Vaimoni haluaa vilautella!

Anonyymi

Vaimoni haluaa näyttää rintojaan ja näyttää pillua.
Pillun näyttö johtaa usein panemiseen.
Minun kaikki miespuoliset kaverit ovat panneet vaimoani useita kertoja.
Useimmiten olen itse toisena miehenä.

198

18178

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin hän vilauttelee?

      • Anonyymi

        Nurmijärvellä Uudenmaanläänissä.
        Useat miehet ovat saaneet panna varsinkin kimpassa.
        Vaimoni on jonkinverran nymfomaani ja tykkää kun useampi mies panee häntä.
        Itse saan panna vaikka jatkuvasti ja tutut kaverit panee kun käyvät meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmijärvellä Uudenmaanläänissä.
        Useat miehet ovat saaneet panna varsinkin kimpassa.
        Vaimoni on jonkinverran nymfomaani ja tykkää kun useampi mies panee häntä.
        Itse saan panna vaikka jatkuvasti ja tutut kaverit panee kun käyvät meillä.

        Voiko tulla arkipäivisin , sopisi hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tulla arkipäivisin , sopisi hyvin!

        Vaimo on vuorotöissä ja vapaita myös viikolla.
        On ollut joitakin kertoja mies aamukahvilla kanssani ennen kuin lähden töihin ja hän paneman vaimoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo on vuorotöissä ja vapaita myös viikolla.
        On ollut joitakin kertoja mies aamukahvilla kanssani ennen kuin lähden töihin ja hän paneman vaimoani.

        Sitten olisi kaikkien iloksi jos tulisin viikolla joku päivä kun hän on kotona !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tulla arkipäivisin , sopisi hyvin!

        Olen kolmivuorotöissä.yövuorossa ollessani olen päivät kotona.
        Aamuuvuorosta tulen klo:15,00 kotiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tulla arkipäivisin , sopisi hyvin!

        Olen kotona myös arkipäivisin.
        Olen jatkuvassa kolmivuorotyössä ja olen kotona myös viikolla.


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Olen kotona myös arkipäivisin.
        Olen jatkuvassa kolmivuorotyössä ja olen kotona myös viikolla.

        Laita mulle viestiä, niin sovitaan tapaaminen.
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmijärvellä Uudenmaanläänissä.
        Useat miehet ovat saaneet panna varsinkin kimpassa.
        Vaimoni on jonkinverran nymfomaani ja tykkää kun useampi mies panee häntä.
        Itse saan panna vaikka jatkuvasti ja tutut kaverit panee kun käyvät meillä.

        Huomioin tää kirjoitettu2020v 02kk.Meillä tilanne
        oli Hyvinkäällä ,saman kaaltainen 2019v tähän 2022v alku vuoteen saakka, tosi hurjat kiihkeet,kimppa pano nainti sessiot,jopa orgiat vkl perjt sunnunt.Että arki pv,iltoina kävi miesvieraita. vaimoo naimassa,olemme Aviopari M 48v N46v.
        Vaimo on tosi kyltymätön himo kiimane naaras,lihv
        reisie haaroje välistä,vaimolla on tuskan hiki että pääsee,joutuu miesten alleen otettavaksi.
        ( Tämä on se tosi,vaimoo ei saa yksi aviomiehenä
        mitenkää vaimoo tyytyväiseksi, siksi meillä on käyny, Hyvinkää miehiä tosi paljo,ukkomiehiä vapaita miehiä,että naapuri kunnista miehiä,
        Aika iso miesmäärä on, keikka matka työmiehet
        jotka kimpassa nai polkee vaimoo vkl perjant sunnunt.
        Tämä on minulle sanottu päin naamaa,nämä keikka työmiehet,kun vkl ovat lihava perse rouvaa polkeneet,lihavia reisie haaroje väli kyrpää 4 miehe voimin.Ovat todenneet että tämä lihv rva,
        on kyllä täysin kyltymätön,huoraava huora,tästä kiimasesta vitustaa, nussittammaa miehillä vittuaa.)
        Vaimoo on Hyvinkäällä nussittu niin helveti paljo,
        Tämä Reilu 3v aikaa että tunnettaan täysin antavana Naisena rouvana, joka myös on huoraava rva.
        Tämän vuoksi me muutimme asumaa Keravalle,saimme ostettua omakotitalon rauhaiselta kohti,eikä olla naapureilta nähtävänäkää.Muutimme Toukokuussa, olemme olemme tämän Reilu 4kk asuneet,tämä on totuus vaimoo tämä 4kk aikana ,meillä on ollut käynyt,
        täkäläisestä Ravintola juottola,lähteny meille kotii jatkoille.96 eri miestä, joista on3/4 miehe kimppuja.Että Hyvinkäällä meillä oli Vaimolla luotto Miehiä ( ison mulkun omaavia miehiä )
        Näitä miehiä on vieraillut yö kylässä 17 eri miestä.
        Tänä aikana on 117 vierasta miestä on ottanut vaimoo,työntänyy mulukkua kyrpää Vaimo haaroje välistä sisää. Tässä uudessa kodissamme,että on hyvin nussitut makuuhuonee sängyt,että vierashuonee sängyt,että saunottu on,ja on nussittu nussimalla saunan pukuhuoneessa että pesuhuoneessa,että lauteilla lihavat reidet haarat lätissyt.
        Tästä jatkamme matkaa kohti loppusyksyä,
        Terveisiä kaikille Avioparelle,joitte vaimot Saa kyrpää vierailta miehiltä,salaa tai kotona rehellisesti.
        Hyvää syksyn jatkoa Aviopari toivoo,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomioin tää kirjoitettu2020v 02kk.Meillä tilanne
        oli Hyvinkäällä ,saman kaaltainen 2019v tähän 2022v alku vuoteen saakka, tosi hurjat kiihkeet,kimppa pano nainti sessiot,jopa orgiat vkl perjt sunnunt.Että arki pv,iltoina kävi miesvieraita. vaimoo naimassa,olemme Aviopari M 48v N46v.
        Vaimo on tosi kyltymätön himo kiimane naaras,lihv
        reisie haaroje välistä,vaimolla on tuskan hiki että pääsee,joutuu miesten alleen otettavaksi.
        ( Tämä on se tosi,vaimoo ei saa yksi aviomiehenä
        mitenkää vaimoo tyytyväiseksi, siksi meillä on käyny, Hyvinkää miehiä tosi paljo,ukkomiehiä vapaita miehiä,että naapuri kunnista miehiä,
        Aika iso miesmäärä on, keikka matka työmiehet
        jotka kimpassa nai polkee vaimoo vkl perjant sunnunt.
        Tämä on minulle sanottu päin naamaa,nämä keikka työmiehet,kun vkl ovat lihava perse rouvaa polkeneet,lihavia reisie haaroje väli kyrpää 4 miehe voimin.Ovat todenneet että tämä lihv rva,
        on kyllä täysin kyltymätön,huoraava huora,tästä kiimasesta vitustaa, nussittammaa miehillä vittuaa.)
        Vaimoo on Hyvinkäällä nussittu niin helveti paljo,
        Tämä Reilu 3v aikaa että tunnettaan täysin antavana Naisena rouvana, joka myös on huoraava rva.
        Tämän vuoksi me muutimme asumaa Keravalle,saimme ostettua omakotitalon rauhaiselta kohti,eikä olla naapureilta nähtävänäkää.Muutimme Toukokuussa, olemme olemme tämän Reilu 4kk asuneet,tämä on totuus vaimoo tämä 4kk aikana ,meillä on ollut käynyt,
        täkäläisestä Ravintola juottola,lähteny meille kotii jatkoille.96 eri miestä, joista on3/4 miehe kimppuja.Että Hyvinkäällä meillä oli Vaimolla luotto Miehiä ( ison mulkun omaavia miehiä )
        Näitä miehiä on vieraillut yö kylässä 17 eri miestä.
        Tänä aikana on 117 vierasta miestä on ottanut vaimoo,työntänyy mulukkua kyrpää Vaimo haaroje välistä sisää. Tässä uudessa kodissamme,että on hyvin nussitut makuuhuonee sängyt,että vierashuonee sängyt,että saunottu on,ja on nussittu nussimalla saunan pukuhuoneessa että pesuhuoneessa,että lauteilla lihavat reidet haarat lätissyt.
        Tästä jatkamme matkaa kohti loppusyksyä,
        Terveisiä kaikille Avioparelle,joitte vaimot Saa kyrpää vierailta miehiltä,salaa tai kotona rehellisesti.
        Hyvää syksyn jatkoa Aviopari toivoo,

        Kerro lisää missä nähdään yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmijärvellä Uudenmaanläänissä.
        Useat miehet ovat saaneet panna varsinkin kimpassa.
        Vaimoni on jonkinverran nymfomaani ja tykkää kun useampi mies panee häntä.
        Itse saan panna vaikka jatkuvasti ja tutut kaverit panee kun käyvät meillä.

        Vaimollani on tämää osittai salainen kiima reisiensä haarojensa välissä. Olemme liki Vaasa / Seinäjoki
        Meillä on käyny päivällä eri miehiä vaimoo panemassa ,silloin kun hän on iltavuoro töissä.
        Itse vaki pv työ kun olen tullut kotii,vaimo lähtee silloi töihi.Olen nähnyt tämän pienen makkarin,
        Missä tilassa se on mitkä jäljet kuinka roskis on täys limasia pyyhe papereita, kuin peti voi olla märkä limanen,jopa varma etta kustakin lirahtanut kuin on nussittu polettu. On ollut jopa niin, että vaimon nylönalushousut on ollut revittynä riekaleina roskiksessa. Siis oli nii tai näi vaimoni on tältä osin nymfomani vitustaa hän on polettanu useitaki vk joka pv kun menee iltavuoroo,että vkl loppuina kay sitten sovitut vaki miehet polkemassa
        jolle minä itse en voi mitään,muuta kuin saan kyllä kaiken nähdä ja kuulla, mikä on sinällää tosi kovaakin kui kyrpä kipeenä jäykkänä saa seisoo, kun vaimo vittu märkänä limasena lutkutta lätisee kun miehet takoo kyrpää vittuu syvälle sissää.
        Mitä vähiten kui äänekäs valittaja on vaimo kui miehet kiusaa rääkkä vaimo vittua.
        Mutta näillä eväillä matkaa taitetaa eteenpäin, kevät tulee meille jokaiselle. Että tällei.


    • Anonyymi

      voisin vilauttaa mulle, paneminen on elämän kohokohta!

    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu että naiset haluavat näyttää itseään turvallisessa seurassa, näin saada huomiota ja hyväksyntää. Tuli mieleen - kun erään suomalaisnaisen kertoman mukaan miljönääri Peter Nygårdin bileissä "kaikki oli ilkosillaan" - että erään insinöörin huvilalla tuli vaimon kanssa oltua vastaavissa bileissä. Ne oli pelkkiä viattomia alastomuusjuhlia, osallistujina eri-ikäisiä vapaamielisiä pariskuntia, nautittiin tällä erityisellä tavalla rohkeasta yhdessäolosta. Olihan se eroottista, kihelmöivän jännittävää, jätti pelkän hyvän maun.

      • Anonyymi

        Meillä on ollut muutaman pariskunnan kanssa samanlaisia mökkireissuja. Kyllä niissä kihelmöinnin lopuksi aina taitaa käydä niin että ainakin joku pääse vieraalle pillulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut muutaman pariskunnan kanssa samanlaisia mökkireissuja. Kyllä niissä kihelmöinnin lopuksi aina taitaa käydä niin että ainakin joku pääse vieraalle pillulle.

        Erään merenrantarannikon pienen kaupungin purjehdusseurassa, johon minäkin juniorivuosina kuuluin, oli tapana tai ainakin kerrottiin tapahtuneen, että kun seuran vieraaksi tuli saksalaisia tai ruotsalaisia kilpapurjehtijoita, seuran mökillä saaristossa oli vietetty iltaa. Mukana oli rouvia, nimenomaan naimisissa olevia naisia, joiden kanssa vieraat olivat saunoneet ja naineet. Aviomiehet eivät olleet sitä huomaavinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään merenrantarannikon pienen kaupungin purjehdusseurassa, johon minäkin juniorivuosina kuuluin, oli tapana tai ainakin kerrottiin tapahtuneen, että kun seuran vieraaksi tuli saksalaisia tai ruotsalaisia kilpapurjehtijoita, seuran mökillä saaristossa oli vietetty iltaa. Mukana oli rouvia, nimenomaan naimisissa olevia naisia, joiden kanssa vieraat olivat saunoneet ja naineet. Aviomiehet eivät olleet sitä huomaavinaan.

        Aviomiehiä taisi kiihoittaan kun rouvat saivat nauttia nauttia paljaista kyrvistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aviomiehiä taisi kiihoittaan kun rouvat saivat nauttia nauttia paljaista kyrvistä.

        Itselläni on kyrpäheti pystyssä kun ajattelen vaimoani vieraan miehen kanssa sängyssä. ja tuo paljas kyrpä työnntymässä vaimoni sisään on se hot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on kyrpäheti pystyssä kun ajattelen vaimoani vieraan miehen kanssa sängyssä. ja tuo paljas kyrpä työnntymässä vaimoni sisään on se hot.

        Samoin täällä, kiihottavinta on nähdä kun vaimo koittaa peitellä valtavaa hurmiotaan ja koittaa eri tavoin nähdä kuinka iso kyrpä puhkoo häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä, kiihottavinta on nähdä kun vaimo koittaa peitellä valtavaa hurmiotaan ja koittaa eri tavoin nähdä kuinka iso kyrpä puhkoo häntä.

        Meillä eilen vaimo oli vieraan kanssa yhdynnässä ja kyllä vaimo paljaalla antoi.


    • Anonyymi

      Sovitaan tapaaminen vaimosi kanssa, niin katsotaan miten jatketaan. Ihana vaimo sulla.

      • Anonyymi

        kerranhan täällä ollaan nautitaan elämästä kaikin hauskoin tavoin ,kivahan se olisi tuollaista kokeilla porukalla


    • Anonyymi

      Minä olen puolestani pikkuhiljaa opettanut vaimon seksuaalisesti rohkeammaksi ja jopa vilauttelijaksi. Aikaa se on vienyt kaikkine pinttyneine estoineen, mutta vähitellen, hiljaa hyvä tulee. Nykyisin vaimo kulkee kesällä jo ihan mielellään ilman pöksyjä ja liivejä ja mekotkin ovat muuttuneet rohkeammiksi. Samoin kesäisin mökillä uimareisut sujuvat jo kainostelematta nakuna ompa naapurimökeillä tai järvellä väkeä, tai ei.

      • Anonyymi

        Antaako muijas kuvata myös nakuna ja vilautellessaan, moni muija kiihottuu juuri kuvaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaako muijas kuvata myös nakuna ja vilautellessaan, moni muija kiihottuu juuri kuvaamisesta.

        Kyllä, paljon on kuvattu, ja myös videokuvattu. Aluksi vaimo halusi pehmoisia taiteellisia sopivasti vihjailevia kuvia, mutta nykyisin niissä saa näkyä kaikki minkä vaan näkymään saa. Vaimo tutkii niitä itsekin kiinnostuneena, ja vannottaa minua, että en vaan näytä niitä kenellekään. Mutta se varoitus tulee sellaisella äänensävyllä, että sitäpä vaimo juuri taitaa toivoakin. Ja minulla on ongelma, kuinka ja kenelle niitä voisin näyttää. Rajatako kasvot pois ja ladata anonyymisti (ja salaa) jonnekin kansainväliselle sivustolle? Vai onko jokin sellainen kuin Alaston Suomi tai vastaava? Tai toinen samanhenkinen pariskunta, jonka kanssa vaihtaa kuvia ja videoita, tai jopa harrastaa yhteisiä kuvaussessioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaako muijas kuvata myös nakuna ja vilautellessaan, moni muija kiihottuu juuri kuvaamisesta.

