Luin, että Led Zeppelinin laulusolisti Robert Plant on puoliksi mustalainen. Hänen äitinsä oli Englannin mustalainen. Robert on aika vaalea. Ei olisi ihan heti arvannut.
Robert Plant puolimustalainen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ikinä tykännyt Robertin tavasta laulaa. Eikä tällä ole mitään tekemistä Romanikulttuurin alueella.
- Anonyymi
No makunsa kullakin. Ei ole pakko pitää kenestäkään. Minä en tietänyt aiemmin, että Robert on puoliksi mustalainen. Luin sen äskettäin eräästä englantilaisesta lehdestä. Hänen isänsä oli valkolainen. Minua ei häiritse hänen mustalais tai siis romanitaustansa. Otan ihmiset yksilöinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No makunsa kullakin. Ei ole pakko pitää kenestäkään. Minä en tietänyt aiemmin, että Robert on puoliksi mustalainen. Luin sen äskettäin eräästä englantilaisesta lehdestä. Hänen isänsä oli valkolainen. Minua ei häiritse hänen mustalais tai siis romanitaustansa. Otan ihmiset yksilöinä.
Vaikka laulutavasta nyt taisitkin puhua.
- Anonyymi
Tuo "puoli" tarkoittaa sitä, että hän sai sentään jotain aikaiseksi.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa tarkasti sanoen lause.Eikä tällä ole mitään tekemistä Romanikulttuurin alueella.
- Anonyymi
Luin samasta englantilaisesta lehdestä, että Robertin isä oli valkolainen, joka oli toisen maailmansodan aikaan Englannin Kuninkaallisissa ilmavoimissa töissä.
- Anonyymi
Ei ihme, kuninkaallisia ovat omasta mielestään.
- Anonyymi
Isä oli kylläkin englantilainen valkolainen.
- Anonyymi
Onkohan nyt niin että kysyjä tarkoittaa englannin gypsyjä, jotka eivät ole varsinaisesti romaneja, siis sieltä Intiasta lähtöisin olevaa kansaa. Oikeampi sana olisi kai kiertolainen.
He eivät ole mitenkään valtaväestöstä ainakaan suomalaisen mittapuun mukaan mitenkään erinäköisiä. He "gypsyt" voivat olla siis vaaleatukkaisia, sinisilmäisiä jne.
Mutta oikaiskaa ilman muuta, jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312