Millaisia vaihtoehtoja on vuokravakuuden maksamiselle?
Ainakin VakuusTakaus.com :n tarjoamaa kuukausimaksullista vuokrvakuuspalvelua on moni suositellut.
Vuokravakuuden / Takuuvuokran maksaminen?
12
509
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin olen käyttänyt VakuusTakaus.com palvelua. Fiksu valinta vuokravakuuden hoitamiseen. Nyt näyttäisi olevan fiksu kamppiskin menossa.
- Anonyymi
Ainakin minun kokonaan välityspuolen osalta hoitamassa kerrostalossa kelpaavat vain vuoranantajan asiakasvaratilille talletetut rahat tai vuokravakuustili, jolle on sitten talletettu vuokralaisen omia varoja.
Mitkään vakuuspalvelut tai sosiaalitoimen sitoumukset eivät kelpaa.
Mikäli haluat vuokrata, niin pitää olla se 2 kk omia vakuusrahoja ensimmäisen kuukauden vuokra. Muuten saat asua vaikka teltassa!- Anonyymi
Maksoin vuokravakuuden euroina. Ongelmia ei suorituksen jälkeen ole ollut. Asiakasvaratiliä en miettinyt
- Anonyymi
Täältäkin peukku VakuusTakaus.com :in palvelulle. Hyvin on pelittänyt.
- Anonyymi
Onko kenelläkään kokemusta, kuinka nopeasti VakuusTakaus.Comilta voi saada takauksena vaadittavan suorituksen. Viimeisin tilinpäätös on 31.12.2023, jolloin yhtiöllä oli rahoja ja saamisia 10.000 euroa ja velkoja n. 6.000 euroa.
Jos yrityksellä on rahaa / kassavaroja n. 4.000 euroa, niin miten ne voi oikeasti sitoutua maksamaan vuokralaisten mahdollisesti laiminlyömiä vuokria.
Tarkoittaa käytännössä, että jos joutuvat maksamaan 4-5 asunnon vuokran takauksena, niin yhtiön kassavarat on käytetty siihen
- Anonyymi
Aiemmin olen maksanut takuuvuokran rahalla, mutta nyt olen asunut muutaman kuukauden asunnossa, jossa olen käyttänyt tuota palvelua ja ei ole ollut moitittavaa
- Anonyymi
VakuusTakaus.com :a olen käyttänyt!:)
- Anonyymi
Kuukausimaksullisesti juurikin VakuusTakausta käyttäen. Olen sitten vuokravakuusmaksusta säästyneen rahan käyttänyt parempiin kohteisiin. Siksi olen tykännyt tästä.
- Anonyymi
Olisit rehellisesti sanonut että kaikki raha menee päihteisiin. Onhan se sanomattakin selvää.
- Anonyymi
Itsekkin otin äsken tällaisen palvelun käyttöön ja tuo mainittu vakuustakauscom oli näppärä ottaa käytöön. Kiitos vinkeistä suomi24 toverit!
- Anonyymi
Mulla kahdella vuokralaisella vuokravakuus rahalla ja yhdellä vakuustakaus.com.
Jatkossa varmaankin kaikki takauksella.- Anonyymi
Tarkista ensin vakuustakauksen.com palvelun taustat ja onko niillä oikeasti paukkuja taata toisten vuokria. Ei vuokralaisilla ole varmasti ongelmia, koska ne ainoastaan tuo rahaa palvelulle, mutta jos nettovarat tilinpäätöksessä on 4000 euroa, niin eivät pysty maksamaan monen asunnon vuokratakauksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917