        Olen 38-vuotias nainen.
        En anna kuvata jos olen tunnistettavisssa kuvasta.
        Mieluummin annan katsella livenä.


      • Anonyymi
        AviopariN38M40 kirjoitti:

        Olen 38-vuotias nainen.
        En anna kuvata jos olen tunnistettavisssa kuvasta.
        Mieluummin annan katsella livenä.

        Moikka, mites sitten pääsisi katselemaan livenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, paljon on kuvattu, ja myös videokuvattu. Aluksi vaimo halusi pehmoisia taiteellisia sopivasti vihjailevia kuvia, mutta nykyisin niissä saa näkyä kaikki minkä vaan näkymään saa. Vaimo tutkii niitä itsekin kiinnostuneena, ja vannottaa minua, että en vaan näytä niitä kenellekään. Mutta se varoitus tulee sellaisella äänensävyllä, että sitäpä vaimo juuri taitaa toivoakin. Ja minulla on ongelma, kuinka ja kenelle niitä voisin näyttää. Rajatako kasvot pois ja ladata anonyymisti (ja salaa) jonnekin kansainväliselle sivustolle? Vai onko jokin sellainen kuin Alaston Suomi tai vastaava? Tai toinen samanhenkinen pariskunta, jonka kanssa vaihtaa kuvia ja videoita, tai jopa harrastaa yhteisiä kuvaussessioita.

        Nyt joku vastailikin jo puolestani. Minä kirjoitin vaimon opettamisesta.
        Kyllä joskus olen onnistunut nappaamaan vilautuskuvia, esim ruotsinlaivoilla ja kesäisin siellä sun täällä ja myöskin mökillä kunnon nakukhvia.
        Kovastihan kuvat vaimoa myös kiinnostavat ja minuakin on varoitettu, etten saa niitä kenellekään näyttää. Jokunen rantaotos on lipsahtanut omakuvaan. Kehujakin siellä tullut kuvista ja mallista.


      • Anonyymi
        AviopariN38M40 kirjoitti:

        Olen 38-vuotias nainen.
        En anna kuvata jos olen tunnistettavisssa kuvasta.
        Mieluummin annan katsella livenä.

        Nainen parhaassa iässä. Anna joku tieto, niin katsomaan sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, mites sitten pääsisi katselemaan livenä?

        Ota yhteyttä gmailin kautta niin katsotaan miten tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, paljon on kuvattu, ja myös videokuvattu. Aluksi vaimo halusi pehmoisia taiteellisia sopivasti vihjailevia kuvia, mutta nykyisin niissä saa näkyä kaikki minkä vaan näkymään saa. Vaimo tutkii niitä itsekin kiinnostuneena, ja vannottaa minua, että en vaan näytä niitä kenellekään. Mutta se varoitus tulee sellaisella äänensävyllä, että sitäpä vaimo juuri taitaa toivoakin. Ja minulla on ongelma, kuinka ja kenelle niitä voisin näyttää. Rajatako kasvot pois ja ladata anonyymisti (ja salaa) jonnekin kansainväliselle sivustolle? Vai onko jokin sellainen kuin Alaston Suomi tai vastaava? Tai toinen samanhenkinen pariskunta, jonka kanssa vaihtaa kuvia ja videoita, tai jopa harrastaa yhteisiä kuvaussessioita.

        Hei tuu jutteleen s-postin kautta , täällä toinen kuvaaja , ni katotaan mitä keksittäisiin
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaako muijas kuvata myös nakuna ja vilautellessaan, moni muija kiihottuu juuri kuvaamisesta.

        Nimenomaan. Tästä omaa kokemusta. Oltiin juuri menty naimisiin, perikunnan mökillä saunomassa, ja muuan silloinen työkaverini mukana kolmantena. Oli uusi kamera ja otin kuvia, alastonkuvia, yhä rohkeampia, yhdessä ja erikseen, me miehet kohta kalut jäykkinä jököttäen. Se johti lopulta siihen, että otin komean kuvasarjan vaimoni ja työkaverini yhdynnästä. Se hieman nolotti jälkeenpäin, tai sanotaan, että sitä piti mielessään käsitellä. Mutta nyt, myöhemmin niitä kuvia katsoo mielellään. Vaimo pelkää että ne joutuu vääriin käsiin, mutta mitäs väärää niissä on, nuorten ihmisten leikillisyyttä, uteliaisuutta ja elämäniloa.


      • AviopariN38M40 kirjoitti:

        Olen 38-vuotias nainen.
        En anna kuvata jos olen tunnistettavisssa kuvasta.
        Mieluummin annan katsella livenä.

        milloin teillä olisi "juhlat" voisin tulla kylään


      • AviopariN38M40 kirjoitti:

        Ota yhteyttä gmailin kautta niin katsotaan miten tehdään?

        Tässä toinen nuori pariskunta meille käy melkein kaikki
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, paljon on kuvattu, ja myös videokuvattu. Aluksi vaimo halusi pehmoisia taiteellisia sopivasti vihjailevia kuvia, mutta nykyisin niissä saa näkyä kaikki minkä vaan näkymään saa. Vaimo tutkii niitä itsekin kiinnostuneena, ja vannottaa minua, että en vaan näytä niitä kenellekään. Mutta se varoitus tulee sellaisella äänensävyllä, että sitäpä vaimo juuri taitaa toivoakin. Ja minulla on ongelma, kuinka ja kenelle niitä voisin näyttää. Rajatako kasvot pois ja ladata anonyymisti (ja salaa) jonnekin kansainväliselle sivustolle? Vai onko jokin sellainen kuin Alaston Suomi tai vastaava? Tai toinen samanhenkinen pariskunta, jonka kanssa vaihtaa kuvia ja videoita, tai jopa harrastaa yhteisiä kuvaussessioita.

        Mulle voi laittaa
        [email protected]


      • Anonyymi

        vaimo myös käyttää ohuita läpi kuultavia mini hameita liivit pois valkoinen t-paita jonka kastelen ennen kauppaan lähtöä nännit ja rinnat sekä karva-kolmio näkyy läpi ihanan kiimainen vaimo kun kotia päästään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimo myös käyttää ohuita läpi kuultavia mini hameita liivit pois valkoinen t-paita jonka kastelen ennen kauppaan lähtöä nännit ja rinnat sekä karva-kolmio näkyy läpi ihanan kiimainen vaimo kun kotia päästään

        joo vaimoni kans kiihottuu miesten katseista


    • Moi, 187 /76 19 urheilinen

      • Anonyymi

        Sinä ae jaksat vongata aika epä toivoista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ae jaksat vongata aika epä toivoista

        Moi, miks mietit en jaksan


    • Anonyymi

      Voiko vaimosi tulla vilauttelee autossa jollekin parkkipaikalle. Vois runkata autossa. Tultais kattelee parin kaverin kanssa.

      • Anonyymi

        Mikä ettei aina runkkarit kiinnostaa.


    • Minun mies kiihoittuu kun näytän rintojani tai "vahingossa" näytän pilluni.
      Minihame ilman pikkareita ja istuu niin että helma nousee riittävästi tai kumartuu poimimaan jotain lattialta.

      • Anonyymi

        Kukapa mies ei pillun näkemisestä innostuisi? Itse ainakin innostun joka kerta.


      • Anonyymi

        ottaisikko vieraan kalun myös käteesi tai peräti suuhusi jossain ravintolan nurkassa


    • Anonyymi

      Kesämökkimme saunoineen on n. 35 metriä rannasta ja rannalla on vaihtelevan vedenkorkeuden ja matalan rannan vuoksi kiinteä, kesäaikaan vedenpinnasta korkeahko 8 metrin pituinen laituri. Toisella puolella on avovedessä parinkymmenen metrin päässä naapurin ranta ja laituri. Toisella puolella tulee sakeahko kaislikko lähelle laiturin pään tasoa..
      Olemme paljon mökillä, uimme ja saunomme pitkin päivää ja myös iltaisin, joskus jopa yöllä, luonnollisesti alasti, niinkuin mökeillä käsittääkseni yleisestikin tehdään. Naapurimökillä on usein miesporukkaa kaljapulloineen ja kummasti asetutaan oleilemaan rannalle ja laiturille kiikareiden ja kameroiden kanssa heti, kun havaitsevat meillä saunottavan ja uitavan.

      No jokaisella on oikeus olla rannallaan niinkuin haluaa. Aluksi vaimoa ärsytti tämä selvä tiirailu meidän suuntaamme. Tai reilua katseluahan se oli. Uimaan mennään laiturin päässä olevilta tikkailta ja siinä on jo mökiltä rantaan tullessa ja varsinkin laiturilla hyvin näkyvillä. Ensin vaimo kietoutui pyyhkeeseen ja vasta vesirajassa tikkailla heitti sen laiturin reunalle, mutta jonkin ajan päästä homma alkoi kyrsiä, olihan muutoinkin laiturilla mukava olla aurinkoa ottamassa. Nykyisin vaimo tulee saunasta rantaan pyyhe käsipuolessa, tai jättää sen uimakertojen välillä laiturille, kävelee kaikessa rauhassa lantio keikkuen ja tisut heilahdellen laiturille ja menee kiirehtimättä uimaan ja taas mökille saunaan. Katselkoot naapurista ja kuvakoon jos haluavat.
      Nyt olen jo huomannut, että vaimo ihan odottaa tätä viettelevä ärsytysleikkiään, eikä lainkaan kainostele liikkuessaan alasti naapurin porukan silmien alla.

      Joskus naapurista lähdetään soutelemaan ja "kalastamaan" juuri saunoessamme ja uidessamme, läheltä mennään ohi ja joskus vene parkkeeraa kaislikon reunaan laiturin päästä muutaman metrin päähän "ongelle". Silloin vaimo ihan uhalla liikkuu laiturilla, käy useamman kerran uimassa ja kiipeää tikkaat ylös erityisen hitaasti peppu pyörien.

      • Anonyymi

        Rouva toimii meillä ihan samoin. Rannan ja laiturin tuntumaan tulee pari äijää usein onkimaan veneellään kaislikon reunaan Se siis tarkoittaa katselemaan meidän rannalle ja laiturille ihan läheltä. Sen verran sentään ovat olevinaan kalassa, että onkia uitetaan vedessä. Erityisesti äijät ilmestyvät paikalle silloin, kun minua ei rannalla näy.

        Rouva ei näitä tiiraajia kainostele, vaan patsailee mökin ja laiturin väliä ja mutoinkin laiturilla kaikessa rauhassa ilman rihmankiertämää ja antaa äijien töllötellä ihan rauhassa. Sanookin itsellään olevan vilauttelijan vikaa ja esiintyy siinä ihan mielellään tippaakaan ujostelematta.
        Ehdotin viimekesänä, että mitäs jos naitaisi kunnolla laiturilla, tai laiturin pöydällä juuri kun äijät ovat ongella. Se on vielä toteuttamatta, mutta katsotaan ensikesään.

        Rouva on tosin uhannut huudella äijät kahville laituriterassille, itse alasti tietysti. Olis kiva nähdä kehtaisiko äijät tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva toimii meillä ihan samoin. Rannan ja laiturin tuntumaan tulee pari äijää usein onkimaan veneellään kaislikon reunaan Se siis tarkoittaa katselemaan meidän rannalle ja laiturille ihan läheltä. Sen verran sentään ovat olevinaan kalassa, että onkia uitetaan vedessä. Erityisesti äijät ilmestyvät paikalle silloin, kun minua ei rannalla näy.

        Rouva ei näitä tiiraajia kainostele, vaan patsailee mökin ja laiturin väliä ja mutoinkin laiturilla kaikessa rauhassa ilman rihmankiertämää ja antaa äijien töllötellä ihan rauhassa. Sanookin itsellään olevan vilauttelijan vikaa ja esiintyy siinä ihan mielellään tippaakaan ujostelematta.
        Ehdotin viimekesänä, että mitäs jos naitaisi kunnolla laiturilla, tai laiturin pöydällä juuri kun äijät ovat ongella. Se on vielä toteuttamatta, mutta katsotaan ensikesään.

        Rouva on tosin uhannut huudella äijät kahville laituriterassille, itse alasti tietysti. Olis kiva nähdä kehtaisiko äijät tulla.

        Ei kehtaa kun tietävät millanen Ryhävalas laiturilla hilluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kehtaa kun tietävät millanen Ryhävalas laiturilla hilluu

        Siinä taas niin asiallinen kommentoija. Koeta päästä pois leikkikehästäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kehtaa kun tietävät millanen Ryhävalas laiturilla hilluu

        Ei kaikki ole samanlaisia kuin sinä.Sua ei voi edes järveen päästää tulee tsunami ja tulvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki ole samanlaisia kuin sinä.Sua ei voi edes järveen päästää tulee tsunami ja tulvat.

        Kerroit juuri kaiken oleellisen tusinatavara horostasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit juuri kaiken oleellisen tusinatavara horostasi

        Onkohan sulla luetun ymmärtämisessä joku ongelma mahdollisesti luki härö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sulla luetun ymmärtämisessä joku ongelma mahdollisesti luki härö.

        Mikä hemmetti on HÄRÖ?? Heh heh mikä idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hemmetti on HÄRÖ?? Heh heh mikä idiootti

        Siinäpä juuri kerroit mikä omat.


    • Anonyymi

      Minulla on ollut jo aina fetissinä vilautella sopivan tilaisuuden tullen. Sille ei vain voi mitään, että se kiihottaa kovasti. Tai on liikaa sanoa, että aina ollut, sillä oikeastaan mieheni on opettanut minut siihen pikkuhiljaa. Himouskovaisen kodin tyttärenä opin aikanaan, että kaikki seksi on syntiä ja jos joku mies tuntee himoa minua kohtaan, niin se on syntiä ja minun syyni, ei miehen.

      Tästä kasvatuksesta ja ajattelutavasta onkin ollut pitkä matka nykyiseen vapaaseen käyttäytymiseeni ja vapautumiseeni seksuaalisesti. Siitä kiitos miehelleni, joka on kärsivällisesti ohjannut minua kohti seksuaalisen vapautumisen tietä.

      Nyt on nautinto huomata, että minua kohtaan tunnetaan seksuaalista mielenkiintoa ja joskus tilaisuuden tullen vilahtavia rintojani ja pimppaani ihaillaan.
      Lomailemme paljon kanariansaarilla ja siellä on mukavan rento meininki. Yllä, eli mekon, tai ison t-paidan alla ei tarvitse liivejä, eikä pöksyjä ja on nautinto liikkua ihan vapaasti ja jos joku sattuu näkemään jotain, niin ei haittaa. Samanhenkisiä siellä tuntuu olevan muutoinkin. Nakurannoillakin riittää nykyisin rohkeus heittää vaatetus pois ja nauttia vapaasti auringosta ja samalla vieraista katseista.

      Vieraan miehen kanssa en ole vielä ollut, mutta mieheni mukaan senkin saan vielä kokea ja nauttia.

      • Anonyymi

        Upeaa olisi kiva nähdä!


    • Anonyymi

      Vaimoni rinnat tulee esille monesti jopa meidän vaki bubissa.
      Olemme yleensä kuppilan pyöreässä pöydässä istumassa ja vaimoni yleensä illan aikana ainakin kerran tulee rinnat paljaaksi ja miehet saa kokeilla ja jopa sùdella rintoja.

      • Anonyymi

        Hyi hemmetti


      • Anonyymi

        Riksussa asuessamme,asumalähiössä oli tosi elävä menomesta ,olut tuopit tyhjeni lonkerot maistu.
        Toisi sanoen koronapödän takana oli hämärämpi kulmaus kiinteät nahkapenkit kierti seinävarta ja pöydät.Ei ollut mitää rajaa,tämä oli tuskastuttavaa kun luonteeltaan vaimo etenki viinaa lonkero ottaneena ,ei mitää itse suojelua sensuuria ole.Farkku paidan ylänepparit aukesivat,tissit oli näkyvissä,keikka työmieste puristeltavissa,että hämärin nurkka pöytä,miesten välissä istuessaan vaimolla farkku hame oli perseesä ylhällä,miesten kourat oli pöydä alla vaimo lihv reisiä haaroje välissä ihan oikeesti vittua vatkasivat hakkasivat,miesten kourat oli kohteet märät puhuvat kuinka voi kourat voi haista vitulle.Tämä kulki aina näi joka perjantaiilta
        tästä kapakasta lähti 4 jopa 5 miestä matkaa meille kotii jatkoille.Tarkotti sitä että yö meillä nussitti vaimoo irstasta porukka nussimista, aamu yöstä nukuttiin jonkin aikaa,lauantai aamu krapulaa lonkero kaljaa Koskenkorvaa,Krapulassa kun otettiin lonkero mulukut kyrvät seiso älyttömästi.Sitä alako vaimo nussimine,ja juominen tosi vitun irstasta repimistä.
        Päivällä tilattiin tai,käytiin viinakaupassa,ja käytiin kapakassa hakemassa näitä keikkatyömiehiä,parhaina vkl oli 14 miestäkin otettiin viinaa nussittii vaimoo.
        Joskus tuli jotai riitaaki humalassa,vaimoo löivät kämmenellä päin naamaa, miehet piti kiinni vaimoo ,käsistä sääristä, levittivät levälleen sääret kädet,vaimo lihvie haaroje väliin vittuu painavat kalja pullo rumputtivat sitä pulloon että kalja pullo tyhjeni vittuu,sitte kalja valu vitusta ulos,Koskenkorvaa otettiin pullo kierti,miehillä tuli mieleen annetaan myös vaimo vittuu ryypyt,ja kyllä painovat pullo syvälle vittuu ja niin emätimee painettiin kossua.
        Tätä näitä vittu juhlia meillä oli 3v .Sitte muutimme Keravalle.Tämä aika antoi paljon meille ja elämä jatkuu
        Terkui aviopari M49v N54v.


      • Anonyymi

        vaimo kans laittaa pubiin mennessä sellasen paidan että kaula-aukko napaan asti ei tietenkään liivejä c-85 rinnat joskus nänni vilahtaa ei kuulemma haitta tykkää itsekkin hamekin halkio peppuun asti


    • Anonyymi

      Haluan häntä ja kaikesta

      • Anonyymi

        Anna sähköpostisi niin neuvotellaan.


    • Anonyymi

      Vaimo vilauttelee vaatekaupoissa sovituskopeissa. Hän valitsee sellaisia paikkoja, joissa on verhot ja niiden jäädessä "vahingossa" raolleen tarjoaa näkymiä riisuuntuessaan ja vaatteita sovitellessaan. Nyt hän on alkanut asioida myös seksikaupoissa vaateostoksilla ja tietysti vaatteita on myös sovitettava. Muutamissa seksikaupoista on tosi huonot sovitusmahdollisuudet, joko pieni kulmaus tai koppi vajavaisen verhon takana ja peili sitten sovitustilan ulkopuolella, jolloin hepenissä on tultava peilaamaan näkyville ja sovitustilakin on näkyvissä myymälään peremälle tuleville.
      Olen usein mennyt hieman myöhemmin asiakkaana perässä myymälään ja on kiva seurata useimmiten miesmyyjien palveluhalukkuutta ja muiden asiakkaiden toimia vaimon sovitellessa asuja ja valkatessa uutta sovitettava.

      • Anonyymi

        Olispas kiva tulla jonnekin sovitusti kattelemaan, kun vaimo sovittelee ja vilauttelee...


      • Anonyymi

        Naisesi on päässyt myös kuvanauhoille. Näissä alan liikkeissä on kamerat joka paikassa, muutoin tavaraa katoaisi tosi paljon.


      • Anonyymi

        Mieheni tykkää seksikkäistä asusteista ja miksen minäkin. Olen hankkinut niitä pelkästään aikuisviihdekaupoista, koska haluan varmistaa, että asusteet ovat sopivia, eikä mitään yhdenkoon muodottomia juttuja. Haluan siis sovittaa näitä asuja valitessani niitä.
        Aikuisviihdekauppojen asuvalinnat ovat kivasti laajentuneet, aluksihan niitä saattoi olla esillä myymälän etuosassa pieni rekillinen. Useammasta paikasta puuttui aluksi jopa sovitustilat ja niin on osin vieläkin. Saattaa olla vain pieni kulmaus huonosti niukalla verholla suojattuna. Yhdessä paikassa, jossa läheisyyden takia olen useammin käynyt on vain vanhanaikainen siirrettävä sermi. Ihmetellessäni asiaa myyjä selvitti, että näin pystyy paremmin valvomaan sovitusta, koska asuja muuten varastetaan paljon. Ovessa ilmoitetaan nauhoittavasta kameravalvonnasta, mutta en ollut ajatellut sen ulottuvan sovitussermin taakse.

        Onhan se ollut kiihottavaakin riisuuntua ja sovitella asuja puolittain näkyvissä matalan sermin takana muiden asiakkaiden aikana. Kummasti asuja sovitellessa liikkeessä alkaa viiipyillä muita asiakkaita. Kerran sitten huomasin useamman asiakkaan viipyilevän myyjän ja kassan äärellä sovitellessani useampaa asua varsin pitkään. Kassalle tullessani ja maksaessani ostamiani asusteita huomasinkin kassan valvontakuvaruudusta näkyvän sovitussermin taakse aivan selvästi. Hämmennyin kyllä aika lailla, mutta en sanonut mitään. Maksoin ja poistuin.

        Kerroin asiasta miehelleni joka innostuikin asiasta kovasti ja patisteli minua käymään liikkeessä useammin. Eka kerralla hän tuli asiakkaana perässäni ja seuraili tilannetta ja pääsi aivan vapaasti seuraamaan myyjän ja toisen asiakkaan kanssa kuvaruudusta asujeni sovittelua. Kameroita oli sovitustilaan suunnattu kaksi kappaletta.
        Mieheni kysyi meneekö nämä nauhalle ja saako niitä ostaa. Nauhalle kuulema meni ja varmistivat, ettei asuja katoa ja sitten kuulema nauhoitetaan taas päälle. Ostaa ei saanut.

        Tulihan liikkeessä käytyä vielä muutamia kertoja sen jälkeenkin.

        En tiedä tuliko asia joskus paremmin ilmi, mutta parisen vuotta sitten liike sulki ovensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni tykkää seksikkäistä asusteista ja miksen minäkin. Olen hankkinut niitä pelkästään aikuisviihdekaupoista, koska haluan varmistaa, että asusteet ovat sopivia, eikä mitään yhdenkoon muodottomia juttuja. Haluan siis sovittaa näitä asuja valitessani niitä.
        Aikuisviihdekauppojen asuvalinnat ovat kivasti laajentuneet, aluksihan niitä saattoi olla esillä myymälän etuosassa pieni rekillinen. Useammasta paikasta puuttui aluksi jopa sovitustilat ja niin on osin vieläkin. Saattaa olla vain pieni kulmaus huonosti niukalla verholla suojattuna. Yhdessä paikassa, jossa läheisyyden takia olen useammin käynyt on vain vanhanaikainen siirrettävä sermi. Ihmetellessäni asiaa myyjä selvitti, että näin pystyy paremmin valvomaan sovitusta, koska asuja muuten varastetaan paljon. Ovessa ilmoitetaan nauhoittavasta kameravalvonnasta, mutta en ollut ajatellut sen ulottuvan sovitussermin taakse.

        Onhan se ollut kiihottavaakin riisuuntua ja sovitella asuja puolittain näkyvissä matalan sermin takana muiden asiakkaiden aikana. Kummasti asuja sovitellessa liikkeessä alkaa viiipyillä muita asiakkaita. Kerran sitten huomasin useamman asiakkaan viipyilevän myyjän ja kassan äärellä sovitellessani useampaa asua varsin pitkään. Kassalle tullessani ja maksaessani ostamiani asusteita huomasinkin kassan valvontakuvaruudusta näkyvän sovitussermin taakse aivan selvästi. Hämmennyin kyllä aika lailla, mutta en sanonut mitään. Maksoin ja poistuin.

        Kerroin asiasta miehelleni joka innostuikin asiasta kovasti ja patisteli minua käymään liikkeessä useammin. Eka kerralla hän tuli asiakkaana perässäni ja seuraili tilannetta ja pääsi aivan vapaasti seuraamaan myyjän ja toisen asiakkaan kanssa kuvaruudusta asujeni sovittelua. Kameroita oli sovitustilaan suunnattu kaksi kappaletta.
        Mieheni kysyi meneekö nämä nauhalle ja saako niitä ostaa. Nauhalle kuulema meni ja varmistivat, ettei asuja katoa ja sitten kuulema nauhoitetaan taas päälle. Ostaa ei saanut.

        Tulihan liikkeessä käytyä vielä muutamia kertoja sen jälkeenkin.

        En tiedä tuliko asia joskus paremmin ilmi, mutta parisen vuotta sitten liike sulki ovensa.

        Elikkäs sinua kiihotti päästä "tietämättäsi" esittelemään itseäsi, kun kävit siellä vielä useasti. Liikkeessä hyvä idea, lisää asiakkaita, mutta kiinni ei passaa kyllä jäädä. Voi myös perustua siihen, ettei naisasiakas kehtaa asiasta valittaa oltuaan näytteillä ja huomattuaan asian, olihan nauhoittavasta kameravalvonnasta ilmoitettu.


    • Anonyymi

      45v lihaksikas mies haluis treffaa ja katsella naistasi myös nussia jos kemiat kohtaa;-)

    • Anonyymi

      Paras paikka tissien ja pillun vilautteluun on joku Välimeren nakuranta! Vaimon kanssa (35 v ja 90C) on jo vuosia harrastettu niitä. Usein teemme niin, että emme asetu edes vierekkkäin rannalle vaan niin että vaimoni on yksin. On hauska seurata miesporukoita kuinka ne bongaa yksinäisiä naisia. Toisinaan joku menee juttusillekin. On kiihottavaa katsella kun vaimo pyytää oudon kaverin auttamaan aurinkovoiteen kanssa. Pillua ei sentään kukaan ole alkanut rasvaamaan vaikka reisiä onkin vähän levitellyt. Tulee varmuudella ainakin tissit suojattua erityisen huolellisesti! Välillä on poikinut jatkokontakteja hotellin yökerhossa.

    • Anonyymi

      Vaimoltani vilahtaa niin rinnat kuin pillukin.
      Pillun vilautus on kutsu panemaan ja voi vilahtaa ravintolassakin.

    • Anonyymi

      Naiset osaavat näyttää pillun ja tissit niin että se käy vähän niin kuin vahingossa.

      • Anonyymi

        Käytiin kaverin kanssa saunassa.
        Vaimo oli tullut kotiin sillä aikaa.
        Annoin kaverille kylpytakin ettei tarvinnut heti pukea.
        Vaimo istui kaverin syliin oli aukaissut kaverin kyloytakin helmoja ja kun nosti minihameensa helmaa näyttäen minulle niin kaverin kulli pyrki pystyyn vaimoni paljaalta pilluvaolta klitorista hieroen ja vaimo katsoi minua ja nyökkäsin.
        Vaimo kohottautui ja laskeutui aisan päälle ja antoi kaverille sylitanssin kulli pillussa.
        Sen jälkeen sänkyyn ja vamo pantiin kimpassa.


      • Anonyymi

        Minun vaimoni näyttää vittuaan miehille niin, ettei mies voi luulla sen tapahtuvan vahingossa. Aukaisee sormillaan myös häppärit. Saa miehet rentoutumaan, joten eivät enää ujostele seisotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vaimoni näyttää vittuaan miehille niin, ettei mies voi luulla sen tapahtuvan vahingossa. Aukaisee sormillaan myös häppärit. Saa miehet rentoutumaan, joten eivät enää ujostele seisotusta.

        Tulisiko vaimosi näyttämään vittuaan myös minulle ja levittäisi häppärit niin että pääsisi panemaan häntä ota yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytiin kaverin kanssa saunassa.
        Vaimo oli tullut kotiin sillä aikaa.
        Annoin kaverille kylpytakin ettei tarvinnut heti pukea.
        Vaimo istui kaverin syliin oli aukaissut kaverin kyloytakin helmoja ja kun nosti minihameensa helmaa näyttäen minulle niin kaverin kulli pyrki pystyyn vaimoni paljaalta pilluvaolta klitorista hieroen ja vaimo katsoi minua ja nyökkäsin.
        Vaimo kohottautui ja laskeutui aisan päälle ja antoi kaverille sylitanssin kulli pillussa.
        Sen jälkeen sänkyyn ja vamo pantiin kimpassa.

        Vaimo kertoi tästä vähän ennen kun pandemia alkoi. Vuosi oli jotain 2004 - 2005 ja olimme vielä semmoisia 25 vuoden ikäisiä nuoria aikuisia jotka kävi paikallisissa ravintoloissa juhlimassa suht säännöllisesti. Paikka oli kerrostalo yksiö ja siellä oli tupakkaparveke erikseen. Tulimme aamuyöstä kotiin kahden kaverini kanssa ja vaimoni, silloin vielä tyttöystäväni, meni toisen kaverin kanssa asuntoon kun minä ja toinen kaverini mentiin tupakille tupakkaparvekkeelle käytävän päähän. Vaimoni oli siihen mennessä rakastellut jo useita kertoja asunnossamme olleen kaverini kanssa ja toiveissa oli että saisimme myös tämän tupakilla kanssani olevan kaverin mukaan. Olimme usein ravintolassa kokeilleet kepillä jäätä että haluaisiko tämä kaveri liittyä mukaan, mutta vaikutti siltä että hän veti sen aina vitsiksi. Vaimoani se harmitti koska hän olisi halunnut saada kumpaakin sekä yhdessä että erikseen. Lyhyestä virsi kaunis, tupakilla ollut kaverini ei koskaan päässyt rakastelemaan ja silläkin kertaa kävi niin että kun tulimme tupakilta ja hetken juttelimme sisällä, niin molemmat kaverit lähtivät pois yhtä aikaa. Heidän tiensä erosivat muutaman sadan metrin päässä ja asunnossa ollut kaveri soitti että hän olisi tulossa takaisin jos kiinnostaa. Tietysti kiinnosti. Kaveri tuli takaisin ja sitten harrastettiin ryhmässä seksiä.

        Jutun pointti oli se että tupakilla ollessa, vaimoni oli kiimassa avannut housunsa ja paitansa ja alkanut suutelemaan kaverin kanssa, kunnes oli näyttänyt koko menun hänelle. Kaveri oli joutunut keskeyttämään tupakan käärimiset kun vaimoni oli antanut kaverin sormettaa litimärkää pilluaan ja toinen käsi oli tunnustellut tissejä. Vaimoni oli vielä saanut siinä märän orkunkin heidän suudellessa ja kaverin sormettaessa kiireessä ennenkuin me tulimme takaisin. Vaimoni ei kertonut tästä mitään ennenkuin vasta vuosien jälkeen. Hän oli kuvitellut että olisin tupakilla ollessa tajunnut pyytää tätä toista kaveria mukaan naimaan. No oma moka.


    • Anonyymi

      Vaimoni tykkää kun miehet käsittelee hänen rintojaan ja häpykumpua vieraat miehet ovat saaneet siistiä vaimoni karvoituksen usean vuoden ajan ennen kuin ovat panneet.

