Vuosien varrella olen ihmetellyt, kun en ole enää kuullut mitään muutamasta henkilöstä, joiden kanssa vuosien varrella enemmän ja vähemmän pidettiin yhteyttä.
Soitin ainakin 06000 1000 Digi- ja väestötietovirastoon, mutta parin kaverin tiedot jäi löytymättä. Lienevätkö elossakaan?
Saako mistään tietää, jos joku kaveri on kuollut, enkä tunne sukulaisiakaan?
Kadonneet kaverit
4
202
Vastaukset
Jos ovat alle eläkeikäisiä, niin saattaisivat jopa omilla nimillään löytyä esimerkiksi FaceBookista. Sieltä lävähtää melkoinen nippu tunnistettavaa, jos etsityillä on tavanomainen nimi, mutta kuvia pläräämällä saa kyllä yleensä selville, onko täyskaima se oikea etsitty tahi ei.
- Anonyymi
Mutta kun en itse ole Facebookissa, niin eipä se taida aueta, jos en sinne samalla liity. :(
- Anonyymi
Ainakin minä olen tehnyt mainittuun järjestelmään tietojenluovutuskiellon monista syistä. Eikä vanhoilla tuttavila ole mitään syytä tietää kenestäkään, jos ei olla enää ystäviä.
- Anonyymi
Niinpä. En ole niiden kadonneiden kavereiden kanssa ollut mitenkään huonoissa väleissä, enkä ole heiltä mitään velkomassa. Olkoot rauhassa sitten jos niin tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709