Sekarotuinen koirani oli muutaman vuoden toisen hoidossa ollessani ulkomailla. Hän opetti koiralle kaikenlaista perustaitojen lisäksi. Ben hakee puhelimen, poydälle jätetyn lompakon, tupakka-askin, avaimet ja useita muita nimeltä tuntemiaan tavaroita. Osaa sosiaaliset tilanteet ihmisten ja toisten koirien kanssa. Kulkee yhtä hyvin rinnalla vapaana tai talutushihnassa ja kantaa ostoskassin kotiin, jos se ei ole liian painava. Eikä syo kuormasta. Ilman lupaa ei ota ruokaa poydästä. Ben-vaarilla tulee kohta 13 vuotta täyteen, mutta on vielä hyväkuntoinen. Arpia on nuoruuden tappeluista toisten koirien kanssa ja parista tormäyksestä auton kanssa. On oppinut liikennekäyttäytymisen eikä riitele enää toisten koirien kanssa.
Kylän viisain koira
Anonyymi
2
99
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on ollut onnea!
- Anonyymi
Omistajan vika, jos päästää koiran tappelemaan.Kytkettynä ne on pidettävä, etteivät häiritse muita
Mun koira kyllä puolustautuu, jos jonkun irtopiski lähestyy sitä luvatta.Muista tykkää, mut ei irtokoirista.Irtokoiria joutuu omistajana kyöräämään pois,kurjaa kyllä.
Jos koirasi on ollut vuosia hoidossa, ja viihtyvyt, en raaskis ottaa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159