Miten me voimme

Anonyymi

kohdata nainen? Emme voi. Liian jännittävää. Anteeksi.

64

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten me ei kohdata.

    • Anonyymi

      Älä oo nössö. Toisaalta aika moni äijä on, että ole sitten vaan ihan vapaasti.

    • Anonyymi

      Ei me kohdatakaan. Koita jo mies uskoa se. Ja jos kohdataan joskus jossakin niin siihen kuluu aikaa.

    • Anonyymi

      Emme koskaan tule kohtaamaan tunnetasolla. Olet liian pelokas.

      • Anonyymi

        No ei kait viisvuotiaan kanssa olla kenenkään kanssa samalla tunnetasolla.

        Rippikoulussa nyt kun kuuntelen tuota ahmid abidia.


    • Anonyymi

      Kyllä me voimme. Niin on tarkoitettu. Rohkeasti vaan eteenpäin. Laita sitä viestiä.

      • Anonyymi

        Tuo voi olla keltä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voi olla keltä vaan.

        No niin voi kyllä.


    • Anonyymi

      Tää palsta käyttää sanoja jota en tajua.

      Mikä on se "kohdata"


      Itse olen ravintolan kassa ja kohtaan joka päivä sekä siinä nenätysten kassalla että myös kaduilla. linja-autoissa ihmisiä. Työssäni kohtaan ja kosketan kun ojennan rahaa ja tavaraa. Onko se kohtaaminen?


      Siis muutaman sekunnin ohi kävely tai muutaman minuutin kassatoimitus katseen ja toisinaan käteismaksun yhteydessä kosketus.

      Vai tarkottaako kohtaaminen seksiä? Treffejä?

      • Anonyymi

        Sivusta. Sä "kohtaat" ihmisiä ravintolan kassalla silloin, kun puhutte muuta kuin pakollista. Ja kun kohtaat ihmisen siellä asiakkaan takana. Se ei ole "kohtaaminen", kun otat rahat ja annat tavaran. Jos alat jutella ihmisen kanssa jostain ihan muusta mikä ei liity asiaan, niin siitä tulee kohtaaminen, jos molemmat osallistuu. "Kohtaaminen" täällä palstalla sisältää sen odotuksen, että se on molemmille merkittävä. Varmahan siitä ei voi olla onko se toisellekin "kohtaaminen" ellei kysy.


    • Anonyymi

      No johan nyt on kumma. Olenko niin pelottava?

      • Anonyymi

        Tai kaunis

        Ei ap


      • Anonyymi

        Et ole pelottava vaan liian ihana ;)


      • Anonyymi

        Et ole pelottava, vaan liian ihana ;)


      • Anonyymi

        Pelkäätkö jäänsinisiä silmiäni?


    • Anonyymi

      No minäpä kerron. Unohdat oman keskinkertaisuutesi ja luotat siihen, että jos toinen on viisas nainen, se on mieltynyt sinuun sinun omien erityisten piirteidesi takia. Nainen saattaa nähdä sinut kokonaisena, virheinesi, piilossa olevine virheinesi ja sitten vielä niine hyvine ja ihanine piirteinesi. Jos siis omat tunteesi ovat aidot, niin neuvoisin uskaltamaan. Jos siis se nainen on fiksu.
      T. En ole se nainen kun ei ole tässä mitään megaihastusta menossa (ettet sekoita)

      • Anonyymi

        Joku liikaa opiskellu nainen,viälä ylimielinen Ei kiitos.Kaikki viat samas paketis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku liikaa opiskellu nainen,viälä ylimielinen Ei kiitos.Kaikki viat samas paketis.

        En ymmärtänyt tuossa aiemmassa viestissä mitään ylimielistä. Projisoitko jotain oikean elämän asiaa tuohon kirjoittajaan ehkä? t. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt tuossa aiemmassa viestissä mitään ylimielistä. Projisoitko jotain oikean elämän asiaa tuohon kirjoittajaan ehkä? t. Sivusta

        Minä taas sivusta myös, ymmärsin niin, että tuo kirjoittaja ajatteli sitä omaa naistaan eikä sitä jolle vastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas sivusta myös, ymmärsin niin, että tuo kirjoittaja ajatteli sitä omaa naistaan eikä sitä jolle vastasi.

        Ihanaa että mun teksti sai asiallista kommentointia. Vilpittömästi kirjoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa että mun teksti sai asiallista kommentointia. Vilpittömästi kirjoitin.

