Kuka tietää vai tietääkö kukaan?
Mikä on pisin laudalla purjehdittu matka?
10
85
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälaista lautaa tarkoitat, 4 vai 5 tuumaista?
- Anonyymi
Kun kerran tietoa näyttää olevan niin kuulemme mielellään molempien lautojen ennätys matkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kerran tietoa näyttää olevan niin kuulemme mielellään molempien lautojen ennätys matkat.
Laudalla ollaan lennetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laudalla ollaan lennetty
Niin mutta kuin pitkästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta kuin pitkästi?
Laudalla lennettiin pisimmät lennot Wienistä Melbourneen sekä Sydneyiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laudalla lennettiin pisimmät lennot Wienistä Melbourneen sekä Sydneyiin.
Taidat nyt sekoittaa luutaan?
- Anonyymi
Purjelaudalla on Atlantti ylitetty. Puolalainen Pjotr Warzinski meni omatekoisella, liki 6m pitkällä laudalla yli joskus 1994. Siinä oli sellainen jalus mastolla jonka sai lukkoon pystyyn. Eli ei tarvinnut roikkua koko aikaa hantaakissa ja pystyi nukkumaan kajuutassa joka oli noin 70 cm halkaisijaltaan olevasta viemäriputkesta tehty. Vettä oli turhan vähän ja armeijan sissien pussiruuat joutui syömään jauhoina suoraan niistä pusseista.
- Anonyymi
Taisi olla saattoalus mukana, vai muistanko väärin?. Mutta pääsi yli.
- Anonyymi
Tuo kuulostaa modernilta lattäpohjaiselta keveältä racing-malliselta epämukavalta purkkarilta jossa nukutaankin viemärissä.
Pisimmästä en ole varma, mutta lyhin matka kirjattiin silloin, kun ekan kerran surffilautaa kokeilin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706