      • Anonyymi

        Kun oma vaimo siistii karvoituksen tietää että sinne on vieraalla pian pääsy. Koronan aikaan karvoitustaan rehoittaa villinä.


    • Anonyymi

      Hei olen 51v mies haluaa nähdä vaimon livenä ja nauttia elämästä [email protected] tai sitten nähdä miten

      • Anonyymi

        Mun vaimo tykkää esitellä isoja rintojaan ja vilautella pilluaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo tykkää esitellä isoja rintojaan ja vilautella pilluaan.

        Olisi mukava nähdä vaimosi rintoja ja pillua olen 57v. mies [email protected]


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Olisi mukava nähdä vaimosi rintoja ja pillua olen 57v. mies [email protected]

        Tykkäätkö posliinipillusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö posliinipillusta

        Olisi se makea saisiko myös hyväillä pillua olisi myös mukava panna


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Olisi se makea saisiko myös hyväillä pillua olisi myös mukava panna

        Saisit hyväillä vaimon pillua ,rintoja.saisit panna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisit hyväillä vaimon pillua ,rintoja.saisit panna.

        Tulisitteko tänne ja koskan se sopisi missäpäin olette


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Tulisitteko tänne ja koskan se sopisi missäpäin olette

        Itse kanssa naisin vaimoa.mistä päin olet


    • Asun Salossa tänne on helppo päästä Turusta ja Hesasta

      • Anonyymi

        Asutko yksin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asutko yksin

        Kyllä ihan yksin ei ole ketän häiritsemässä


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Kyllä ihan yksin ei ole ketän häiritsemässä

        Kuulostaisi hyvältä vaimo haluaisi kanssa ottaa suihin ja takaapäin naintia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaisi hyvältä vaimo haluaisi kanssa ottaa suihin ja takaapäin naintia.

        Sopii hyvin pidän molemmista saisiko myös nuolla pillua ja käyttää sormia


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Sopii hyvin pidän molemmista saisiko myös nuolla pillua ja käyttää sormia

        Saisit nuolla pillua aivan märäksi ja käyttää sormia.haluaisitko muutakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisit nuolla pillua aivan märäksi ja käyttää sormia.haluaisitko muutakin

        Millaisia seksikkätä vaatteita vaimolla olisi päällä


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Millaisia seksikkätä vaatteita vaimolla olisi päällä

        Käyttää mustia tai punaisia stay up ja stringejä.rintaliivit mustat ja punaiset.omaa kokoa pienempiä et tissit pursuaa ulos niistä.tiukat stringit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyttää mustia tai punaisia stay up ja stringejä.rintaliivit mustat ja punaiset.omaa kokoa pienempiä et tissit pursuaa ulos niistä.tiukat stringit

        Hienoa kuulostaa tosi seksikkäältä mikä olisi sopiva tapamis päivä


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Hienoa kuulostaa tosi seksikkäältä mikä olisi sopiva tapamis päivä

        Asumme vaan liian kaukana sieltä suunnalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asumme vaan liian kaukana sieltä suunnalta

        Missäpäin asutte


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Missäpäin asutte

        Lapin suunnalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapin suunnalla

        On se sitten vähän pitkä matka olisi tästä voinut tulla tosi ihana seksiä yhdessä


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        On se sitten vähän pitkä matka olisi tästä voinut tulla tosi ihana seksiä yhdessä

        Kyllä


    • Anonyymi

      Mun vaimo haluaa tyydyttää itseään siten että joku vieras mies "vahingossa" näkee. Sitten mies alkaa runkata katsellen vaimon touhuja. Käy ihan kuumana ajatuksesta.

      • Anonyymi

        Koskas toteutetaan ? Missäpäin suomea asutte, tällainen kiihottaa itseänikin todella paljon.
        T: 41v mies Pääkaupunkiseudulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskas toteutetaan ? Missäpäin suomea asutte, tällainen kiihottaa itseänikin todella paljon.
        T: 41v mies Pääkaupunkiseudulta

        Pohjanmaalla. Vaimo hoikka blondi, 39. Täyteläinen peppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjanmaalla. Vaimo hoikka blondi, 39. Täyteläinen peppu.

        Mitenkäs kameran välityksellä samanlainen asetelma.....kamera olisi jäänyt "vahingossa" päälle. Onko teillä sähköpostia missä jutella lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs kameran välityksellä samanlainen asetelma.....kamera olisi jäänyt "vahingossa" päälle. Onko teillä sähköpostia missä jutella lisää

        Hyvä ajatus. Ei oo sopivaa sp:tä. Avaan sellaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ajatus. Ei oo sopivaa sp:tä. Avaan sellaisen.

        Joko teit uuden tilin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko teit uuden tilin?

        Jes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes.

        Noniin, ootkos siinä jos laitan sähköpostini


      • Anonyymi

        Olis ihana olla katselemassa ja samalla alkaa runkata isoa kullia, tuo kamera juttu kiinnostaa kanssa kun asustelen eteläsuomessa, olen 44v 186 75 19cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihana olla katselemassa ja samalla alkaa runkata isoa kullia, tuo kamera juttu kiinnostaa kanssa kun asustelen eteläsuomessa, olen 44v 186 75 19cm

        Pitää kehitellä, fantasian toteuttaminen vaatii vaimolla sopeutumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kehitellä, fantasian toteuttaminen vaatii vaimolla sopeutumista.

        Silmien eteen liina et ei tunnisteta pyydät hänet vuoteelle seksiasussa tyydyttämään itseään sinulle mutta samalla kuvaat sen livenä toisessa päässä katselemme ja runkkaamme kalujamme kun hän on lauennut näytät tabletilta live kuvaa jossa runkkaan kaluani ja roiskin lastit hänen katsellessa wej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjanmaalla. Vaimo hoikka blondi, 39. Täyteläinen peppu.

        Kerro lisää vaimostasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää vaimostasi

        Hmm, joo. Kuten mainitsin, hoikka hyvä peppu, täyteläinen. Muutkin (miehet) huomanneet, katselevat ainakin. Pillu kans täyteläinen kiinteä. Keskikokoiset häpyhuulet, sisemmät näkyy hieman, kun kiihottuu niin enemmän. :) . 160 cm, B- kuppi. Aito blondi. Naisellinen leveämpi lantio. Ihan hyvä pakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, joo. Kuten mainitsin, hoikka hyvä peppu, täyteläinen. Muutkin (miehet) huomanneet, katselevat ainakin. Pillu kans täyteläinen kiinteä. Keskikokoiset häpyhuulet, sisemmät näkyy hieman, kun kiihottuu niin enemmän. :) . 160 cm, B- kuppi. Aito blondi. Naisellinen leveämpi lantio. Ihan hyvä pakkaus.

        Onko posliini pillu ? Kiihottavat b kupin rinnat kiihottais nähdä hänet hyväilemässä pilluaan ja pysty rintoja nännit kiihotuksesta turvonneina ja runkata suonikasta kaluani ja roiskia spermat hänen päällensä wej mistä hän fantasioi itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko posliini pillu ? Kiihottavat b kupin rinnat kiihottais nähdä hänet hyväilemässä pilluaan ja pysty rintoja nännit kiihotuksesta turvonneina ja runkata suonikasta kaluani ja roiskia spermat hänen päällensä wej mistä hän fantasioi itse

        Juu, on posliinipillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko posliini pillu ? Kiihottavat b kupin rinnat kiihottais nähdä hänet hyväilemässä pilluaan ja pysty rintoja nännit kiihotuksesta turvonneina ja runkata suonikasta kaluani ja roiskia spermat hänen päällensä wej mistä hän fantasioi itse

        Niin, vaimoa kiihottaa se että vieras näkee hänen pillunsa valmiina ja suojattomana. Kuitenkin " vahingossa" Ja myös vieras mies kiihottuu tästä. Kummatkin saa ja se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vaimoa kiihottaa se että vieras näkee hänen pillunsa valmiina ja suojattomana. Kuitenkin " vahingossa" Ja myös vieras mies kiihottuu tästä. Kummatkin saa ja se siitä.

        Itse kokenut kerran kaupan sovituskopin verho jätetty vahingossa raolleen jossa näky jäänyt ikuisesti silmiini neito hieromassa pimppiään puristellen toisella kädellä rintojaan menin kyl varmasti punaiseksi ja livahdin viereiseen koppiin kurkkimaan vastukseksi sain kauniin hymyn ja silmän iskun kun neito saatuaan lähti ja näki mut kalu kädessä kopissa wej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vaimoa kiihottaa se että vieras näkee hänen pillunsa valmiina ja suojattomana. Kuitenkin " vahingossa" Ja myös vieras mies kiihottuu tästä. Kummatkin saa ja se siitä.

        Mua ja vaimoa kiihottaa myös kun vieras näkee vaimon paljaan pillun karvoitus ihan lyhyeksi leikeltynä. Se on kuin kutsu tulla tutustumaan lähemmin. Vieras näkee heti millainen herkku olisi tarjolla. Vaimo on vieraiden miesten katseiden jälkeen tosi kiihottunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ja vaimoa kiihottaa myös kun vieras näkee vaimon paljaan pillun karvoitus ihan lyhyeksi leikeltynä. Se on kuin kutsu tulla tutustumaan lähemmin. Vieras näkee heti millainen herkku olisi tarjolla. Vaimo on vieraiden miesten katseiden jälkeen tosi kiihottunut.

        Kesällä uimarannalla voisi olla hyvä paikka vilautella helleminimekkoa päälle ilman pikkareita makoilemaan filtille titäen että hieman etäämältä suora näköyhteys paljaaseen pilluun samalla yläosa vois olla juuri nännit peittävä tai olla yläosattomissa yyterissä hyviä suojaisia hiekkadyynejä uskoisin menevän runkkailuksi katsominen t wej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ja vaimoa kiihottaa myös kun vieras näkee vaimon paljaan pillun karvoitus ihan lyhyeksi leikeltynä. Se on kuin kutsu tulla tutustumaan lähemmin. Vieras näkee heti millainen herkku olisi tarjolla. Vaimo on vieraiden miesten katseiden jälkeen tosi kiihottunut.

        Kokeilimme erään kylpylän turkkilaisessa saunassa että saunaan tullessa vaimo pudottaa istunalusen lattialle jonkun miehen edessä ja kumartuu ottamaan sen siitä. Meni aika lähelle sitä tyyppiä ja rauhallisesti poimi alusen lattialta. Hyvin vaimolla pokka piti, en olis uskonut että tekee sen. Olin hieman sivummalla, mutta sheivattu pillu näkyi upeasti. Vaimo istui sitten ylätasanteelle ja nosti jalat ylös tapansa mukaan. Oli huomattavan eroottinen ilmapiiri siinä saunassa silloin.Piti vaan istua aika kauan lauteilla että pystyi menemään ulos huomiota herättämättä. Esityksen kohteeksi päässeellä miehellä vasta oli vaikeuksia. Ei olla kokeiltu sen jälkeen sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilimme erään kylpylän turkkilaisessa saunassa että saunaan tullessa vaimo pudottaa istunalusen lattialle jonkun miehen edessä ja kumartuu ottamaan sen siitä. Meni aika lähelle sitä tyyppiä ja rauhallisesti poimi alusen lattialta. Hyvin vaimolla pokka piti, en olis uskonut että tekee sen. Olin hieman sivummalla, mutta sheivattu pillu näkyi upeasti. Vaimo istui sitten ylätasanteelle ja nosti jalat ylös tapansa mukaan. Oli huomattavan eroottinen ilmapiiri siinä saunassa silloin.Piti vaan istua aika kauan lauteilla että pystyi menemään ulos huomiota herättämättä. Esityksen kohteeksi päässeellä miehellä vasta oli vaikeuksia. Ei olla kokeiltu sen jälkeen sitä.

        Samanlaisia kokemuksia. Nykyään useissa saunoissa välipuomi. Kerran illalla kun hiljaisempaa, ajateltiin kokeilla. Vaimo kiimasta kuumana ja samalla hieman hermona. No, hyvin meni. Oltiin alkuun kahdestaan. Vaimo tuli kaiteen miesten puolelle. Menin sitten vähän kauemmaksi istumatasanteen päätyyn odottelemaan, tulisiko muita. No tulihan sinne sitten n. 60 kymppinen mies. Katseli hetken, huomasi vaimoni, ja meni nii lähelle kuin ajatteli olevan sopivaa. Hetken oltuamme, Vaimo korjasi asentoaan, nojasi kaiteeseen, nosti jalat ylälauteelle, reidet yhdessä, sääret leveämmällä siten että turvonnut pillu näkyi miehelle. Tyypin kalu heräsi, minulla seisoi, Vaimo näytteli välinpitämätöntä saunojaa.


    • Anonyymi

      Minä en halua että vaimon pillu on karvainen kun vieraat sen näkevät. Pieni lyhyt karvakolmio ja paljaat häpyhuulet näyttää paljon pornommalta kuin luomu.

    • Anonyymi

      Talvella vaimo huomasi täältä näitä paljastelu- ja vilauttelujuttuja, kiinnostui niistä ja hän on lukenut joitain kertomuksia minulle ääneenkin. Sitten hän haeskeli eri sivuilta niitä lisää. Tulihan näitä itsekin selattua.

      Erityisesti vaimo kiinnostui yhden pariskunnan ruotsinlaivan vilautteluista ja sitä luki minullekin useamman kerran. Siinä nainen oli bilettänyt ilman pikkuhousuja lyhyessä mekossaan ja tanssilattialla oli tarjonnut näkymiä jollekin reunapöydän miesporukalle.

      Naidessamme aloinkin kysellä syytä kiinnostukseen ja että mitäpä jos lähtisimne risteilylle. Hänkin saisi vähän vilautella. Siitäkös nainen kuumeni ja sain hyvät kyydit.

      Asia tavallaan jäi siihen, mutta kun tämä korona alkoi helpottaa aloin katsella ruotsinristeilyjä pääsiäisviikonlopulle. Siljan botski olikin jo loppuunmyyty, mutta vikingiltä tärppäsi ja ei kun matkaan. Vilauttelusta ei kuiteskaan pakatessakaan puhuttu, mutta laivalla yleensä hyttiin päästessä naidaan aina heti ja niin nytkin ja sitten vaimo alkoi laittautua ruokailua ja iltaa varten. Huomasinkin avoimessa matkalaukussa sukkanauhaliivit, sukat, läpinäkyvät pikkupöksyt ja hengareilla roikkui jo parikin lyhythelmaista hepenettä.

      Elikkäs kyllä siellä oli jotain ajatusta ollut, vaikka nyt pukiessa ei meinannutkaan noita alusjuttuja hameen alle laittaa, vaan veteli sukkahousuja ennenkuin puutuin asiaan.
      Ei tarvinnut kuiteskaan paljoa yllyttää kun vaimon ylle tuli verkkosukat, sukkanauhaliivit ja puolikupilliset, vai miten niitä nyt nimitetään, tissiliivit, joissa kangasta vain tissien alla, nostaen ne vielä pystympään paljaina törröttämään. Jalkaan hän veti vielä pikkuruiset stringipöksyt, vaikka kehotin jättämään pois. Ylle lyhyt mekonhepene ja hetken päästä hän sovitti vielä toista, joka lyhyempi. Siinä helmaa peilaillessaan, sanoin, että tuo, mutta hän vaihtoi kuiteskin toisen ja sanoi, ettei kyllä voi lähteä syömään pöksyittä niin lyhyissä hameissa.

      Sanoin, että buffetin jälkeen saa kuiteskin riisua pöksynsä, eihän vilauttelu muutes onnistu. Siihen vaimo vain, että höpö höpö.

