampanja jolla se yrittää uskotella, että heidän tuotteensa olisi parempi kuin muiden :)

        Edelleen, kuinka järkijättö pitää olla, että vielä ajaa autolla vaikka öljyä kuluu noin tolkuttomasti? Ihmettelen vain.


    • Anonyymi

      En kyllä löydä faktaa toyotan moottorin olevan paras, laitatko linkin tai tutkimuksen ,kiitos.

      Itse näin tällaista jossa väittävät BMW moottoria parhaaksi, olenko ymmärtänyt jotain väärin

      https://en.wikipedia.org/wiki/Ward's_10_Best_Engines

      Nissan mies

    • Anonyymi

      Hilux on maailman kestävin auto, siinä on myös moottori.

    • Anonyymi

      Volkkaria kehuvien K-Auton OmaPoikien juttujen perusteella K-Auton oma henkilöstö ajaa paremmilla autoilla kuin asiakkaat, se on tosi reilua se.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, edes toimittajat ei näistä tykkää

        https://www.youtube.com/watch?v=A2gnwh7qYCk

        Korjataan, "toimittaja". Siis yksi toimittaja yhdellä Youtube-kanavalla. Eikä liene toimittaja, vaan "journalisti", sillä epäilene ettei ole käynyt kouluja tuota varten. Ei vie toki pätevyydestä mitään pois, toimittaja on vain väärä sana.

        Mutta edelleen, vain yhden toimittajan on tällä hetkellä todistettu olevan tuota mieltä. Kaikkia ei voi miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjataan, "toimittaja". Siis yksi toimittaja yhdellä Youtube-kanavalla. Eikä liene toimittaja, vaan "journalisti", sillä epäilene ettei ole käynyt kouluja tuota varten. Ei vie toki pätevyydestä mitään pois, toimittaja on vain väärä sana.

        Mutta edelleen, vain yhden toimittajan on tällä hetkellä todistettu olevan tuota mieltä. Kaikkia ei voi miellyttää.

        Saatteko tehtaalta uusia moottoreita jotka myytte parhaalle asiakkaalle? Varsinaiset autojen omistajat saa lumekorjauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatteko tehtaalta uusia moottoreita jotka myytte parhaalle asiakkaalle? Varsinaiset autojen omistajat saa lumekorjauksia?

        Tosissaanko oikeasti luulet, että täällä jotain asianomaisia kävisi kirjoittelemassa? Koetetaan vaan saattaa naurunalaiseksi porukkaa, joka tosissaan luuleen että heidän Polo GTI:n kohtalo kiinnostaa poliisia kun on kotietsivän työtä tehty niin pirusti ja foliohattuteorioita kehitetty ihan mielenterveyden kustannuksella. Toivottavasti saadaan vaan se juttu aikaiseksi, saadaan leipää ja sirkushuveja lisää.


    • Anonyymi

      Kuka mikä Ken, kumpi kumpainen.

    • Anonyymi

      Öljyluokitukset on tehty pääosin myynnin markkinoiden takia.

      Kun esimerkiksi jos sitikat ja peugeotit käyttää "merkkihuollossa " ranskalaiste totalin öljyjä niin automerkit saa öljyt paljon edullisemmin itse ostettua ja myytyä korkeammalla katteella sekä vastavuoroisesti total saa myytyä isoja määriä öljyä.

      Sitten suomessa sitikka foorumeilla vouhotetaan että " total" on merkkiöljy.

      Luokituksia myydään ja keksitään jolla halutaan rajata kilpailua pois että saadaan enemmän katetta.

      Itseasiassa jokainen öljyvalmistaja tekee sopivia moottoriöljyjä kaikkiin autoihin vaikka heillä ei olisi purkin kuljellä printattua lukua, mutta kaikilla on identtinen

      • Anonyymi

        Volkkari ja Volkkarin maahantuoja vaatii takuuehdoissa, että mitään muuta kuin heidän suosittelemaa ei saa käyttää tai takuu raukeaa. Jos moottoriin tulee takuuaikana korjaamista vaativa vika, niin huolto kysyy ekana mitä öljyä on käytetty jos huolto tehty muualla kuin merkkiliikkeessä. Ei siis riitä, että on käytetty oikeaa viskosoteettia, tämä on faktaa. Vaikka moottori olisi öljypoltin, niin silti hirveen tärkeetä että vain parasta vw öljyä käytetty ja poltettu taivaan tuuliin valmiiksi väljässä koneessa.

        Toyotaan käy myäs muut kuin Toyotam suosittelema
        öljy. Öljyhän on vain voiteluaine, riittää, että se hoitaa hommansa.

        Volkkari pitää itteään parhaana kuralaadusta huolimatta, se on natsismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkari ja Volkkarin maahantuoja vaatii takuuehdoissa, että mitään muuta kuin heidän suosittelemaa ei saa käyttää tai takuu raukeaa. Jos moottoriin tulee takuuaikana korjaamista vaativa vika, niin huolto kysyy ekana mitä öljyä on käytetty jos huolto tehty muualla kuin merkkiliikkeessä. Ei siis riitä, että on käytetty oikeaa viskosoteettia, tämä on faktaa. Vaikka moottori olisi öljypoltin, niin silti hirveen tärkeetä että vain parasta vw öljyä käytetty ja poltettu taivaan tuuliin valmiiksi väljässä koneessa.

        Toyotaan käy myäs muut kuin Toyotam suosittelema
        öljy. Öljyhän on vain voiteluaine, riittää, että se hoitaa hommansa.

        Volkkari pitää itteään parhaana kuralaadusta huolimatta, se on natsismia.

        Mun ex vw poltti 66 litraa paradta vw LL öljyä huoltovälillä, hirveen tärkeetä oli että vain parasta lisättiin 😁

        Moottorissa oli jo uutena vika, mutta silti 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ex vw poltti 66 litraa paradta vw LL öljyä huoltovälillä, hirveen tärkeetä oli että vain parasta lisättiin 😁

        Moottorissa oli jo uutena vika, mutta silti 😂

        Mulla Passatti syö reilut kaksi litraa tonnille öljyä!!!!. Auto on viisivuotias ja mittarissa 114 tkm, alkuun vaihdettiin niitä valmistajan suosittelemia öljyjä, mutta nyt ostan halvinta mahdollista marketti öljyä, niin tulee halvemmaksi kun syö öljyä aivan järjettömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ex vw poltti 66 litraa paradta vw LL öljyä huoltovälillä, hirveen tärkeetä oli että vain parasta lisättiin 😁

        Moottorissa oli jo uutena vika, mutta silti 😂

        Voitko kerto nyt, kuinka järkijättö pitää olla, että vielä ajaa autolla vaikka öljyä kuluu noin tolkuttomasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kerto nyt, kuinka järkijättö pitää olla, että vielä ajaa autolla vaikka öljyä kuluu noin tolkuttomasti?

        VW Airportin huollon mukaan moottorin öljynkulutus oli normaali, uutta huohotinletkua olivat laittamassa ja jotain vitun öljyjäähdytys suuttimia :)

        Oikea korjaus olisi ollut täydellinen koneremontti tai uusi kone kuten mm. kuluttaja-asiamies suositteli, mutta kun olin jo takuuaikana reklamoinut asiasta, niin K-Auto päätti laittaa vittumaisen asiakkaan mustalle listalle ja kieltäytyy korjaamasta autoa kunnolla.

        Väitän, että K-Auto sai jo uuden moottorin tehtaalta, mutta myi sen jossakin muualla, mun auton jätti korjaamatta.

        Minä olen K-Auton mustalla listalla, koska minun autoni kulutti öljyä jo uutena litratolkulla, sellanen firma se K-Auto ja Airport on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW Airportin huollon mukaan moottorin öljynkulutus oli normaali, uutta huohotinletkua olivat laittamassa ja jotain vitun öljyjäähdytys suuttimia :)

        Oikea korjaus olisi ollut täydellinen koneremontti tai uusi kone kuten mm. kuluttaja-asiamies suositteli, mutta kun olin jo takuuaikana reklamoinut asiasta, niin K-Auto päätti laittaa vittumaisen asiakkaan mustalle listalle ja kieltäytyy korjaamasta autoa kunnolla.

