Mikä kumma euralaisia vaivaa, kun naapurin kaikki askeleet ja vieraat on koko ajan kytättävä?
Naapurikyttäys
25
1085
Vastaukset
- Anonyymi
pitää kai sitä jostain juoruttavaa suomi24:n foorumille etsiä kun ei tässä kylässä muuta oikeastaan tapahdukaan kun naapureiden rytinät ja rytkytykset
- Anonyymi
Niin se mikä on erittäin huolestuttavaa on että Euran naiset ovat alkaneet tehdä lapsia muidenkin kuin sukulaistensa kanssa.
- Anonyymi
Erittäin hieno ajatus.
- Anonyymi
Tuntuu joillekin omakotiasujille olevan elämäntehtävänä olla naama koko ajan ikkunassa tai korva tuuletusluukussa, jos vaikka kuulis vielä, mitä naapurin pihassa puhutaan.
- Anonyymi
Saate kuitenkin olla onnelisia, sillä itse asun selasessa kaupungissa
missä on puolet elikä 50 prosentia ihmisistä on kateelisia toisilleen.- Anonyymi
Uteliaisuus, ja kateellisuus ovat lähisukulaisia, eikä ole yksin euralainen, tai satakuntalainen ilmiö, jopa Stadissa sama ilmiö tunnetaan kerrostaloissa joissa on paljon pitkään asuneita perheitä, ja yhden asukkaan talouksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uteliaisuus, ja kateellisuus ovat lähisukulaisia, eikä ole yksin euralainen, tai satakuntalainen ilmiö, jopa Stadissa sama ilmiö tunnetaan kerrostaloissa joissa on paljon pitkään asuneita perheitä, ja yhden asukkaan talouksia.
Veit jalat suustani. Muualta stadiin muuttaneena ei tarvitse mielenrauhaansa menettää, vaikka kerrostalossa asuisi vakioporukka 30 vuoden ajalta. Ei heitä kiinnosta uuden tuntemattoman asukkaan asiat. Liikaa hommaa alkaa alusta asti ottaa selvää tulokkaasta.
Eri asia jos menee heihin itse tutustumaan, mutta kerrostalossa sitä virhettä tulee välttää.
Vaikka naapurihuoneistossa asuisi sukulaissielu, niin parempi noutaa sokerit lähikaupasta. Suuri virhe olisi käydä naapurin rouvalta pyytämässä vaikka antaisikin.
Silti olen sitä mieltä että yksityisyys säilyy parhaiten kerrostalossa. Rivitalo on pahin.
- Anonyymi
Mieti jotain romutranssu M.Kuotesahoa. Sai yksin ääniä enemmän eduskuntavaaleissa kuin euralaisdemarit viime kunnallisvaaleissa! Kuinka uteliasta väkeä hänen tontillaan riittää? Eli huoli pois ja koiraa kusettamaan naapurin tontille vaan.
- Anonyymi
Ihmisen pitäs oppia ymmärtämään että, vaikka itse oliskin
suht, koht normaali ja haluais elää ilman kytäyksiä jne..
Niin ei ole ollenkaan varmaa että napuri tai naapurit olis
saman laisia niitä kun on eritäin sairait yksilöitä paljon enempi
kun voi edes kuvitella, siksi pitäisi ainakin yrittää olla välitämättä.
PS.. Niin minä teen ja oon onnistunut melko hyvin.- Anonyymi
Ja tämä korona tauti pahentaa viellä tilannetta, tosin kukaan
ei tiedä loppu tulosta kuinka pahaksi tämä kaikki menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä korona tauti pahentaa viellä tilannetta, tosin kukaan
ei tiedä loppu tulosta kuinka pahaksi tämä kaikki menee.Kyllä suomi on sairas. Korona on vielä pikkujuttu suomalaisen kusipäisyyden rinnalla. Siihen kun ei tule koskaan olemaan lääkkeitä.
Mikä on se naapurikyttäyksen idea?
Minua ei kiinnosta, onko naapurini mies vai nainen, homo vai hetero, nuori vai vanha, työssä vai työtön, yhdentekevää. Hän elää omaa elämää, minä omaa. Voimme moikkaa rappukäytävässä, siinä kaikki.
Kunnioitan ihmistä, joka elää ja antaa muiden elää niinkuin elää.
Kunhan ei ole häiriöksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suomi on sairas. Korona on vielä pikkujuttu suomalaisen kusipäisyyden rinnalla. Siihen kun ei tule koskaan olemaan lääkkeitä.
Minua ei kiinnosta, onko naapurini mies vai nainen, homo vai hetero, nuori vai vanha, työssä vai työtön, yhdentekevää. Hän elää omaa elämää, minä omaa. Voimme moikkaa rappukäytävässä, siinä kaikki.
Kunhan ei ole häiriöksi.Saat olla onnelinen että kuulut niihin harvoihin jolla vaikkuttaa olevan
asiat kohdallaan, mutta siinäpä sitä ollaan jotkut muutkin saattavat olla
huomaneen tuon asian että sulla menee hyvin, mutta ei mee kauvan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat olla onnelinen että kuulut niihin harvoihin jolla vaikkuttaa olevan
asiat kohdallaan, mutta siinäpä sitä ollaan jotkut muutkin saattavat olla
huomaneen tuon asian että sulla menee hyvin, mutta ei mee kauvan.Tässä tulikin sopivasti esiintymä kyseisestä porilaiskusipäisyydestä, olkaa hyvä. Ajoitus oli täydellinen.
Oletko koskaan kiinnittänyt huomiota, että kuuluuko lotinaa kun kävelet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suomi on sairas. Korona on vielä pikkujuttu suomalaisen kusipäisyyden rinnalla. Siihen kun ei tule koskaan olemaan lääkkeitä.
Kunhan ei ole häiriöksi." Kyllä suomi on sairas." Uskon ihan täysin, mutta voin kertoa sulle
että Ruotsi on montakertaa paljon, paljon pahempi usko pois, siis lopputulos
asioille emme mahda yhtään mitään
40:ttä vuotta ruotsissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tulikin sopivasti esiintymä kyseisestä porilaiskusipäisyydestä, olkaa hyvä. Ajoitus oli täydellinen.
Oletko koskaan kiinnittänyt huomiota, että kuuluuko lotinaa kun kävelet?Kyseessähän on euralaiskusipäisyys, sillä nyt ollaan Euran palstalla. Vain Eurassa naapurit kyttäävät, kun Porissa taas katukuvassa tongitaan yksityisasiat läpikotaisin ja levitetään juoruja.
Vaikka Euran ja Porin kirjoitusasussa on yksi yhteinen kirjain, niin ne eivät ole yksi ja sama paikkakunta. - Anonyymi
Huoli kohdistuu sellaisiin ihmisiin, joissa on pzykopaattisia piirteitä,
tunnekylmyyttä ja vallanhimoa.
Sellaiset ihmiset pitäisi tunnista paremmin.
Tätä minä tarkoitin tuolla ylhäällä kommentissani.
Lue itse " Onko hän kuoleman enkeli ". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoli kohdistuu sellaisiin ihmisiin, joissa on pzykopaattisia piirteitä,
tunnekylmyyttä ja vallanhimoa.
Sellaiset ihmiset pitäisi tunnista paremmin.
Tätä minä tarkoitin tuolla ylhäällä kommentissani.
Lue itse " Onko hän kuoleman enkeli ".Tunnekylmyys ei ole psykopaattista. Se on tunnekylmyyttä ja se on tänä päivänä välttämätöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnekylmyys ei ole psykopaattista. Se on tunnekylmyyttä ja se on tänä päivänä välttämätöntä.
Epäterve ajattelu auttaa hetkittäin, muista turvavälit. Virus ei tule kysymään että saako uida liiveihin.
Ison kirja sanoo että saamme aika ajoin suuret vitsaukset niskaan, ehkä korona on yksi näistä. Eikä siitä selvitä sakoilla.
Kirjoitetaanko korona muuten koolla vai ceellä kysyy Miina Äkkijyrppä Äkäslompolosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäterve ajattelu auttaa hetkittäin, muista turvavälit. Virus ei tule kysymään että saako uida liiveihin.
Ison kirja sanoo että saamme aika ajoin suuret vitsaukset niskaan, ehkä korona on yksi näistä. Eikä siitä selvitä sakoilla.
Kirjoitetaanko korona muuten koolla vai ceellä kysyy Miina Äkkijyrppä Äkäslompolosta.Yhdellä ceellä, corolla. Vihreät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitetaanko korona muuten koolla vai ceellä kysyy Miina Äkkijyrppä Äkäslompolosta.Korona suomeks, corona muil kielil useinmiten.Vaihdelkaa aikoja huomaatte ,että joillakin on aikaa kuleksia,jotta juttua riittää.
- Anonyymi
Veemäisestä naapurista pääsee kun ajaaa vaikka autonsa lumikinokseen niinkuin apua olisi vailla. Taatusti kaikki liukenee sisälle alta aikayksikön ja verhonraosta tiiraillaan ja hihitellään.
- Anonyymi
Mitä tästä opimme, ei yhtään mitään.
- Anonyymi
Nimenomaan tiiraillaan ja hihitellään, ei auteta.
- Anonyymi
Naapurikylästä löytyy wannabee mafioso joka päivittää nuo vakoilutyökalut uusiin, laitetaan videokamerat ja mikit ja hakkeroidaan netti ja puhelut. Naapurille maksetaan linkkinä toimimisesta.
- Anonyymi
Tässä kait olisi syytä todeta että kaikenlainen kateus, naapurin kytäämiset ja vihapuheet
ennemin tai myöhemmin kostautuvat tavala tai toisella ja joillekin
erikisen julmalla tavalla.
Täytys myös ymmärtää että maapallo pyörii ympäri.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778