      Huomasin jo ruokaillessa kuinka vaimoon luotiin kiinnostuneita- ja joidenkin matroonien myötä paheksuvia katseita. Vaimo oli kyllä upea näky mustissa verkkosukissaan ja lyhyessä hameessaan, eikä juuri tarvinnut vartaloa taivuttaa johonkin suuntaan, kun sukkanauhan- ja sukkien reuna jo vilahti hameen helman alta. Hameen läpi kyllä näkyi, että nännit ja tissit olivat ilma liivien suojaa.

      Huomasin vaimon poskien punoittavan ja kiusottelinkin aina välillä ja muistutin, että pöksytkin saavat vielä alta lähteä.

      Ruokailtuamme liikuimme myymälöissä ja laivan käytävillä ja baareissa. Väkeä oli tosi paljon. Baarissa istutin vaimon korkealle jakkaralle lähelle baarin sivulla ikkunoiden edessä istuskeleva porukoita. Tilasin juomiset ja sain vaimon kääntymään selin baaritiskiin seisoen ensin hänen takanaan ja jutellessamme ja kipatesamne hän kääntyi puoleeni ja huomasin mekon helman olevan aika ylhäällä. Siinä muina miehinä siirryin sivuun ja alempana istuskelijoille tarjoutui maisemia mekon alle.

      Kuiskasinkin siinä vaimolle, että nyt on jo hyvä mahdollisuus. Huomasin kuinka vaimo punehtui ja nosti lasin kiireesti huulilleen, mutta huomasin samalla vartalon liikahtelevan levottomasti ja jalkojen hieman avautuvan, ja hetken kuluttua hän kääntyi baaritiskin puoleen siten, että jalat aukesivat kiireettä oikein kunnolla. Näin, että istuskelijoilla oli maisemat havaittu. Vaimon kädet tärisivät ja lasi tyhjeni nopeasti.

      Jonkin ajan päästä ehdotin hyttiin menoa riisumaan pöksyt ja vaihtamaan vielä lyhythelmaisempi hepene, mutta siihen ei vaimo kuitenkaan suostunut. Vihjailin mamoilusta, mutta vaimo sanoi, että mennään nyt vain näin ravintolaan ja tanssimaan.

      Näin tehtiin. Orkesteri olikin tietysti jo työssään, mutta lattialla hyppi, pomppi ja jorasi melkoinen mukulajoukko, osa vanhempiensa kanssa. Istuskelimme tovin ja lähdimme kiertämään laivaa.

      Poikkesimme pelihallissa ja hetken päästä pelipöydän äärestä vapautui pyöreä jakkara, jolle vaimo istui ja kas niin, että lyhyt helma roikkui vapaana takaa, ei siis takamuksen alla. Pelasimme muutama kierroksen ja siinä vierellä seisoessani ohimennen vedin pari kertaa mekonhelmaa edestä hieman ylemmäs vaimon keskittyessä peliin. Hänen liikahdellessaan edestä paljastui sukkanauhat ja vähän pöksyjäkin. Pelaajia oli vierellä ja ainakin yhdellä oli huomio ihan muualla kuin pelissä.

      Kuiskasin havainnostani vaimolle ja kuin vaistomaisesti hän vetäisi helmaa alemmas. Tuli pari pientä voittoa ja tietysti sitten se meni mikä oli rajana. Lähdimme ja huomasin kohonneeseen vaimon helmaan huomion kiinnittäneen kävelevän perässämme. Ehdotin, että menemme portaita käymään Conferensse Deckillä ja mies kulki portaissa takanamme. Otin vaimoa vyötäisiltä, kuiskasin hänelle havainnostani ja sanoi, että nyt oikein hitaasti, että nyt nousee helma takaa oikein kunnolla. Vaimo vilkaisi hätäisesti taakseen ja kuiskasi: eikä, mutta hidasti samalla.

      • Anonyymi

        Mmm. Mielenkiintoista. Vaimosi oli selvästi kiimassaja kuumana vilautteluajatuksesta.

        Asia selvästi kesken. Olisimpa ollut mukana Amorellalla ja näkemässä.


      • Anonyymi

        Teillä on ollut kiihottavaa leikittelyä. Mistä löytyy se aiemman parin risteilyvilauttelu? En löytänyt.


    • Anonyymi

      Vilauttelua. Kerro lisää.

    • Anonyymi

      Onko mukavaa olla limaisen huoran aviomies ?

      • Anonyymi

        Kateellinen kehveli. Joudut tumputtamaan yksin.


      • Anonyymi

        Täällä on vaimolle asiallinen iso ja paksukaluinen vierailija... Laittakaa viestiä


      • Anonyymi

        Kyllä Olemme odottaaneet tätä kysymystä teiltä jotka
        olette tämä ilmoituksen takana.
        Kysyit onko kiva olla limaisen lihavat iso perse huoran
        aviomies kun akkasi vitussa emättimessä on vieraitten miesten kyrpäi limat.Kyllä tämä on avannut silmät,katsomaa ja näkemää kaiken sen mitä koskaa muuten ei näkisi.Tämä on antanut sellaisen rajoissa uskoisin nautinnon että kyrpä on Seisonut satoja tunteja ellei tuhansia tunteja turvoksissa kipeenä.
        Kun meillä vittua on käsitelty sidottuna vaimoo nussittu tehty vaimosta nöyrää huoraa,ja minua on kuritettu kahlittuna katsomaa vaimon vitun kuritusta,
        Olen joutunut näissä orgioissa alistuu bi-sexuaaliste miesten kurituksen kohteeksi minu kyrpää on väkisellä käsitelty kuritettu hakattu kiskottu turvoksiin , vaimoni on nämä miehet järjestänyt,olen joutunut miesten limaset kyrvät kosteus pyyhkeillä pyyhkimään puhtaaksi.on tehty rajuja nussimis sessioita.Tätä ei koskaa olisi saanut koke mitkä nautinnot on saanut kokee kipua tuskaa siitäkin nauttii. Tosi on näin.


      • Anonyymi

        En tiedä näätkö sinä joka kysyt,onko mukava olla limaisen huoran aviomies.
        Haluan osaltani vastaa,sinulle kysyja,ja myös toisillekin ,tiedän että monet muutki ihmiset,naiset rva miehet haluaa tätä tietää. Tämän tiedän sillä minulta on kysytty päin naamaa, mies porukka 3 miestä ja Vaimo, pano nussimis orgiat.meillä kotona.
        Näistä taas yksi miehistä kysyi,miltä tuntuu että vaimos on huoraava lutka miehillä nussituttaa vittuaa,
        kuten tämä keikka työ mies porukkaa käy täällä tätä himo perse akkaasi nussimassa.
        Me ollaa M 51v N 47v Vaimo on lyhyehkö tukeva pullukka,iso tissine,tyyli isoo pyllyä,pyöreä,lihv vatsaa sopivasti lihvt jämäkät reidet ,vaimo on täysi kyltymätön naine Mieste otettavaksi nussittavaksi polettavaksi, kun on ottanut Colden lonkero,vodka colaa.Tämä vaan on totuus vaimoo himotaa halutaan saada miesten nussittavaksi,tämä vaan on myös totuus vaimoo ei miehet käsittele fiksusti.
        Miehet hakkaa takoo rajuakin rajummin,on Vaimo itkenyt valittanut tuskissaan kun vittua käsittelevät ,humalassa viinaa ottaneena,Vaimo on mustelmilla tissit on tosi mustelmilla imetty fritsuilla veren purkaus mustelmat ,veren purkaus fritsut, purema jäljet reisie sisä pinnoissa aivan vitun haaroissa, että häpylihat huulet ovat pahoi turvoksissa,kuten clitoris revitty kiskottu turvoksii.Eikä tarvii epäillä,on varmasti Vaimo limanen ,harmaassa limassa reidet vittu vitun lihat,että taatusti on sängyssä lakanat limassa kusessa ,kusta livahtaa kun hakataan hakkaamalla vittua,kun miehet pitää sääriä levällään ja vuorotellen yksi hakka vittuu kyrpää.
        Myöskin tissit on limassa,kuten kyrpää mulkkuaa miehet imettää vaimolla,kasvot on limassa . Kuten suuhun laskevat limat.
        Me emme pääse tästä mitenkää irti,olemme koukussa tähän ,että Vaimo haluaa olla miesten käytettävissä oleva huoraava nainen lutka miehille,kun miehet tykkää tälläisestä naisesta.
        Tämä on vain se yksi elämä mitä elämme mistä saa myös niin älyttömä himo kiihko nautinnon, kun vittua miehet pystyy kurittamaan repimään kiskomaan lyömään lätkimään.Että kun järjestetään nussimis orgiot sitä Tuskaa nautintoon ei pysty mitenkää kertoo kuinka vittuu perseesee työnnetään kyrpää
        yhtä aikaa ja nussimalla nussitaa on elämän täyttymys.
        Eikä tämä ole keltään pois, tämä on elämän suuri rikkaus,mitä vitulle miehet tekee.
        Että hyvää syksy jatkoo kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä näätkö sinä joka kysyt,onko mukava olla limaisen huoran aviomies.
        Haluan osaltani vastaa,sinulle kysyja,ja myös toisillekin ,tiedän että monet muutki ihmiset,naiset rva miehet haluaa tätä tietää. Tämän tiedän sillä minulta on kysytty päin naamaa, mies porukka 3 miestä ja Vaimo, pano nussimis orgiat.meillä kotona.
        Näistä taas yksi miehistä kysyi,miltä tuntuu että vaimos on huoraava lutka miehillä nussituttaa vittuaa,
        kuten tämä keikka työ mies porukkaa käy täällä tätä himo perse akkaasi nussimassa.
        Me ollaa M 51v N 47v Vaimo on lyhyehkö tukeva pullukka,iso tissine,tyyli isoo pyllyä,pyöreä,lihv vatsaa sopivasti lihvt jämäkät reidet ,vaimo on täysi kyltymätön naine Mieste otettavaksi nussittavaksi polettavaksi, kun on ottanut Colden lonkero,vodka colaa.Tämä vaan on totuus vaimoo himotaa halutaan saada miesten nussittavaksi,tämä vaan on myös totuus vaimoo ei miehet käsittele fiksusti.
        Miehet hakkaa takoo rajuakin rajummin,on Vaimo itkenyt valittanut tuskissaan kun vittua käsittelevät ,humalassa viinaa ottaneena,Vaimo on mustelmilla tissit on tosi mustelmilla imetty fritsuilla veren purkaus mustelmat ,veren purkaus fritsut, purema jäljet reisie sisä pinnoissa aivan vitun haaroissa, että häpylihat huulet ovat pahoi turvoksissa,kuten clitoris revitty kiskottu turvoksii.Eikä tarvii epäillä,on varmasti Vaimo limanen ,harmaassa limassa reidet vittu vitun lihat,että taatusti on sängyssä lakanat limassa kusessa ,kusta livahtaa kun hakataan hakkaamalla vittua,kun miehet pitää sääriä levällään ja vuorotellen yksi hakka vittuu kyrpää.
        Myöskin tissit on limassa,kuten kyrpää mulkkuaa miehet imettää vaimolla,kasvot on limassa . Kuten suuhun laskevat limat.
        Me emme pääse tästä mitenkää irti,olemme koukussa tähän ,että Vaimo haluaa olla miesten käytettävissä oleva huoraava nainen lutka miehille,kun miehet tykkää tälläisestä naisesta.
        Tämä on vain se yksi elämä mitä elämme mistä saa myös niin älyttömä himo kiihko nautinnon, kun vittua miehet pystyy kurittamaan repimään kiskomaan lyömään lätkimään.Että kun järjestetään nussimis orgiot sitä Tuskaa nautintoon ei pysty mitenkää kertoo kuinka vittuu perseesee työnnetään kyrpää
        yhtä aikaa ja nussimalla nussitaa on elämän täyttymys.
        Eikä tämä ole keltään pois, tämä on elämän suuri rikkaus,mitä vitulle miehet tekee.
        Että hyvää syksy jatkoo kaikille.

        Todella kiihottavaa


    • Anonyymi

      Kiva että löytyy samahenkisiä pariskuntia. Tulisipa pian pitkä kuuma kesä.
      Pöksyt jo kostuu odotuksesta näitä lukiessa ja sittenhän kesällä en pöksyjä juuri tarvitsekkaan.

    • Anonyymi

      Laivan portaita kavutessammme pidin vaimoa vyötäisiltä ja hänen hidastaessaan tönäisin vartalollani hieman, jolloin hän havaittavasti horjahti ja siirsin käteni nopeasti alemmas takamuksen päälle tukeakseni häntä ja samalla vedin hameenhelman reilusti ylös. Kuiskasin hänelle, että nyt aivan hänen takanaan tuleva mies näkee kunnolla hänen paljastuneen takamuksensa, sillä eihän vaossa oleva stringien naru peitä mitään.

      Vaimo vetäisi selvästi henkeä, mutta jatkoi portaiden kiipeämistä kuiskaten näkeekö joku muu. Sanoin, etten ole varma, sillä ainakin portaita oli menossa alas pari pariskuntaa. Pidin tiukasti käteni hieman vaimon takamuksen yläpuolella mekon helma ylhäällä käteni puristuksessa, ja vaikka vaimo yritti hätäisesti sivusta vetää helmaa alemmas, ei se onnistunut. Ohitimme välitasanteen ja näin, että mies tuli edelleen aivan vaimoni takana ihaillen näkymiä. Portaiden yläosassa vaimo pysähtyi ja sai kädellään vedettyä helman alas. Päästyämme ylös vaimolle ostamani paukku katosi nopeasti. Vaimon katse harhaili ja näytin kuka hänen peräänsä oli päässyt ihan reilusti ihailemaan. Sanoin, että jos stringitkin olisi olleet pois olisi hänen paljas pillunsa tullut myös näkyviin portaita kävellessämme ja oli tavallaan vahinko, että hyvä tilaisuus kunnon vilautukseen oli mennyt. Silloin vaimo virnisti, tarttui käteeni ja laittoi siihen pienen kangasmytyn, jotka olivat hänen stringinsä. Hän sanoi riisuneensa ne kasinolta poistuttuamme käytyään pikaisesti vessassa.

      Sittenhän mies sai myös ihailla sinun jalkojen välistä esiin työntyvää pilluasi äsken. Vaimo punehtui ja sanoi, että niin varmasti. Sanoin, että ilmankos tunsin selvästi kuinka työnsit perääsi taaksepäin kävellessäsi, jolloin pillusi työntyy takaa kunnolla esille. Vaimo punoitti ja sanoi taas, että älä nyt enää kiusottele. Kysyin kuumottaako ja hän sanoi, että arvaa vaan, koeta. Siirsin käteni vaivihkaa hänen reidelleen ja hivutin sen jalkojen väliin ja toden totta hänen pillunsa oli kiihotuksesta aivan märkänä. Tunnustelin myös hänen hameen läpi pingottavia nännejään ja ne olivat aivan pystyssä. Huomasin saman miehen istuvan vähän matkan päässä seuraten tarkasti vaimoani ja tämän liikkeitä. Porukkaa oli kuitenkin runsaasti ja vaikka aioin ehdottaa vaimolle uutta vilautusta siinä baarijakkaralla istuessaan, ei tilaisuutta siihen ollut.

      Sanoin vaimolle, että hän varmasti muistaa toisen parin kertomuksen vilauttelussa tanssilavalla ja nyt hän saa toteuttaa sen ihan samalla tavalla, kunhan nuorempi porukka ja tämä entinen lapsipoppari poistuu. Vaimoni sanoi, etten saisi enää yhtään kiihottaa häntä, tai hän ei vastaa seurauksista.

