Kaveriden kanssa mökillä

Anonyymi

Oli perjantai ja olimme saaneet vaimon kanssa lapsen isovanhemmille hoitoon. Matkalla vuokramökille haimme kaupasta juotavat ja syötävät ja jatkoimme matkaa. Itse olen 35v ja vaimoni on 28v.

Pääsemme harvoin viettämään pitkää viikonloppua ilman lapsia , joten nyt oli aihetta juhlaan. Olimme pyytäneet myös kavereita mökille.

Päästyämme perille laitoimme takkaan tulet ja saunan lämpiämään, vieraat tulisivat ihan kohta. Päivä oli ollut todella kiireinen ja hetkinen töissä joten olin väsynyt jo ennen kuin edes ilta ehti alkaa. Kavereiden saavuttua joimme kuitekin porukalla ja saunoimme useaan otteeseen. Humalan kasvaessa myös naiset uskalsivat tulla saunaan.

Mökillä minun ja vaimoni lisäksi oli kaverini Matiasja vaimon kaveri Mira.
Lisäksi mukana porukassa oli työkaverini jere ja hänen puolisonsa Piia.

Porukalla saunottuamme ja juotuamme. Aloin minua väsyttää todella paljon, joten sanoin kaikille että lähden nukkumaan.

Muu porukka jäi vielä viettämään iltaa/yötä. En tiedä mitä kello oli , mutta nukahdin heti sänkyyn. Mökissä oli iso parvi ja alakerran huoneessa oli kerrossänky siten että alempi oli suurempi ja ylempi punkka oli yhden hengen punkka.

Meni omaan punkkaa eli alakerran huoneen alapunkkaan.

Herään aamusta kellon olessa varmaan jotain 8-9 aikaan. Kaikki muut nukkuvat. Vaimo nukkuessa vieressä. Olin juuri nousemassa kun kuulen hiljaisen äänen yläpunkasta, jossa vaimoni kaveri Mira nukkuu... Ääni kuullostaa huokaisulta. Pysähdyn ja olen aivan hiljaa. Sitten näen miran käden vuoteen reunalla pitäen kiinni siitä. kuuntelen vielä kunnes tajuan että Mira on hereillä ja harrastaa seksiä Matiaksen kanssa.

Ääni pieni kun he yrittävät ettei kukaan herää. Mutta selkeästi kuulee että Mira nauttii joka työnnöstä. Itselläni alkaa seisomaan todella kovaa ja teenkin muutaman vedon. Kuuntelen samalla yläpunkassa tapahtuvaa panemista.

Runkkaan itseäni ja olen täysin hiljaa. Tilanne kiihottaa minua suuresti.
Tönäisen vaimoni muutaman kerran mutta ei mitään reagtiota. Täysin taju pois eilis illan juomisesta .

Runkkaan vielä hetken ja kuuntelen kun Matias tunkeutuu Miraan yhä uudelleen ja uudelleen.

Tönäisen vaimoani vielä uudelleen... Ei mitään.... Mietin että en voisi, mutta tässä kohtaa halut ovat jo niin suuret että en voi enää vastustaa.
Kännän vaimoni kylkiasentoon selän itseeni päin ja riisun hänen pikkarit. Heitän pikkarit sivuun ja kastelen sormeni kielellä vieden ne sen jälkeen vaimoni pillulle. Toistan tämän muutaman kerran, että saan vaimoni täysin märäksi.

Tällä välin yläkerran äänet ovat hieman voimistuneet.

menen vuoteelle kyljelteen ja hivutan kovan kaluni vaimoni taakse. Raotan vaimoni melko suuria kannikoita ja asetan kyrpäni hänen kostean pillun suulle.
Odotan hetken, ei reagtiota vieläkään. Jes! ... Alan pikkuhiljaa työntymään syvemmälle ja syvemmälle vaimoni pilluun. Hiljaisin vedoin alan panemaan häntä takaapäin samalla kuunnelleen yläkerran esitystä.