        Väitän, että K-Auto sai jo uuden moottorin tehtaalta, mutta myi sen jossakin muualla, mun auton jätti korjaamatta.

        Minä olen K-Auton mustalla listalla, koska minun autoni kulutti öljyä jo uutena litratolkulla, sellanen firma se K-Auto ja Airport on.

        Enhän mä täällä muuten paasais, mutta sen verran paska kokemus oli, että kerron asiasta lopun ikääni päivittäin, autohan on laitettu kiertoon jo aikaa sitten, heti ku takuu loppu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä täällä muuten paasais, mutta sen verran paska kokemus oli, että kerron asiasta lopun ikääni päivittäin, autohan on laitettu kiertoon jo aikaa sitten, heti ku takuu loppu :)

        Tässä vielä K-Auton expertti loistaa, ei tyyppi tiedä autoista muuta kuin nahkaverhoilun ja aktiivisen vakkarin :)

        http://www.kolumbus.fi/keni1/Martti_Muona_2012-mannanrenkaat.JPG


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW Airportin huollon mukaan moottorin öljynkulutus oli normaali, uutta huohotinletkua olivat laittamassa ja jotain vitun öljyjäähdytys suuttimia :)

        Oikea korjaus olisi ollut täydellinen koneremontti tai uusi kone kuten mm. kuluttaja-asiamies suositteli, mutta kun olin jo takuuaikana reklamoinut asiasta, niin K-Auto päätti laittaa vittumaisen asiakkaan mustalle listalle ja kieltäytyy korjaamasta autoa kunnolla.

        Väitän, että K-Auto sai jo uuden moottorin tehtaalta, mutta myi sen jossakin muualla, mun auton jätti korjaamatta.

        Minä olen K-Auton mustalla listalla, koska minun autoni kulutti öljyä jo uutena litratolkulla, sellanen firma se K-Auto ja Airport on.

        Snoivat että on normaalia ja ajoit sen takia? Eli jos sanoisivat että hyppää kaivoon, niin hyppäisivät. Et omista siis omaa aivotoimintaa, jolla olisit ajatellut, että ei ole normaalia, en aja. Menee rikki tai muuta vastaavaa ja öljyt maksaa.
        Vai pitivätkö asetta ohimolla, että aja tai kuolet?

        Mietin vain, että voiko näin olla, että kun joku sanoo niin bääbää, minä teen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Snoivat että on normaalia ja ajoit sen takia? Eli jos sanoisivat että hyppää kaivoon, niin hyppäisivät. Et omista siis omaa aivotoimintaa, jolla olisit ajatellut, että ei ole normaalia, en aja. Menee rikki tai muuta vastaavaa ja öljyt maksaa.
        Vai pitivätkö asetta ohimolla, että aja tai kuolet?

        Mietin vain, että voiko näin olla, että kun joku sanoo niin bääbää, minä teen..

        Kyllä K-Auton oma merkkihuolto on vastuussa sanoistaan ja minun pitää voida luottaa heidän asiantuntemukseen, vai eikö pidä?

        Hän selvästi tietää mistä kirjoittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Snoivat että on normaalia ja ajoit sen takia? Eli jos sanoisivat että hyppää kaivoon, niin hyppäisivät. Et omista siis omaa aivotoimintaa, jolla olisit ajatellut, että ei ole normaalia, en aja. Menee rikki tai muuta vastaavaa ja öljyt maksaa.
        Vai pitivätkö asetta ohimolla, että aja tai kuolet?

        Mietin vain, että voiko näin olla, että kun joku sanoo niin bääbää, minä teen..

        Katos kun kuka tahansa voi korjata autonsa omalla rahalla, mutta harvassa on ne jotka haluaa tehtaan suunnitteluvirheitä ja VW paskalaatua itse maksella. Kun ostaa uuden auton, olettaa että se toimii pitkään ilman isompaa remppaa, volkkarit ei mun kokemuksen perusteella kestä edes normaalia ajoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

      Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      49
      3202
    2. Ruumis kanavassa

      Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2919
    3. Pieni nainen, paras nainen

      Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2336
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

      Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

      Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1346
    6. Ei mitään menetettävää

      Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

      Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

      Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

      jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

      On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe