Sauna kaavoittamattomalle asuinalueelle.

Anonyymi

Tervehdys
Olisin rakentamassa saunaa mahdollisimman edulisesti, kuten mainittu, kaavoittamattomalle alueelle. Kustannukset näyttelevät tärkeää osaa. Pääsääntöisesti sauna on tarkoitus rakentaa tarkoitustaan eli saunomista ja peseytymistä varten, ambienssi sitten toisena valenttina. Ulkoseinään on tarkoituksena käyttää käytettyä ja sitten maalattua kattopeltiä, oven ja ikkunan hankin käytettynä karmeineen ja vanhoina (voipi olla että oven teen itse kun taidot riittää). Kustannus kysymykset onkin ne suuremmat. ihan pikkuruinen sauna ei voi olla sillä kyllä siellä pitäisi kahdeksan työmiehen pystyä saunomaan ja vuorollaan peseytymään. Joitain vanhoja rakennus materiaaleja pystyn myös haalimaan kasaan. Vaihtoehto olisi tehdä se vanhaan kylmäkonttiin, mutta sille olisi muuta käyttöä.
Saunan sisustuksen ja ambienssin suhteen käytän rajattuja rahallisia varojani sekä ja rajallisia mutta kuitenkin pystyviä puutyötaitojani. Mutta mitä ottaa huomioon ja mikä mitäkin maksaa. Pistin kyselýn tänne kun kaikki sauna-aiheet tuntuivat käsittelevän "hienompia" vaihtoehtoja, siksi siis oma kirjoitus.
Terveisin,
H. C. Kenttäläinen

11

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen verran lisäisin että käytön olisi kestävä sen 20-30vuototta ja juksevaa vettä ei ole tulossa.
      H.C. Kenttäläinen

• Anonyymi

Toimenpidelupa tuohon tarvitaan, ja mahdollisten naapureiden kuuleminen. Kauhea rötiskö ei ehkä ole naapureidenkaan mieleen, mutta senhän kuulet kun hanke on vireillä.

• Anonyymi

Naapureiden kuuleminen ei ole ongelma. Eikä rötiskää olla rakentamassa.

• Anonyymi

Jos on tarpeeksi aikaa etsiä tarvikkeita, niin kaiken löytää ilmaiseksi, joten 0 eurosta ylöspäin. Parilla tonnilla voi jo jonkunlaisen kyhätä.

• Anonyymi

Jälleen yksi rakennus monen muun lisäksi joiden rakentaminen aloitettu tekemällä aloitus tänne Suomi24:lle :-)

• Anonyymi

Isoveli valvoo

• Anonyymi

Pilari kengät onyt saatu (työllä) ilmaiseksi.

• Anonyymi

*Pilarinkengät

• Anonyymi

Ja pilareineen.

• Anonyymi

Rakenna ensin se ambienssi sitten vasta ja sauna.

• Anonyymi

Puulämmitteinen sen olla pitää, varo ettei pallit jää lauteitten välii.

-Erkki74

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe