Fjord 21 HT vai Coronet 24 Midi Ht.
Fjord on 15 cm leveämpi mutta kuitenkin suht hyvä ajossa olen kuullut.
Mitä muita 70-luvun klassikko isoja HT-veneitä kannattaisi harkita. Tarkoitus oli entisöidä ja tehdä veneestä nk "sunnuntai ajeluun tarkoitetun".
Jos on linkkejä hyviin vaihtoehtoihin niin laittakaa tähän vaan.
Kiitos etukäteen :-)
Kumpi klassikko on kestävämpi
4
82
Vastaukset 4
- Anonyymi
Molemmat kestäviä kun ovat klassikoiksi päätyneet mutta koska ovat klassikoita niin yksilön kunto ratkaisee. Jos olisin itse aikeissa aloittamaan tuon aikakauden klassikon kunnostusta ottaisin Vator 22 Patrolin vakavaan harkintaan jos sellaisen aihion jostain löytää.
- Anonyymi
22 Patrik ei taida olla ht vene. On ihan umpinainen pelastus ja viranomsistehtäviin luoto koppi vene.
Mutta noissa kriteereistä taitaa löytyä myös Dracolta 2000 HT. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
22 Patrik ei taida olla ht vene. On ihan umpinainen pelastus ja viranomsistehtäviin luoto koppi vene.
Mutta noissa kriteereistä taitaa löytyä myös Dracolta 2000 HT.Pienellä muokkauksella siitä tulee HT kun poistaa sen takaseinän. Muilta osin muodot ovat kuin HT:ssä. Jos Patrol on siistissä alkuperäiskunnossa pitäisin sen sellaisena.
- Anonyymi
Suomalainen Finnmar Captain. 70 luvulla tehty ja näyttäisi noita vielä olevan myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681030
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12909En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61870- 62808
- 60760
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67596
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567- 50559
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 33507
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 40457
- 17440
- 24439