Hyvää yötä sinä

Anonyymi

Kuvitelmissani halaan sinua.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

P? ??????

• Anonyymi

Minäkin Sinua.
      Hyvää yötä 🛀

• Anonyymi

Kiitos
      Ei ole totta, mutta tuntuisi hyvältä jos olisi.

• Anonyymi

Samoin minä sinua ihana M nainen ;)

• Anonyymi

Väärä oletus aloittajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä oletus aloittajasta.

Oikein arvattu. t. aloittaja

• Anonyymi

Olen nähnyt hänestä, miehestä, enemmän unia viime aikoina, täynnä onnellista jälleennäkemistä. Viime yönä uneksin, että kotikaupunkisi kukkulat ja mäet olivat kasvaneet vehreiksi jyrkkäpiirteisiksi vuoriksi, joiden huipulle sairaalaan olin matkalla. En muista miksi. Pysähdyin näköalatasanteelle ottamaan kuvaa ja sinä ilmestyit siihen vierelle, sanoit olevasi menossa sairaalan kappeliin avustamaan ystävääsi. Kiipesimme yhtä matkaa. Oli mukava nähdä sinua, ystävä.

• monen monta kertaa olen unelmissani halannut, kaipaamaani miestä <3

• Anonyymi

Oon huomannu,kun aamulla on ollu niskat kipeet.

• Anonyymi

Niin minäkin halaan Häntä. Ja pakko myöntää, että kyllä niistä ajatuksista muutakin kuin halauksia löytyy. 😁

• Anonyymi

Niin monena yönä olet taas vieraillut unissani, joskus lähempänä, joskus kauempana, ja ajattelen, että ne heijastavat todellisuutta, niitä hetkiä kun annat järjen hallita ja otat etäisyyttä, kiellät kaiken.

• Anonyymi

Ei se oo hei, ap on ihan vieras immeinen niin sulle ku meille kaikille. Se ei oo visiteerannu sun unissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se oo hei, ap on ihan vieras immeinen niin sulle ku meille kaikille. Se ei oo visiteerannu sun unissa.

Kyse on kylläkin ap:n eli minun unistani. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä annan armon käydä ja niputan teidät kaikki yhteen rutistan ja jokainen tähän värssyyn naputtanut on ollut osa suurta ryhmähalia 😁😁😁
        Päästäiskös ennätysten kirjaan???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä niissä unissa tapahtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä niissä unissa tapahtuu?

Ne ovat kilttejä, viattomia unia. Kerran olen päässyt suuteluasteelle, yleensä näemme pitkän tauon jälkeen ja olemme iloisia ja onnellisia jälleennäkemisestä. Joskus taas hän käyttäytyy hämmentävästi kuten viimeisimmässä unessa, jossa hän ikään kuin ei halunnut tuttaviensa ja kaveriensa edessä näyttää mitä merkitsen hänelle ja oli hämmentynyt ja vähän vältteleväkin. Ne ovat hyvin inhimillisiä unia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      156
      6384
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      74
      5286
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3705
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3320
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      126
      2540
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2296
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2068
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1628
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1496
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      82
      1235
    Aihe