      Otin kännykän taskustani ja sanoin, että siinä istuessa hän saa nyt heti vetää helmaa ylemmäs ja raottaa jalkojaan, jotta saan otettua hyviä kuvia. Sanoin myös, että harmi, etten voinut portaissa kuvata hänen kapuamistaan helmat korvissa. Vaivihkaa vaimo veti helmaa ylemmäs ja siinä tungoksessa sain napattua muutaman kuvan baarijakkaralla istuvasta vaimostani sukanreuna, sukkanauhat ja myös tummakarvainen huulilta ajeltu pillu pikkuisen näkyvissä.

    • Anonyymi

      Eli vaimosi oli selvästi valmistautunut vilauttelemaan laivamatkalla ja kävi kuumana. Sait varmaan hytissä hyvät kyydit.

    • Anonyymi

      Himokas misu. Olis ollu kiva nähdä.

    • Anonyymi

      Kerran nähnyt ja se alkoi ihan tahattomasti.
      Oli kevät ,toukokuun loppua.
      Olimme tyttöystäväni kanssa ostamassa hänelle vaatteita juhlia varten.
      Hän meni sovitus koppiin ja viereiseen koppiin tuli
      Hitsin nätti nuori neito, luultavasti äitinsä kanssa.
      Ainakin se oli rouhi,kantoi uusia sovitettava neidille.
      Ainakin hän ei ajatellut tarpeeksi pitkälle kun veti verhoa auki kun tyttö oli pikkuhoususillaan .
      Oli siinä aika kivat näkymät.
      Pikkasen neito punasteli ,mutta ei tehnyt elättäkään peittääkseen suojaan.
      Verho jäi auki ja tyttö otti rintsikat pois ja laittoi uudet päälle hidastetusti ja iski silmää.
      Laittoi uuden mekon päälle ja pyörähti peilin edessä.
      Nostin peukun ,mutta neito vaan hymyili ja pudisti päätään . Alkoi ottamaan pois vaatetta ja hups..
      Pikkaritkin hieman laskeutui ,laittoi viattomasti sormen suuhun ja hymyili. Ihanasti näkyi karva kolmio..vieläkin näen sielujen silmin neidon oranssit pikkuhousut,,hipsterit.
      Ja taas minä peukutin ja hymyilin.
      Ikävä kyllä oma neito löysi sopivan vaatteen,ja lähdettiin kohti kassaa.

    • Anonyymi

      Vilauttelu kiihoittaa ja johtaa useimmiten kimppaseksiin.

    • Kyllä meissä useassa naisessa asuu pieni vilauttelijan sielu ja toiset ovat siinä rohkeampia kuin toiset taas enemmänkin vain tykkäävät härnätä.
      On näemmä myös mies kumppaneita ketkä suorastaan yllyttävät naistaan esittelemään aina rohkeammin itseään, sellaiset ovat vilauttelevia naisiakin harvinaisempia.

      • Anonyymi

        Kyllä meitä miehiäkin löytyy, jotka osaamme nauttia vaimon vilautteluista ja usein saamme siitä myös hyödyn itsellemme kiihottuneen kumppanin myötä.


      • Anonyymi

        Minä olen mies joka olen yllyttänyt vaimoani vilauttelemaan. Esimerkiksi kollega on saanut ihastella vaimoni t-paidan läpi nöpöttäviä nännejä. Tuo oli oikeastaan myös se hetki mistä kaikki lähti liikkeelle. Tämän jälkeen vaimoni käytti usein avokaulaista mekkoa tai paitaa, niin että tissivako oli esillä ja josta nännit myös mukavasti paistoivat läpi. Rintaliivejä hän ei hänen seurassaan käyttänyt. Pari kertaa näin alkukesästä vaimoni taas oli kollegani kanssa ulkosalla ilman pikkuhousuja tai sitten sukkanauhaliivien ja sukkien kanssa. Tietenkään kollega ei tuota nähnyt, mutta vaimoni piti sitä kuumana ja vaimoni usein fantasioi kuinka haluaisi naida kollegani kanssa. Ja erään kerran kun kollega tuli hakemaan minua töihin, vaimoni hyppäsi makuuhuoneesta alapää täysin paljaana vessaan niin että kollega sitä hämmästyi. Tämän lisäksi huomasin eräässä kauppakeskuksessa kun kollega tuijotteli vieressä seisoneen vaimoni paidan sisään.


      • Anonyymi

        Minua kiihottaa todella paljon kun vaimoni pukeutuu rohkeasti, paljastavasti ja kun vieraat niistä näkymistä nauttivat.


      • Anonyymi

        Kyllä meillä pienen houkkuttelun jälkeen vaimo alkoi vilauttelemaan ihan hyvin.
        Nyt on jo paljon rohkeampaa settiä kun vaan rohkaisee paljatelemaan enemmän.
        Rohkeimmat tilanteet on kun vaimo saa dildoa rannalla muitten miesten katsellessa…
        Panetus sen jälkeen on aivan mieletön .
        Kannattaa ehdottomasti kokeilla vaikka pikkasen vaimon tuhmempaa esittelyä, mustasukkasuus muitten miesten katseilta ja muutenkin katoaa nopeasti ja tilalle tulee melkoinen panetus .


      • Hei. Olis kiva tutustua! KIK kovaoksa


    • Mies palkitaan tuon jälkeen takuulla haluja tihkuvalla rouvalla.

    • Anonyymi

      Pääsiäismatkan jatkoa.
      Ehdotin vaimolle, että lähtisimme uudelleen katsomaan, joko nuorempi väki on poistunut ja aikuiset pääsisivät lavalle ja tulisi tilaisuus toteuttaa suunnitelmat. Vaimo nousi samantien ja sanoi, että mennään vaan. Varmistin vielä, että vilauttelemaan kunnolla, johon vaimo vain puristi kättäni. Menimme meitä kasinolta seuranneen miehen ohi ja huomasin, kuinka vaimoni hieman hidasti kävelyään ja katsoi miehen suuntaan hymyillen. Kävelimme rauhassa portaat taas alas, poikkesimme baarissa ja jatkoimme ravintolaan. Sali oli tupaten täynnä ja etsiskelimme istumapaikkaa baaritiskin läheltä kaiteen vierestä katsellen. Nyt oli Robinkin jo settinsä esittänyt ja orkesteri tuntui soittavan ihan mukavaa tanssittavaa. Huomasin meitä aiemmin seurailleen kaverin, vai oliko hän nyt varsinaisesti seurannut, vaan tullut muuten perässämme Conferess Deckille. Nyt hän kuitenkin näytti kävelevän saliin tanssilavan vasemmalle sivulle pöytään, jossa oli muitakin miehiä.

      Menimme tanssimaan seuraavalla kipaleella, joka hidas. Siinä pyöriessä melkoisessa tungoksessa sanoin vaimolle, että katselee reunapaikoilla olevia ja kertoo kenelle haluaa näyttää sukan reunaa, sukkanauhoja ja paljasta pyllyä. Samalla painoin takaa kädellä hänen takamustaan ja kuiskasin, että helmaa on helppoa kohottaa niin, että se näyttää vahingolta. Vaimo kehotti olemaan höpöttämättä, mutta varmisteli kädellä samalla, että helma oli alhaalla.

      Kipaleiden jälkeen siirryimme taas yläkaiteen luo etsiskelemään istumapaikkoja. Kysyin vaimolta oliko jotain kiinnostavaa löytynyt, mutta hän vain hymyili ja pyöritteli silmiään.
      Pian huomasin parin selvästi tekevän lähtöä yhdestä pöydästä lähempää lavaa ja kiirehdimme lähemmäs. Tulijoita oli muitakin, mutta ennakointi kannatti ja suorastaan vedin vaimon viereeni sohvalle, jolloin kiireesti istuessaan mekon helma nousi mukavasti paljastaen sukan reunan ja sukkanauhat. Vaimo aikoi kohottautua, mutta sanoin, että näkymä on hyvä ja antaa helman olla noin hieman koholla.

      Huomasin istuvamme aika lähellä kaveria ja hänen seurassaan olevia kolmea miestä, jolle
      vaimo oli esitellyt paljaan takamuksensa portaissa. Mies vaikutti kertovan jotain toisille ja miehet katsoivat suuntaamme. Sanoin vaimolle, että nyt tieto hänen tarjoamasta takanäkymästä jo leviää. Vaimo liikahteli levottomasti ja yritti vetää helmaa alemmas, mutta istui niin hyvin, ettei se onnistunut kohottautumatta. Lämmitin vaimoa kokoajan lisää ja sanoin, että siinähän onkin sopiva seurue, joille hän voi tarjota näkymiä. Hän veti henkeä ja sanoi, ettei kyllä noin monelle. Sanoin, että mielenkiinto on jo herätetty, eikä hän voi nyt ruveta mamoilemaan. Sanoin, että seuraavilla kipaleilla kohottelen helmaa jo sopivasti ja sitten edetään pikkuhiljaa, ihan kuin mitä hän oli minulle lukenut toisen parin vilautteluista. Samantien tuli taas hitaampi kipale ja sanoin, että joko nyt aloitetaan.

      Vaimo katsahti minua ja tuota miesnelikkoa ja nousi samantien ylös. Tungos oli niin kova, että hyvä kun lattialle mahtui. Vähitellen liikuimme lähemmäs orkesterikoroketta ja lavan vasenta reunaa. Kokoajan puristelin vaimon takamusta ja kuiskuttelin, että kohta kohotan helmaa ja hän saa näyttää takamustaan miesnelikolle. Vaimo henkäisi, että siinä on lähempänä muitakin istujia. Sanoin, että eihän se haittaa jos jotkut muutkin näkevät.

      Kohotin siinä tungoksessa helmaa takaa ylemmäs ja sanoin vaimolle, että saa jo nyt harjoitella ruuhkan keskellä ja takamus on nyt ihan paljaana, mitä teet, miten vilautat. Vaimo painautui tiukasti minuun kiinni mutta tunsin kuinka hänen takamuksensa työntyi taakse kättäni vasten. Silittelin takamusta ja kuiskin, että noin hyvä tyttö, pylly enemmän taakse ja tunsin sen työntyvän lisää pystympään. Työnsin toisen jalkani hänen jalkojensa väliin pakottaen jalat haralleen ja kerroin myös pillun työntyvän takaa näkyviin tuossa asennossa ja saa näyttäytyä noin katselijoille. Vaimo henkäili korvani vieressä ja arvasin hänen käyvän tosi kuumana. Vähitellen liikuimme orkesterikorokkeen sivulle kaiteen ja pöytärivien luo. Vaimo kiskoi kuitenkin helman alas. Etupöytiä oli kuitenkin tyhjänä, parit olivat tanssimassa tai juomia hakemassa ja miesseurue seurasi seuraavassa pöytärivissä tanssijoita ja tullessamme tungoksesta näkyviin, huomasin kuinka meitä seuraillut mies osoitti kädellä vaimoani ja sanoi jotain toisille. Kerroin havaintoni vaimolle ja pyöriessämme hitaasti myös hän näki miehet ja huomasin hänen vartalonsa jännittyvän ja painuvan omaani vasten.

      Sanoin, että nyt on tilaisuus ja joko aloitamme. Vaimo painautui vielä tiukemmin minua vasten, eikä sanonut mitään. Kipale loppui ja odottelimme toista seisten paikoillamme. Leikittelin hänen hameenhelmallaan hivellen kädellä hänen selkäänsä ja takamustaan. Vaimo vaihtoi levottomana asentoa vilkaisemattakaan sivulleen miesten suuntaan.
      Seuraava kipale alkoi. Vaimo painautui kiinni ja pyörimme hitaasti ja sekaannuimme ruuhkaan.

      • Anonyymi

        Oijoi kiihottavaa ja kostuttavaa. Kerro pian jatko, mitä tapahtui. Uskaltaisipa noin.


      • Anonyymi

        Näin se menee. Vähän rohkaisupaukkua, kunnolla lämmitystä kokoajan hieman lisäten ja poissa kotikulmilta, niin kyllä nainen kuumenee ja estot vähenevät.


    • Anonyymi

      Minä tykkää kun vaimo pukeutuu paljastavasti. Nuorempana tykkäsi käyttää syvään uurretuja v-aukkoisia. Joskus kun sai hänet vielä pitämään niitä ilman liivejä niin huomio oli taattu. Hänen pienet terhakat rintansa saivat tuolloin katseet kääntymään. Nyt vaimoa ei saa enää syviä kaula-aukkoja käyttämään. Sen sijaan joskus tiukkaa paitaa ilman liivejä joskus. Varsinkin jos paita on vaalea käyn kuumana. Isot nännipihat ja hyvänkokoiset nänni kuultavat paidan läpi.

    • Anonyymi

      vaimoni ei vilauttele mutta kulkee erittäin ohuissa t-paidoissa c-kupin rinnat ja isot nännit jotka kovina paistavat läpi tykkää miesten katseista

    • Anonyymi

      Pääsiäismatkan jatkoa.
      Johdattelin vaimon ruuhkassa tanssilavan keskelle, vein molemmat kädet pakaroiden päälle ja vedin selvän havaittavasti käsin mekon helmaa ylös paljastaen takapuolen kokonaan ja kuin taikaiskusta tunsin vaimon takamuksen työntyvän voimakkaasti taakse ja jalat siirtyivät kauemmas toisiaan. Ruuhkassahan sitä tuskin kukaan näki, ellei nyt joku tanssija vain hetken parien liikkuessa.

      Sanoin, että hyvä, juuri noin ja tämä oli hyvä harjoitus ja kohta olisimme katselijoiden kohdalla ja sitten saa tehdä parhaansa. Kysyin, että näytetäänkö miehille jo heti koko perse kunnolla ja pitkään.
      Vaimo henkäisi, että eikä, korkeintaan vilautetaan vain vähän sukan reunaa ja sukkanauhoja. Sanoin, että onhan ne yhdet nauhat hyvin pakaroiden päällä, yhdet sivulla ja yhdet edessä, joten kaikkihan ne on näytettävä kuitenkin. Vaimo henkäisi ettei edestä, siinä on etunauhat niin lähellä, että näkyy kaikki. Totesin siis pillu näkyy sukkanauhojen kehystämänä ja sehän on tarkoituskin. Vaimo henkäisi, että eikä ja painautui tiukasti minua vasten.
      Lähestyimme soittolavan reunaa ja vedin vaimoa tiukasti itseäni vasten painaen toisen jalkani hänen jalkojensa väliin, jolloin hänen takamuksensa työntyi väkisin taakse. Kuiskin hänen korvaansa, että noin hyvä tyttö, valmiina ja kuumana näyttämään.

      Vaimo painoi kasvonsa tiukasti olkapäätäni vasten hengittän selvästi kiihtyneenä. Vein kädet hänen takamukselleen, puristin ja kuiskin, että valmiina ja aloin kohottaa helmaa. Kuljetin vaimoa lähemmäs katselijoita ja helma kohosi.

      Kehottamatta tunsin vaimon takamuksen työntyvän enemmän taakse. Kerroin kuinka miehet katselevat juuri häntä ja samassa käännyimme, jotta hänkin näkee miehet. Ohjasin hänet aivan lavan reunalle ja kuiskin, että nyt on sukanreunat näytetty ja sukkanauhoja ja näytetäänkö nyt paremmin. Vaimo pusertui tiukemmin minua vasten ja henkäisi, että näytä. mutta ei koko pyllyä.

      Käännyimme hitaasti ja kohotin helmaa hieman lisää. En tietenkään siinä asennossa voi olla varma kuinka paljon vaimon takamusta paljastui ja näkyikö helman alta pystyperäisen vaimon pillu jalkovälistä. Joka tapauksessa mies porukka vaikutti ilahtuneelle. Tanssijat painoivat meitä eteenpäin ja päästin helman alas.

