Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.

Ei todella huono!
Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin.
Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitää hereillä,näin rekkamieheihiä kuin taksikuskeja,saati heitä monia yötyöläisiä jotaka turvaavat että meillä elämä jatkuu.

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä kanava. Olen yökukkuja, yleensä kuuntelen äänikirjoja ja katson nauhoitettuja tv-sarjoja, mutta vaihtelu virkistäisi.

      • Ylenkanava minulle yleensä jää päälle ja nukahdan ja saatan herätä
        puolenyönaikaan, ihmettelyyn onkohan nyt aamu vai iltayö?

        Sinulle yökukkuja: mikähän siinä,että toi uni ei aina tule simmuun?
        Minä tosin vedän ne "ruokaperräiset" vaikka en olisi mitään edes syönyt...
        Täydenkuunsyndrooma minulla on,en todella saa nukutuksi silloin.

        Minä en tunne tuskaa,jollei nukuta,niin en ainakaan mitään mömmöjä ala syömään.
        Ajattele meillä on mahdollisuus lisätä tietojemme määrää nykyisin,vaikka keskellä yötä.
        Niin toi kanava on mikä milloinkin satuu olemaan.
        Paikallinen radiokanava hakeutuu aina yleisille kanaville yömyöhällä,näin minä olen asian kokenut.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset leikkaisivat YLEn määrärahoja rajusti.
      Tiedä sitten millaista marssimusiikkia saamme korkeakulttuuritarjonnan tilalle.

      • Kaiketi persut ovat jo unohtaneet Veikko Vennamon ja maaseudunpuolueen?
        Nykyisin he persut elävät mahdollisimman lähellä Arkaadianmäkeä.
        Tuskin edes ovat nähneet lehmänpaskaa?


    • Anonyymi

      Ennenvanhaan loppus ohjelma 22:00 Maamme lauluun.- Yks kapiainen kyseli meiltä alokkailta mitä silloin tehdään , yks poika vastas että sulkee radion :D

      • Todella,kiitos parasta mitä olen palautteena saanut pitkiin aikoihin
        .Toi turun murre kuulosti niin aidolta,vai lieneekö vallan rauman murretta.

        Minä todella olin aivan pöljästynyt,kun äitini laivaemäntä laittoi sokerisäkin Raumalta
        ja he raumalaiset kuljetusliikkeen pojat soittivat ovikelloani Jyväskylässä.
        He puhuivat niin vikkelään,ja luulin että nyt ovat kaupustelijat osuneet aivan väärälle ovelle.
        Sanoin saisinko suomeksi ja hitaammin.


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Todella,kiitos parasta mitä olen palautteena saanut pitkiin aikoihin
        .Toi turun murre kuulosti niin aidolta,vai lieneekö vallan rauman murretta.

        Minä todella olin aivan pöljästynyt,kun äitini laivaemäntä laittoi sokerisäkin Raumalta
        ja he raumalaiset kuljetusliikkeen pojat soittivat ovikelloani Jyväskylässä.
        He puhuivat niin vikkelään,ja luulin että nyt ovat kaupustelijat osuneet aivan väärälle ovelle.
        Sanoin saisinko suomeksi ja hitaammin.

        Moi yönkukkuja, minäkin olen yön ihminen. Tosin unirytmi pitää korjata silloin tällöin.

        Radiota tuli kuunneltua kun ajelin öisin viime talvena, en työni takia vaan muuten vaan kun tuli elämän muutos. Ei jaksanut olla paikoillaan, vaan kävin autolla eri lähi kaupungeissa.

        Poliisit sain perään 3 kertaa yö reissujen aikana. Ajelin siirtymät n.60 km/h ja kuuntelin radiota. Öisin on hiljaista, pidän siitä. Kävin syömässä Macdonald 24 H paikassa, niillä vaan myynti autoon. Välivuotta pitäviä ylioppilastyttöjä oli töissä. Arki öinä pikku kaupungissa on hiljaista joten tuli juteltua heidän kanssaan.

        Niin se elämä muuttui,olin 11v.omaishoitajana isälle&äidille. Päivät sitten nukuin ja yöllä lähdin liikkeelle. Oli se erikoinen talvi.

        11 vuoteen en käynyt muualla kuin kaupassa, öisin luin paljon ja tein "matkoja" netin kautta pitkin Suomea. Maantieto,historia ym.tuli tutuksi. Elämän kiireessä jää moni asia huomaamatta, siinä mielessä tosi antoisaa.

        Lokakuussa 2019 kävin Kotkassa, minusta piti tulla merimies, mutta alaikäisenä en Kotkaan päässyt vaan jouduin lukioon. Olihan sinne Kotkaan 557 km ajamista, pimeässä saavuin Kotkaan. Majoituin merihotelliin ja seuraavana päivänä kävin merenkulun puolella. Polvet ihan notkui kun astelin koulun ovesta sisään. Sinne sitä piti aikoinaan mennä, onhan se ollut pettymys kun en päässyt merille. Kävin myös merimuseossa mutta se oli kiinni,maanantai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi yönkukkuja, minäkin olen yön ihminen. Tosin unirytmi pitää korjata silloin tällöin.

        Radiota tuli kuunneltua kun ajelin öisin viime talvena, en työni takia vaan muuten vaan kun tuli elämän muutos. Ei jaksanut olla paikoillaan, vaan kävin autolla eri lähi kaupungeissa.

        Poliisit sain perään 3 kertaa yö reissujen aikana. Ajelin siirtymät n.60 km/h ja kuuntelin radiota. Öisin on hiljaista, pidän siitä. Kävin syömässä Macdonald 24 H paikassa, niillä vaan myynti autoon. Välivuotta pitäviä ylioppilastyttöjä oli töissä. Arki öinä pikku kaupungissa on hiljaista joten tuli juteltua heidän kanssaan.

        Niin se elämä muuttui,olin 11v.omaishoitajana isälle&äidille. Päivät sitten nukuin ja yöllä lähdin liikkeelle. Oli se erikoinen talvi.

        11 vuoteen en käynyt muualla kuin kaupassa, öisin luin paljon ja tein "matkoja" netin kautta pitkin Suomea. Maantieto,historia ym.tuli tutuksi. Elämän kiireessä jää moni asia huomaamatta, siinä mielessä tosi antoisaa.

        Lokakuussa 2019 kävin Kotkassa, minusta piti tulla merimies, mutta alaikäisenä en Kotkaan päässyt vaan jouduin lukioon. Olihan sinne Kotkaan 557 km ajamista, pimeässä saavuin Kotkaan. Majoituin merihotelliin ja seuraavana päivänä kävin merenkulun puolella. Polvet ihan notkui kun astelin koulun ovesta sisään. Sinne sitä piti aikoinaan mennä, onhan se ollut pettymys kun en päässyt merille. Kävin myös merimuseossa mutta se oli kiinni,maanantai.

        Viime talven 2018-2019 aikana tuli tietty musiikkiakin. Juha Vainion meille soitti dallape ja albatrossikin !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi yönkukkuja, minäkin olen yön ihminen. Tosin unirytmi pitää korjata silloin tällöin.

        Radiota tuli kuunneltua kun ajelin öisin viime talvena, en työni takia vaan muuten vaan kun tuli elämän muutos. Ei jaksanut olla paikoillaan, vaan kävin autolla eri lähi kaupungeissa.

        Poliisit sain perään 3 kertaa yö reissujen aikana. Ajelin siirtymät n.60 km/h ja kuuntelin radiota. Öisin on hiljaista, pidän siitä. Kävin syömässä Macdonald 24 H paikassa, niillä vaan myynti autoon. Välivuotta pitäviä ylioppilastyttöjä oli töissä. Arki öinä pikku kaupungissa on hiljaista joten tuli juteltua heidän kanssaan.

        Niin se elämä muuttui,olin 11v.omaishoitajana isälle&äidille. Päivät sitten nukuin ja yöllä lähdin liikkeelle. Oli se erikoinen talvi.

        11 vuoteen en käynyt muualla kuin kaupassa, öisin luin paljon ja tein "matkoja" netin kautta pitkin Suomea. Maantieto,historia ym.tuli tutuksi. Elämän kiireessä jää moni asia huomaamatta, siinä mielessä tosi antoisaa.

        Lokakuussa 2019 kävin Kotkassa, minusta piti tulla merimies, mutta alaikäisenä en Kotkaan päässyt vaan jouduin lukioon. Olihan sinne Kotkaan 557 km ajamista, pimeässä saavuin Kotkaan. Majoituin merihotelliin ja seuraavana päivänä kävin merenkulun puolella. Polvet ihan notkui kun astelin koulun ovesta sisään. Sinne sitä piti aikoinaan mennä, onhan se ollut pettymys kun en päässyt merille. Kävin myös merimuseossa mutta se oli kiinni,maanantai.

        Voi mitä pettymyksiä olet kokenut!
        Vastoinkäymiset karaisevat ihmistä.
        Älä lannistu, sinulla elämä edessä. Jos yksi portti sulkeutuu, niin toinen avautuu .
        Luin todella suurella mielenkiinnolla tapahtumarikasta elämäntarinaasi.
        Kerrontasi oli jopa vitsikästä ja huumorintäytteistä.
        Sinä selviät kyllä vastaallokostakin,vaikka eivät vielä ovet avautuneet merimies linjalle.
        Olen merimiehentytär tai oikeammin naisen. Äitini oli laivaemäntä


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Voi mitä pettymyksiä olet kokenut!
        Vastoinkäymiset karaisevat ihmistä.
        Älä lannistu, sinulla elämä edessä. Jos yksi portti sulkeutuu, niin toinen avautuu .
        Luin todella suurella mielenkiinnolla tapahtumarikasta elämäntarinaasi.
        Kerrontasi oli jopa vitsikästä ja huumorintäytteistä.
        Sinä selviät kyllä vastaallokostakin,vaikka eivät vielä ovet avautuneet merimies linjalle.
        Olen merimiehentytär tai oikeammin naisen. Äitini oli laivaemäntä

        Oliko äitisi rahtilaivalla vai matkustaja laivalla?

        Kyllä merimiehen ammatti jäi etäopiskelun asteelle. Oppikirjojakin löytyy, Kotkassa olisi kiva olla 1 talvi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko äitisi rahtilaivalla vai matkustaja laivalla?

        Kyllä merimiehen ammatti jäi etäopiskelun asteelle. Oppikirjojakin löytyy, Kotkassa olisi kiva olla 1 talvi.

        Kiitos sinulle kiinnostuksesta!
        Äitini oli rahtilaivoilla emäntänä.
        Hän seilasi vain tällä eroopanlinjalla,tosin Aleksandria oli kaukausin etappi,jonne se laiva vei lastia.
        Ameriikanlinjoille eivät silloin naiset päässeet miehistönjäseniksi,siis rotusyrjintä oli faktaa.
        Kaikkea hyvää sinulle ammatinvalintaan ja tsemppiä!


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Kiitos sinulle kiinnostuksesta!
        Äitini oli rahtilaivoilla emäntänä.
        Hän seilasi vain tällä eroopanlinjalla,tosin Aleksandria oli kaukausin etappi,jonne se laiva vei lastia.
        Ameriikanlinjoille eivät silloin naiset päässeet miehistönjäseniksi,siis rotusyrjintä oli faktaa.
        Kaikkea hyvää sinulle ammatinvalintaan ja tsemppiä!

        Ja vielä herää kysymys,kun kysyjä herää?
        Onko tosta tyhjästä tilasta poistettu viesit loukkaavana,ama aivan pihalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe