Joo, niin Suomi24:ssä menee aina välillä pieleen Kumma juttu kun ei saada hommaa toimimaan. Piti taas heittää toinen ipari kehiin ja kas kummaa kun taas toimii.
Niin on siellä systeemi kuin ovat modetkin. Yhtä vetelää paskaa!
Taas "Jokin meni pieleen, yritä hetken päästä uudelleen"
20
746
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat aina nuo hetket olleet Suomi24:ssä hyvin omituisia. "Korjaamme välittömästi" ja vuosia kuluu. Onneksi minulla useita IP-osoitteita käytössä. Eli vika on Suomi24:n päässä. Siellä, missä aina muulloinkin.
- Anonyymi
Eipä ole vieläkään saatu mitään aikaiseksi.
Se on nuo laiskan kiireet! - Anonyymi
Johan tämä on tiedetty vuosikausia.
- Anonyymi
Toimii, ei toimi, toimii ja taas ei. Tämä on kuin arpaispeliä.
Ettekö te onnettomat saa systeemiänne kuntoon! - Anonyymi
"Auts, olet jäähyllä". Ajoin ccleanerillä puhdistuksen. Poistuivat keksit ja tyhjeni välimuisti. Alkoi toimia.
- Anonyymi
Siis melkein päivittäin. Ilmoituksen jälkeen on sivu ladattava aina uudestaan.
Ihme systeemi. Kuin kapinen rakki. - Anonyymi
Minulla on sellainen aavistus, että siellä istuu lauma sensuuri-seppoja ja sensuuri-
seijoja , jotka on palkattu vihervasemmistosta sensuroimaan kaikki heille epämieluiset jutut jo ennenkuin ne ehtivät palstoille. - Anonyymi
Kyllä TAAS saa odottaa sivujen aukeamista!!!!
- Anonyymi
Jokin meni pieleen - yritä hetken kuluttua uudestaan.
- Anonyymi
Hauskintahan tilanteessa on se, että tuosta käyttäjän ihan itse aiheuttamasta virheilmoituksesta huolimatta viestin lähetys onnistuu. Se vaan ei tule heti näkyviin keskusteluun. Tämän takia moni klikkailee Lähetä-painiketta monta kertaa, ja ne kaikki viestit tulee näkyviin vähän ajan päästä. Esimerkki löytyy hyvin läheltä :)
- Anonyymi
Jatkuu edelleen.
Kuinka pitkä on hetki?
Minusta viisi sekuntia on jo hetkeksi aika pitkä aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu edelleen.
Kuinka pitkä on hetki?
Minusta viisi sekuntia on jo hetkeksi aika pitkä aika.Hetki on tietty se aika, jonka se punainen ilmoitus näkyy.
Venyvämpi käsite on "mahdollisimman pian". Se kestääkin vuosia.
- Anonyymi
Jokin meni pieleen - yritä hetken kuluttua uudestaan.
Siis joka päivä!
Tänään aika pitkään.
Palkatkaa joku osaaja. Se voi laittaa tämän vuosikausia maanneen mörön unille.- Anonyymi
SAMA VIKA RAHIKAISELLA.
- Anonyymi
Jokin menee taas pieleen. Mikä olikaan se lomake jonka täyttämällä itse aiheuttamani tekninen ongelma poistuu?
- Anonyymi
Laitoin tänne kriittisen palautteen.
yhteys poikki ja avata uudestaan.
Kun kirjoitin toiselle foorumille, "Jokin meni pieleen...". Piti mokkulasta laittaa - Anonyymi
Kun kirjoitin viestin, ei se lähtenyt, vaan ruudulle lävähti popup, jossa kysyttiin, olenko botti ja käytänkö vpn:ä. Käskettiin ottaa lomakkeella yhteyttä ylläpitoon. Mitä tämä tällainen oikein tarkoittaa? En muuten ole botti enkä käytä vpn:ä.
- Anonyymi
Minä en käytä mitään vpn:ää. Minä käytän nettiä.
- Anonyymi
Jokin menee taas pieleen. Mikä olikaan se lomake, jonka täyttämällä itse aiheuttamani tekninen vika poistuu?
- Anonyymi
Tänään ei ole toiminut mikään palsta eli "Jokin meni pieleen......."
Kokeilen, josko tämä palsta sattuisi toimimaan niinkuin sinulla.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513