        Kommentti 19.11 on vastenmielinen 🐲. Siinähän oletetaan, että miehellä on useita vikoja, mutta koska nainen on täydellinen, hän suvaitsee niitä. Ei ihme, että oot ikäväpalstalla, etkä suhteessa. (Naiselta.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti 19.11 on vastenmielinen 🐲. Siinähän oletetaan, että miehellä on useita vikoja, mutta koska nainen on täydellinen, hän suvaitsee niitä. Ei ihme, että oot ikäväpalstalla, etkä suhteessa. (Naiselta.)

        Sitten sinä ymmärsit kommentin väärin.
        Kirjoitin, että JOS nainen on viisas. Lisäksi, missään en ilmaissut että nainen olisi täydellinen.
        Et tajunnut kyllä mitään muutakaan viestistä, kirjoitin siinä että sivullisena kommentoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti 19.11 on vastenmielinen 🐲. Siinähän oletetaan, että miehellä on useita vikoja, mutta koska nainen on täydellinen, hän suvaitsee niitä. Ei ihme, että oot ikäväpalstalla, etkä suhteessa. (Naiselta.)

        Ei suvaitse mitteen.

        Sairas .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku liikaa opiskellu nainen,viälä ylimielinen Ei kiitos.Kaikki viat samas paketis.

        Keltsunkoskelo hiljaa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku liikaa opiskellu nainen,viälä ylimielinen Ei kiitos.Kaikki viat samas paketis.

        Nii.

        Silti kohta älyä vaille kun ne unohtuu.

        Ja nauroit mulle jo ensitapaamisesta lähtien.

        Tosin puhuin vääristä asioista..


        Sulla oli vaan se mielessä että kaikki on kotiäitejä enkä mä tienny silloin mitä mä oisin puhunu.

        Mutta koko ajan nauroit mulle..

        No syytäkin oli.



        Aikaa on kulunut jo kauan enkä tiedä onko haaveesi käynyt toteen.


        Minun on kun sain sinulta kuulla totuuden.


    • Anonyymi

      Voi rakas meidän on pakko.

    • sopimalla tapaamisesta, käyttäen jotain yhteydenotto kanavaa, ei kai muuten.

    • Anonyymi

      Kyllä me voimme. Ja kohtaammekin. Turha jännittää tai pelätä sitä, kun se on ennenkin mennyt hyvin.

      • Anonyymi

        Kohtaaminen on väistämätöntä, sanoisin että kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtaaminen on väistämätöntä, sanoisin että kohtalo.

        No niinpä. Oon samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Helposti. Tule tänne, soita ovikelloa ja tulen avaamaan. Se on siinä. Turha tehdä asioista vaikeita.

    • Anonyymi

      Voisiko joku järkätä meille salatreffit ;) ?

    • Anonyymi

      Kumpa et vihastuisi minulle. Anteeksi. En ruikuta enempää. Kohdataan. Varmasti se onnistuu ja tapahtuu. t. aloittaja.

      • Anonyymi

        Niin, kun nyt et vaan jänistäis. Sit kyllä tulee suru puseroon :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kun nyt et vaan jänistäis. Sit kyllä tulee suru puseroon :(

        Mä tarvisin sellaiset pöksyt joissa lukee:"Ei pupuille".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarvisin sellaiset pöksyt joissa lukee:"Ei pupuille".

        😀😍


    • Anonyymi

      Ajattele, jos naisen elämä ja sydän musertuu sen takia. Ei kai ketään voi niin paljon jännittää?! Oletteko nähneet paljon aiemmin?

      • Anonyymi

        Kaikki vaan päätti , että aloittaja on mies. Missään ei niin sanota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vaan päätti , että aloittaja on mies. Missään ei niin sanota.

        ai sori, lukihan se siellä että mies. Sorge.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai sori, lukihan se siellä että mies. Sorge.

        Ei lukenut. Puhuttelu oli "naiselle". Voi olla lesbon aloituskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lukenut. Puhuttelu oli "naiselle". Voi olla lesbon aloituskin.

        Se voi olla myös transu alkkari.


    • Anonyymi

      Mikä olisi pahinta mitä voisi sattua? Leuka lattiaan kuolaus silmät pyöris päässä?

    • Anonyymi

      Kalju naine

      • Anonyymi

        Eikaitaas


    • Anonyymi

      Niin, meistä ei kumpikaan uskalla tehdä aloitetta.. kierrellään, katsellaan ja hymyillään. Molempia jännittää 😘

      • Anonyymi

        Ja pelottaa ja ujostuttaa ja hiostuttaa, tosi on.😋😋😋😂😂😂


    • Anonyymi

      Pakkohan teidän on, Pari olutta alle ja se on siinä. Kaikkia jännittää.

      • Anonyymi

        Ai olla kännissä koko päivä? Joo ei :D


    • Anonyymi

      Niinhän sie ootta.

      Turpeessa kylläkin oon

    • Anonyymi

      Kirjastossa. Istun lukien.

    • Anonyymi

      Minä luulin että minä oon tässä se isompi jännittäjä ja minäkin uskaltaisin;) vaikka toki se jännittävää ois, mut kyllä me siitä yhdessä selvittäisiin :)

      • Anonyymi

        Täältä saat halin lämpöisen 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä saat halin lämpöisen 😘

        kiits, halitaaann ;) Toivottavasti pian oikeestikin :)


    • Anonyymi

      Kun on paljon kyseessä jännittää ja pelottaa enemmän. Jos ei ole mitään menetettävää, olisi onnistuminenkin ihan samaa

      Kuitenkin, jos ei itse anna, ei voi saada. Kuoren alta on vaikea nähdä edes kenen kanssa on tekemisissä. Jos pysyy etäällä, jää etäälle. Alun varovaisuus ja tunnusteleminen rauhassa ei haittaa, mutta jossain kohtaa on uskallettava vaihtaa vaihdetta ja painaa myös kaasua. Muuten moottori huutaa kierroksia, mutta mikään ei etene.

      Moni ihminen ei ymmärrä, että vastuu omasta onnesta on itsellä. Jos haluaa jotain riittävästä on se rohkeus vaan kaivettava itsestään. Oma kohtaisesti tiedän, että rohkeuden kerääminen vie aikaa. Eikä rohkeus aina tuo kyllä-vastausta. Silti onnistua ei voi ellei edes yritä.

      • Anonyymi

        Sulla on jäänyt käsijarru päälle. Eiks oo hyvä , kun huomasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jäänyt käsijarru päälle. Eiks oo hyvä , kun huomasin.

        Aattele, huomasin, vaikka mulla ei oo ees ajokorttia!


    • Anonyymi

      Jos kuulut jollain tavalla elämäni viime vuosiin niin emme voi kohdata koskaan. Päästin irti sinusta jo.

    • Anonyymi

      Sinähän oot jo haukkunu mun ulkonäön huonoks.

      Ei kiinnosta tulla sitten näytille .


      Sait kyllä aika hyvin maton pois mun jalkojen alta .

      No mut luulot pois niin varmaan ajattelit.

      Sait.

      • Anonyymi

        Miten ulkonäköäsi on kommentoitu : /


    • Anonyymi

      pysy sen vanhan lehmäs kanssa vaa!

    • Anonyymi

      tule Prisman tuulikaappiin huomenna 1.3. klo 17.00 kapunginosan tiedät

    • Anonyymi

      En halua kohdata ketään. Iso määrä ihmisiä on toiminut kauan väärin ja saanut aikaan sen että elämänilo on hyvin vähissä.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä täällä. Ette voi kohdata! Sinulla ei ole luonnetta siihen. Mutta äläpä pelkää turhaan, uskoisin että hän osaa vältellä sinua...

    • en teinnyt, kahlasin läpi lumen painavaa kuormaa raahaten

      otin kahvia ( pesin ulostetta housuista ai unohdinkin toisen pyykkipussin.... )
      En tied miten ja mistä jotain ruskeaa noih housuihin Mihinlaitoin ne kuivumaan!?? taisin unohtaa... ( onne henkarissa . ) ( en ulosta housuihin

      niin tuo setä ( joka ollut säveltäjä Linzt ( on aivan varma asia
      laittoi jot musik täh koneelle soimaan
      ( kauhea amusiik sanoin ( mutta samalla jokin sanoi että Nyt ne ampuu siihen Janitaan jotain paukur ( näin näkynä että jos en ole suuri tässä
      Mutta onneksi Litz oli myös suuri vaikak on hämmästyttävän epä älyllinen.
      ( ja hänestä henki, että ( se tyttö kuole e siellä , hän ymmärsi, ja
      hänestä henki että Janita voi pelastua ja Anton sanoi samoin, Anton Brucker.

      ( sä et tiedä mitens e kirjoitetaan kun sä olet vajaa, sanoo tuo pyhä joka ollut
      ja joku kuningas hänoli parempaan suuntaan mennyt setä.

      ( että hänen täytyy lähteä poi s sieltä ) sanoivat he.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1623
    2. 44
      983
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      938
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      919
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      869
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      58
      854
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      43
      806
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      775
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      55
      736
    Aihe