      Pian kipale loppui ja siirryimme istumaan. Vaimo oli silminnähden kiihtynyt ja kahdella kädellä kiinni pitäen tyhjensi lasinsa parilla kulauksella.

      Hätäisesti hän vilkaisi mies porukkaa ja yllätyksekseni viittasi tarjoilijaa lähemmäs ja tilasi lisää juotavaa. Kysyin miltä tuntui, että nyt on pää avattu ja aikaa on vilautella lisää, kunnolla edestä ja takaa. Vaimo punoitti ja sanoi, että kyllä jännitti ja kiihotti ja nyt nolottaa.

      Sanoin, että niin pitääkin, käyttäydythän kuin hutsu ja kun tulee mieleinen kipale ja haluat vilautella lisää, niin sanot ja mennään. Miehet varmasti haluavat nähdä.

      • Anonyymi

        Nautinnollista luettavaa. Osaat kyllä käsitellä ja kuumentaa vaimoasi hyvin. Nainenhan on sulaa vahaa kiimassaan.

        Hyvä veto tuo, että saa itse valita kipaleen ja ilmoittaa kun haluaa vilautella lisää. Ei varmasti malta odottaa kauaa ja sitten kunnolla perse paljaaksi.


    • Anonyymi

      Kuumottavaa. Pian lisää.

    • Anonyymi

      Ihan selvästihän tuo laivarouva tykkää, kun pääsee vilauttelemaan herkkujaan. Valmistautunut oli etukäteen ja itse kävi riisumassa stringitkin pois.
      Jatkoa ja pian.

    • eipä vaan uskaltautunu vilauttamaan rintojaan tai muutakaan.

      • Anonyymi

        Miten niin. Et taida olla lukutaitoinen ja muutenkin tuo seikkailu on selvästi vielä kesken.


    • Anonyymi

      Meillä myös vaimo 53v tykkää näytellä pilluaan vieraille miehille kesäisin esim terasseilla. Muutamia kertoja se on johtanut naimiseen vieraan kanssa. Minä yleensä katselen vieressä, kun vieras nai vaimoani. Paljaalla antaa naida ja lastit ottaa sisään. Pääsen sitten vieraan liukkaille naimaan.

      • Anonyymi

        Täällä olisi vaimoille viriiliä iso ja paksukaluista herraseuraa.


    • Anonyymi

      Kumpi on idiootti, sun vaimo vai sinä?

      • Anonyymi

        Miksi kyyläät täällä?


    • Anonyymi

      Minä ja vaimoni olimme vuokranneet mökin tänä kesänä , naapureita ei ollut lähellä , seuraava mökki oli noin puolen kilometrin päässä . Olimme kokoajan vaimoni kanssa alasti , kerran kun vaimoni otti aurinkoa , järvellä oli kalastajia , kolme nuorta miestä , sanoin siitä vaimolle , vaimo vilkaisi ja kääntyi niin että jalat oli järvelle päin ja nosti polvet koukkuun ja levitti jalkansa , menin sisään ja katsoin kiikarilla , yksi pojista huomasi vaimoni ja otti kiikarin ja niin vuoron perään kiikaroivat vaimoani . Soitin vaimolleni ja sanoin kiikaroimisesta , vaimoni tuli sisälle ja otti dildon , sanoi annetaan pojille koko rahan edestä jos ei kalaa tule on ainakin katsomista . Vaimoni meni takaisin vuorille ja alkoi dildon kanssa leikkimään . Soitin vaimolleni ja sanoin että , minä sanon lähteväni kauppaan ja menin ulos ja kuuluvalla äänellä sanoin lähteväni kauppaan ja menin piiloon että , näin mitä rannassa tapahtui . Pojat soutivat lähemmäksi ihan rantaan ja siitä katselivat vaimoni touhuja . Vaimoni nousi istumaan ja kysyi pojilta onko tullut kalaa , pojat siihen että , pari sinttiä . Vaimoni pojille ottaako ryypyt kun Kalaonniei suosi , pojat siihen , kyllähän sitä vois ottaa . Vaimoni oli edelleen alasti ja sanoi pojille ottakaa vaateita vähemmäksi kun hänkin on alasti , no pojat kans heti riisui vaatteet . Pojista yksi kysyi saako kokeilla tissiä , vaimollani aika isot , vaimoni siihen että , saa ja poikaan heti puriteli tissejä ja niin toisetkin pojat , pojilla alkoi seisomaan , vaimoni haluaisiko pojat tätä ja laittoi sormen pilluun , pojat siihen , haluavat mutta ei ole kortsua , vaimoni ei tarvitse en tule raskaaksi , piuhat katkaistu jo nelikymppisenä ja vaimoni oli nyt 48 ja pojat parikymppisiä , vaimoni meni selälleen ja heti yksi pojista tuli ja alkoi naimaan ja kun tuli seuraava siirtyi panemaan ja kun kaikki olivat saaneet niin pojat pukivat ja lähtivät , vaimoni huusi perään jos tulevat vielä kalaan niin olen vielä täällä viisi päivää , pojat siihen tullaan heti huomenna . Kun pojat olivat menneet , tulin vaimoni tykö katsoin vuorille ja vaimoni pilluun josta vieläkin valui sperma ja jota oli viltilläkin , totesin jos pojat eivät saaneet kalaa , ainakin pillua saivat . Vaimoni siihen , no haluatko sinäkin ja niin Panin minäkin , oli kyllä liukas pillu . Sanoin täytyy varmaan huomennakin lähteä kauppaan , vaimoni siihen , kyllähän pojat varmaan haluaa huomennakin pillua ja annan vaikka joka päivä .

    • Anonyymi

      Juu katsele sinä vaan vuorille.

    • Anonyymi

      Minun vaimoni kans vilauttelee , milloin pillua milloin isoja tissejään . Kun olemme
      ravintolasa , hänellä ei ole muut kuin minihame stay upit ja paita tai toppi , kun hän istuu niin useasti jalat harallaan , tai tanssii jonkun vieraan miehen kanssa niin , yleensä on hame en nostanut ylemmäksi ja honkaa miehen kullia ja joskus kun on tanssilattialla ruuhkaa niin on antanut miehen laittaa sormen pilluunsa . Vaikka vaimoni on jo viidenkymmenen niin kyllä nuoremmat miehet tykkäävät tanssittaa ja ehdotella panemista ja joskus onnistuvat mutta , jos hyväksyvät minun läsnäolon . Monta kertaa on baarista tai ravintolasta lähtenyt mukaan 1 - 3 nuorta miestä jotka ovat saaneet vaimon pillua . On ollut sellaisiakin kertoja kun olemme menneet puistoon illalla ja ottaneet pullon tai pari väkeviä mukaan niin yleensä on ollut nuorisoa kaljoittelemassa ja vaimoni näyttänyt heille pillua , niin pojat ovat innostuneet ja vaimoni on saanut nuorta mulkkua , kerrankin antoi kuudelle pojalle ja pojat panivat paljaalla . Niin on vaimolla haki joille vilauttelee ja antaa pillua joskus kolmekin samaan aikaan nussii , yksi pilluun , yksi peppuun ja yksi suuhun . Että semmoinen vaimo .

      • Anonyymi

        Vedä nyt henkeä, kun kirjoitat näitä novelleja ja jäsennä vähän.


    • Anonyymi

      Täällä varmat ja luotettavat silmät ja keskivertoa suurempi kul..lumen...tulen vaikka heti M45 urheileva ja hyvässä kunnossa.

    • Anonyymi

      Hei laivavilautteluun jatkoa please.

    • Anonyymi

      Missä jatko viipyy?

    • Anonyymi

      Olemme karavaanareita ja parinvaihdosta nauttineet kymmenen vuotta. Vilauttelun vaimo aloitti vaunu alueella muutama vuosi sitten. Yleensä alueelle tultua, lähdemme kävellen etsii vapaata paikkaa vaunulle. Juttelemme muiden lomailijoiden kanssa jos löydämme yksinäisen miehen tai mies kaksikon, juttelemme heidän kanssa niitä näitä. Yleenssä mies tai miehet iskevät silmänsä vaimooni, pyytävät tulkaa viereen parkkiin. Vaunu parkkiin ja etu katos paikalleen, aurinkotuolit ja pöytä myös kukat paikalleen. Vaimo aloittaa miesten kiihottamisen saman tien. Pari 52v

    • Anonyymi

      Oon kyllä hiukan kateellinen teille jotka olette päässeet vilauttelijasta nauttiin. Monenlaista kokemusta on karttunut vuosien varrella mutta kertaakaan en ole törmännyt vilauttelijaan

      • Anonyymi

        Huono flaksi, tai et ole ollut tarkkana.


      • Anonyymi

        Meillä kyllä lähtökohta kun vaimo vilauttelee ja mies nauttii katselusta, tulee juttelee vaimon kanssa, pääsee pukille helposti. Pari 52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kyllä lähtökohta kun vaimo vilauttelee ja mies nauttii katselusta, tulee juttelee vaimon kanssa, pääsee pukille helposti. Pari 52v

        Kyllähän toi merkki miehelle jos pillua nainen antaa katsella. Mies voi tulla juttelee viereen, hiljalleen silittelee reisiä, edeten kiimaiseen pilluun.


    • Anonyymi

      Pääsiäisristeily jatkoa.
      Katselin välillä itsensä kanssa taistelevaa vaimoa välillä kysyvästi ja lämmitin vähän lisää: Kun haluat näyttää kunnolla tuolle nelikolle, niin sanot ja menemme lavalle. Muistutin vielä toisen pariskunnan kertomuksesta ja että rouvan pillu oli ollut tanssiessa myös kunnolla näytillä ja vaimoni sai toimia samoin.

      Nän vilkaisi hätäisesti miesnelikkoa ja sanoi, etteivätköhän ne jo kohta lähde baariin. Sanoin, että jos malttavat lähteä, niin saat sitten vilautella baarissa. Vaimo tuhahti jotain ja hänen kätensä siirtyi mekon rintamukselle ja kuin huomaamatta ylin nappi aukesi, tarjoten jo puolikuppiliivien pystyyn pingottamiin rintoihin ja rintavakoon mukavasti näkymiä ja vähänkin kumartuessa vilahti jo pystyt nänitkin. Hymyilin ja sanoin, ettei tuo riitä, vaan saat avata nappeja lisää. Eikä, hän sanoi ja vilkaisi rintamustaansa.

      Orkesteri kävi tauolla. Väliaikamusiikki oli mietoa. Vähän väliä vaimo kuin salaa vilkaisi miesnelikkoa.
      Orkesteri palasi ja huomasin vaimon liikahtavan. Nytkö vilautat uudelleen kysyin. Hän ei vastannut, mutta puristi kättäni ja kohottautui. Vilkaisin lavalle kävellessämme miesnelikkoa ja huomasin heidän seuraavan meitä.

      Kipale oli hidas ja puristelin tanssiessa vaimon liikkeistä pyörivää takamusta ja hivutin käden takaa paljaalle takamukselle. Tungos oli niin kova ettemme ehtineet edes lavan vasempaan reunaan, vaikka yritin oikoa. Kipale loppui ja seuraava olikin näitä nykyajan nopeita pomppimisia. Varsin innokkaasti vaimo hyppi ja pomppi ja oli ilo katsella tissien liikettä. Välillä varsinkin naiset tanssivat kädet korkealla käsin tahtia lyöden.

      Pikkuhiljaa pompimme siinä kohti miesnelikkoa ja välillä etäännyin hieman vaimosta ja seurasin, mitä nyt tungokselta pystyin hänen helman liikkeitä ja kohoamista pomppimisen ja taputusten aikana. Menin lähemmäs ja sanoin, että käsien ollessa korkealla nousee helma hyvin ja paljas takamus näkyy kunnolla ja edestä näkyy välillä hyvin. Kehotin häntä kohottamaan kädet ylös nostaessaan myös hartiat kunnolla kurottaen ylös, jolloin pillu varmasti näkyy, eikä vain hetkeksi vilahda.

      Vaimon kasvot punoittivat ja huomasin hänen kurkottavan seuraavan taputusjakson aikana käsiä korkeammalle ja nyt helma nousi tosi hyvin. Myös edestä näkyi pillu ihan kunnolla ja rinnat olivat pursuta ulos kaula-aukosta.

      Johdatin häntä kohti lavan reunaa edelläni ja näin miesnelikon katselevan suuntaamme. Siirryin lähemmäs vaimoa ja hihkaisin hänelle, että nyt on tilaisuus ja anna mennä, lava on sinun. Muista liikkua ja pyöriä, näytä kunnolla. Hänen silmänsö olivat lähes kiinni. Rintamus kohoili voimakkaasti ja musiikin rytmi kiihtyi.

      Ollessamme aivan lavan reunalla vaimon ollessa selin miesnelikkoon kädet kohosivat ylös uuteen taputusjaksoon ja mekon helma nousi. Sitten kehottamatta hän kääntyi ympäri kädet korkealla ja näin hänen kuin työntävän käsiä ja olkapäitään vuoron perään ylemmäs ja ylemmäs.
      Näin takaapäin hänen paljaan sukkanauhojen kehystämön takamuksensa liikkuvan, keikkuvan ja heiluvan musiikin tahdissa.

      Miesnelikko oli kohottautunut osin pystyyn ja kurottautui lähemmäs seuraten vaimon tanssia. Vaimo pyörähti ympäri kädet korkealla ja kyllä sukkanauhojen kehystämä pillu näkyi kokoajan ja nyt miehet saivat katsella hänen paljasta pyörivää takapuoltaan. En ehtinyt edes kehottaa häntä kääntymään uudelleen kun hän jo kääntyi uudelleen tarjoten näkyville koko aarteikon.

      Hän painautui takamuksellaan etumustani vasten ja tunsin takapuolen väreilevä ja elävän rytmikkäästi ja taas kädet kurkottivat kohti korkeuksia. Nyt miesnelikolla oli kaikilla kännykät käsissään ja selvästi vaimoa kuvattiin.

      Vaimo kääntyi ja sanoin hänen korvansa vieressä, sinua kuvataan huomasitko. Vaimon silmät rävähtivät auki, puna syveni, mutta hänen tanssinsa jatkui. Pylly pyöri villinä ja taas kädet nousivat ja vaimo kääntyi miesnelikkoa kohden.

      Kaksi heistä oli siirtynyt aivan tanssilavan kaiteen vierelle kameroiden "laulaessa". Siinä kuin transsissa vaimo tanssi aivan heidän edessään miesten kuvatessa ja ihaillessa näkymää. Vaimo kietoi päänsä yli kätensä kaulaani ja jatkoi tanssiaan lantiot keikkuen miesten edessä kiireettä. Huomasin hänen lantionsa työntyvän eteen ja jalkojen olevan hieman erillään.

      Sitten kipale loppui ja vaimo kuin jähmettyi paikalleen hetkeksi, kääntyi puoleeni, suuteli minua ja veti pois lavalta.
      Istuessamme pöydän ääreen hänen kumartuessaan huomasin, että mekosta oli auennut kaksi nappia lisää ja rintoihin aukesi täysi vapaa näköala nännejä myöden. Hänen oli täytynyt avata napit huomaamattani tanssin aikana jo ennen pyörimistään miesten edessä.

      Hän aikoi sulkea nappeja, mutta sanoin, että koska olivat auenneet niin saavat olla, saat näytellä loppuillan myös tissejäsi. Nyt vaimo kävi niin kuumana, ettei laittanut lainkaan vastaan vaan antoi nappien olla.
      Kovin pitkään emme enää viipyneet salissa kun kuumana käyvä vaimo oli vietävä hyttiin saamaan kiimalleen helpotusta.

      • Anonyymi

        Miesporukka saivat hyvää kuvamateriaalia ja voivat vertailla keskenään kuka sai parhaat ostokset vaimostasi ja näytellä niitä myös kavereilleen.


      • Anonyymi

        Kerran olen laivalla nähnyt naiskaksikon, joilla ei ollut kummallakaan lainkaan rintsikoita, eikä pöksyjä.
        Olivat aika villillä päällä ja nauttivat menosta. Näyttivät illan aikana saaneen seuraakin molempiin suuntiin seilatessa. Olihan heitä ilo seurata ja aina välillä vilahteli ihan kunnolla.


      • Anonyymi

        Kyllä siinä on laivarouva kuumentunut oikeen kunnolla. Kiima ja kiihko, sekä estoja höllentävät paukut ja miehen pieni jatkuva kiihottaminen ovat poistaneet estoja ja alun kainostelun jälkeen ollaankin oltu kunnolla vauhdissa. Nyt on rouva myös päässyt kuviin, eikä näyttänyt välittävän vaikka kerroit kuvaamisista. Paikat on tarjoiltu kuvaajille kunnolla.

        Sait varmasti kunnon kyydit hytissä.


    • Anonyymi

      kiihotutko itse kun katselet läpinäkyvä paita naisella saa katseita helposti

    • Anonyymi

      Sitten sun vaimossasi on jotain pahasti vialla. On jakohuora. Kaikkien painama. Kyllä onkin saavutus.

      • Anonyymi

        Ketähän nyt tuolla tarkoitit!


      • Anonyymi

        Voi ressukkaa. Ota tutti pois suusta ja pyydä äitiä vaihtamaan sinulle kuivat vaipat.


    • Anonyymi

      Tuo laiva onkin hyvä mahdollisuus vilauttelulle.

    • Anonyymi

      Hitto tuo Pääsiäisristeily oli kiihottava

    • Anonyymi

      Ei tuo laivarouva ole voinut enää kiimalleen mitään tanssiessaan tuon kuvaavan ja katselevan miesnelikon edessä esitellen useamman kerran paljasta pilluaan ja persettään, vaikka mies kertoi kuvaamisesestakin, eikä nuo mekon napitkaan ole itsestään auenneet tissien näyttämiseksi. Varmasti tullut hyviä kuvia paljaista tisseistäkin., siinä hyppiessä ja kiehnätessä.

      Kertoja on kyllä hyvin lämmittänyt rouvaansa ja onhan nainen ollut alunperinkin itse innokas leikkiin. Tuskin rouva olis laittanut hanttiin, vaikka mies olis pyytänyt tuon nelikon hyttiin naimaan rouvaa. Taatusti olis antanut kaikille kiimasta ja viinasta estottomana.

      No nyt on itse saanut nauttia naisensa kiimasta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kiihottava tarina. Olisi ollut hienoa olla näkemässä. Voitas vaikka sopia yhteinen laivareissu, niin että rouva saisi jo etukäteen tietää, että vilauttelusta ja esittelystä on sovittu.
        Kuumentaisi ja kohottaisi rouvan kiimaa vielä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kiihottava tarina. Olisi ollut hienoa olla näkemässä. Voitas vaikka sopia yhteinen laivareissu, niin että rouva saisi jo etukäteen tietää, että vilauttelusta ja esittelystä on sovittu.
        Kuumentaisi ja kohottaisi rouvan kiimaa vielä lisää.

        Tossa olis ideaa. Pariskunnalle tulis selväksi kenelle pitää vilautella ja aina eri puolilla laivaa liikkuessaan ja näitä "tuttuja" näkiessään rouvan pitäisi vilautella reilusti.


    • Anonyymi

      Meillä vaimo suostui vilauttelemaan etelässä jokin vuosi sitten ja nyt käydään vallan naku rannoilla.
      Parhhat kokemukset molemmat saa kun on mahdollisimman rohkea esittelemään vaimoa. Ihan tahallani avaan vaimon jalat niin että näkyvyys suoraan pilluun on mahdollisimman hyvä. Jotkut miehet etelässä rohkenee jäämään katselemaan pitemmäksikin aikaa ja muutamille oon ihan kiusallani avannut vielä rouvvan häpyhuuletkin. Siitä vaimo aluksi vähän kiusaantui mutta tykkää nyt jo kuulemma siitäkin.
      Meillä ainaskin näköjään menee niin että mitä tuhmempaa sitä parempaa naimista on tiedossa.
      Just nyt lähetään Teneriffalle viikoksi ja varmasti ollaan tuhmia siellä…

    • Anonyymi

      Tänään vaimo lupas vilautella mun mieliksi.
      Nyt on sheivattu aivan posliiniksi ja testailemaan miten onnistuu.

    • Anonyymi

      Eilen taas kolme kaveriani tuli saunomaan. Vaimo siinä alko esittelemään tissejään ja vittuaan. Panemiseksi se taas meni. Kaverit nussivat kimpassa vaimoani sohvalla. Voi sitä voihketta ja vitun litinää.

    • Anonyymi

      Meidän rva vilautellut aina aarteitaan miehille ja kiusannut heitä menemättä maaliin vaikka useinkin ehdotin ja turhaan odotin aktia vieraan kanssa.
      Olin taannoin Kaprakassa Joensuun lähellä kahden viikon kuntoutuksessa muitten kotalokavereiden kanssa ja vaimo yksin kotona Etelä-Karjalassa lomansa aikana.
      Vaimoni Mira sai ajatuksen lähteä ystävänsä Helin kanssa Joensuuhun viettämään pari kesäistä päivää ja varasi hotellin itselleen.
      Heli tosin karkasi heti salarakkaansa luo poikamies poliisin luo, hänen miehensä oli sairaan mustasukkainen ja väkivaltainen juoppo jota suorastaan inhosin.
      Heli kävi pari kertaa vuodessa seksimatkalla ja järjesti aina asiat vaimoni puhelimen kautta eikä hänellä edes ollut tämän panokaverinsa numeroa, tiesin asiasta eikä se minua haitannut.

      Mira kaipaili minua kaupunkiin yöksi, mutta Kaprakan säännöt edellytti asumista koko hoitojakson paikalla tai muuten hoitojakso keskeytetään ja se olisi itse maksettava.
      Keksin juonen, että syödessä hampaan paikka muka lohkesi ja sain luvan käydä viimeisen oppitunnin aikana kaupungissa hammaslääkärissä.
      Kaupungista soitin valvojalle, että aamukymmeneltä käytävä vielä uudestaan ja jäisin serkkuni luo kaupunkiin ja tulisin vasta puoliltapäivin Kaprakkaan seuraavana päivänä. Sekin onnistui helposti joten saisin olla vaimon kanssa yötä eikä aamullakaan hätää pois jos vaikka promilleja vielä olisi.

      Kävimme alkuillasta syömässä ja loppuillalla suuntasimme Kimmelin baariin, Miralla oli stayupit ja lyhyehkö kesähame, hän oli silloin noin 50 vuotta ja pitkä ja näyttävä, vähän kuin laulaja Eini eli tumma kaunotar.
      Mitään tanssia ei arkisin siellä ollut ja istuimme aulassa penkillä, olin koko päivän huomannut ettei Miralla kaikki ollut kohdallaan. Pitkässä liitossa vaistoaa jo toisesta, että jotain on meneillään. Kysyinkin syytä ja häntä painoi Heli joka osasi ja uskalsi nauttia elämästään, Heli oli kuulemma ennen ja jälkeen reissun täpinöissään ja jaksoi sietää juoppoa ja impotenttia miestään paljon paremmin.
      Heli oli usein sanonut, että kohta hän on vanha eikä kelpaa enää kellekään ja siksi ottaa ilon irti eikä kadu hetkeäkään. Mira totesi itsellään olevan onneksi avioliitto kunnossa eikä tarvinnut pelätä mustasukkaisuuskohtauksia, toki ei ollut syytäkään.

      Yhtäkkiä vaimoni pyysi minua koettamaan hameen alta pilluaan, hän oli levoton usein nousuhiprakassa ja kävi nyt kierroksilla. Kokeilin reittä sukansuulta ja ylempänä tuntui kosteikko valuvan pitkän reittä, pieni voihkaisu kuului vastapäisen penkin miehelle joka huomasi leikkimme ilmeettömästi. Mira levitti reisiään ja pikimusta vittu näkyi suoraan vieraille silmille, heidän katseet kohtasivat eikä kumpikaan häpeillyt tai pyydellyt anteeksi. Kiihotti esitellä rouvani pyhintä ventovieraalle miehelle joka kylläkin näytti ymmärtävän meitä.
      Samassa Mira nousi ja tahtoi huoneeseemme, kysyin että pyydämmekö miestä mukaamme ja hän nyökkäsi vaimeasti. Mira purjehti miehen ohi hissiä jahtaamaan ja rohkeasti kysäisin tältä mieheltä, että haluaako lähteä kanssamme yömyssylle ja hänelle kävi hyvin.

      Peitin taitavasti häkellykseni ja tuumin olevamme lomalla vielä huomiseen, kaveri oli Kotkasta lentopalloporukkansa kanssa kaupungissa ja muut olivat menneet saunaan jossain muussa hotellissa.
      Huoneesa Mira meni heti vessaan ja mies, Arto, luuli jo vaimon menneen puihin ja asian olevan vain feikkiä.
      Sanoin, ettei hän petä meitä vaan tulee kohta, pian Mira tulikin mustassa verkkomekossa joka ulottui polveen asti ja näytti verkonreijistä pillun selvästi näkyville, yllätyin itsekin täysin. Stayupit koristivat yhä hänen pitkiä ja hoikkia jalkojaan, rinnat olivat myös vapaina verkkomekon alla.
      Samassa vaimo kävi selälleen sänkyyn ja sanoi, että nyt hän on teidän.
      Arto alkoi heti imeä toista rintaa ja hyväili samalla sormillaan vittua, itse suutelin vaimoa ja ihmettelin, että mikä häneen oli mennyt? Vaimo vastasi, että kiima riivaa ja elämä lipuu iltaan eikä se enää haittaa vaikka vähän nauttii.
      Annoin vieraan vatkata vaimon pillua ja nuolla rintoja, Mira runkkasi miehen kalua ja aloin runkata ja nautin näkymästä.

      Mira halusi kaluni sisään ja sanoi ettei anna vieraalle ilman kumia eikä niitä meillä ollut. Nain häntä hetken eli nostatin kiimaa tarkoituksella ja sanoin, että voin käydä respasta hakemassa kumeja ja sen teinkin. Respan nainen oli aika näreissään, mutta sanoin että hän on töissä eikä meidän asiat hänelle kuuluisi, kai kävi kateeksi.
      Huoneessa vaimo oli avoreisin ja vieras mies nioli vittua kaikella innolla, näky oli uskomattoman rivo, mutta kiihottava.
      Mira kävi kontalleen ja halusi ottaa kaluni suuhun, pyysi Artoa nuolemaan itseään takaapäin. Kaluani pakotti ja vaimo lievitti tuskaani punatuilla huulillaan, alahuulia vieras imi ja näin vain hänen vaalean sänkitukan vaimon pakaroitten yläpuolella.
      Kohta vieraamme keskeytti ja alkoi vetää kumia järkyttävästi seisovalle kalulleen, sitten hän asettui vaimoni taakse ja alkoi työntyä rouvani kosteaan luolaan pikkuhiljaa.

    • Anonyymi

      Viimeinkin näin vaimoani vieraan naivan ja nousin ylös nähdäkseni sitä paremmin.
      Vieras piti vaimoani lanteilta kiinni ja työntyi kalulla pohjaan asti, häpyhuulet elivät kullinvarren mukana edestakaisin ja olivat kuin tiivisteet paksun kyrvän ympärillä.
      Runkkasin itseäni estottomasti ja hämmästelin asioiden etenemistä niin nopeasti, yli 20 vuotta olin tätä hetkeä odottanut jo.
      Rakasteleva pariskunta edessäni olivat päässet rajuun vaiheeseen ja vaimon peppuun jytkähteli vieraan miehen keho ja kalu sisällä piti heidät toisiinsa yhteydessä.
      Nuoruusvuosina Mira oli viimeksi huutanut orgasmin hekumaa, sen olin jo unohtanut mutta sama vaikerrus ja huuto purkautui nyt hekuman hetkellä vapaasti ilmoille.
      Arto ruiskautti spermat kumiin jossain vaimon vaginan suojissa ja nyt vaimoltani pääsi itku, tunnemyrskyn ravistellessa häntä koko päivän hän laski patonsa vapaaksi ja purki kaiken kuonan sisältään itkun muodossa esiin. Tiesin siitä illan olleen täydellisen ja asioiden muuttuvan.
      Mies sanoi, ettei kukaan pelikavereista uskoisi häntä, oli huomannut heti meidät aulassa ja suutaan kuivannut vaimoni nähtyään. Oli salaa ihaillut pitkiä jalkoja ja kiinteitä sääriä, mustan vitun nähtyään hän oli mennyt aivan tolaltaan. Ensin hän luuli naiseni olevan maksullisen ja minun ehdottavan maksua, mutta ilostunut kun pyysin mukaan ilman kaupallista tavoitetta.

      Mies poistui kesäyöhön ja rakastelimme ja imin pillua ja tunsin kumin tuoksun joka kiihotti hurjasti. Siitä alkoi uusi elämämme johon on liittynyt jo kymmeniä miehiä ja nyt on pari vakkariakin, viimeksi asuntovaunulomalla viime viikonlopulla.
      Mira tajusi, että elämä ja kokemukset menee hukkaan jos esittää aina vaan kunniallista vaimoa ja äitiä, muille ei tarvitse kertoa ja seikkailla salaa kaukana kotona.
      Kaprakassa mentorimme pyysi kuittia hammaslääkäristä ja sanoin etten älynnyt ottaa sitä mukaan, kun paikka oli vanha ja lohjennut ajastaan. Lupasin toimittaa kuitin myöhemmin, kun saisin sen itselleni, mutta yhäkin on tämä olematon kuitti toimittamatta mutta yhdessä olemme kuitanneet montakin vuosien mittaan tekemättä jääneitä seikkailuita, nyt on niiden aika.
      Kavereille ryhmässäni en sanallakaan kertonut oikeaa syytä ja vaimoni Mervi on käynyt ystävänsä Helin kanssa Joensuussa nauttimassa elämästään ja tulleet hyvin naituina kotiin ja kaikki me olemme saaneet nauttia.

    • Anonyymi

      Joensuu tänä iltana,vaimoni haluaisi meille vain katseliaa

    • Anonyymi

      Oisko laivapariskunnalla ollut uusia vilauttelureissuja.

    • Anonyymi

      Akkaasi on tainnut nussia jo puoli kaupunkia...

      • Anonyymi

        Miten nussitaan puoli kaupunkia.


    • Anonyymi

      Oltiin tehty tapaaminen yhteen kylpylään miehen kanssa ja meillä oli huone ylhäällä.
      Tavattiin mies kylpylän puolella ja istuimme poreammeessa niin mies pääsi sormella kokeilemaan mitä ylhäällä olisi tarjolla.
      Hyväksi mies totesi ja tuli ylös mukaan saaden ekana vaimoa pannavkun oli sen verran kiihoittunut ettei malttanut esileikkiin ryhtyä.
      Onneksi vaimo oli myös valmiiksi tosi valmiina ottamaan miehen vastaan heti.

    • Anonyymi

      Meillä vaimo ei tykkää pukeutua paljastavasti, mutta saunoessa, uidessa, kylpiessä on mielellään alasti toisten miesten katsellessa.

    • Anonyymi

      onko se sitten kostea pillu

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­ts­­um­me sinu­­­t kä­­­ym­­­ään uude­ss­a chatis­­­sa! Mei­tä on yli miljo­­­ona! 👉 http://1lingo.com/H/I0m0C6

    Ketjusta on poistettu 398 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe