Moikka, olen Manna ja olen tuossa puolivuotta sitten avannut sivut ennustustyöhöni. Tätä työtä olen tehnyt jo vuosia ja pidän paljon .
Tänään teen edullisesti tulkintoja.
Lähettäkää kysymyksiä [email protected]
Käykää instatililläni tutustumassa : mannaanne ja siellä on linkki myös sivuilleni.
Mutta kaikille tänään kysymyksiä lähettäneille teen tulkinnan tilanteeseenne 10 eurolla ja jatkokysynykseen vastaan 5 eurolla. Vastataan kaikille tänään .
Tämä tarjous on nyt vain tämän päivän❤❤
Hei, teen tänän ennustamista edullisesti.
Anonyymi
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
Teen samaa mutta ei tulisi mieleenikään täällä pyydellä rahaa ja toisekseen voi sitä ilmaiseksi antaa apua. Ihminen lopulta itse ratkaisee kuinka toimii. Rauhoitu ystävä kallis mene facebookiin tai ihan normi sivu nettiin. Kerrot paremmin itsestäsi.kaikkea hyvää sinulle.
Taitaa jäädä verot ja muut velvoitteet maksamatta.
Toivottavasti pankki edes kyselee rahanpesutoimista.- Anonyymi
Muuten vielä, missä sivusi ovat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502009
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3131203Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831009- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709