Ubuntu 18.04 chrome selaimessa sivun rullaus hidasta kuin täi tervassa, valikoissa rullaus taas liian nopeaa pienikin liike heittää päästä päähän. mitä pitäs tehdä?
Hiiren rullausnopeus?
12
163
Vastaukset
- Anonyymi
Säädä.. asetukset->Laitteet->Hiiri
- Anonyymi
Jos tuo ei riitä, lataa sovellusvalikoimasta kmousetool
- Anonyymi
Chromeen voi asentaa lisäosan SmoothScroll
jolla voi säätää sitä chromessa. ilma että meen chromen asetusivulle ja tee käsin.
- Anonyymi
On se linuks vaikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
linuks 10
https://forums.tomsguide.com/threads/google-chrome-lags-when-scrolling-windows-10.408635/Googlen vika.
- Anonyymi
Linux ei ole vaikea joten lopeta valehtelusi!
- Anonyymi
Joo tuo oli yksi ärsyttävä pikku piirre joka motivoi valitsemaan startissa windowsin eikä ubuntun. Siellä kun ei tartte viritellä mitään lisäosia että saisi scrollauksen toimimaan,
- Anonyymi
Ubuntussa, kuten monessa muussakin Linux-jakelussa on useita pieniä, luotaantyöntäviä ominaisuuksia. Jos vaivautuisivat vaikka käyttämään hieman santapaperia ulkoasun siistimiseen. Laitetuesta puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ubuntussa, kuten monessa muussakin Linux-jakelussa on useita pieniä, luotaantyöntäviä ominaisuuksia. Jos vaivautuisivat vaikka käyttämään hieman santapaperia ulkoasun siistimiseen. Laitetuesta puhumattakaan.
Linuxeissa ei ole mitään luotaantyöntäviä ominaisuuksia ja laitetuki on hyvä, joten lopeta toi valehtelu!
- Anonyymi
Kokeile poistaa chromen asetuksista laitteistokiihdytys.
- Anonyymi
Kannattaa asentaa Chromium-browser, on parempi kuin Chrome.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501