Meilikaveria tapaamassa OSA 3

Anonyymi

OSA 3

Tyttöjen nuollessa mua hyväilin molempien niskaa ja ajattelin että mitähän seuraavaksi tapahtuu.... no, sehän selvisikin pian kun Anna sanoi Jennalle " nyt haluan nuolla Sinut puhtaaksi" ja antoi Jennalle pitkän kiihkeän suudelman.
Jenna nousi sohvalle mun viereen puoli-istuvaan asentoon pylly aivan sohvan reunalla ja Anna siirtyi Jennan jalkojen väliin..... hyväilin Jennan rintoja ja toisella kädellä Annan niskaa.
Annan nuollessa minä siirryin suutelemaan Jennaa, imimme toistemme kieliä... siirryin rinnoille..... pyöritin kieltä kovettuneiden nännien ympärillä ja tunsin kaluni alkavan heräilemään uudelleen.... ohjasin Jennan käden kalulleni ja siirryin kieleni kanssa rinnoilta kohti napaa ja näin Annan nuolevan pimppiä, raotin sormilani Jennan häpyhuulia niin näin paremmin Annan kielen leikittelevän klitalla.
Jenna oli saanut mun kalun käyttökuntoon ja sanoi mulle "mene tuonne Annan taakse, tunnut olevan valmis "ja puristi hallästi kaluani
Anna kuuli sen ja nousi parempaan asentoon, pylly ihanasti pystyssä.
Siirryin Annan taakse, sormetin ja katselin tuota kaunista näkymää hetken aikaa kunnes siirryin ja ja liu'utin kaluni Annan märkään pimppiin
Liikuin Annan sisällä samaan tahtiin kuin Anna nuollesaan Jennaa, ja katselin Jennan nautinnollisia likkeitä ja ilmeitä. Jennan toinen käsi oli Annan niskassa ja toisella hän hyväili omia rintojaan.
Pidin Annan lantiosta kinni, vedin kalun välillä ulos kokonan ja ohjasin klitalle, liikutin terskaa klitalla hitaasti kunnes Anna sanoi huhottaen 'laita..... se takaisin mun ..... sisään"
Tein niinkuin Anna halusi ja työnnyin voimalla sisään, Annan käsi puristeli mun palleja ja siirtyi sitten hieromaan omaa klittaa. Huomasin että Jenna on laukeamispisteesä ja samassa Jennan selkä jännittyikin ja pylly nousi sohvasta pimppi tiiviisti Annan kasvoja vasten.
Minä olin niin keskittynyt seuraamaa Jennan orgasmia että olin pysäyttänyt oman liikkeen kunnes kuulin Annan tukahtuneen äänen Jennan jalkojen välistä
'älä lopeta mä tuun kohta ....jatka JATKA'

Otin tiukan otteen lantioista Annan pyöritäessä pyllyään kiimaisesti äännellen, tunsin itsekin laukeavani näillä sekunneilla ..ja samalla aloin tyhjentää lastia Annan kuumaan ja tiukkana sykkivään pimppiin.... .....tunsin miten Annan pimppi sykki kuumana mun kalun ympärillä......
Otin mahlaa valuvan kaluni Annan pimpistä ja menin raukeana sohvalla makaavan Jennan viereen, Annakin kiipesi sohvalle ja siinä me kolme raukeaa suudeltiin ja hyväiltiin toisiamme.
Mielessäni ajattelin että tähän kahvilaan voisin tulla toisenkin kahville ....

-Jukka-

1

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        58
        4377
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2219
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1734
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1478
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        24
        1402
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1278
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1205
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        13
        1126
      9. 22
        1076
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1004
      Aihe