Vuosien varrella olen ihmetellyt, kun en ole enää kuullut mitään muutamasta henkilöstä, joiden kanssa vuosien varrella enemmän ja vähemmän pidettiin yhteyttä.
Soitin ainakin 06000 1000 Digi- ja väestötietovirastoon, mutta parin kaverin tiedot jäi löytymättä. Lienevätkö elossakaan?
Saako mistään tietää, jos joku kaveri on kuollut, enkä tunne sukulaisiakaan?
Kadonneet kaverit
4
240
Vastaukset
Jos ovat alle eläkeikäisiä, niin saattaisivat jopa omilla nimillään löytyä esimerkiksi FaceBookista. Sieltä lävähtää melkoinen nippu tunnistettavaa, jos etsityillä on tavanomainen nimi, mutta kuvia pläräämällä saa kyllä yleensä selville, onko täyskaima se oikea etsitty tahi ei.
- Anonyymi
Mutta kun en itse ole Facebookissa, niin eipä se taida aueta, jos en sinne samalla liity. :(
- Anonyymi
Ainakin minä olen tehnyt mainittuun järjestelmään tietojenluovutuskiellon monista syistä. Eikä vanhoilla tuttavila ole mitään syytä tietää kenestäkään, jos ei olla enää ystäviä.
- Anonyymi
Niinpä. En ole niiden kadonneiden kavereiden kanssa ollut mitenkään huonoissa väleissä, enkä ole heiltä mitään velkomassa. Olkoot rauhassa sitten jos niin tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585476
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!582736- 892422
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4071638Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1041390SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä291193Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101129Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92651001Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte180947Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u41913