Kovennan hieman tahtia ja otan vaimoni rinnasta toisella kädellä kiinni.
Vaimoni alkaa kostumaan kunnolla ja tahti on melko reipas. Koitan kuitenkin olla hiljaa ettei yläpunkka tajua mitä alhaalla tapahtuu. Puristelen vaimoni kookasta rintaa samalla kun panen häntä kylkiasennossa takaapäin. Vapaalla kädellä annan tahtia pidelleen vaimon lanteista kiinni.

Tunnelma on todella kiihkeä ja vaimoni on edelleen taju pois.

Yht äkkiä äänet yläpunkasta loppuu.. En tiedä miten pitään on ollut hiljaista kun olin melko kiihtynyt. Lopetin ja katsoin ylös. Matias katseli alas ja näki selkeästi mitä alhaalla tapahtui.

En sanonut mitään, katsoin Matiasta ja olin täysin paikallani, kyrpäni edelleen vaimoni sisällä. Matias sanoi... "Vaihdetaanko"? En tiedä mikä minuun meni mutta sanoin vaan hiljaa... "okei".... Matias tuli alas kun itse vedin kovana seisovan kyrpäni pois vaimostani ja nousin vuoteen viereen. Matias otti tyynyn ja asetti sen vaimoni lanteiden viereen sitten hän käänti vaimoni siten että lantio meni tyynyn päälle ja pylly oli pystyssä.

Tällä välin katsoin Miraa. Mira oli todella humalassa mutta hieman enemmän tajuissaan kuin vaimoni.

Matias asettui vaimoni pakaroiden taakse ja työnti itsensä vaimoni märkään pillun alkaen vimmatusti panemaan.

itse menin yläpunkkaa, jossa Mira yritti sönköttää jotain mistä en saanu selvää. Mira makasi vuoteella selin joten menin hänen päälleen ja samalla kun laitoin itseni sisään häneen samalla kun katsoin häntä silmiin. Hän oli miltein sammunut siinä kohtaa.

Siinä pannessani Miraa katsoin kun Matias pani vaimoni takaapäin melkoisella voimalla.

Mira oli vaimoni huomattasti sirompi ja hoimempi. Pienet rinnat ja kiva pikkupylly. Kun taas vaimoni on lyhyempi, isot rinnat ja kunnon takakontti josta ottaa kiinni kun rodeo alkaa.

Matias alkoi alakerrassa huohottamaan siihen malliin että tiesin kohta laukeamisen tulevan.

Itsekin tunsin että kohta irotaa. Mira oli tässä kohtaa sammunut. Ennen tulemistani menin polvilleen ja otin Miran jalat olkapäideni yli.

3

5306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näky oli kiihottavin mitä olen nähnyt. Vaimoni sporttikaveri alasti edessäni käsittelyssä ja alhaalla vaimoni ottamassa Matiaksen kyrpää takaapäin sisäänsä.

      Tässä kohtaa Matias laukee ja äänestä päätelen kovaa. Matias vetäisee vielä muutaman kerran pohjaan asti ja vetää sitten kyrpänsä pois vaimostani.

      Nyt en itsekkään voi pidätellä enää ja laukean todella kovaa Miran pyhimpään.

      Vaimoni pillusta valuu matikasen sprema kun tulen alas. haen talouspapaeria ja pyyhin itseni ja sitten vaimoni alapaan. Sitten laitan vaimon pikkarit hänelle päälle asettelen hänet nukkumaan normaaliasentoon. Matias menee olohuoneeseen sohvalle nukkumaan. Itse käyn vessassa ja menen nukkumaan vaimoni viereen.

      Puolen päivän aikaan porukka rupeaa heräämään ja valittamaan pääkipuja ja kovaa krapulaa. Kukaan ei tuntunut muistavan illan tapahtumia viimeisen saunan jälkeen.
      Kyselin Vaimolta ja Miralta että miten se ilta nyt meni kun menin itse ajoissa nukkumaan niin sain vastauksesi että Ryypättiin ja saunottiin. Muuta ei muista.

      ... ehkä ihan hyvä niin ;)

      • Anonyymi

        Eli just parhaita.


      • Anonyymi

        Just hyvä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe