Eli siis oon 13v tyttö oon noin 145cm(tosi lyhyt) ja painan noin 41kg oonko liian painava?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Liian painava MIHIN? Tää on niin säälittävää ainaki tän ikäseltä tulla täältä kysymää ku voisit sen vaikka netistä katsoa painolaskurilla. Ja ihan vain tiedoksi, ei, et todellakaan ole liian painava.
- Anonyymi
Aivan normaali olet.
https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri-lapsille-ja-nuorille - Anonyymi
Pituutesi ja painosi eivät ole lopullisia, joten turha olla huolissaan. Parin vuoden päästä olet ihan eri mitoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3981606- 1451051
- 661026
- 861024
- 92940
- 94721
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku132701- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634