Vuokravakuuden / Takuuvuokran maksaminen?

Anonyymi

Millaisia vaihtoehtoja on vuokravakuuden maksamiselle?
Ainakin VakuusTakaus.com :n tarjoamaa kuukausimaksullista vuokrvakuuspalvelua on moni suositellut.

12

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekin olen käyttänyt VakuusTakaus.com palvelua. Fiksu valinta vuokravakuuden hoitamiseen. Nyt näyttäisi olevan fiksu kamppiskin menossa.

• Anonyymi

Ainakin minun kokonaan välityspuolen osalta hoitamassa kerrostalossa kelpaavat vain vuoranantajan asiakasvaratilille talletetut rahat tai vuokravakuustili, jolle on sitten talletettu vuokralaisen omia varoja.

Mitkään vakuuspalvelut tai sosiaalitoimen sitoumukset eivät kelpaa.

Mikäli haluat vuokrata, niin pitää olla se 2 kk omia vakuusrahoja ensimmäisen kuukauden vuokra. Muuten saat asua vaikka teltassa!

• Anonyymi

Maksoin vuokravakuuden euroina. Ongelmia ei suorituksen jälkeen ole ollut. Asiakasvaratiliä en miettinyt

• Anonyymi

Täältäkin peukku VakuusTakaus.com :in palvelulle. Hyvin on pelittänyt.

• Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta, kuinka nopeasti VakuusTakaus.Comilta voi saada takauksena vaadittavan suorituksen. Viimeisin tilinpäätös on 31.12.2023, jolloin yhtiöllä oli rahoja ja saamisia 10.000 euroa ja velkoja n. 6.000 euroa.
        Jos yrityksellä on rahaa / kassavaroja n. 4.000 euroa, niin miten ne voi oikeasti sitoutua maksamaan vuokralaisten mahdollisesti laiminlyömiä vuokria.
        Tarkoittaa käytännössä, että jos joutuvat maksamaan 4-5 asunnon vuokran takauksena, niin yhtiön kassavarat on käytetty siihen

• Anonyymi

Aiemmin olen maksanut takuuvuokran rahalla, mutta nyt olen asunut muutaman kuukauden asunnossa, jossa olen käyttänyt tuota palvelua ja ei ole ollut moitittavaa

• Anonyymi

VakuusTakaus.com :a olen käyttänyt!:)

• Anonyymi

Kuukausimaksullisesti juurikin VakuusTakausta käyttäen. Olen sitten vuokravakuusmaksusta säästyneen rahan käyttänyt parempiin kohteisiin. Siksi olen tykännyt tästä.

• Anonyymi

Olisit rehellisesti sanonut että kaikki raha menee päihteisiin. Onhan se sanomattakin selvää.

• Anonyymi

Itsekkin otin äsken tällaisen palvelun käyttöön ja tuo mainittu vakuustakauscom oli näppärä ottaa käytöön. Kiitos vinkeistä suomi24 toverit!

• Anonyymi

Mulla kahdella vuokralaisella vuokravakuus rahalla ja yhdellä vakuustakaus.com.
      Jatkossa varmaankin kaikki takauksella.

• Anonyymi

Tarkista ensin vakuustakauksen.com palvelun taustat ja onko niillä oikeasti paukkuja taata toisten vuokria. Ei vuokralaisilla ole varmasti ongelmia, koska ne ainoastaan tuo rahaa palvelulle, mutta jos nettovarat tilinpäätöksessä on 4000 euroa, niin eivät pysty maksamaan monen asunnon vuokratakauksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      5355
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      155
      1264
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      21
      917
    Aihe