Torin ärrä ryöstettiin eilen kuulemma. 3 ärrää ja yks sale ryöstetty lähiaikoina. Ei varmaan lopu tähän, raumalla kioskeja ja pikkukauppoja riittää Poliis on jäljessä koko ajan. Kannattaisiko mennä kytikselle jo kauppojen luokse ilta aikaan.
Taas ryöstettiin R kioski
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai ihme kun töitä ei saa, rahaa ei voi tienata niin sitten joku varastaa. Ruamalla niin vähän töitä että ei kunnollisetkaan ihmiset saa töitä. Oon asunut vuosia täällä ja töitä ei saa. Työttömät ei kelpaa vaikka olis hyväkin tekijä. Sitten jotkut alkaa rikolliseksi koska ei ole rahaa tupakkiin.
On mennyt vaikeaksi elämä, sitä vaan ollaan kotona ja odotetaan kuolemaa koska ei ole mitään tekemistä. Harrastaa ei voi ilman rahaa ja sitten masentuukin vielä. - Anonyymi
Ei kai ihme kun töitä ei saa, rahaa ei voi tienata niin sitten joku varastaa. Ruamalla niin vähän töitä että ei kunnollisetkaan ihmiset saa töitä. Oon asunut vuosia täällä ja töitä ei saa. Työttömät ei kelpaa vaikka olis hyväkin tekijä. Sitten jotkut alkaa rikolliseksi koska ei ole rahaa tupakkiin.
On mennyt vaikeaksi elämä, sitä vaan ollaan kotona ja odotetaan kuolemaa koska ei ole mitään tekemistä. Harrastaa ei voi ilman rahaa ja sitten masentuukin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265