Taas "Jokin meni pieleen, yritä hetken päästä uudelleen"

Anonyymi

Joo, niin Suomi24:ssä menee aina välillä pieleen Kumma juttu kun ei saada hommaa toimimaan. Piti taas heittää toinen ipari kehiin ja kas kummaa kun taas toimii.

Niin on siellä systeemi kuin ovat modetkin. Yhtä vetelää paskaa!

20

654

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ovat aina nuo hetket olleet Suomi24:ssä hyvin omituisia. "Korjaamme välittömästi" ja vuosia kuluu. Onneksi minulla useita IP-osoitteita käytössä. Eli vika on Suomi24:n päässä. Siellä, missä aina muulloinkin.

    • Anonyymi

      Eipä ole vieläkään saatu mitään aikaiseksi.
      Se on nuo laiskan kiireet!

    • Anonyymi

      Johan tämä on tiedetty vuosikausia.

    • Anonyymi

      Toimii, ei toimi, toimii ja taas ei. Tämä on kuin arpaispeliä.

      Ettekö te onnettomat saa systeemiänne kuntoon!

    • Anonyymi

      "Auts, olet jäähyllä". Ajoin ccleanerillä puhdistuksen. Poistuivat keksit ja tyhjeni välimuisti. Alkoi toimia.

    • Anonyymi

      Siis melkein päivittäin. Ilmoituksen jälkeen on sivu ladattava aina uudestaan.

      Ihme systeemi. Kuin kapinen rakki.

    • Anonyymi

      Minulla on sellainen aavistus, että siellä istuu lauma sensuuri-seppoja ja sensuuri-
      seijoja , jotka on palkattu vihervasemmistosta sensuroimaan kaikki heille epämieluiset jutut jo ennenkuin ne ehtivät palstoille.

    • Anonyymi

      Kyllä TAAS saa odottaa sivujen aukeamista!!!!

    • Anonyymi

      Jokin meni pieleen - yritä hetken kuluttua uudestaan.

      • Anonyymi

        Hauskintahan tilanteessa on se, että tuosta käyttäjän ihan itse aiheuttamasta virheilmoituksesta huolimatta viestin lähetys onnistuu. Se vaan ei tule heti näkyviin keskusteluun. Tämän takia moni klikkailee Lähetä-painiketta monta kertaa, ja ne kaikki viestit tulee näkyviin vähän ajan päästä. Esimerkki löytyy hyvin läheltä :)


      • Anonyymi

        Jatkuu edelleen.

        Kuinka pitkä on hetki?

        Minusta viisi sekuntia on jo hetkeksi aika pitkä aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu edelleen.

        Kuinka pitkä on hetki?

        Minusta viisi sekuntia on jo hetkeksi aika pitkä aika.

        Hetki on tietty se aika, jonka se punainen ilmoitus näkyy.

        Venyvämpi käsite on "mahdollisimman pian". Se kestääkin vuosia.


    • Anonyymi

      Jokin meni pieleen - yritä hetken kuluttua uudestaan.

      Siis joka päivä!

      Tänään aika pitkään.

      Palkatkaa joku osaaja. Se voi laittaa tämän vuosikausia maanneen mörön unille.

      • Anonyymi

        SAMA VIKA RAHIKAISELLA.


      • Anonyymi

        Jokin menee taas pieleen. Mikä olikaan se lomake jonka täyttämällä itse aiheuttamani tekninen ongelma poistuu?


    • Anonyymi

      Laitoin tänne kriittisen palautteen.
      yhteys poikki ja avata uudestaan.
      Kun kirjoitin toiselle foorumille, "Jokin meni pieleen...". Piti mokkulasta laittaa

    • Anonyymi

      Kun kirjoitin viestin, ei se lähtenyt, vaan ruudulle lävähti popup, jossa kysyttiin, olenko botti ja käytänkö vpn:ä. Käskettiin ottaa lomakkeella yhteyttä ylläpitoon. Mitä tämä tällainen oikein tarkoittaa? En muuten ole botti enkä käytä vpn:ä.

      • Anonyymi

        Minä en käytä mitään vpn:ää. Minä käytän nettiä.


    • Anonyymi

      Jokin menee taas pieleen. Mikä olikaan se lomake, jonka täyttämällä itse aiheuttamani tekninen vika poistuu?

      • Anonyymi

        Tänään ei ole toiminut mikään palsta eli "Jokin meni pieleen......."
        Kokeilen, josko tämä palsta sattuisi toimimaan niinkuin sinulla.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe