Naapurikyttäys

Anonyymi

Mikä kumma euralaisia vaivaa, kun naapurin kaikki askeleet ja vieraat on koko ajan kytättävä?

25

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pitää kai sitä jostain juoruttavaa suomi24:n foorumille etsiä kun ei tässä kylässä muuta oikeastaan tapahdukaan kun naapureiden rytinät ja rytkytykset

    • Anonyymi

      Niin se mikä on erittäin huolestuttavaa on että Euran naiset ovat alkaneet tehdä lapsia muidenkin kuin sukulaistensa kanssa.

      • Anonyymi

        Erittäin hieno ajatus.


    • Anonyymi

      Tuntuu joillekin omakotiasujille olevan elämäntehtävänä olla naama koko ajan ikkunassa tai korva tuuletusluukussa, jos vaikka kuulis vielä, mitä naapurin pihassa puhutaan.

    • Anonyymi

      Saate kuitenkin olla onnelisia, sillä itse asun selasessa kaupungissa
      missä on puolet elikä 50 prosentia ihmisistä on kateelisia toisilleen.

      • Anonyymi

        Uteliaisuus, ja kateellisuus ovat lähisukulaisia, eikä ole yksin euralainen, tai satakuntalainen ilmiö, jopa Stadissa sama ilmiö tunnetaan kerrostaloissa joissa on paljon pitkään asuneita perheitä, ja yhden asukkaan talouksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uteliaisuus, ja kateellisuus ovat lähisukulaisia, eikä ole yksin euralainen, tai satakuntalainen ilmiö, jopa Stadissa sama ilmiö tunnetaan kerrostaloissa joissa on paljon pitkään asuneita perheitä, ja yhden asukkaan talouksia.

        Veit jalat suustani. Muualta stadiin muuttaneena ei tarvitse mielenrauhaansa menettää, vaikka kerrostalossa asuisi vakioporukka 30 vuoden ajalta. Ei heitä kiinnosta uuden tuntemattoman asukkaan asiat. Liikaa hommaa alkaa alusta asti ottaa selvää tulokkaasta.
        Eri asia jos menee heihin itse tutustumaan, mutta kerrostalossa sitä virhettä tulee välttää.
        Vaikka naapurihuoneistossa asuisi sukulaissielu, niin parempi noutaa sokerit lähikaupasta. Suuri virhe olisi käydä naapurin rouvalta pyytämässä vaikka antaisikin.
        Silti olen sitä mieltä että yksityisyys säilyy parhaiten kerrostalossa. Rivitalo on pahin.


    • Anonyymi

      Mieti jotain romutranssu M.Kuotesahoa. Sai yksin ääniä enemmän eduskuntavaaleissa kuin euralaisdemarit viime kunnallisvaaleissa! Kuinka uteliasta väkeä hänen tontillaan riittää? Eli huoli pois ja koiraa kusettamaan naapurin tontille vaan.

    • Anonyymi

      Ihmisen pitäs oppia ymmärtämään että, vaikka itse oliskin
      suht, koht normaali ja haluais elää ilman kytäyksiä jne..

      Niin ei ole ollenkaan varmaa että napuri tai naapurit olis
      saman laisia niitä kun on eritäin sairait yksilöitä paljon enempi
      kun voi edes kuvitella, siksi pitäisi ainakin yrittää olla välitämättä.

      PS.. Niin minä teen ja oon onnistunut melko hyvin.

      • Anonyymi

        Ja tämä korona tauti pahentaa viellä tilannetta, tosin kukaan
        ei tiedä loppu tulosta kuinka pahaksi tämä kaikki menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä korona tauti pahentaa viellä tilannetta, tosin kukaan
        ei tiedä loppu tulosta kuinka pahaksi tämä kaikki menee.

        Kyllä suomi on sairas. Korona on vielä pikkujuttu suomalaisen kusipäisyyden rinnalla. Siihen kun ei tule koskaan olemaan lääkkeitä.
        Mikä on se naapurikyttäyksen idea?
        Minua ei kiinnosta, onko naapurini mies vai nainen, homo vai hetero, nuori vai vanha, työssä vai työtön, yhdentekevää. Hän elää omaa elämää, minä omaa. Voimme moikkaa rappukäytävässä, siinä kaikki.
        Kunnioitan ihmistä, joka elää ja antaa muiden elää niinkuin elää.
        Kunhan ei ole häiriöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suomi on sairas. Korona on vielä pikkujuttu suomalaisen kusipäisyyden rinnalla. Siihen kun ei tule koskaan olemaan lääkkeitä.
        Mikä on se naapurikyttäyksen idea?
        Minua ei kiinnosta, onko naapurini mies vai nainen, homo vai hetero, nuori vai vanha, työssä vai työtön, yhdentekevää. Hän elää omaa elämää, minä omaa. Voimme moikkaa rappukäytävässä, siinä kaikki.
        Kunnioitan ihmistä, joka elää ja antaa muiden elää niinkuin elää.
        Kunhan ei ole häiriöksi.

        Saat olla onnelinen että kuulut niihin harvoihin jolla vaikkuttaa olevan
        asiat kohdallaan, mutta siinäpä sitä ollaan jotkut muutkin saattavat olla
        huomaneen tuon asian että sulla menee hyvin, mutta ei mee kauvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat olla onnelinen että kuulut niihin harvoihin jolla vaikkuttaa olevan
        asiat kohdallaan, mutta siinäpä sitä ollaan jotkut muutkin saattavat olla
        huomaneen tuon asian että sulla menee hyvin, mutta ei mee kauvan.

        Tässä tulikin sopivasti esiintymä kyseisestä porilaiskusipäisyydestä, olkaa hyvä. Ajoitus oli täydellinen.
        Oletko koskaan kiinnittänyt huomiota, että kuuluuko lotinaa kun kävelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suomi on sairas. Korona on vielä pikkujuttu suomalaisen kusipäisyyden rinnalla. Siihen kun ei tule koskaan olemaan lääkkeitä.
        Mikä on se naapurikyttäyksen idea?
        Minua ei kiinnosta, onko naapurini mies vai nainen, homo vai hetero, nuori vai vanha, työssä vai työtön, yhdentekevää. Hän elää omaa elämää, minä omaa. Voimme moikkaa rappukäytävässä, siinä kaikki.
        Kunnioitan ihmistä, joka elää ja antaa muiden elää niinkuin elää.
        Kunhan ei ole häiriöksi.

        " Kyllä suomi on sairas." Uskon ihan täysin, mutta voin kertoa sulle
        että Ruotsi on montakertaa paljon, paljon pahempi usko pois, siis lopputulos
        asioille emme mahda yhtään mitään

        40:ttä vuotta ruotsissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tulikin sopivasti esiintymä kyseisestä porilaiskusipäisyydestä, olkaa hyvä. Ajoitus oli täydellinen.
        Oletko koskaan kiinnittänyt huomiota, että kuuluuko lotinaa kun kävelet?

        Kyseessähän on euralaiskusipäisyys, sillä nyt ollaan Euran palstalla. Vain Eurassa naapurit kyttäävät, kun Porissa taas katukuvassa tongitaan yksityisasiat läpikotaisin ja levitetään juoruja.

        Vaikka Euran ja Porin kirjoitusasussa on yksi yhteinen kirjain, niin ne eivät ole yksi ja sama paikkakunta.


      • Anonyymi

        Huoli kohdistuu sellaisiin ihmisiin, joissa on pzykopaattisia piirteitä,
        tunnekylmyyttä ja vallanhimoa.

        Sellaiset ihmiset pitäisi tunnista paremmin.

        Tätä minä tarkoitin tuolla ylhäällä kommentissani.

        Lue itse " Onko hän kuoleman enkeli ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoli kohdistuu sellaisiin ihmisiin, joissa on pzykopaattisia piirteitä,
        tunnekylmyyttä ja vallanhimoa.

        Sellaiset ihmiset pitäisi tunnista paremmin.

        Tätä minä tarkoitin tuolla ylhäällä kommentissani.

        Lue itse " Onko hän kuoleman enkeli ".

        Tunnekylmyys ei ole psykopaattista. Se on tunnekylmyyttä ja se on tänä päivänä välttämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnekylmyys ei ole psykopaattista. Se on tunnekylmyyttä ja se on tänä päivänä välttämätöntä.

        Epäterve ajattelu auttaa hetkittäin, muista turvavälit. Virus ei tule kysymään että saako uida liiveihin.
        Ison kirja sanoo että saamme aika ajoin suuret vitsaukset niskaan, ehkä korona on yksi näistä. Eikä siitä selvitä sakoilla.
        Kirjoitetaanko korona muuten koolla vai ceellä kysyy Miina Äkkijyrppä Äkäslompolosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäterve ajattelu auttaa hetkittäin, muista turvavälit. Virus ei tule kysymään että saako uida liiveihin.
        Ison kirja sanoo että saamme aika ajoin suuret vitsaukset niskaan, ehkä korona on yksi näistä. Eikä siitä selvitä sakoilla.
        Kirjoitetaanko korona muuten koolla vai ceellä kysyy Miina Äkkijyrppä Äkäslompolosta.

        Yhdellä ceellä, corolla. Vihreät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäterve ajattelu auttaa hetkittäin, muista turvavälit. Virus ei tule kysymään että saako uida liiveihin.
        Ison kirja sanoo että saamme aika ajoin suuret vitsaukset niskaan, ehkä korona on yksi näistä. Eikä siitä selvitä sakoilla.
        Kirjoitetaanko korona muuten koolla vai ceellä kysyy Miina Äkkijyrppä Äkäslompolosta.

        Korona suomeks, corona muil kielil useinmiten.Vaihdelkaa aikoja huomaatte ,että joillakin on aikaa kuleksia,jotta juttua riittää.


    • Anonyymi

      Veemäisestä naapurista pääsee kun ajaaa vaikka autonsa lumikinokseen niinkuin apua olisi vailla. Taatusti kaikki liukenee sisälle alta aikayksikön ja verhonraosta tiiraillaan ja hihitellään.

      • Anonyymi

        Mitä tästä opimme, ei yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Nimenomaan tiiraillaan ja hihitellään, ei auteta.


    • Anonyymi

      Naapurikylästä löytyy wannabee mafioso joka päivittää nuo vakoilutyökalut uusiin, laitetaan videokamerat ja mikit ja hakkeroidaan netti ja puhelut. Naapurille maksetaan linkkinä toimimisesta.

    • Anonyymi

      Tässä kait olisi syytä todeta että kaikenlainen kateus, naapurin kytäämiset ja vihapuheet
      ennemin tai myöhemmin kostautuvat tavala tai toisella ja joillekin
      erikisen julmalla tavalla.
      Täytys myös ymmärtää että maapallo pyörii ympäri.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe