Nähdä siis vilauksen ja sitten taas ikävä ahdistus on läsnä. Miten tämä voi olla näin vaikeaa? Pitääkö minun ruveta oikeasti muuttamaan reittejäni vai muuttaa kokonaan pois. Tilanne on mennyt niin kieroon ja sairaan vaikeaksi... Ei tässä ole mitään järkeä kohta enää missään.
Ei se vaadi, kuin vilauksen.
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Naiselle.
- Anonyymi
Neuvo välistä muuta pois.
ikävä iskee mulla erästä miestä kohtaan, aina kun nykyään tosiaan edes vilaukselta nähdään.
mikä aloittajalla vaikeaa? jos et kyseistä ihmistä halua kohdata ollenkaan, vaihda reittiä. itsellä se tilanne nykyään, et aina kun toivon että nähtäis, ei nähdä ja sit kun nähdää, en ole varautunut, enkä saa sanottua mitä pitäisi, tai mitään.- Anonyymi
Ongelma tässä on että reitin muuttaminen olisi täysin epäloogista ja toisi lisää kustannuksia. Kuulostaa ehkä hassulta, mutta näin asia vain on.
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma tässä on että reitin muuttaminen olisi täysin epäloogista ja toisi lisää kustannuksia. Kuulostaa ehkä hassulta, mutta näin asia vain on.
no sitten en keksi vaihtoehtoa, kuin antaa asian olla miten se on.
- Anonyymi
Toi on muuten hassu jutu kun itselläkin menee juuri niin että aina kun odotan että nähdään ja olisin valmis osoittamaan tunteeni, ei nähdä. Ja sitten kun on valtavasti kiireitä enkä odota näkemistä sinä päivänä oikeastaan yhtään, niin sitten nähdään ja olen ihan jäässä. Outoa :)
mieheltä naiselle tää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on muuten hassu jutu kun itselläkin menee juuri niin että aina kun odotan että nähdään ja olisin valmis osoittamaan tunteeni, ei nähdä. Ja sitten kun on valtavasti kiireitä enkä odota näkemistä sinä päivänä oikeastaan yhtään, niin sitten nähdään ja olen ihan jäässä. Outoa :)
mieheltä naiselle tääMulle kävi kerran tässä silleen, että päätin vihjaista tunteistani. Sitten toinen olikin tosi vihaisen oloinen ja pakeni paikalta tavallista nopeammin. Se ihan kuin tiesi eikä halunnut kuulla mun tunteista. Kyllä siinä sisu meni taas naulaan... naiselta tämä.
- Anonyymi
Ei minun takiani tarvitse muuttaa. Eikä haittaa jos jossain sattumalta nähdään. Ahdistaako minun näkeminen ei kai nyt sentään.
- Anonyymi
No mutta ei hätää, ei nähdä.
- Anonyymi
Eipä voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä voi mitään.
Ei niin. Ehkä sitten joskus jos silloinkaan. Turha sitä kuvitella liikoja ihmisestä, jota ei tunne ollenkaan. Ei muista edes miltä toinen näyttää.
- Anonyymi
Minähän olen sanonut, että älä vilauttele.
- Anonyymi
Muuta pois.
- Anonyymi
Mistä, miksi...
- Anonyymi
Eli et siis halua häntä, kun olet jo muuttamassa karkuun.
- Anonyymi
Karkkuun.
- Anonyymi
Ateismia noudattaen sitä ei ole kaikkialla, kun on ihan näkymätöntä.
- Anonyymi
Onko se teidän välillä ihan poissuljettu, että tämä ikävä vaihtuisi rakkaussuhteeksi?
- Anonyymi
Ei siinä ole paljoa sanomista, jos se toinen on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole paljoa sanomista, jos se toinen on varattu.
Jos on vai on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on vai on?
On.
- Anonyymi
Erään tietyn kohdalla sopisi kyllä, että lähennyttäisiin. .
- Anonyymi
Missä näit vilauksen, monelta?
- Anonyymi
Eilen iltapäivällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen iltapäivällä.
Mitä hän teki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen iltapäivällä.
Missä? tunnetteko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? tunnetteko?
Ei tunneta ja parempi niin.
- Anonyymi
Jännä että mies kokee samoin tai uskaltaa siitä myöntää kokevansa.
Mulla sama ikävä ja ahdistus läsnä ollu jo pidempään en kyl oo häntä kohdannu tai nähny ees vilaukselta aikoihi.
En tiiä onks hän sitte mua nähny..
Mut samaa oli myös joskus et ku toivoo näkevänsä ei näe mut ku näkee saattaa mennä ihan sekasi ja olla ”alastomana” .
Ja ei tiiä miten päi olla ku oman naaman kans joka punoittaa..- Anonyymi
Hei älä välitä ,se on ominaisuus ei vika sama täällä sinut kohdatessani.
- Anonyymi
Tulee vain sellainen olo että inhoatteko kaivattujanne? Kun heidän näkeminen tuntuu olevan maailman kauhein asia ja sitä vältellään keinolla millä hyvänsä. Sitten itketään täällä kun ikävä ja ei olla nähty. Ihmisiä ne vain voi herrajestas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396