4 vuotisneuvolassa Tyttöni 105.8cm ja paino 15.5kg. Mitkä on teidän lastenne mitat.
Lapsen alipaino
5
2187
Vastaukset
- Anonyymi
Käypä Hoidosta löytyy Lasten painoindeksin (ISO-BMI) laskin, jossa voi tutustua kyseiseen asiaan.
- Anonyymi
11 v tyttö
130cm paino 22kg
Hoika terve tyttö
Itse saman ikäisenä 134 24kg....nyt ylipainoinen 160cm/74kg...
Ehtii hänkin pulskistua
- Anonyymi
Minun poikani oli pitkään alipainoinen mutta pituudessa yläkäyrällä menevä lapsi.
Neuvolassa huolestuttiin ja kyseltiin mitä syö ja paljonko ja verikokeita otettiin. Mitään vikaa ei löytynyt, reipas normaali vilkas poika.
Nyt murrosiän ohittanut hoikkana edelleen ja pituutta 186 cm.
Sisareni toinen poika oli saman lainen. Ihmiset jopa kauhisteli miten laiha poika kun olivat uimarannalla. Pitkäksi hänkin venähti ja hoikkana (ja terveenä) on elänyt tähän asti.
Molemmat pojat syöneet tavallista kotiruokaa ja hyvällä ruokahalulla. - Anonyymi
4 vuotias poika 110.7 ja paino 17.9
- Anonyymi
5 vuotias poika, pituus 155 cm, paino 86 kg.
Sopusuhtainen, kasvaa kovaa vauhtia, pituutta tulee lisää noin 8 cm joka kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172404Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671589Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091518Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61472Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681315Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.421304Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801281Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311097En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521066