Pieni tunnustus, tai iso se oikeastaan on. Aina salaa toivon, että nähtäisiin, edes vilaukselta. Isompikin törmäys olisi toivottavaa. Toisinaan ikävä iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja niinä hetkinä toivon olevani luonasi, ihan miten vaan ja missä vaan. Olet mulle tärkeä, ei se, missä olemme tai mitä teemme.
Tällaista tänä iltana sulle. Lämpimin ajatuksin naiselle.
Harmittaa ettei olla nähty
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus, ilman taka-ajatuksia! Sivusta
- Anonyymi
Muakin harmitti aikansa, mutta sitten tajusin että vielä nähdään ja voi olla että välillä enemmän. Tai joskus enemmän.
- Anonyymi
Missä näit hänet viimeksi?
- Anonyymi
Kerro siitä naisesta? Tai teistä mistä tunnette?
Vai olenko ilon kiusaaja ja kyseenalaistan hienon tekstisi ja vetoan että kalastelet täällä vain,, - Anonyymi
Mäkin toivon, että nähtäisiin jossain ja voitais jutella. Mut ei oo nähty. Miehelle.
- Anonyymi
Haluaisin siitä naisesta enemmän kuin näkemisen, mutta jostain pitää aloittaa ja jostain jatkaa.
- Anonyymi
Ei varmaan voida,jos sää välttelet.
- Anonyymi
Jospa viikonloppuna onnistuttaisiin näkemään. Eihän sitä ikinä tiedä, miten ja milloin ne polut risteävät.
- Anonyymi
Lisään vielä, että samoja ajatuksia kuin sinulla aloituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että samoja ajatuksia kuin sinulla aloituksessa.
Hienoa kuulla. Toivotaan, että polut risteävät hyvällä tavalla, niin että löydämme toisemme sylikkäin jostain.
Uskomattoman hienoja kirjoituksia täällä.
- Anonyymi
Niin minäkin toivoisin. Pieni salainen toive vain. Voisin kirjoittaa samoin hänelle.
- Anonyymi
Mä haluaisin kysyä häneltä, että olitko muhun koskaan silloin ihastunut kun tutustuttiin ja istuttiin kin yhdessä?
- Anonyymi
Eihän oltu sylikkäin,no ei olla viä oltu,olin kai enkai tollasia keksisi.Ehkä viäläkin vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän oltu sylikkäin,no ei olla viä oltu,olin kai enkai tollasia keksisi.Ehkä viäläkin vähän.
Mä tykkään toisesta vieläkin ja luulen että tutustutaan paremmin jos halutaan. Mä en mieti tässä kaamoksessa ketään sen enempää. Ei tehoo feromonit.
- Anonyymi
Kaunis viesti. Itse toivoisin kuulevani näistä ajatuksista, jos kyseinen nainen olisin.
- Anonyymi
Miksi haluaisit kuulla? Kuitenkaan et halua mitään.
- Anonyymi
Miksi et kysy mielessäsi olevalta ihmiseltä mitä hän tuolla saralla ajattelee sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluaisit kuulla? Kuitenkaan et halua mitään.
Jos ihminen, josta olen itsekin kiinnostunut, mutta en ole varma hänen tunteistaan, haluaisin tietysti kuulla hänen tunteistaan. Jos tunteet ovat molemmilla samat, haluan kyllä tutustua häneen paremmin ja katsoa mihin meistä olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et kysy mielessäsi olevalta ihmiseltä mitä hän tuolla saralla ajattelee sinusta?
Siksi, etten tiedä onko hän kiinnostunut minusta vai kenties jostain toisesta henkilöstä.
- Anonyymi
Tunnustan että haluaisin viettää kanssasi yhdenpäivän, mutta tiedän ettei sinulla ole aikaa. Pikainen näkeminenkin kieltämättä auttaa tai äänen kuuleminen. :)
kauniisti kirjoitettu, jollekin kaivatulle.
itsellä samanlaiset, moiset fiilikset erästä miestä kohtaan.
nähdään liian harvoin- Anonyymi
Samaa mieltä ,mutta täähän täytyy korjata eiks je.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382582Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1052438Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1072219Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1931602- 291588
- 791396