Hyvää yötä sinä

Kuvitelmissani halaan sinua.
16<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

P? ??????

Äänestä

Minäkin Sinua.
Hyvää yötä 🛀

Äänestä

Kiitos
Ei ole totta, mutta tuntuisi hyvältä jos olisi.

Äänestä

Samoin minä sinua ihana M nainen ;)

Äänestä
  • Väärä oletus aloittajasta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Väärä oletus aloittajasta.

Oikein arvattu. t. aloittaja

Äänestä

Olen nähnyt hänestä, miehestä, enemmän unia viime aikoina, täynnä onnellista jälleennäkemistä. Viime yönä uneksin, että kotikaupunkisi kukkulat ja mäet olivat kasvaneet vehreiksi jyrkkäpiirteisiksi vuoriksi, joiden huipulle sairaalaan olin matkalla. En muista miksi. Pysähdyin näköalatasanteelle ottamaan kuvaa ja sinä ilmestyit siihen vierelle, sanoit olevasi menossa sairaalan kappeliin avustamaan ystävääsi. Kiipesimme yhtä matkaa. Oli mukava nähdä sinua, ystävä.

Äänestä

monen monta kertaa olen unelmissani halannut, kaipaamaani miestä <3

Äänestä
  • Oon huomannu,kun aamulla on ollu niskat kipeet.

Äänestä

Niin minäkin halaan Häntä. Ja pakko myöntää, että kyllä niistä ajatuksista muutakin kuin halauksia löytyy. 😁

Äänestä

Niin monena yönä olet taas vieraillut unissani, joskus lähempänä, joskus kauempana, ja ajattelen, että ne heijastavat todellisuutta, niitä hetkiä kun annat järjen hallita ja otat etäisyyttä, kiellät kaiken.

Äänestä
  • Ei se oo hei, ap on ihan vieras immeinen niin sulle ku meille kaikille. Se ei oo visiteerannu sun unissa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se oo hei, ap on ihan vieras immeinen niin sulle ku meille kaikille. Se ei oo visiteerannu sun unissa.

Kyse on kylläkin ap:n eli minun unistani. 😉

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä annan armon käydä ja niputan teidät kaikki yhteen rutistan ja jokainen tähän värssyyn naputtanut on ollut osa suurta ryhmähalia 😁😁😁
    Päästäiskös ennätysten kirjaan???

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä niissä unissa tapahtuu?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä niissä unissa tapahtuu?

Ne ovat kilttejä, viattomia unia. Kerran olen päässyt suuteluasteelle, yleensä näemme pitkän tauon jälkeen ja olemme iloisia ja onnellisia jälleennäkemisestä. Joskus taas hän käyttäytyy hämmentävästi kuten viimeisimmässä unessa, jossa hän ikään kuin ei halunnut tuttaviensa ja kaveriensa edessä näyttää mitä merkitsen hänelle ja oli hämmentynyt ja vähän vältteleväkin. Ne ovat hyvin inhimillisiä unia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Kuvitelmissani halaan sinua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu