Ei se vaadi, kuin vilauksen.

Anonyymi

Nähdä siis vilauksen ja sitten taas ikävä ahdistus on läsnä. Miten tämä voi olla näin vaikeaa? Pitääkö minun ruveta oikeasti muuttamaan reittejäni vai muuttaa kokonaan pois. Tilanne on mennyt niin kieroon ja sairaan vaikeaksi... Ei tässä ole mitään järkeä kohta enää missään.

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Naiselle.

• Anonyymi

Neuvo välistä muuta pois.

• ikävä iskee mulla erästä miestä kohtaan, aina kun nykyään tosiaan edes vilaukselta nähdään.

mikä aloittajalla vaikeaa? jos et kyseistä ihmistä halua kohdata ollenkaan, vaihda reittiä. itsellä se tilanne nykyään, et aina kun toivon että nähtäis, ei nähdä ja sit kun nähdää, en ole varautunut, enkä saa sanottua mitä pitäisi, tai mitään.

• Anonyymi

Ongelma tässä on että reitin muuttaminen olisi täysin epäloogista ja toisi lisää kustannuksia. Kuulostaa ehkä hassulta, mutta näin asia vain on.

• Anonyymi kirjoitti:

Ongelma tässä on että reitin muuttaminen olisi täysin epäloogista ja toisi lisää kustannuksia. Kuulostaa ehkä hassulta, mutta näin asia vain on.

no sitten en keksi vaihtoehtoa, kuin antaa asian olla miten se on.

• Anonyymi

Toi on muuten hassu jutu kun itselläkin menee juuri niin että aina kun odotan että nähdään ja olisin valmis osoittamaan tunteeni, ei nähdä. Ja sitten kun on valtavasti kiireitä enkä odota näkemistä sinä päivänä oikeastaan yhtään, niin sitten nähdään ja olen ihan jäässä. Outoa :)
        mieheltä naiselle tää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on muuten hassu jutu kun itselläkin menee juuri niin että aina kun odotan että nähdään ja olisin valmis osoittamaan tunteeni, ei nähdä. Ja sitten kun on valtavasti kiireitä enkä odota näkemistä sinä päivänä oikeastaan yhtään, niin sitten nähdään ja olen ihan jäässä. Outoa :)
        mieheltä naiselle tää

Mulle kävi kerran tässä silleen, että päätin vihjaista tunteistani. Sitten toinen olikin tosi vihaisen oloinen ja pakeni paikalta tavallista nopeammin. Se ihan kuin tiesi eikä halunnut kuulla mun tunteista. Kyllä siinä sisu meni taas naulaan... naiselta tämä.

• Anonyymi

Ei minun takiani tarvitse muuttaa. Eikä haittaa jos jossain sattumalta nähdään. Ahdistaako minun näkeminen ei kai nyt sentään.

• Anonyymi

No mutta ei hätää, ei nähdä.

• Anonyymi

Eipä voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä voi mitään.

Ei niin. Ehkä sitten joskus jos silloinkaan. Turha sitä kuvitella liikoja ihmisestä, jota ei tunne ollenkaan. Ei muista edes miltä toinen näyttää.

• Anonyymi

Minähän olen sanonut, että älä vilauttele.

• Anonyymi

Muuta pois.

• Anonyymi

Mistä, miksi...

• Anonyymi

Eli et siis halua häntä, kun olet jo muuttamassa karkuun.

• Anonyymi

Karkkuun.

• Anonyymi

Ateismia noudattaen sitä ei ole kaikkialla, kun on ihan näkymätöntä.

• Anonyymi

Onko se teidän välillä ihan poissuljettu, että tämä ikävä vaihtuisi rakkaussuhteeksi?

• Anonyymi

Ei siinä ole paljoa sanomista, jos se toinen on varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä ole paljoa sanomista, jos se toinen on varattu.

Jos on vai on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on vai on?

On.

• Anonyymi

Erään tietyn kohdalla sopisi kyllä, että lähennyttäisiin. .

• Anonyymi

Missä näit vilauksen, monelta?

• Anonyymi

Eilen iltapäivällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen iltapäivällä.

Mitä hän teki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen iltapäivällä.

Missä? tunnetteko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä? tunnetteko?

Ei tunneta ja parempi niin.

• Anonyymi

Jännä että mies kokee samoin tai uskaltaa siitä myöntää kokevansa.
      Mulla sama ikävä ja ahdistus läsnä ollu jo pidempään en kyl oo häntä kohdannu tai nähny ees vilaukselta aikoihi.
      En tiiä onks hän sitte mua nähny..
      Mut samaa oli myös joskus et ku toivoo näkevänsä ei näe mut ku näkee saattaa mennä ihan sekasi ja olla ”alastomana” .
      Ja ei tiiä miten päi olla ku oman naaman kans joka punoittaa..

• Anonyymi

Hei älä välitä ,se on ominaisuus ei vika sama täällä sinut kohdatessani.

• Anonyymi

Tulee vain sellainen olo että inhoatteko kaivattujanne? Kun heidän näkeminen tuntuu olevan maailman kauhein asia ja sitä vältellään keinolla millä hyvänsä. Sitten itketään täällä kun ikävä ja ei olla nähty. Ihmisiä ne vain voi herrajestas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2425
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2403
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      98
      2156
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1915
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76
      1341
    Aihe