Samaa olen itse sanonut jo vuosia. Tosin Atlas sanoo, ettei Fury ole yhtä taitava kuin Ali. No, taitoa on monenlaista, mutta Ali ei Furyn kanssa kestäisi samassa kehässä sitäkään vähää kuin Deontay. Fury olisi vaan liian iso, liian kova, liian kestävä, liian älykäs. Asia mitä Alia hehkuttavat eivät yleensä huomioi: hän oli aikalaisekseen iso ja tuskin koskaan kohtasi itseään isompaa huipputason nyrkkeilijää. Sama toki pätee Furyyn, Fury häviää kun jostain tulee vastaan taitava ja kova 220cm mies.
Teddy Atlas: Fury on Ali
13
58
Vastaukset
- Anonyymi
Mike Tyson olis vetäny tämän nyky Tysonin katolleen. Myös Ali oli nyrkkeilijänä taitavampi.
- Anonyymi
Taitavampi ehkä, tai motorisesti parempi, mutta liian pieni, jotta olisi sellaisenaan pärjännyt. Toki nykyään miehet isompia, nykyajan Ali olisi parimetrinen ja paremmin treenattu fyysisesti ja voisi voittaakin Furyn.
Mikesta paha sanoa, ei hänkään koskaan ketään noin isoa kohdannut, eikä muuten itse asiassa varsinaisesti voittanut yhtäkään todellista huippua, mikä ei tietenkään vain hänen syytään ollut, - Anonyymi
Ei se nyt välttämättä ihan noinkaan mene. Kyllä se on Wilderkin kovan tyrmäysprosentin (kovemman kuin Mike) omaava, eipä vaan silti onnistunut. Itse uskoisin että Mike Tysonilla ei olisi ollut juuri mitään jakoa Furya vastaan. Niin suuri heidän kokoeronsa sentään on, että eihän Mike olisi edes ylettänyt Furyn taaksepäin vetäytyvään päähän saada sitä parasta iskutehoa, minkä hän sai puoli metriä lähemmäs.
- Anonyymi
Pankaapa muistiin Marko Mononen. Hänestä tulee vielä kovin. Hänellä on iso otsa.
- Anonyymi
Markon koko otsa mahtuu kerralla Iivo Niskasen suuhun.
- Anonyymi
Fury olisi hakannut Alin muusiksi. Typerä vertaus. Ali otti joka matsissa käsittämättömän määrän iskua vastaan. Fury lyö paljon kovempaa mitä Ali löi koskaan. Persoonana Ali oli erittäin vastenmielinen.
Alin takittiikka: otetaan vitusti pataan ensin ja roikutaan köysissä. kun vastustaja väsyy hyökätään- Anonyymi
60-luvun Ali kyllä löi jopa yksittäisillä iskuilla miehiä nurin. 70-luvun versiolla ei enää ollut kaatoa iskuissaan. Tietty ne Alin vastuksetkin olivat pääosin aika heppoisia verrattuna nykyisiin parimetrisiin ja säännönmukaisesti toiselle sadalle vaa’an nostaviin eli ehkä Furykin niitä kaataisi.
Ali roikkui sen yhden matsin köysissä, muttei se siinäkään vitusti pataan ottanut, kun ei Foremanin köntys juuri osunut. - Anonyymi
60-luvun Ali kyllä löi jopa yksittäisillä iskuilla miehiä nurin. 70-luvun versiolla ei enää ollut kaatoa iskuissaan. Tietty ne Alin vastuksetkin olivat pääosin aika heppoisia verrattuna nykyisiin parimetrisiin ja säännönmukaisesti toiselle sadalle vaa’an nostaviin eli ehkä Furykin niitä kaataisi.
Ali roikkui sen yhden matsin köysissä, muttei se siinäkään vitusti pataan ottanut, kun ei Foremanin köntys juuri osunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ali roikkui sen yhden matsin köysissä, muttei se siinäkään vitusti pataan ottanut, kun ei Foremanin köntys juuri osunut.Ai jaa..vai niin..siinä taas nyrkkeilyasiantuntija satuilee..Ali roikkui köysissä aina..viimeisessä matsissaan asui köysissä.
- Anonyymi
Foreman oli aivan liian kova Alille ennakkoon,koko maailma tiesi Alin uran päättyvän siihen matsiin.Mutta toisin kävi.Se mitä Ali teki tossa matsissa oli käsittämätön suoritus.
- Anonyymi
Paskat, Ali oli jo siihen mennessä osoittanut olevansa huippu. Foreman oli iso ja vahva ja se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat, Ali oli jo siihen mennessä osoittanut olevansa huippu. Foreman oli iso ja vahva ja se siitä.
Tosin ei edes Alia isompi, samankokoisiahan miehet oli, vaikka legendoissa se oli Daavidin ja Goljatin kamppailu.
- Anonyymi
Foreman ei osunut Aliin koska Ali suojas itseään .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727