Iisalmeen olisi hyvä saada oma HopLop. Nykyään moni iisalmelainen käy lastensa kanssa Kuopiossa asti. Jos Iisalmessa olisi oma HopLop niin se menestyisi sillä paikallisten lisäksi sielä kävisi Ylä-Savon lapsiperheitä Lapinlahdelta, Sonkajärveltä, Pielavedeltä, Vieremältä, Kiuruvedeltä ja Pyhäjärveltä asti.
Iisalmeen HopLop
13
184
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä asiasta, täällä on varmaan paljon lapsia joille se olisi iso asia, isompi ku joku puisto missä parikymmentä ihmistä ehkä vuodessa käy
- Anonyymi
Se pitää jo pennuille opettaa, ettei aina voi saada kaikkea mitä haluaa. Kyllä ne ei itse tuommoisia edes tiedä olevan olemassa ..vähänkään pienemmät. Varmasti perus leikkipuisto on kiva. Ei ne vaadi ihmeempiä. Vanhemmat itse sitten kehittelee näitä ihme juttuja.
- Anonyymi
Sulla varmaan ei oo omia lapsia tai ainakaan halua antaa lapsille jotain uutta, uusia juttujan aikuisetkin hakee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla varmaan ei oo omia lapsia tai ainakaan halua antaa lapsille jotain uutta, uusia juttujan aikuisetkin hakee
Se on kyllä huomattu ympäri Iisalmea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh ei ole eikä tule. Ei ne osaa mitään vaatia mistä eivät tiedä. Ite vanhemmat höösää kaiken maailman jutuilla jonne niitä penskoja raahataan vaikka ihan viihtyisivät vaatimattomamminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh ei ole eikä tule. Ei ne osaa mitään vaatia mistä eivät tiedä. Ite vanhemmat höösää kaiken maailman jutuilla jonne niitä penskoja raahataan vaikka ihan viihtyisivät vaatimattomamminkin.
Kyllä näin on, pyssyy kotona ku paska JUNTTILANTUVAN SEINÄSSÄ niin säästyy paljolta.
Ei kulu auto eikä rahat. Rahat villasukanvarteen vaan jemeliin ja itse riihen alle piiloon.
- Anonyymi
Duudsonit Funland kiertuepaikkakuntaa voi käydä tuolla ronkumassa:
https://www.youtube.com/watch?v=4WX--mej80E&t - Anonyymi
Koronavirus hiljentää Hoplopit ympäri maan.
- Anonyymi
Näkyypä taas kommentointi siirtyneen Iisalmen tyyliin, ei päätä, ei häntää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyypä taas kommentointi siirtyneen Iisalmen tyyliin, ei päätä, ei häntää
Hoplopissa ei ole päätä eikä häntää. Pelkkää rahat pois lapsiperheiltä bisnestä. Lapsena 60-luvulla itse keksittiin leikit ei silloin lapsia kukaan kuljetellut maailman ääriin. Heinähangossa oli hoploppia jos liikaa alkoi kuplimaan.
Tänne suunniteltiin HopLopin tapaista paikkaa jonkun aikaa sitten, mutta ei markkinat riitä. Ei ole tarpeex porukkaa kun sellaisen paikan pitäis olla täynnä 7 päivänä viikossa ympäri vuoden😀.
- Anonyymi
Iisalmeen pitäisi saada vaikka torille "pieksäntäaetaas".
Väkivaltaisesti käyttävät tyypit olisi velvoitettu hakkaamaan toisiaan vaikka perjantaina kaiken kansan hurratessa.
Arabiassakin on kurittomille perjantaisin ruotuunpano päivä,
Turhaan pahantekijöitä sullotaan enää vankiloihin. - Anonyymi
Ei taida maksavat asiakkaat riittää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219